Η Κλαυδία «κατέλαβε» την Times Square – Στην κορυφή της παγκόσμιας καμπάνιας «Equal» του Spotify!

Κοινοποίηση:
klavdia_times_square_ny

Η Κλαυδία συνεχίζει να κατακτά τον κόσμο με τη μουσική της, αυτή τη φορά με μια νέα, εντυπωσιακή διάκριση.

Η Ελληνίδα καλλιτέχνιδα βρέθηκε στην καρδιά της Νέας Υόρκης, στο θρυλικό Times Square, εκπροσωπώντας την Ελλάδα στην παγκόσμια καμπάνια «Equal» του Spotify, με φωτογραφία της να κοσμεί την εμβληματική πλατεία. Κάθε κίνηση της Κλαυδίας μοιάζει πλέον να είναι απόλυτο σημείο αναφοράς και αυτή η διάκριση σίγουρα δεν αποτελεί εξαίρεση.

Η Κλαυδία επελέγη από το Spotify ως η εκπρόσωπος της Ελλάδας στην καμπάνια «Equal», για το τραγούδι της «Συντρίμμια», το οποίο είναι από το album «Αστερομάτα» που έχει γίνει χρυσό με πάνω από 55 εκατομμύρια streaming points. Το τραγούδι και το album, που κυκλοφορούν από την Arcade Music και την Panik Records, έχουν κερδίσει την αποδοχή του κοινού και της παγκόσμιας μουσικής κοινότητας.

Η καμπάνια «Equal» του Spotify έχει στόχο να ενισχύσει τις γυναικείες φωνές στην παγκόσμια μουσική σκηνή και η Κλαυδία είναι η απόλυτη εκπρόσωπος αυτής της κίνησης, καθώς το τραγούδι της εντάχθηκε και στη λίστα «Equal Global», μαζί με άλλες σπουδαίες καλλιτέχνιδες από πάνω από 40 χώρες. Η ίδια δε σταματά να εκπλήσσει, καθώς η φωτογραφία της δεν περιορίζεται μόνο στην Times Square, αλλά κοσμεί και το εξώφυλλο της playlist «Equal Greece».

Με αυτή τη σημαντική διάκριση, η Κλαυδία δείχνει πως είναι έτοιμη να «κατακτήσει» όχι μόνο την Ελλάδα, αλλά και τον κόσμο. Από τη συμμετοχή της στη Eurovision μέχρι την αναγνώριση της στο Spotify, είναι σαφές πως η Κλαυδία είναι παντού και με τη μουσική της καταφέρνει να εμπνεύσει και να ενδυναμώσει τη γυναικεία παρουσία στην παγκόσμια μουσική σκηνή.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

Leave a Response