Η ψηλότερη σιδηροδρομική γέφυρα στον κόσμο ανοίγει αύριο! Δείτε που (BINTEO)

Κοινοποίηση:
ella

Ο πρωθυπουργός Ναρέντρα Μόντι πρόκειται να εγκαινιάσει τη σιδηροδρομική γέφυρα Τσενάμπ την Παρασκευή (6 Ιουνίου) στο Τζαμού και Κασμίρ.

Η σιδηροδρομική γέφυρα Chenab, που διαφημίζεται ως η υψηλότερη σιδηροδρομική αψιδωτή γέφυρα στον κόσμο, αποτελεί μέρος του έργου Udhampur-Srinagar-Baramulla Rail Link (USBRL), μήκους 272 χιλιομέτρων.

Κατασκευασμένη με κόστος περίπου 1.400 εκατομμύρια ρουπίες, μεταξύ Bakkal και Kauri στην περιοχή Reasi του J&K, η γέφυρα Chenab βρίσκεται 359 μέτρα πάνω από την κοίτη του ποταμού. Είναι 35 μέτρα ψηλότερη από τον Πύργο του Άιφελ στο Παρίσι και περίπου πέντε φορές το ύψος του Qutub Minar.

Το αρχιτεκτονικό θαύμα έχει κατασκευαστεί κατά μήκος ενός φαραγγιού της γέφυρας Chenab στο Reasi.
Αποτελεί μέρος της σιδηροδρομικής γραμμής παντός καιρού – USBRL – που θα διασχίζει το Τζαμού προς την κοιλάδα του Κασμίρ.

Η κατασκευή της γέφυρας Chenab έλαβε το πράσινο φως το 2003. Ωστόσο, υπήρχαν αρκετές προκλήσεις στην κατασκευή της γέφυρας λόγω του σκληρού εδάφους της περιοχής, των ανησυχιών για την ασφάλεια και των δικαστικών υποθέσεων.

Οι μηχανικοί έπρεπε να περπατούν με τα πόδια ή με μουλάρι για να εργαστούν στο έργο υποδομής κατά τα πρώτα στάδια κατασκευής. «Η εφοδιαστική ήταν μια άλλη σημαντική πρόκληση, δεδομένης της δυσπρόσιτης τοποθεσίας και των στενών δρόμων. Πολλά από τα εξαρτήματα της γέφυρας κατασκευάστηκαν επί τόπου», δήλωσε στο BBC ο Giridhar Rajagopalan, αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της Afcons Infrastructure.

Ο σχεδιασμός και η κατασκευή της γέφυρας έχουν γίνει από μια κοινοπραξία που περιλαμβάνει την Afcons Infrastructure, την Ultra Construction & Engineering Company με έδρα τη Νότια Κορέα και την VSL India.

Με διάρκεια ζωής 120 ετών, η γέφυρα Chenab μπορεί να αντισταθεί σε ανέμους υψηλής ταχύτητας με ταχύτητες έως και 260 χλμ/ώρα, ακραίες θερμοκρασίες, σεισμούς και υδρολογικές επιπτώσεις σε περίπτωση ανόδου της στάθμης του νερού.

Η γέφυρα, η οποία μπορεί να υποστηρίξει τρένα που κινούνται με ταχύτητα έως και 100 χλμ. την ώρα, είναι επίσης ανθεκτική στις εκρήξεις, καθώς η Afcons ισχυρίζεται ότι μπορεί να αντέξει σε υψηλής έντασης «έκρηξη έως και 40 κιλά TNT» και τα τρένα θα μπορούσαν να συνεχίσουν να κινούνται ακόμη και αν υπήρχε ζημιά σε έναν πυλώνα, τουλάχιστον με μειωμένες ταχύτητες.

Η σιδηροδρομική γέφυρα Chenab θα αποτελέσει μεγάλη στρατηγική ώθηση για την Ινδία. Το έργο σιδηροδρομικής σύνδεσης Udhampur-Srinagar-Baramulla θα παρέχει σιδηροδρομική σύνδεση παντός καιρού μεταξύ της κοιλάδας του Κασμίρ και της υπόλοιπης χώρας.

Νωρίτερα, η μόνη χερσαία οδός που συνέδεε την κοιλάδα με την υπόλοιπη Ινδία ήταν ένας εθνικός αυτοκινητόδρομος Σριναγκάρ-Τζαμού μήκους 300 χιλιομέτρων. Ωστόσο, πρέπει να κλείνει συχνά τον χειμώνα όταν οι δρόμοι είναι αποκλεισμένοι λόγω χιονόπτωσης. Οι κατολισθήσεις καθιστούν επίσης τον εθνικό αυτοκινητόδρομο Τζαμού-Σριναγκάρ απροσπέλαστο.

«Η σιδηροδρομική γέφυρα θα επιτρέπει τη μεταφορά στρατιωτικού προσωπικού και εξοπλισμού όλο το χρόνο στις παραμεθόριες περιοχές», δήλωσε ο Ρατζαγκοπαλάν στο BBC.

Η σιδηροδρομική γέφυρα Chenab , η οποία κατασκευάστηκε στο πλαίσιο αυτού του έργου, θα παρέχει έναν ασφαλή και αξιόπιστο τρόπο διέλευσης του ποταμού Chenab, ο οποίος είναι ευάλωτος σε ξαφνικές πλημμύρες και κατολισθήσεις.

Οι ειδικοί λένε ότι η σιδηροδρομική σύνδεση θα μπορούσε να ενισχύσει την οικονομία του Κασμίρ διευκολύνοντας το εμπόριο. Θα προσφέρει μια απρόσκοπτη μεταφορά αγαθών όπως μήλα, αποξηραμένα φρούτα, χειροτεχνήματα κ.λπ. σε άλλα μέρη της Ινδίας.

Ο χρόνος ταξιδιού μεταξύ Σριναγκάρ και Τζαμού θα μειωθεί σε τρεις έως τρεισήμισι ώρες από πέντε έως έξι ώρες που είναι κατά τη διάρκεια του οδικού ταξιδιού.

Η σιδηροδρομική γέφυρα Chenab θα μπορούσε να φέρει όχι μόνο τουρίστες αλλά και ελπίδα στο Κασμίρ.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

Leave a Response