Έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου:Οι ελληνικές οικογένειες μείωσαν κατά 20% τις δαπάνες τους στο σούπερ μάρκετ!

Κοινοποίηση:
super-market

Σύμφωνα με έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου, μέσα στη διετία οι ελληνικές οικογένειες μείωσαν κατά 20% τις δαπάνες τους στο σούπερ μάρκετ, ενώ ψωνίζουν περισσότερες φορές, λιγότερα προϊόντα.

Σύμφωνα με την έρευνα, το 65,8% αγοράζει φθηνότερα προϊόντα, το 72% αγοράζει λιγότερα προϊόντα, το 75,9% συγκρίνει τιμές σε προϊόντα και καταστήματα και το 61,7% περιορίζεται στα απολύτως απαραίτητα.
Οι εργαζόμενοι για να μπορέσουν να αγοράσουν τα απαραίτητα για το σπίτι τους μείωσαν θεαματικά τη μέση μηνιαία δαπάνη που έπεσε στα 262 ευρώ από 332 που ήταν το 2012 ενώ πέρυσι ήταν 290 ευρώ. Επίσης, το 31% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι ψωνίζει από πολλά σούπερ μάρκετ προκειμένου να εκμεταλλευτεί τις μεγάλες αποκλίσεις στις τιμές με μέση δαπάνη ανά επίσκεψη τα 46.8 ευρώ παρουσιάζοντας σημαντική μείωση από πέρυσι που ήταν 53,1 ευρώ.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ: