Οικονομικό Πανεπιστήμιο: Με δυο σακουλίτσες φεύγουν πλέον κάθε φορά οι Έλληνες από τα σούπερ μάρκετ

Κοινοποίηση:
Woman holding shopping basket

Όλο και λιγότερο χρησιμοποιούνται πλέον τα καρότσια των σούπερ μάρκετ από τους καταναλωτές, αφού τα προϊόντα με τα οποία φτάνουν πλέον στο ταμείο, «χωρούν» θαυμάσια στα γνωστά μικρά κόκκινα καλαθάκια ενώ πάρα πολλοί δεν χρησιμοποιούν πια ούτε και αυτά, κρατώντας στα χέρια τους τα ένα-δυό είδη που αγοράζουν…

Τα αποτελέσματα της έρευνας του Οικονομικού Πανεπιστημίου ενδεικτικά του πρωθυπουργικού «success story» :

Kατά τα δύο τελευταία χρόνια, το λεγόμενο «καλάθι της νοικοκυράς» είναι ελαφρύτερο κατά 20%, προφανώς λόγω της οικονομικής αδυναμίας για αγορά καταναλωτικών αγαθών, κυρίως τροφίμων.

Σύμφωνα με την έρευνα, το 65,8% των καταναλωτών έχει στραφεί στην αγορά φτηνότερων προϊόντων το 72% αγοράζει λιγότερα προϊόντα, το 75,9% συγκρίνει τιμές σε προϊόντα και καταστήματα και το 61,7% περιορίζεται στα απολύτως απαραίτητα.

Σημειώνεται ότι η μέση μηνιαία δαπάνη για την αγορά τροφίμων στο σούπερ μάρκετ ήταν το 2012 στα 332 ευρώ, στα 290 ευρώ το 2013, ενώ φέτος έχει πέσει ακόμα περισσότερο στα 262 ευρώ.

Επιπροσθέτως, το 31% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι ψωνίζει από πολλά σούπερ μάρκετ προκειμένου να εκμεταλλευτεί τις μεγάλες αποκλίσεις στις τιμές με μέση δαπάνη ανά επίσκεψη τα 46.8 ευρώ παρουσιάζοντας σημαντική μείωση από πέρυσι που ήταν 53,1 ευρώ.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ: