Στη δίνη ενός οικονομικού εφιάλτη βρίσκεται το λιμάνι του Πειραιά από το ντόμινο τρόμου που προκαλεί η πτώχευση του κορεατικού κολοσσού μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, της Hanjin Shipping Co που είναι 7η μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία τακτικών γραμμών του κόσμου.
Χιλιάδες επιχειρήσεις είτε μεταφορικές είτε χονδρικού και λιανικού εμπορίου που περιμένουν να παραλάβουν εμπορεύματα για να τα προωθήσουν στην αγορά κινδυνεύουν να τιναχτούν στον αέρα, να βάλουν λουκέτο και εργαζόμενοι να χάσουν τη δουλειά τους.
Μόνο στο λιμάνι του Πειραιά είναι εγκλωβισμένα 850 εμπορευματοκιβώτια της Hanjin.
Αυτή την στιγμή τα εμπορευματοκιβώτια της κορεατικής εταιρείας είναι κατασχεμένα σε όλα τα λιμάνια του κόσμου. Θα πρέπει να βγουν τα φορτία και να μπουν σε άλλα κουτιά άλλων εταιρειών για να προωθηθούν στον τελικό τους προορισμό. Στην καλύτερη των περιπτώσεων το κόστος για την επαναπροώθηση θα στοιχίσει στον μεταφορέα για κάθε εμπορευματοκιβώτιο επιπλέον 5.000 δολάρια από αυτά που έχει ήδη πληρώσει για τα μεταφορικά.
Τα σημάδια του επερχόμενου κακού άρχισαν να εμφανίζονται στα λιμάνια του κόσμου εδώ και έναν χρόνο. Οι διαμεταφορείς στον Πειραιά, δηλαδή εταιρείες που αναλαμβάνουν να μεταφέρουν προϊόντα μέσω εμπορευματικιβωτίων είχαν διχαστεί. Αιτία ήταν τα πολύ χαμηλά ναύλα που προσέφερε ο κορεατικός κολοσσός Hanjin.