Μετά την αμφιλεγόμενη καμπάνια «Turkaegean» και τις ελληνικές αντιδράσεις, η Άγκυρα προχώρησε σε μια νέα προσπάθεια τουριστικής προβολής, αυτή τη φορά μέσω της παρουσίασης του brand «Island Cyprus» για τα κατεχόμενα, προκαλώντας αντιδράσεις στην ελληνοκυπριακή πλευρά και διεθνώς.
Η παρουσίαση του νέου τουριστικού brand «Island Cyprus» πραγματοποιήθηκε στην Κωνσταντινούπολη, με τον πρόεδρο του ψευδοκράτους, Ερσίν Τατάρ, να δηλώνει ότι το μέλλον της Κύπρου είναι ο τουρισμός. Η καμπάνια αυτή επιχειρεί να εδραιώσει την τουρκική επιρροή σε μια περιοχή με έντονες γεωπολιτικές και ιστορικές αντιπαραθέσεις.
Ο Τατάρ σημείωσε ότι ο τουριστικός τομέας του ψευδοκράτους έχει γνωρίσει σημαντική ανάπτυξη παρά την απομόνωση, με τις πτήσεις να αυξάνονται από πέντε-έξι την εβδομάδα σε 600 τον μήνα και τον αριθμό των επισκεπτών από την Τουρκία να ξεπερνά τις 500.000. «Σήμερα, όσοι επισκέπτονται την περιοχή μας φεύγουν ικανοποιημένοι» δήλωσε, υπογραμμίζοντας τη στήριξη της Άγκυρας στην προσπάθεια ανάδειξης του ψευδοκράτους ως διεθνούς τουριστικού προορισμού.
Ο Τατάρ επανέλαβε την προσήλωσή του στην πολιτική των δύο κρατών, τονίζοντας ότι η παρουσία του τουρκικού στρατού στο νησί είναι ζωτικής σημασίας για την ασφάλεια του ψευδοκράτους. «Η παρουσία μας εκεί εξαρτάται από την παρουσία του τουρκικού στρατού στο νησί ως αποτρεπτική δύναμη» δήλωσε, απορρίπτοντας κάθε πιθανότητα ενοποίησης με την Κυπριακή Δημοκρατία.