Πολλοί έχει τύχει να κάνουν κλικ σε κάποιο αστείο βίντεο με γάτες στο youtube, την ώρα της εργασίας τους, προσποιούμενοι πως δουλεύουν, όμως έρευνα του CareerBuilder σε 2.175 εργαζόμενους και μάνατζερ έφερε στην επιφάνεια κάποια άκρως… ενδιαφέροντα ευρήματα.
Τα πιο αστεία περιστατικά είναι:
– Εργαζόμενος που έκανε μπάνιο στον νεροχύτη
– Εργαζόμενος που προσπαθούσε να υπνωτίσει τους συναδέλφους του για να κόψουν το τσιγάρο
– Εργαζόμενος έψαχνε για νύφη σε σάιτ γνωριμιών
– Εργαζόμενος κοιμόταν στον καναπέ του διευθυντή του ενώ άλλος πέταγε drone έξω από το γραφείο.
Την ίδια ώρα, η πλέον κοινή ασχολία των εργαζομένων για να λουφάρουν είναι να μιλούν στο κινητό τους ή να στέλνουν μηνύματα (κατά 52%), να σερφάρουν στο ίντερνετ (κατά 44%), να κουτσομπολεύουν (κατά 37%) και να χρησιμοποιούν τα social media (κατά 36%).
Σχεδόν οι μισοί εργοδότες, υποστηρίζουν, βάσει της έρευνας ότι εξαιτίας των παραπάνω, οι υπάλληλοί τους προσφέρουν χαμηλότερης ποιότητας εργασίας, ενώ το 1/3 πιστεύει ότι πέφτει η απόδοση γιατί άλλοι εργαζόμενοι καλούνται να καλύψουν το κενό.
Έτσι, τι κάνουν οι εταιρείας για να αυξήσουν την παραγωγικότητα; Ένας στους 5 εργοδότες προγραμματίζει τα διαλείμματα των υπαλλήλων του, ώστε να κάνουν στο διάστημα αυτό πράγματα που να τους χαλαρώνουν και την υπόλοιπη ώρα να εργάζονται κανονικά.
newmoney