Στις δοκιμές του Euro NCAP το νέο Toyota C-HR συγκέντρωσε 5 αστέρια

Κοινοποίηση:
toyota1

Το νέο Toyota C-HR εξασφάλισε κορυφαία βαθμολογία 5 αστέρων στις δοκιμές ασφαλείας του ανεξάρτητου οργανισμού Euro NCAP.

Στην επίσημη αναφορά του, το Euro NCAP επιδοκιμάζει το νέο C-HR για τα καλά αποτελέσματα στη δοκιμή έκκεντρης μετωπικής σύγκρουσης και για τη συγκέντρωση κορυφαίας βαθμολογίας τόσο σε πλευρική σύγκρουση με μπαριέρα όσο και στην πιο αυστηρή, πλευρική σύγκρουση με κολώνα.
Το C-HR συγκέντρωσε εξαιρετική βαθμολογία 95% στη συνολική προστασία ενηλίκων επιβατών, 77% στην ασφάλεια παιδιών, 76% στην προστασία των πεζών και 78% στα συστήματα υποστήριξης της ασφάλειας.
Εκτός του ότι προσφέρει εξαιρετική προστασία στους επιβάτες σε περίπτωση ατυχήματος, το συγκεκριμένο μοντέλο πέτυχε πολύ καλά αποτελέσματα και στον τομέα της ενεργητικής ασφάλειας.

unnamed

Τα αποτελέσματα των δοκιμών σύγκρουσης του Toyota C-HR αντανακλούν την ανθεκτικότητα της πλατφόρμας του, η οποία βασίζεται στη νέα, παγκόσμια αρχιτεκτονική της Toyota, αλλά και του αμαξώματος, το οποίο διαθέτει ενισχύσεις σε στρατηγικά σημεία και χρησιμοποιεί χάλυβα υψηλής αντοχής για την απορρόφηση και διοχέτευση των δυνάμεων κατά τη σύγκρουση μακριά από την καμπίνα επιβατών.
Το σύστημα Toyota Safety Sense είναι στοιχείο βασικού εξοπλισμού σε όλη την γκάμα C-HR στα πλαίσια της δέσμευσης που έχει αναλάβει η Toyota για την εξάπλωση των προηγμένων συστημάτων ασφαλείας. Το συγκεκριμένο πακέτο ασφαλείας περιλαμβάνει Pre-Collision System (PCS) με Αναγνώριση Πεζού (Pedestrian Recognition), Adaptive Cruise Control (ACC), Σύστημα Διατήρησης της Λωρίδας (LDA) με έλεγχο του τιμονιού, Αυτόματη Μεγάλη Σκάλα Φώτων (Automatic High Beam – AHB) και Σύστημα Αναγνώρισης Σημάτων – Road Sign Assist[1] (RSA).
Το σύστημα Pre-Collision του C-HR συγκέντρωσε κορυφαία βαθμολογία σε δοκιμές σε χαμηλές ταχύτητες πόλης, καταφέρνοντας να αποφύγει τη σύγκρουση σε όλες τις περιπτώσεις. Επίσης, καλά αποτελέσματα έφερε το σύστημα Toyota Safety Sense σε ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου. Στην προσέγγιση πιο αργά κινούμενου αυτοκινήτου η σύγκρουση αποφεύχθηκε σε όλες τις ταχύτητες. Στην προσέγγιση σταματημένου ή επιβραδυνόμενου αυτοκινήτου, η σύγκρουση αποφεύχθηκε στις περισσότερες περιπτώσεις και μετριάστηκε στις υπόλοιπες.
Η λειτουργία Αναγνώρισης Πεζού (Pedestrian Recognition) του συστήματος απέφερε επίσης καλά αποτελέσματα καθώς αποφεύχθηκε σε όλες τις χαμηλές ταχύτητες η σύγκρουση με ομοίωμα πεζού ενώ σε υψηλές ταχύτητες το ομοίωμα είτε αποφεύχθηκε είτε η σύγκρουση με αυτό μετριάστηκε.

«Τα πολύ καλά αποτελέσματα στις δοκιμές ασφαλείας, ιδιαίτερα στον τομέα της ενεργητικής ασφάλειας, δείχνουν ότι το Toyota C-HR έχει πολλά περισσότερα να προσφέρει πέρα από εντυπωσιακό στιλ. Ο στόχος μας ήταν να κάνουμε το C-HR απολαυστικό από δυναμικής άποψης και ασφαλές στην οδήγηση», λέει ο Karl Schlicht, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος Πωλήσεων (EVP for Sales) της Toyota Motor Europe. «Η ασφάλεια είναι και θα παραμείνει ένας ιδιαίτερα σημαντικός παράγοντας στην ανάπτυξη των προϊόντων μας.
Το σύστημα Toyota Safety Sense αποτελεί ένα μεγάλο βήμα προς ασφαλέστερα αυτοκίνητα και τώρα διατίθεται ήδη εδώ και αρκετά χρόνια σε όλη μας την γκάμα ως στοιχείο βασικού εξοπλισμού, συμπεριλαμβανομένου φυσικά και του νέου Toyota Yaris για το 2017», καταλήγει ο Karl.
[1] Το σύστημα Road Sign Assist δεν διατίθεται στις βασικές εκδόσεις.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ: