Περίπου το ένα τρίτο των Αμερικανών μαθητών λυκείου δεν διαθέτει ούτε βασικές δεξιότητες ανάγνωσης, αναφέρει η εφημερίδα The New York Times (NYT).
Αυτά τα δεδομένα προέκυψαν χάρη σε ομοσπονδιακές εξετάσεις.
Το άρθρο σημειώνει ότι αυτός ο δείκτης είναι ο χειρότερος των τελευταίων 30 ετών. Οι βαθμολογίες στα μαθηματικά των μαθητών της 12ης τάξης έχουν επίσης μειωθεί.
Πρόκειται για τα πρώτα αποτελέσματα των εξετάσεων των μαθητών μετά την πανδημία Covid-19, η οποία αναστάτωσε την εκπαίδευση.
Οι ειδικοί πιστεύουν ότι εκείνη η περίοδος είχε πολύ ισχυρή επίδραση στους σημερινούς μαθητές, κάτι που επιβεβαιώνεται από τα τεστ.
Μόνο περίπου το ένα τρίτο των μαθητών της 12ης τάξης αποχωρεί από το λύκειο με τις δεξιότητες ανάγνωσης και μαθηματικών που απαιτούνται για σπουδές σε πανεπιστημιακό επίπεδο, σύμφωνα με τον Matthew Soldner, αναπληρωτή επίτροπο του Εθνικό Κέντρο Μελέτης της Αποτελεσματικότητας της Εκπαίδευσης ανά Ηλικία.
Οι ειδικοί αποδίδουν αυτά τα προβλήματα και στον χρόνο που περνούν οι σημερινοί έφηβοι στα κινητά τους τηλέφωνα.