Στo ηλεκτρονικό εμπόριο στρέφονται για αγορές όλο και περισσότερο οι καταναλωτές, φυσικά λόγω χαμηλών τιμών.
Οι καταναλωτές θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί όταν χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Ειδικότερα,
✔ Οι κωδικοί που θα επιλέξουν για τις τραπεζικές συναλλαγές μέσω του διαδικτύου, πρέπει να είναι προσωπικοί και να αποφεύγεται κοινοποίηση τους στο περιβάλλον.
✔ Προτείνεται η τακτική αλλαγή των κωδικών και η απομνημόνευσή τους. Δεν είναι ασφαλές να καταχωρούνται σε ατζέντες. Στην περίπτωση που λάβουν κάποιο τηλεφώνημα και ζητηθούν οι κωδικοί πρόσβασης ισχυριζόμενοι πως εκπροσωπούν την τράπεζα, πρέπει να καταγράψουν τον αριθμό που τους καλεί και να ειδοποιήσουν αμέσως την αρμόδια υπηρεσία της τράπεζας. Σε καμία περίπτωση όμως δεν πρέπει να μοιράζουν τους προσωπικούς κωδικούς αφού καμία τράπεζα δεν ακολουθεί τέτοια τακτική
✔ Δεν θα πρέπει να παραλείπουν να ελέγχουν συχνά τις κινήσεις του τραπεζικού τους λογαριασμού και σε περίπτωση που εντοπίσουν μία κίνηση που δεν πραγματοποιήθηκε από τους ίδιους, να ενημερώσουν αμέσως την αρμόδια υπηρεσία της Τράπεζας.
✔ Ιδιαίτερη έμφαση θα πρέπει να δίνουν στην ιστοσελίδα που επισκέπτονται για τη διενέργεια των συναλλαγών τους. Μία ασφαλής ιστοσελίδα ηλεκτρονικού εμπορίου έχει πάντα αναρτημένο εικονίδιο «λουκέτο» στη δεξιά μεριά της οθόνης τους.