Οι κύριοι Ραυτογιάννης και Διαμαντής εξέτασαν σπιθαμή προς σπιθαμή το σημείο της πρόσκρουσης και τα τελευταία μέτρα της πορείας του πολυτελούς τζιπ.
Διαπίστωσαν ότι 358 μέτρα πριν από το σημείο που ακινητοποιήθηκε το όχημα σημειώθηκε η πρώτη πρόσκρουση στο διαχωριστικό της Αττικής Οδού. Μέχρι το σημείο που ακινητοποιήθηκε χτύπησε άλλες τέσσερις φορές δυνατά και τουλάχιστον άλλες δύο, με μικρότερη δύναμη πάνω στο τσιμεντένιο στηθαίο.
Από τη στιγμή που ακινητοποιήθηκε, για τουλάχιστον 30 δευτερόλεπτα δεν υπήρξε εστία φωτιάς, που να είναι ορατή από μακριά.
Οι πραγματογνώμονες διαπίστωσαν επίσης ότι υπάρχουν ίχνη διαρροής λαδιού κατά μήκος της διαδρομής μέχρι την ακινητοποίηση του αυτοκινήτου.
Οι ειδικοί συγκέντρωσαν και διάφορα τμήματα αυτοκινήτου, όπως κρύσταλλα, βίδες και άλλα μεταλλικά αντικείμενα και ερευνούν αν έχουν σχέση με το πολυτελές τζιπ του Παναγιώτη Μαυρίκου.
Η διενέργεια αυτοψίας εγκρίθηκε κατόπιν της μηνυτήριας αναφοράς, την οποία υπέβαλε το δικηγορικό γραφείο για λογαριασμό της οικογένειας του Παναγιώτη Μαυρίκου, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση από το δικηγορικό γραφείο του Αλέξη Κούγια.