ΜΕΓΑΛΟΣ ΜΑΓΚΑΣ! Με τζίρο «μαμούθ» πάνω από τους στόχους ο Σκλαβενίτης για το 2017

Κοινοποίηση:
sklavenitis_smart_park

Πέτυχε τους στόχους του για το 2017 ο όμιλος Σκλαβενίτη μετά την απόκτηση του δικτύου Μαρινόπουλου καθώς στους έξι μήνες λειτουργίας του νέου δικτύου και μάλιστα χωρίς αυτό να έχει ανακαινιστεί πλήρως ο κύκλος εργασιών κλείνει στα επίπεδα των 650 εκατ. ευρώ.

Ουσιαστικά δηλαδή αναγόμενο σε ετήσια βάση το νέο δίκτυο Μαρινόπουλου έχει κύκλο εργασιών άνω των 1,2 δισ. ευρώ ενώ για την πρώτη χρονιά ο ελάχιστος στόχος ήταν τα 800 εκατ. ευρώ υπό την προϋπόθεση ότι η εταιρία θα ξεκινούσε να λειτουργεί το Μάρτιο και η πρόβλεψη του επιχειρηματικού σχεδίου όπως επικυρώθηκε από το δικαστήριο στις αρχές Ιανουαρίου του 2017 ήταν 1,03 δισ. ευρώ αλλά και στις δύο τελευταίες περιπτώσεις δεν είχε προβλεφθεί η καθυστέρηση επικύρωσης της συμφωνίας δια της δικαστικής οδού.

Συνολικά η Σκλαβενίτης και η θυγατρική της Ελληνικές Υπεραγορές (πρώην δίκτυο Μαρινόπουλου) κλείνει το 2017 με ενοποιημένο τζίρο της τάξεως των 1,9 δισ. ευρώ ενώ συνολικά ο όμιλος Σκλαβενίτη μαζί με τις λοιπές θυγατρικές (Mart, Χαλκιαδάκης) θα επιτύχει κύκλο εργασιών για τη φετινή χρονιά ύψους 2,2 δισ. ευρώ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στην παρούσα φάση συνεχίζεται η αναδιοργάνωση του δικτύου του πρώην Μαρινόπουλου στο πλαίσιο και των αποφάσεων της Επιτροπής Ανταγωνισμού αλλά και συνολικά ο εξορθολογισμός του δικτύου συνολικά του ομίλου Σκλαβενίτη.

Η αναδιοργάνωση περιλαμβάνει και τη μεταβίβαση καταστημάτων σε άλλες εταιρίες.

Η μεταβίβαση καταστημάτων δεν επηρεάζει το προσωπικό του ομίλου Σκλαβενίτης καθώς οι εργαζόμενοι των καταστημάτων που μεταβιβάζονται μεταφέρονται σε άλλα καταστήματα.

Και αυτό διότι υπάρχει ανάγκη προσωπικού για να καλυφθούν τα κενά που υπήρχαν στο επί αρκετό καιρό υπολειτουργούν δίκτυο της πρώην Μαρινόπουλος.

Τα κενά αυτά δημιούργησε την ανάγκη και για προσλήψεις ενώ υπάλληλοι τετραώρου είδαν τις συμβάσεις τους να μετατρέπονται σε εξάωρες και οκτάωρες.

Σε επίπεδο καταστημάτων συνεχίζεται η ανακαίνιση με ρυθμούς 20 περίπου το μήνα και με στόχευση σε προβεβλημένα σημεία.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ: