Ο καγκελάριος της Γερμανίας, Φρίντριχ Μερτς, υπογράμμισε ότι η χώρα του θα παραμείνει πρωτοπόρος στην αυτοκίνηση και δεν πρόκειται να παραμείνει πίσω από τις διεθνείς εξελίξεις στον τομέα.
Μιλώντας στα εγκαίνια της έκθεσης αυτοκινήτου IAA στο Μόναχο, ο Μερτς εξέφρασε την αντίθεσή του στην αυστηρή πολιτική δασμών και προστατευτισμού, και ζήτησε περισσότερη ευελιξία στη διαδικασία σταδιακής κατάργησης των κινητήρων εσωτερικής καύσης.
Το ζήτημα της ηλεκτροκίνησης κυριάρχησε στην φετινή IAA, με τον καγκελάριο να επισημαίνει ότι η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση είναι αναγκαία, αλλά πρέπει να γίνει με μεγαλύτερη ευελιξία και «τεχνολογικό άνοιγμα». Ο ίδιος αναγνώρισε τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η βιομηχανία, επισημαίνοντας ότι η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση προχωρά πιο αργά από ό,τι αναμενόταν και οι κατασκευαστές αυτοκινήτων φοβούνται ότι δεν θα καταφέρουν να φτάσουν τον στόχο για 100% ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέχρι το 2035.
Η πρόεδρος της Γερμανικής Ένωσης Αυτοκινητοβιομηχανίας (VDA), Χίλντεγκαρντ Μύλερ, εξέφρασε τις ανησυχίες της για τον αυξανόμενο διεθνή ανταγωνισμό και κάλεσε για πιο ενεργή στήριξη από την πολιτική ηγεσία. Ζήτησε χαμηλότερες τιμές ενέργειας, καλύτερη υποδομή φόρτισης για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και φορολογικές ελαφρύνσεις, επισημαίνοντας ότι, εκτός από τα ηλεκτρικά, τα υβριδικά και τα κλιματικά ουδέτερα καύσιμα πρέπει να παραμείνουν σε επιλογές για τη βιομηχανία.
Ο Μερτς, αναφερόμενος στις προκλήσεις της παγκόσμιας αγοράς, τόνισε ότι η Γερμανία, ως εξαγωγική χώρα, εξαρτάται από τις διεθνείς εμπορικές σχέσεις και την ανταγωνιστικότητα της βιομηχανίας. Για το λόγο αυτό, επανέλαβε ότι η χώρα του δεν πρόκειται να ακολουθήσει τον δρόμο του προστατευτισμού και των δασμών, καθώς αυτό θα αποδυνάμωνε τη θέση της στην παγκόσμια οικονομία.
Με την αυτοκινητοβιομηχανία να παραμένει θεμελιώδης για την ευημερία της Γερμανίας, ο Μερτς ανακοίνωσε επίσης σχέδια για τη διοργάνωση μιας συνόδου κορυφής τον Οκτώβριο, με τη συμμετοχή μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών, προμηθευτών και συνδικάτων, για να συζητηθούν οι προκλήσεις και οι λύσεις που απαιτούνται για την επόμενη ημέρα της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Ο καγκελάριος ξεκαθάρισε ότι η κυβέρνηση της Γερμανίας παραμένει δεσμευμένη στους κλιματικούς στόχους της ΕΕ, αλλά τονίζει την ανάγκη για ευελιξία και προσαρμογή στις πραγματικές συνθήκες της αγοράς.
Αν κρίνω από την φάτσα του!!!! και από τον κόμπο στην γραβάτα τού!!!! Απαππά δεν θα τα πάμε καθόλου καλά!!!!
Τώρα σε αυτά που λέει έχει δίκιο διότι προσπαθούν για το αυτοκίνητο αλλά αυτά που εκπέμπει η βιομηχανία είναι ανεξέλεγκτες καταστάσεις ρύπανσης πρώτα από εκεί και μετά τα αυτοκίνητα…..