Αναβαθμίζεται με… τεχνητή νοημοσύνη η Barbie

Κοινοποίηση:
44af25ab96ba6459239c0604946e3644_XL

Η Barbie ίσως αποκτήσει αναβάθμιση με τεχνητή νοημοσύνη.
Η Mattel, η εταιρεία που φτιάχνει την Barbie, τα Hot Wheels και το Uno, συνεργάστηκε με την OpenAI για να φέρει την τεχνητή νοημοσύνη στις εμβληματικές της μάρκες παιχνιδιών, όπως ανακοίνωσαν οι δύο εταιρείες.
Χρησιμοποιώντας την τεχνολογία της OpenAI, η Mattel θα «φέρει τη μαγεία της τεχνητής νοημοσύνης σε εμπειρίες παιχνιδιού κατάλληλες για την ηλικία, με έμφαση στην καινοτομία, την ιδιωτικότητα και την ασφάλεια», δήλωσε ο κατασκευαστής παιχνιδιών από την Καλιφόρνια.
Παρόλο που οι λεπτομέρειες παραμένουν άγνωστες, το πρώτο προϊόν με τεχνητή νοημοσύνη αναμένεται να κυκλοφορήσει αργότερα μέσα στη χρονιά.
Η Mattel δεν παραχωρεί την πνευματική της ιδιοκτησία στη συμφωνία. Η εταιρεία διατηρεί πλήρη έλεγχο των προϊόντων που αναπτύσσονται, δήλωσε ο Josh Silverman, υπεύθυνος για τις μάρκες της Mattel, σε συνέντευξή του στο Bloomberg.
Οι συζητήσεις με την OpenAI ξεκίνησαν στα τέλη του περασμένου έτους, πρόσθεσε.

Δεν πρόκειται μόνο για τα παιχνίδια. Η Mattel θα ενσωματώσει επίσης εργαλεία της OpenAI, όπως το ChatGPT Enterprise, στις επιχειρηματικές της δραστηριότητες, δήλωσε η εταιρεία.
Η Mattel και η OpenAI δεν απάντησαν σε αίτημα για σχόλιο από το Business Insider.

Επιβράδυνση στις πωλήσεις παιχνιδιών

Η κίνηση αυτή έρχεται τη στιγμή που οι κατασκευαστές παιχνιδιών αντιμετωπίζουν αδύναμη ζήτηση, με τους καταναλωτές να μειώνουν τις δαπάνες τους λόγω της αβεβαιότητας γύρω από την εμπορική πολιτική του προέδρου Donald Trump.
Η Mattel απέσυρε την ετήσια πρόβλεψή της τον περασμένο μήνα και δήλωσε ότι θα αυξήσει τις τιμές κάποιων προϊόντων στις ΗΠΑ για να αντισταθμίσει τους δασμούς του Trump.
Η εταιρεία είπε επίσης ότι θα «προσαρμόσει» τη διαφημιστική της δραστηριότητα για να εξοικονομήσει κόστη. Ο στόχος εξοικονόμησης κόστους για τη χρονιά αυξήθηκε στα 80 εκατομμύρια από 60 εκατομμύρια δολάρια, δήλωσε ο Anthony DiSilvestro, οικονομικός διευθυντής της Mattel, σε τηλεδιάσκεψη αποτελεσμάτων τον περασμένο μήνα.
Κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους, η Mattel έχει στραφεί στην ψυχαγωγία — συμπεριλαμβανομένων ταινιών, τηλεοπτικών εκπομπών και κινητών παιχνιδιών — για να αντισταθμίσει την επιβράδυνση στις πωλήσεις παιχνιδιών.
Η OpenAI, εν τω μεταξύ, έχει υπογράψει πρόσφατα συνεργασίες με μεγάλες καταναλωτικές μάρκες, όπως η Starbucks.

Ο γίγαντας του καφέ λανσάρει ένα νέο εργαλείο που υποστηρίζεται από την OpenAI, το Green Dot Assist, για να βοηθήσει τους μπάρμαν να θυμούνται τις συνταγές ποτών και να προτείνουν συνδυασμούς φαγητού.
Αναπτυγμένο με τη χρήση του Microsoft Azure OpenAI, το εργαλείο λειτουργεί σε ένα iPad πίσω από τον πάγκο των καταστημάτων και θα λειτουργεί ως εικονικός βοηθός εντός του καταστήματος για τους μπάρμαν, όπως ανακοίνωσε η Starbucks σε δελτίο τύπου.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ: