Η σύμβαση για την ίδρυση του νέου Κέντρου Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ) έχει πλέον υπογραφεί, με στόχο την περαιτέρω βελτίωση της εξυπηρέτησης προς τις επιχειρήσεις και τους πολίτες.
Το έργο, με προϋπολογισμό 26.860.800 ευρώ, χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0». Αυτή η πρωτοβουλία αποτελεί ένα σημαντικό βήμα στην ψηφιακή αναβάθμιση της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ).
Αξιοποιώντας προηγμένες τεχνολογικές υποδομές, το νέο ΚΕΦ θέτει στο επίκεντρο τις ανάγκες των φορολογουμένων και προσφέρει:
• Ενιαίο Πολυκαναλικό Σύστημα Εξυπηρέτησης (Omni Channel): Ένα σύγχρονο Contact Center που ενοποιεί και διαχειρίζεται αποτελεσματικά όλα τα αιτήματα των πολιτών, ανεξάρτητα από το κανάλι επικοινωνίας που επιλέγουν – τηλεφωνικό, ψηφιακό ή φυσικό.
• Ψηφιακό Βοηθό και Αυτοματοποίηση Διαδικασιών: Αξιοποίηση τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης και αυτοματοποίηση κρίσιμων επιχειρησιακών λειτουργιών για την παροχή άμεσης, γρήγορης και προσωποποιημένης εξυπηρέτησης.
Το νέο ΚΕΦ υλοποιείται από την Ένωση Εταιρειών «CHOOSE – COSMOTE E-VALUE – EY» και αναμένεται να τεθεί σε παραγωγική λειτουργία εντός του επόμενου τριμήνου.
Κατά την υπογραφή της σύμβασης, ο Διοικητής της ΑΑΔΕ, Γιώργος Πιτσιλής, τόνισε: «Εισάγουμε μια νέα εποχή διαδραστικότητας και αμεσότητας στην εξυπηρέτηση πολιτών και επιχειρήσεων. Επενδύουμε σε σύγχρονα τεχνολογικά εργαλεία για να προσφέρουμε άμεση, φιλική και εξατομικευμένη επικοινωνία. Επιβεβαιώνουμε τη σταθερή μας δέσμευση για διαρκή αναβάθμιση των υπηρεσιών μας, πάντα με επίκεντρο τον φορολογούμενο».