Η οργή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την διαφήμιση της Sydney Sweeney για λογαριασμό της εταιρείας τζιν “American Eagle” αποδεικνύεται μη αντιπροσωπευτική, καθώς η πλειοψηφία των Αμερικανών πολιτών βλέπει τη διαφήμιση ως αθώο λογοπαίγνιο.
Τα ευρήματα της δημοσκόπησης
Μια πρόσφατη δημοσκόπηση της YouGov αποκαλύπτει ότι μόλις το 12% των Αμερικανών θεωρεί προσβλητική τη διαφήμιση της American Eagle με πρωταγωνίστρια την ηθοποιό από τη σειρά Euphoria του HBO.
Η έρευνα, που διενεργήθηκε από τις 9 έως τις 11 Αυγούστου σε 1.635 ενήλικες Αμερικανούς, ζητούσε από τους συμμετέχοντες να χαρακτηρίσουν τη viral διαφήμιση με το σλόγκαν “Sydney Sweeney Has Great Jeans” ως “έξυπνη”, “προσβλητική”, “ούτε το ένα ούτε το άλλο” ή “δεν είμαι σίγουρος”.
Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι το 39% τη βρήκε έξυπνη, ενώ το 40% απάντησε “ούτε το ένα ούτε το άλλο”.
Μόλις το 8% δήλωσε αβεβαιότητα.
Αυτά τα στοιχεία υπογραμμίζουν πώς η υποτιθέμενη οργή που διαδίδεται online συχνά δεν ανταποκρίνεται στα πραγματικά συναισθήματα του κοινού.
Δημογραφικές διαφορές στις απόψεις
Η ανάλυση των απαντήσεων ανά φύλο αποκαλύπτει ότι οι άνδρες ήταν πιο πιθανοί να χαρακτηρίσουν τη διαφήμιση έξυπνη σε σχέση με τις γυναίκες, οι οποίες έτειναν περισσότερο προς την άποψη ότι είναι προσβλητική.
Σε πολιτικό επίπεδο, η διαφήμιση είχε μεγαλύτερη απήχηση στους Ρεπουμπλικάνους, με το 57% να τη βρίσκει έξυπνη, ενώ μόνο το 22% των Δημοκρατικών συμφώνησε.
Όσον αφορά τις ηλικίες, το 34% των ατόμων άνω των 65 ετών τη χαρακτήρισε έξυπνη, με μόλις το 13% να τη θεωρεί προσβλητική.
Ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι ότι μεταξύ των νεότερων, ηλικίας 18-29 ετών –οι οποίοι συχνά κατηγορούνται για υπερβολική ευαισθησία– το 45% τη βρήκε έξυπνη και μόνο το 12% προσβλητική.