Πάλι στο στόχαστρο ο εφοπλιστής Κούστας. Οι Ιταλικές Αρχές εντόπισαν και κατάσχεσαν 300 κιλά κοκαίνης σε πλοίο του με σημαία Μάλτας (ΦΩΤΟ)

Κοινοποίηση:
690_a9a45e94-ede2-4e52-bdbc-1ab3e55bccee

 

Ποσότητα κοκαΐνης που ξεπερνά τα 300 κιλά βρέθηκε το πρωί της Πέμπτης 15 Φεβρουαρίου μέσα σε πλαστικές σακούλες στο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων «Dimitris C» της εταιρείας DANAOS SHIPPING Co Ltd από το πλήρωμα.

Το πλοίο, χωρητικότητας 3.430 TEU και με σημαία Μάλτας, ιδιοκτησίας του εφοπλιστή Κούστα( που μάλλον κάποιος δεν τον χωνεύει και θέλει να του κάνει κακό, δεν εξηγείται αλλιώς, γιατί είναι η δευτερη φορά που γίνεται κάτι τέτοιο και από τη στιγμή που ο πλοιοκτήτης στέλνει αβέρτα εξώδικα δηλώνοντας ότι δεν έχει συμμετοχή σε τέτοιες παλιοδουλειές, εκφοβίζοντας τον Τύπο και τα ΜΜΕ) βρισκόταν στις προσβάσεις του λιμένος της Γένοβας, αναμένοντας τις οδηγίες των ιταλικών Αρχών.

Την ποσότητα των ναρκωτικών ανακάλυψαν μέλη του πληρώματος, όλοι Ουκρανοί, και αμέσως ειδοποίησαν τις Αρχές στο λιμάνι της Γένοβας. Το πλοίο, το οποίο μεταφέρει κοντέινερ, πριν φτάσει στη Γένοβα, είχε περάσει από πολλά λιμάνια της Νότιας Αμερικής αλλά και της Ισπανίας. Σύμφωνα με τις ιταλικές Αρχές, η ποσότητα της κοκαΐνης αντιστοιχεί σε ένα εκατομμύριο δόσεις.

 

πλοίο - ναρκωτικά - κοκαΐνη

πλοίο - ναρκωτικά - κοκαΐνη

Τι ισχυρίζεται η εταιρεία

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της πλοιοκτήτριας εταιρείας, «το ύποπτο εμπόρευμα, το οποίο βρέθηκε κρυμμένο σε δυσπρόσιτο σημείο του καταστρώματος, ανακαλύφθηκε μετά από διεξοδικό έλεγχο που γίνεται από το πλήρωμα, σύμφωνα με την πάγια πολιτική της εταιρείας, πριν τον κατάπλου και μετά τον απόπλου σε λιμάνια που έχουν αυξημένες πιθανότητες διακίνησης ουσιών. Το γεγονός αναφέρθηκε αμέσως από τον πλοίαρχο στην εταιρεία και στις Αρχές, σύμφωνα και πάλι με την πάγια πολιτική της εταιρείας».

«Επισημαίνεται ότι στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, το περιεχόμενο των εμπορευματοκιβωτίων δεν είναι γνωστό ούτε στο πλοίο ούτε στην εταιρεία διαχείρισης αυτού (εκτός από τις περιπτώσεις “επικίνδυνων αγαθών”, δηλαδή εύφλεκτων, χημικών, εκρηκτικών και του περιεχομένου των container – ψυγείων). Επίσης, η φορτοεκφόρτωση δεν διενεργείται από το πλήρωμα αλλά από τρίτους, φορτοεκφορτωτές (stevedores), οι οποίοι δεν αποτελούν αρμοδιότητα του πλοίου» προστίθεται.

 

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ: