Μήπως είναι λίγο… τσόντα η διαφήμιση; Η καμπάνια εσωρούχων που φέρνει πανικό στην TV (VIDEO)

Κοινοποίηση:
728x493xnmbnmb_5.png,qitok=D9EI_EME.pagespeed.ic.omSwYvTTKK

Ένα βίντεο με τον τίτλο «X» δημιούργησε ο βρετανικός οίκος πολυτελών εσωρούχων και sex toys, Coco de Mer ενόψει της νέας του διαφημιστικής καμπάνιας, η οποία βασίζεται σε έρευνες που υποστηρίζουν ότι ο μέσος άνθρωπος σκέφτεται το σεξ κάθε έξι δευτερόλεπτα

Δείτε τη συνέχεια ΕΔΩ

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ: