Και ο Θεός αγάπησε ξαφνικά τα «χιλιάρια». Όπου Θεός, αντικαταστήστε με «Έλληνας». Οι λόγοι πολλοί, αλλά οι σημαντικότεροι εντοπίζονται στα φοβικά σύνδρομα που ενίοτε σπείρει ασύστολα στην κοινωνία η ελληνική κυβέρνηση, όταν απεικονίζει στη φορολογική διόπτρα της τα αυτοκίνητα, και δη αυτά με μεσαίο-μεγάλο κυβισμό.
Η δεύτερη αιτία της «μπομπιρολαγνείας» στους κινητήρες έγκειται στην τιμή της βενζίνης. Ακόμη και οι πλέον υπερήφανοι χρήστες, φαίνεται να συνειδητοποιούν, έστω και αργά, πόσο μεγάλη ανοησία πράττουν όταν κάνουν πλούσιο τον συνοικιακό πρατηριούχο καυσίμων προκειμένου να διανύσουν μια αστική διαδρομή με το γαλαζοαίματο τετράτροχό τους.
Δεν είναι καιρός για πρίγκιπες. Μην σας κάνει λοιπόν εντύπωση την επόμενη φορά που θα δείτε τον κουστουμαρισμένο χαρτογιακά γιάπη να στριμώχνει την πληθωρική μορφή του στο σύγχρονο λιλιπούτειο όχημα. Ναι, αυτό που σε άλλες εποχές το σνόμπαρε αφού του θύμιζε δραπέτη από καρτούν.
Εννοείται πως δεν λησμονούμε τη σύγχρονη τεχνολογία που τείνει να πετάξει τα πολλά κυβικά στον κάλαθο των αχρήστων και να τοποθετήσει το φωτοστέφανο λόγω και των χαμηλών ρύπων στα σύνολα του ενός λίτρου. Τα τελευταία τοποθετούνται πλέον και σε μεγαλόσχημα αυτοκίνητα, αφού οι ικανότητες του εκπλήσσουν και τους πλέον δύσπιστους.
Γιάννης Τσιρογιάννης
newsauto.gr
Πάρε το Cuore και βάλε μέσα τα 2 σου παιδιά στην Αθηνών – Κορίνθου μιας που ξεχνάς συνεργείο και βενζινάδικο…
Μια ισορροπία σε όλα..
καλο είναι όταν λεμε όχι στα γερμανικα αυτοκίνητα να μην τα διαφημίζουμε…για ευνόητους λογους….
Daihatsu Cuore ξεχνάς συνεργείο και βενζινάδικο. Το δυστύχημα είναι ότι η εταιρεία δεν ξαναφέρνει αυτοκίνητα στην Ευρώπη…