15.000 περίπτερα έκλεισαν την επταετία της οικονομικής κρίσης!

Κοινοποίηση:
4

Σύμφωνα με πηγές του Συνδικάτου Επαγγελματιών Περιπτερούχων Καπνοπωλών και Ψιλικών Ειδών Ν. Αττικής, από 70% περίπτερα και 30% μίνι μάρκετ το 2015, σήμερα η σχέση αυτή έχει αλλάξει. Συγκεκριμένα 65% είναι τα μίνι μάρκετ και μόλις 35% τα περίπτερα.

Δεν είναι τυχαίο το γεγονός πως ένα προϊόν όπως το παγωτό Nirvana, αλλά και άλλα είδη, όπως οι πωλήσεις μπίρας ή αναψυκτικών, αντί να ενισχυθούν λόγω του αυξημένου τουριστικού κύματος στην Ελλάδα αποδυναμώθηκαν. Κι αυτό διότι άλλαξε το μείγμα της λιανικής. Η αιτία γι’ αυτή τη μεγάλης έκτασης ανατροπή δεν είναι άλλη από τα capital control. Κι αυτό γιατί σε πολύ μεγάλο βαθμό το ελληνικό περίπτερο κινείται με χρήματα και όχι με κάρτες.

Αποτέλεσμα λοιπόν των κεφαλαιακών ελέγχων ήταν πολλοί πολίτες να στραφούν στα σούπερ μάρκετ ή σε άλλου τύπου μαγαζιά που δέχονται κάρτες και δεν χρειάζονται οπωσδήποτε ρευστό.

Από το 2010 μέχρι και σήμερα, από τα 22.000 περίπτερα που υπήρχαν έχουν μείνει μόλις 7.000, επιφέροντας μεγάλο πλήγμα στην αγορά. Η μικρή λιανική βρίσκεται σε μεγάλο κίνδυνο ενώ οι απώλειες είναι σημαντικές και σε όλο το φάσμα γύρω από αυτή.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ: