Το Μέγεθος ΔΕΝ ΜΕΤΡΟΥΣΕ για τους ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ… ΛΥΘΗΚΕ Η ΑΠΟΡΙΑ: Γιατί τα Ελληνικά γλυπτά παρουσιάζουν ανδρες με μικρά… «ΜΟΡΙΑ»

Κοινοποίηση:
Καταγραφή

«Πρόκειται για μια απορία που έχουμε όλοι μας κάθε φορά που βρισκόμαστε μπροστά από ένα αρχαιοελληνικό γλυπτό. Όσο μεγάλα, προσεγμένα και επιβλητικά είναι τα αγάλματα Θεών, αθλητών και ανθρώπων των τεχνών και των γραμμάτων στο σύνολό τους, τόσο «ριγμένη» είναι η περιοχή των γεννητικών οργάνων. Και μην πάει το μυαλό σας στην έλλειψη προσόντων από τη μεριά των Αρχαίων Ελλήνων. Αντιθέτως.

Υπάρχει λογική εξήγηση για το μικρό μέγεθος των γεννητικών οργάνων των αγαλμάτων. Οι Αρχαίοι έλληνες θεωρούσαν το μικρό πέος σημάδι αριστοκρατίας και πολιτιστικής υπεροχής, γι’ αυτό και ήθελαν να μείνουν στην ιστορία τα συγκεκριμένα γλυπτά. Αντιθέτως, η παρουσία ενός μεγάλου πέους στα έργα τέχνης συνδεόταν άμεσα με τη χυδαιότητα και την κουλτούρα των βαρβάρων που λάτρευαν το συγκεκριμένο μέρος του αντρικού κορμιού και φρόντιζαν να το αναδεικνύουν σε κάθε ευκαιρία.

Οι Έλληνες, επέλεγαν το μικρό μόριο για να δώσουν βάση σε άλλα στοιχεία της αντρικής προσωπικότητας, κυρίως πνευματικά. Τα σώματα των Ελλήνων αποτυπώνονταν θεόρατα, γυμνασμένα και δυνατά, ενώ το μόριό τους «χανόταν» κάτω από τους τεράστιους μύες και τη γυμνασμένη τους κοιλιά. Παρότι οι καλλιτέχνες φρόντιζαν ιδιαιτέρως την αντρική φιγούρα στα γεννητικά όργανα, για εκείνους το μέγεθος δεν μετρούσε. Όχι θετικά τουλάχιστον. Ακόμα και ο πατέρας των Θεών, ο Δίας παρουσιαζόταν με μικροσκοπικό πέος κι αυτό για να τονιστεί η εξυπνάδα, η δύναμη, η γνώση και η υπεροχή του.

Ο ανδρισμός στην αρχαία Ελλάδα ισούταν με τη απόκτηση απογόνων και όχι με το μέγεθος των γεννητικών οργάνων. Ο Δίας για παράδειγμα, είχε αποκτήσει 45 παιδιά με Θεές και θνητές, χωρίς να παρουσιάζεται με μεγάλο πέος.

Δεν είναι τυχαίο άλλωστε το ότι στο αρχαίο ελληνικό θέατρο ο ρόλος του «ανόητου» συνοδευόταν σχεδόν πάντα από έναν μεγάλο, πρόσθετο φαλλό που φορούσε ο ηθοποιός για να τονιστεί η έλλειψη πνεύματος και γνώσης από μεριάς του.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

4 Σχόλια

  1. Τι απορίες είναι αυτές;
    Αυτό παρατηρείτε όταν βρίσκεστε μπροστά σ’ ένα αρχαιοελληνικό άγαλμα;
    Από όλο το μεγαλείο, αυτό σας κίνησε το ενδιαφέρον;
    Ειλικρινά, δεν αντέχω άλλη ανοησία.

  2. Oι δούλοι επίσης σε αγγεία εμφανιζονταν με μεγάλα μόρια. Αυτό προφανώς είχε να κάνει με την ευφυία! Δηλαδή οι έχοντες υπερμεγέθη μόρια στερούνται ευφυίας. Δεν είναι τυχαίο πως οσοι τα διαθέτουν σήμερα είναι τσοντόβιοι και ρέμπελοι. Επισης σήμερα παρατηρούμε και φυλές ανθρώπων, ολόκληρες πληθυσμιακές ομάδες που διαθέτουν τα αναλογα «προσόντα» και σε τέχνες επιστήμες και γράμματα παρέμειναν πολιτισμικά στην εποχή του χαλκού μέχρι τις μέρες μας ακόμα κι αν μετανάστευσαν σε ανεπτυγμένες χώρες, βλέπε Αφρική.
    Δεδομένου δε, ότι ο κόλπος μιας γυναίκας λευκής φυλής είναι περί τα 7cm και 10cm μιας νέγρας, καταλαβαίνετε ότι τα μόρια τύπου «λάστιχο ποτίσματος» είναι μάλλον λάθακι της φύσεως.
    Σε έναν ανάποδο κόσμο βέβαια όπως ο δικός μας όλα είναι τούμπα…

  3. Βλέπεις σήμερα έχουμε πρότυπα από τις τσόντες, με τα σιλικονατα πεη και Βιάγκρα με τις χούφτες.

Comments are closed.