Θα το ζήσουμε και αυτό: Από τον τρανς… η Bud Light στρέφεται στην καυτή ξανθιά της American Eagle

Κοινοποίηση:
0ae06e508d917b993e0ec1f5941894bd_XL

Τελικά υπάρχει σωτηρία.
Αυτό που ξεκίνησε ως αστείο, μπορεί σύντομα να μετατραπεί σε μια συμφωνία εκατομμυρίων, καθώς οι διευθυντές μάρκετινγκ της Anheuser–Busch φέρεται να εξετάζουν σοβαρά τη συνεργασία με την ηθοποιό και μοντέλο της American Eagle, Sydney Sweeney.
H Daily Mail ανέφερε ότι η ξανθιά καλλονή θα μπορούσε να αποκομίσει έως και 10 εκατ. δολάρια σε μια συμφωνία με την Bud Light, η οποία αυτή τη στιγμή βρίσκεται υπό αξιολόγηση.

«Η καμπάνια της Sydney Sweeney για την American Eagle είχε αδιαμφισβήτητο εμπορικό αντίκτυπο — οι πωλήσεις τζιν εκτοξεύτηκαν και η μετοχή της εταιρείας σημείωσε άνοδο», δήλωσε ο δικηγόρος διασκέδασης Christopher Chatham, ειδικός στις διαπραγματεύσεις διασημοτήτων.
«Αυτή η απόδοση την καθιστά έναν ισχυρό υποψήφιο για την Bud Light, ειδικά καθώς η μάρκα αναζητά τρόπους να απαντήσει στις πρόσφατες κριτικές», πρόσθεσε. «Οι μάρκες μπύρας πληρώνουν για εύρος, ανθεκτικότητα και σχετικότητα — και η Sweeney προσφέρει και τα τρία, οπότε δεν θα ήταν έκπληξη αν μια συμφωνία έφτανε ή και ξεπερνούσε το επταψήφιο ποσό».

Οι δύο πλευρές είναι η άλλη όψη ενός παραδείγματος για τη δύναμη που έχουν οι συντηρητικοί στην αγορά, εν μέσω πιέσεων από το κίνημα ESG που επιδιώκει το branding ως πολιτικό σήμα αρετής.

Η Bud Light, που κάποτε ήταν η ναυαρχίδα της εταιρείας μπύρας με έδρα το Σεντ Λούις, έχασε σχεδόν το ένα τέταρτο των πωλήσεών της — περίπου 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως — μετά την αντίδραση των συντηρητικών που μποϊκόταραν τη μάρκα για την προώθηση της τρανς προσωπικότητας Dylan Mulvaney το 2023.

Κατά ορισμένες εκτιμήσεις, η συνολική αξία της εταιρείας κατέρρευσε κατά πάνω από 15 δισ. δολάρια λόγω αυτού του «λάθους» που χαρακτηρίστηκε ως woke.
Έκτοτε προσπάθησε — χωρίς επιτυχία — να αναβαθμίσει την εικόνα της, περιλαμβάνοντας συνεργασίες όπως με το Ultimate Fighting Championship, αλλά η αρνητική αντίληψη έχει εδραιωθεί, κάνοντας τη μάρκα αντικείμενο κοροϊδίας σε συντηρητικά μέσα και εκπομπές.

Ο κωμικός του Fox News, Jimmy Failla, πρότεινε την ιδέα μιας συνεργασίας Bud Light με την Sweeney σε άρθρο του στις 5 Αυγούστου, επισημαίνοντας ότι η καμπάνια «καλών τζιν» της Sweeney αύξησε κατά 23% τη μετοχή της American Eagle.
«Η συνεργασία με την Sweeney θα σήμαινε επιστροφή στην Χρυσή Εποχή των πωλήσεων μπύρας, όπου οι προτιμήσεις του πελάτη ήταν πολύ πιο σημαντικές από το να προσπαθείς να ευθυγραμμιστείς με τις woke λευκές κοπέλες που φωνάζουν στα iPhones τους στο TikTok», έγραψε ο Failla.

Η καμπάνια έχει επικριθεί από αριστερές φωνές ως «ναζιστική» (;;;;;;;) επειδή υπονοεί ότι τα «αριανά» χαρακτηριστικά της Sweeney έχουν θετική αξία.
Οι επιθέσεις αυτές δημιούργησαν ένα είδος αντίδρασης τύπου Streisand, μετατρέποντας την Sweeney — η οποία, όπως αποκαλύφθηκε, είναι εγγεγραμμένη Ρεπουμπλικάνα και εξαιρετική σκοπεύτρια — σε σύμβολο της αντίστασης κατά των woke.

Ακόμα και ο ίδιος ο πρόεδρος Donald Trump αναφέρθηκε στο θέμα, αυξάνοντας περαιτέρω το προφίλ της 27χρονης ηθοποιού του «Euphoria» με εκτενή ανάρτηση στο Truth Social.
Αρκετοί παρατήρησαν πως η American Eagle έχει χρησιμοποιήσει και μη λευκά μοντέλα, όπως την αριστερών πεποιθήσεων τραγουδίστρια Beyoncé Knowles.

Όταν όμως δέχθηκε πίεση από την κουλτούρα του cancel, επέμεινε στην απόφασή της, μπαίνοντας κατευθείαν στον πολιτιστικό πόλεμο — και μάλιστα στη «νικήτρια πλευρά».

Αυτό δίνει ελπίδες στους υπεύθυνους της μπύρας ότι η Sweeney μπορεί να είναι η ελπίδα που θα σώσει το brand — κάποτε αγαπητό για τις έξυπνες διαφημίσεις του — και θα σβήσει κάθε αρνητική εικόνα στους καταναλωτές.
«Αν η Bud Light συνεργαστεί με την Sydney Sweeney, όλο το κακό όνομα από το φιάσκο με τον Dylan Mulvaney θα εξαφανιστεί πιο γρήγορα κι από έναν CEO που φεύγει από την Κάμερα Φιλιών των Coldplay», έγραψε ο Failla.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

Leave a Response