Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, Regularity

Κοινοποίηση:
marcattilj

Όπως όλοι οι αγώνες με ιστορικά αυοκίνητα, το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις αποτελείται από δύο κατηγορίες. Την Sporting, που ακολουθεί όλους τους κανόνες των σύγχρονων ράλλυ, αλλά με παλαιότερα αυτοκίνητα και την Regularity που οι συμμετέχοντες πρέπει να διανύουν τις ειδικές διαδρομές με μια πολύ συγκεκριμένη μέση ωριαία ταχύτητα.

Η πρώτη κατηγορία, η Sprorting, ολοκληρώθηκε με νικητή τον ιταλό «Pedro». Στη δέυτερη , την κατηγορία ακριβείας, συμμετείχαν αυτοκίνητα-στολίδια, μια κινούμενη ιστορία της αυτοκήνησης που διάνυσε 920 χιλιόμετρα, περνόντας από 42 ειδικές διαδρομές!

Και εδώ είχαμε Ιταλούς νικητές , το πλήρωμα Marcattilj – Gianmarino εντυπωσίασαν συγκεντρώνοντας τους λιγότερους βαθμούς ποινής. Ο οδηγός του Porsche 911 2.0 SWB, στη δεύτερή του επίσκεψη στη χώρα μας πέτυχε το σκοπό του, που ήταν η νίκη, προκειμένου να μειώσει την ψαλίδα από την κορυφή του Ευρωπαϊκού Επάθλου Regularity. Haberl

Το Αυστριακό δίδυμο των Michael και Sebastian Haberl, επίσης με Porsche 911, δεν κατάφερε να διατηρήσει την πρωτιά που απέκτησε στα μισά περίπου του αγώνα, τερματίζοντας δεύτερο. Harmanis

Το βάθρο συμπλήρωσαν οι πρώτοι Έλληνες, Χαρμάνης-Φουντεδάκης, με Lancia Flavia Coupe. Πίσω τους ολοκλήρωσαν οι περσινοί νικητές του αγώνα, Κατσαούνης-Μανσόλας με Volkswagen Golf. Στην πέμπτη θέση βρίσκουμε ένα πλήρωμα που έχει λάβει μέρος σε αρκετά Ιστορικά Ράλλυ Ακρόπολις, τους Καρούμπα-Δαλκαφούκη, με ένα πανέμορφο Triumph 6. Την εξάδα συμπλήρωσε ο Σπύρος Μουστάκας, έχοντας δίπλα του τον 11χρονο γιο του Νίκο. Μάλιστα, υπέπεσε σε λάθη, που του στέρησε ένα καλύτερο πλασάρισμα στη γενική κατάταξη.

Επόμενος αγώνας του Ευρωπαϊκού Επάθλου Regularity θα είναι η Πολωνία στις αρχές Σεπτεμβρίου.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ: