ΑΑΔΕ: Νέα εφαρμογή βιντεοκλήσης για άτομα με δυσκολίες στην επικοινωνία

Κοινοποίηση:
aade-1

Η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) εγκαινιάζει πιλοτικά μια καινοτόμο εφαρμογή που στοχεύει στην εξυπηρέτηση ατόμων με επικοινωνιακές δυσκολίες, προωθώντας έτσι την προσβασιμότητα και την ισότιμη εξυπηρέτηση όλων των πολιτών.

 

Αυτή η νέα εφαρμογή διευκολύνει την αυτόνομη πρόσβαση στις υπηρεσίες και επιτρέπει στους χρήστες να επικοινωνούν μέσω βιντεοκλήσης με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογούμενων (ΚΕΦ) καθώς και μέσω της πλατφόρμας myAADElive. Στο πιλοτικό στάδιο, οι υπηρεσίες που θα παρέχονται περιλαμβάνουν θέματα που αφορούν το Εισόδημα, το Μητρώο, καθώς και αιτήσεις για την απόκτηση «ΑΦΜ και Κλειδάριθμου» ή μόνο «Κλειδάριθμου».

 

Για άτομα με δυσκολία στην ακοή:

• αυτόματος, AI υποτιτλισμός στα Ελληνικά, σε πραγματικό χρόνο

• διερμηνεία στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα με τη διαδικτυακή παρουσία διερμηνέα

 

Για ξενόγλωσσους χρήστες:

• αυτόματη, AI μετάφραση σε πραγματικό χρόνο (στα Αγγλικά, Γαλλικά, Ουρντού Ρωσικά, Αραβικά, Τουρκικά, Φιλιππινέζικα).

 

Η νέα εφαρμογή είναι διαθέσιμη κατόπιν ραντεβού μέσω της ιστοσελίδας της ΑΑΔΕ (www.aade.gr), στην ενότητα «Ψηφιακές Υπηρεσίες» επιλέγοντας «Προσβασιμότητα στην εξυπηρέτηση – υπότιτλοι, live μετάφραση, νοηματική» και λειτουργεί Δευτέρα έως Παρασκευή, 08:00 – 14:30.

Η δράση υλοποιείται στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Κόμβου Καινοτομίας για την Ψηφιακή Διακυβέρνηση GR digiGOV-innoHUB (https://digigov.innohub.gr), υπό τον συντονισμό του Εθνικού Δικτύου Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας (ΕΔΥΤΕ ΑΕ – GRNET), τεχνολογικού φορέα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Η τεχνολογική λύση παρέχεται από την Evenly, μια ελληνική πλατφόρμα συμπεριληπτικής επικοινωνίας, ώστε άτομα με διαφορετικές ανάγκες προσβασιμότητας αλλά και ξενόγλωσσοι να απολαμβάνουν προσβασιμότητα και ισότιμη εξυπηρέτηση αξιοποιώντας τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης.

Η πιλοτική λειτουργία για την εξυπηρέτηση ατόμων με δυσκολίες στην επικοινωνία που παρέχει η ΑΑΔΕ θα διαρκέσει μέχρι τις 15/7.

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνείτε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ) της ΑΑΔΕ

• τηλεφωνικά στο (+30) 213 162 1000, τις εργάσιμες ημέρες και ώρες 07:30 – 17:00 ή

• μέσω ηλεκτρονικού ερωτήματος προς την ΑΑΔΕ

α) για εγγεγραμμένους χρήστες: στην ψηφιακή πύλη myAADE (myaade.gov.gr) στη διαδρομή Μητρώο και Επικοινωνία > Ερωτήματα προς ΑΑΔΕ.

β) για μη εγγεγραμμένους χρήστες: στον ιστότοπο της ΑΑΔΕ (aade.gr) στην ενότητα Επικοινωνία > Ηλεκτρονικό ερώτημα > Φόρμα υποβολής ερωτήματος.

 

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

Leave a Response