Ισπανία, Γερμανία, Ιταλία και Τουρκία επικεφαλής της ανάπτυξης για την Seat

Κοινοποίηση:
SEAT-Leon-at-Martorell-plant1

Η SEAT αύξησε τις παραδόσεις κατά 9.0% στη Δυτική Ευρώπη κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους (172,500ˑ 2014:158,300). Η ανάκαμψη της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ισπανία και η εποχική επίδραση των πωλήσεων fleet συνεχίζουν να διατηρούν τη χώρα ως την κύρια αγορά κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, με μία αύξηση 20.3% (47,200ˑ  2014: 39,200). Στη Γερμανία, η SEAT πούλησε 44,900 οχήματα (2014: 42,300), μία αύξηση της τάξης του 6.2% και έκλεισε το πρώτο εξάμηνο με μερίδιο αγοράς 3% και βρέθηκε στη λίστα των 10 κορυφαίων μαρκών σε επίπεδο πωλήσεων. Η Ιταλία και η Πορτογαλία επίσης εδραίωσαν τη θετική δυναμική τους και παρουσίασαν αύξηση 37.2% (σύνολο: 9,000ˑ 2014: 6,600) και 18.1% (σύνολο: 4,400ˑ 2014: 3,700), αντίστοιχα.

Στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, η πρόοδος της SEAT είναι εμφανής στην Τσεχία, την κύρια αγορά της Μάρκας στην περιοχή, όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 11.1%, με παραδόσεις 4,300 οχημάτων (2014: 3,900), και ακόμη υψηλότερες στην Πολωνία, κατά 33.5% (σύνολο: 4,300ˑ 2014: 3,200). Άλλες χώρες που ξεχώρισαν παγκοσμίως ήταν το Μεξικό (+10.6%; 11,400), η Τουρκία (+68.4%ˑ  6,600) και το Ισραήλ (+60.6%ˑ  5,200). Και οι τρεις βρίσκονται στις δέκα αγορές στον κόσμο με τις υψηλότερες πωλήσεις αυτοκινήτων SEAT.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ: