Το Opel Corsa «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» για το 2015

Κοινοποίηση:
to-aytokinito-tis-xronias-1

Αυτή τη φορά δεν υπήρχε αγωνία. Το Opel Corsa ξεχώρισε από την αρχή και ξέφυγε στη βαθμολογία. Όταν η επιτροπή που μετρούσε τους ψήφους έβγαλε στον πίνακα τα πρώτα μισά αποτελέσματα, φάνηκε αμέσως ότι το Opel Corsa είχε ξεφύγει στη βαθμολογία και πολύ δύσκολα θα υπήρχε ανατροπή.

to-aytokinito-tis-xronias-2

Φέτος ήταν η 9η φορά που οι δημοσιογράφοι του ειδικού τύπου ψήφισαν για το καλύτερο αυτοκίνητο της χρονιάς στην Ελλάδα.

Η τελετή έγινε – όπως και πέρσι- στο φιλόξενο χώρο του ΝΟΕ στο Μικρολίμανο.

Όση ώρα οι δημοσιογράφοι ψήφιζαν τα προγνωστικά έπαιρναν και έδιναν.

Κατά τη διάρκεια της τελετής με τα αναμνηστικά προς τους εκπροσώπους των εταιριών ολοκληρώθηκε και η καταμέτρηση που έδειξε την τελική βαθμολογία στη δεκάδα.

Νικητής για το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» το 2015 είναι το Opel Corsa που συγκέντρωσε 88 βαθμούς.

Δείτε την τελική βαθμολογία

  1. Opel Corsa 88
  2. Honda CR-V 76
  3. Hyundai i10 71
  4. Mercedes GLA 54
  5. Peugeot 308 42
  6. Nissan Qashqai 36
  7. Seat Toledo 36
  8. V.W Golf Sporscan 32
  9. Toyota Aygo 30
  10. Renault Captur 15

Για το αυτοκίνητο και την ασφάλεια, για την νέα τεχνολογία στα αυτοκίνητο και τους νέους ασφαλείς δρόμους μίλησε ο πρόεδρος του θεσμού Αντώνης Κόλλιας.

 

to-aytokinito-tis-xronias-3

Οι εκπρόσωποι των εταιριών λίγο πρίν την καταμέτρηση των ψήφων

 

 

to-aytokinito-tis-xronias-4

Κατά τη διάρκεια της απονομής των βραβείων

 

 

to-aytokinito-tis-xronias-5

Ο Βαγγέλης Παμπούκης μιλάει για τον πατέρα του και την τιμή που του έγινε να βραβευτεί το περιοδικό

Τιμητική βράβευση στον Γιάννη Παμπούκη

 

Φέτος, το ΔΣ επέλεξε και τίμησε το μέλος του συνδέσμου, Γιάννη Παμπούκη για τα 35 χρόνια του περιοδικού Auto Μοtο που ο ίδιος δημιούργησε και διευθύνει. Είναι το δεύτερο πιο παλιό περιοδικό στην Ελλάδα σήμερα και το μόνο ειδικό περιοδικό αυτοκινήτου και μοτοσυκλέτας με έδρα του την Βόρεια Ελλάδα.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ο Τριαντάφυλλος Τσουλφάς εξηγεί πως γνώρισε τον Γιαννη Παμπούκη και πως άρχισε η συνεργασία του

Λόγω ασθένειας ο Γιάννης Παμπούκης δεν μπόρεσε να είναι παρόν στην εκδήλωση για να παραλάβει το βραβείο του.
Τον εκπροσώπησε ο γιός του Βαγγέλης Παμπούκης που έχει αναλάβει μαζί με τον πατέρα του και τη διοίκηση του περιοδικού.

 

 

to-aytokinito-tis-xronias-6

 

Ο πρόεδρος του θεσμού Αντώνης Κόλλιας αναφέρθηκε στο θεσμό αλλά και στην ασφάλεια των αυτοκινήτων

 

to-aytokinito-tis-xronias-7

 

Ο Γιάννης Κουτελιέρης

Ο θεσμός «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα»
Ο θεσμός αυτός ξεκίνησε το 2006 . Τότε μια ομάδα από επαγγελματίες δημοσιογράφους του ειδικού τύπου δημιούργησαν το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» .Οι δημοσιογράφοι που αποτελούν την επιτροπή και ψηφίζουν για το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» έχουν ως κύριο κριτήριο ότι τα αυτοκίνητα που επιλέγονται έχουν κυκλοφορήσει στη χώρα μας στο τρέχον έτος, πληρούν τους όρους ασφαλείας, μπορούν να ανταποκριθούν στις σημερινές ανάγκες ενός οικογενειάρχη και το βασικότερο είναι σε λογική τιμή. Όλα τα αυτοκίνητα οδηγήθηκαν και δοκιμάσθηκαν το 2014.

Οι δημοσιογράφοι του θεσμού
Οι δημοσιογράφοι που ψηφίζουν στο θεσμό κατά αλφαβητική σειρά είναι :
Σωτήρης Βουτσελάς , Πάνος Διπλαράκος , Θωμάς Ευθυμίου , Γιάννης Κανουπάκης, Αντώνης Κόλλιας, Γιάννης Κουτελιέρης, Δημήτρης Κοσκινάς, Διονύσης Λιβέρης, Νίκος Λουπάκης , Νίκος Μαρινόπουλος, Ηλίας Ματζαβάς, Γιάννης Παμπούκης, Φώτης Ραίσης , Σπύρος Ρέκκας, Γιάννης Σταυρόπουλος, Γιάννης Τσιρογιάννης, Τριαντάφυλλος Τσουλφάς, Πάνος Φιλιππακόπουλος, Βαγγέλης Φακατσέλης, Πέρης Χαλάτσης.

Την όλη διοργάνωση είχε αναλάβει -όπως κάθε χρόνο- η εταιρία Promauto του Αντώνη Στιβαχτάρη. Βασικοί χορηγοί ήταν οι εταιρίες Eneos, Aegean air, McArthur Glen, Cooper Tires, Promauto και η Κεντρική Οδός.

 

Του Πέρη Χαλάτση

 

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

1 Comment

  1. Ας ευχηθούμε ΕΙΔΙΚΆ ΓΙΑ ΧΏΡΕΣ ΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉ ΚΡΊΣΗ Η Σύγχρονη -Υπερβατική- Τεχνολογία να καταφέρει να παράξει ΤΑ ΑΥΤΟΚΊΝΗΤΑ που Χωρίς Στοιχειώδη έστω Συντήρηση,Αναγκαίες Επισκευές και με Φθαρμένα Λάστιχα θα είναι ΑΣΦΑΛΈΣΤΑΤΑ.

Comments are closed.