ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ-ΣΟΚ: Η ΜΙΤ ΣΤΡΑΤΟΛΟΓΕΙ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΠΟΛΕΜΟ! ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΓΙΑ ΥΒΡΙΔΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΙΣΡΑΗΛ – ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΠΑΡΑΝΟΙΑ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ!

Κοινοποίηση:
kalın mıt

Η τουρκική παράνοια ξεπέρασε κάθε όριο! Σύμφωνα με απόρρητα στοιχεία που έρχονται στο φως, η ΜΙΤ, η διαβόητη τουρκική υπηρεσία πληροφοριών, στρατολογεί ακόμα και ανήλικα παιδιά στο πλαίσιο ενός ύπουλου σχεδίου υβριδικού πολέμου. Στόχος η αποσταθεροποίηση της Ελλάδας και του Ισραήλ μέσω προπαγάνδας, κυβερνοεπιθέσεων και «ασύμμετρων» ενεργειών που θυμίζουν σκοτεινές εποχές.

Το καθεστώς Ερντογάν επιστρατεύει ψευδο-ΜΚΟ, σαλαφιστικά δίκτυα και θρησκευτικές οργανώσεις για να δημιουργήσει μια νέα γενιά πρακτόρων–μαριονετών.

Η Αθήνα σιωπά. Το Ισραήλ παρακολουθεί. Οι πολίτες όμως πρέπει να ξυπνήσουν… Πριν να είναι αργά

Η ΜΙΤ προσκαλεί παιδιά ηλικίας 5 έως 14 ετών να στείλουν γράμματα και ζωγραφιές με θέμα την «ασφάλεια», τις «μυστικές υπηρεσίες» και τους «κατασκόπους».
Να δημιουργήσει εθνικής εμβέλειας σύστημα στο οποίο ακόμη και άμαχοι, συμπεριλαμβανομένων παιδιών, θα μπορούσαν να λειτουργήσουν ως εν δυνάμει πηγές πληροφοριών, καλεί την Τουρκία νέα έκθεση πληροφοριών, στο πλαίσιο μιας εκτεταμένης προσπάθειας προετοιμασίας για απειλές υβριδικού πολέμου απέναντι στο Ισραήλ και την Ελλάδα. Σύμφωνα με το Nordic Monitor, επικαλούμενη τη σύγκρουση Ιράν – Ισραήλ, η Εθνική Ακαδημία Πληροφοριών –κυβερνητικός θεσμός που υπάγεται στην τουρκική υπηρεσία πληροφοριών (MİT)– ζητεί πλήρη συντονισμό μεταξύ των νυχτοφυλάκων (bekçiler), των ενστόλων περιπολικών δυνάμεων που δρουν κυρίως σε κατοικημένες περιοχές, και των κορυφαίων στρατηγικών θεσμών, προκαλώντας ανησυχίες για το βαθμό στον οποίο αναμένεται να ενταχθούν οι απλοί πολίτες στον κρατικό μηχανισμό ασφάλειας.
Η έκθεση του Αυγούστου 2025, με τίτλο «Ο Πόλεμος των 12 Ημερών και τα Διδάγματα για την Τουρκία», εκπονήθηκε ως απάντηση στη σύγκρουση υψηλής έντασης μεταξύ Ιράν και Ισραήλ, η οποία διήρκεσε από τις 13 έως τις 24 Ιουνίου.
Σύμφωνα με την Ακαδημία, η σύγκρουση κατέδειξε πως ο σύγχρονος πόλεμος δεν περιορίζεται πλέον σε παραδοσιακές μορφές μάχης, αλλά περιλαμβάνει κυβερνοεπιχειρήσεις, ηλεκτρονικό πόλεμο, ψυχολογικές τακτικές και εκστρατείες παραπληροφόρησης. Η έκθεση καταγράφει λεπτομερώς την εξέλιξη του πολέμου και διατυπώνει στρατηγικές συστάσεις για την Τουρκία ώστε να προετοιμαστεί για παρόμοιες απειλές. Στην έκθεση υποστηρίζεται πως το έργο των πληροφοριών δεν μπορεί πλέον να περιορίζεται σε επίσημες υπηρεσίες, ειδικά σε περιόδους σύγκρουσης, και τονίζεται η ανάγκη για κινητοποίηση της κοινωνίας σε επίπεδο γειτονιάς.Αναδεικνύεται ο ρόλος των νυχτοφυλάκων ως κρίσιμος στην αναγνώριση απειλών πριν αυτές κλιμακωθούν.
Η Ακαδημία παραπέμπει στην εμπειρία του Ιράν κατά τους αεροπορικούς βομβαρδισμούς του Ιουνίου, όπου οι αναφορές πολιτών φέρεται να οδήγησαν στην κατάσχεση οχημάτων εξοπλισμένων με drones και στη σύλληψη υπόπτων που έφεραν εξοπλισμό παρακολούθησης. Το έγγραφο σημειώνει ότι οι τεχνολογικές εξελίξεις στις επικοινωνίες επιτρέπουν ακόμη και σε παιδιά να λειτουργήσουν ως πολύτιμες πηγές πληροφοριών. Για την προετοιμασία του πληθυσμού προς αυτή την κατεύθυνση, προτείνεται η διάδοση μιας «κουλτούρας πληροφοριών» στην καθημερινότητα και καλούνται τα μέσα ενημέρωσης να στηρίξουν αυτή την προσπάθεια με στοχευμένη κάλυψη. Παρότι παρουσιάζεται ως πτυχή της εθνικής άμυνας, η ιδέα της μετατροπής πολιτών και νυχτοφυλάκων σε ανεπίσημους πληροφοριοδότες εγείρει ερωτήματα περί ελέγχου, ιδιωτικότητας και των ορίων της πολιτικής ευθύνης σε καιρό ειρήνης.

Η έκθεση περιγράφει επίσης πώς το Ισραήλ κατέκτησε την αεροπορική υπεροχή έναντι του Ιράν στα πρώτα στάδια της σύγκρουσης, εκτελώντας συντονισμένες επιθέσεις με επανδρωμένα αεροσκάφη, drones και ηλεκτρονικά συστήματα πολέμου. Αναφερόμενη στον πόλεμο στην Ουκρανία, η έκθεση τονίζει τη σημασία όχι μόνο των προηγμένων οπλικών συστημάτων αλλά και της μαζικής παραγωγικής δυνατότητας. Σε αντίθεση με το Ισραήλ, το Ιράν δεν διέθετε σύστημα έγκαιρης προειδοποίησης ούτε επαρκή αριθμό καταφυγίων, γεγονός που συνέβαλε στον υψηλό αριθμό θυμάτων σε πόλεις όπως η Τεχεράνη.

Ένα ακόμη πεδίο ανησυχίας είναι η τεχνολογική εξάρτηση.
Η έκθεση συνιστά όπως το λογισμικό και το υλικό που χρησιμοποιείται σε κρίσιμους κρατικούς θεσμούς να αναπτύσσεται εγχώρια.
Επισημαίνεται ότι οι τεχνολογίες πολιτικής χρήσης με στρατιωτικές δυνατότητες πρέπει να υπόκεινται σε αυστηρότερο έλεγχο και να προτιμώνται εθνικές εναλλακτικές όπου αυτό είναι εφικτό. Η έκθεση εντοπίζει το δίκτυο πληροφοριών του Ισραήλ εντός του Ιράν ως βασικό παράγοντα επιτυχίας στο πεδίο. Κέντρα διοίκησης, πυρηνικές εγκαταστάσεις και κρίσιμο προσωπικό αποτέλεσαν στόχους υψηλής ακρίβειας, εν μέρει λόγω μακρόχρονων μυστικών επιχειρήσεων. Αναφορά γίνεται και στις ψυχολογικές επιχειρήσεις.
Η έκθεση τεκμηριώνει πώς το Ισραήλ αξιοποίησε deepfake βίντεο, ψευδείς ειδοποιήσεις έκτακτης ανάγκης και εκστρατείες παραπληροφόρησης, ενώ το Ιράν χρησιμοποίησε μαζικά γραπτά μηνύματα, bots στα social media και παραπλανητικό περιεχόμενο σε ΜΜΕ.

Στρατηγικός ρόλος

Τoν στρατηγικό ρόλο που πρέπει να διαδραματίσει η δημόσια ραδιοτηλεόραση και η δημοσιογραφία στην ενίσχυση της «ευφυούς» εγρήγορσης του πληθυσμού τονίζει η νέα έκθεση της τουρκικής Εθνικής Ακαδημίας Πληροφοριών.
Σύμφωνα με την έκθεση, οι δραστηριότητες των ΜΜΕ αξίζουν ιδιαίτερης προσοχής στον τομέα αυτό, ενώ γίνεται έκκληση για διεύρυνση της στρατηγικής επικοινωνίας με σκοπό την ενίσχυση της δημόσιας ανθεκτικότητας απέναντι στην παραπληροφόρηση και την ψυχολογική πίεση κατά τη διάρκεια κρίσεων.

Η έκθεση προτείνει επίσης τη διεύρυνση της χρήσης εγχώριας τεχνολογίας κρυπτογράφησης, επιτήρησης και εντοπισμού για την ασφάλεια των κρατικών επικοινωνιών και των στρατιωτικών δικτύων.
Οι κυβερνοεπιθέσεις που εκδηλώθηκαν στο πλαίσιο της σύγκρουσης Ισραήλ–Ιράν φέρεται να στόχευσαν τραπεζικά συστήματα, πλατφόρμες κρυπτονομισμάτων και κόμβους επικοινωνιών. Σύμφωνα με το ίδιο κείμενο, η ομάδα χάκερ «Predatory Sparrow» κατέστρεψε κρίσιμες βάσεις δεδομένων ιρανικής κρατικής τράπεζας και υπεξαίρεσε ψηφιακά περιουσιακά στοιχεία από μεγάλο ανταλλακτήριο.

MIT-Kalin-Children

Η Ακαδημία προειδοποιεί ότι η Τουρκία οφείλει να προετοιμαστεί να αμυνθεί σε αυτόν τον χώρο, αναπτύσσοντας τόσο την τεχνολογική της επάρκεια όσο και την κοινωνική της αντοχή.
Παράλληλα, η έκθεση εντοπίζει σοβαρές αδυναμίες στη διοίκηση και τη δομή των ιρανικών ενόπλων δυνάμεων, τις οποίες χαρακτηρίζει υπερβολικά συγκεντρωτικές και άκαμπτες —γεγονός που οδήγησε σε καθυστερήσεις και προβλήματα συντονισμού στα πρώτα στάδια της σύγκρουσης. Η Ακαδημία θεωρεί ότι η «ευφυής εγρήγορση» πρέπει να ενισχυθεί και σε τοπικό επίπεδο, με τη συμμετοχή της κοινότητας.

Προτείνονται περιπολίες γειτονιάς, εκπαιδευτικά προγράμματα στα σχολεία και κατάρτιση των τοπικών αρχών για την αναγνώριση ψηφιακών και φυσικών απειλών και τη συνεργασία με τις εθνικές δομές όποτε απαιτείται. Στο συμπέρασμά της, η Εθνική Ακαδημία Πληροφοριών υπογραμμίζει ότι η Τουρκία οφείλει να κινηθεί άμεσα και αποφασιστικά για τη δημιουργία ενός εθνικού συστήματος άμυνας ικανού να αντιμετωπίσει τις απειλές του 21ου αιώνα.
Ο σύγχρονος πόλεμος δεν περιορίζεται πλέον σε γεωγραφικά σύνορα, πεδία μαχών ή τον κυβερνοχώρο —αντιθέτως, το νέο πεδίο μάχης έχει επεκταθεί σε κάθε σπίτι, κάθε οθόνη, κάθε συχνότητα. Η αποτυχία προσαρμογής θα μπορούσε να αφήσει τη χώρα εκτεθειμένη στην επόμενη γενιά συγκρούσεων, όπου το πεδίο μάχης δεν θα είναι μόνο οι βόμβες και οι σφαίρες, αλλά η πληροφορία και η αντίληψη. Η ΜΙΤ δεν είναι η πρώτη φορά που εμπλέκει τα παιδιά στο πλαίσιο της στρατηγικής της για τη δημόσια εικόνα. Την 23η Απριλίου 2024, με αφορμή την Ημέρα Εθνικής Κυριαρχίας και Παιδιού, ο διευθυντής της ΜΙΤ, Ibrahim Kalin, δημοσίευσε μια επιλογή από γράμματα που είχαν στείλει παιδιά στην υπηρεσία, στο πλαίσιο πρωτοβουλίας εξωστρέφειας.
Η ΜΙΤ είχε προσκαλέσει παιδιά ηλικίας 5 έως 14 ετών να στείλουν γράμματα και ζωγραφιές με θέμα την «ασφάλεια», τις «μυστικές υπηρεσίες» και τους «κατασκόπους». Τα γράμματα αποκάλυψαν έναν συνδυασμό φαντασίας, χιούμορ και παιδικής περιέργειας. Ένα κορίτσι με το όνομα Zeynep ξεκινούσε την επιστολή της με τη φράση «Σεβαστέ πατέρα-Κράτος, φιλώ τα χέρια σου» και εξέφραζε τη δυσαρέσκειά της επειδή ο πατέρας της δεν την άφηνε να δει ολόκληρο το επεισόδιο της κατασκοπικής σειράς «Teşkilat», που προβάλλεται με τη στήριξη της ΜΙΤ.
«Παρακαλώ πείτε στον μπαμπά μου να με αφήσει να δω όλο το επεισόδιο», έγραφε.
1284556-136893808-750x834.jpg
Ένα άλλο παιδί σημείωνε: «Δεν μπορώ να κοιμηθώ χωρίς τη μαμά μου. Μόλις αποκοιμηθώ, την ακολουθώ κρυφά σαν κατάσκοπος.
Προσπαθώ να μάθω τι κάνει, τι τρώει και με ποιον μιλάει. Αλλά συνήθως με πιάνει και με στέλνει πίσω στο κρεβάτι.»
Η ΜΙΤ υιοθετεί ολοένα και περισσότερο ρόλο που προσομοιάζει σε κομματικό βραχίονα, αντί να λειτουργεί αποκλειστικά ως κρατικός μηχανισμός υπό την ηγεσία του προέδρου Recep Tayyip Erdogan.
ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

Leave a Response