Η άφιξη της Uber στην Ελλάδα, όπως ήταν αναμενόμενο και όπως συνέβη και στις άλλες χώρες που…. αποβιβάστηκε η εταιρεία προκαλεί σάλο αντιδράσεων από την πλευρά των επαγγελματιών αυτοκινητιστών. Η Uber έκανε σήκωσε αυλαία στη χώρα μας την Τρίτη και οι πρώτες δηλώσεις του προέδρου του ΣΑΤΑ Θύμιου Λυμπερόπουλου προμηνύουν… πόλεμο.
Σύμφωνα με την πρώτη του ανάρτηση στην σελίδα του ΣΑΤΑ στο Facebook:
«Ο πόλεμος μόλις ξεκίνησε. Και είναι πόλεμος επιβίωσης. Οι »πηλιογούσηδες» του κλάδου έχουν ελάχιστο χρόνο να επανορθώσουν. Καλό θα είναι κάθε ιδιοκτήτης ταξί να γνωρίζει για τις συνεργασίες του οδηγού του και να τον αποτρέψει από την uber. Ο οδηγός μπορεί να είναι προσωρινός στο επάγγελμα και δεν νοιάζεται για το αύριο. Ο ιδιοκτήτης όμως και αύριο θα έχει το ταξί, θα έχει την περιουσία του. Ας μην αφήσουμε λοιπόν κάθε τυχοδιώκτη να παίζει και να υπονομεύει την περιουσία μας και το επάγγελμά μας.».
Μάλιστα, με τη δεύτερη ανάρτησή του έριξε κι άλλο λάδι στη φωτιά:
«Ταξιτζήδες που συνεργάζονται με την uber αποτελούν εχθρό του κλάδου. Είμαστε υποχρεωμένοι να προστατεύσουμε χιλιάδες οικογένειες που ζουν από αυτό το επάγγελμα. Όσοι ταξιτζήδες προδίδουν το ταξί σαν σύγχρονοι Ιούδες »για τριάντα αργύρια» θέλουν κρέμασμα αλλά όχι σε συκιά στο Σύνταγμα»
Kαι ακολούθησε και μια τρίτη από τον διαχειριστή της σελίδας του ΣΑΤΑ στο Facebook:
«Η πρώτη ήττα για τα Αμερικανάκια ήταν να κάνουν πίσω για την εφαρμογή με τα ιχ. Αλλιώς το είχαν σχεδιάσει. Ξεκίνησαν στα μουλωχτά και πιστεύουν ότι θα μας πιάσουν στον ύπνο. Δειλά ανθρωπάκια. Μπορεί τούτος ο τόπος να βγάζει λίγους μπάσταρδους προδότες που μας δυσκολεύουν τη ζωή, αλλά έχει και κάμποσα εκατομμύρια ψυχές, που ξέρουν να αγωνίζονται με περηφάνεια και τιμή. Βγάλτε εισιτήριο για το Σαν Φραντζίσκο…».
Μαγκάκια… με τα κλειστά… σας επαγγέλματα, το πάρτυ… τελειώνει σε λίγα χρόνια. Οι μαύρες… αγοραπωλησίες κρατικών αδειών, τα αντισυνταγματικά κριτήρια (απόφαση 3665/2005 του Συμβουλίου της Επικρατείας) πληθυσμιακά και γεωγραφικά κριτήρια και η κληρονομικότητα… -κρατικών- αδειών σε λίγο θα είναι ένα σταλινικό παρελθόν που το μόνο που πέτυχε ήταν να βολέψει συγκεκριμέους από τις συντεχνίες.
ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ (ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΚΑΙΩ ΤΑ ΤΥΠΙΚΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΙ) ΠΟΥ ΟΡΙΖΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΘΑ ΑΣΚΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΟΠΟΙΟ/ΟΠΟΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ/ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΘΕΛΕΙ
Δηλαδή ρε κακομοίρη εσύ περιμένεις να ανοίξει το επάγγελμα του ταξιτζή για να πάρεις ταξί? Ρε κοιμησμένο δίποδο , εταιρείες απο έξω θα τα μαζέψουν όλα. Στα φορτηγά πάλι το ίδιο θα γίνει. Κάτι καραγκίοζηδες σαν εσένα μας κατέστρεψαν .
Δηλαδή ρε κακομοίρη εσύ περιμένεις να ανοίξει το επάγγελμα του ταξιτζή για να πάρεις ταξί? Ρε κοιμησμένο δίποδο , εταιρείες απο έξω θα τα μαζέψουν όλα. Στα φορτηγά πάλι το ίδιο θα γίνει. Κάτι καραγκίοζηδες σαν εσένα μας κατέστρεψαν.
Πήγαινε ρε βλακαμά με τα προσόντα σου και πάρε φορτηγό. Θα σε πει κανένας όχι? Πήγενε άνοιξε βενζινάδικο δίπλα απο τα εταιρικά και έλα να μας πεις πόσο χάρηκες που άνοιξαν τα επαγγέλματα.
Όταν η αγορά αποριθμίζεται τότε μόνο όσοι έχουν φράγκα και πλάτες κονομάνε οι υπόλοιποι τρόγωνται στον ανταγωνισμό
Ρε πάρτε το χαμπάρι !!! Αυτές είναι οι μεταρυθμίσεις. Στην ουσία πρόκειται για απορυθμίσεις!!!. Δεν έχουν αφήσει κλάδο για κλάδο ανέγκυχτο. Η δικαιολογία «τι θα γίνουμε Β.Κορέα, αποκλύοντας επενδύσεις?» που έντεχνα πετάνε οι ψευτοφιλελευθεροι βρίσκει απάντηση στο » Γιατί το 1970-1980-1990-2000 , έτη ανάπτυξης και ευημερίας ήμασταν Β.Κορέα? , όσο για τα δανεικά δεν νομίζω να πιστεύει κανείς ότι πήγαν στο λαό »
Απο τα ταξί στα βενζινάδικα και στα φορτηγά μέχρι τα φάρμακα και τους συμβολαιογράφους απορυθμίζονται εντελώς τα πάντα !!!! Στην ουσία τούτο είναι που γεννά την ανεργία , αυτό γεννά την φτώχεια. Μιλάνε για μεταρυθμίσεις την ώρα που η αγορά είναι πλήρως απορυθμισμένη. Μήπως πέφτουν οι τιμές στους ανοιχτούς κλάδους ?
Πχ έχεις 10.000 φορτηγά με μέσο κέρδος 3.000 ευρώ ανα φορτηγό το μήνα . Αν τα κάνεις 100,000 φορτηγά με το ίδιο μεταφορικό έργο τότε έχεις 300 ευρώ ανα φορτηγό το μήνα . Μπορεί να συντηρηθεί φορτηγό με 300/μηνα? – ΟΧΙ !!!! Άρα θα ανεβάσει τα κόμιστρα για να επιβιώσει.
Πχ στα φάρμακα έχεις 500 φαρμακεία με 4 άτομα προσωπικό (μέσο όρο) και με 700 ευρώ μικτό μέσο μισθό. Τα κάνεις 2000 με 1 άτομο το καθένα. Πολλαπλασιάζεις το κόστος ανα άτομο (λόγω ενοικίων, εξοπλισμού, λογιστικά , φορολογικά) και στο τέλος σου κλείνουν τα 500 φαρμακεία και έχεις και 500 επιπλέον άνεργους και 1500 να φυτοζωούν χαροπαλεύοντας για να επιβιώσουν.
Τέλος , έχεις τον κάθε χαζοχαρούμενο να σου λέει » οι ταξιτζήδες φτιάξαν λεφτά» , «οι φορτηγατζίδες εκατομμύρια» , «οι φαρμακοποιοί πολυκατοικίες» κ.ο.κ Με την ίδια λογική ας ξεκινήσουμε να βρίζουμε τους εφοπλιστές (αλήθεια γιατί δεν δίνουν εσπα για αγορά πλοίων ?) να βρίζουμε τους καναλάρχες (αλήθεια γιατί αγοράζουν ζημιογόνα μαγαζιά (ΜΜΕ) ?
Το βουλευτιλικι δεν σου βγαίνει μίστερ ;;;
ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΣ ΕΣΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙΣ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΑΠΕΙΡΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟΥΣ ΜΑΛΑΚΕΣ ΤΟΥΣ ΤΑΞΙΤΖΗΔΕΣ ! ! ! ! ! !