Η »διαφημιστική προβολή» του τουρισμού και της Ελλάδας στους…’Ελληνες Νέας Υόρκης.
Γιά όσους ζούμε χρόνια στις ΗΠΑ, οι χορηγίες γιά »διαφημίσεις» προβολής της…Ελλάδας στους…’Ελληνες Νέας Υόρκης, είναι εκτός λογικής και πιστοποιούν διαπλοκή. Μας θυμίζουν προ-μνημονιακές περιόδους »άγριας» διαπλοκής και σπατάλης.
Τα 5 ελληνικά ΜΜΕ Αστόριας είναι: Μία ημερήσια εφημερίδα κυκλοφορίας 3.500 φύλλων και μία εβδομαδιαία 500 φύλλων. Eπίσης, ένα μηνιαίο περιοδικό μικρής κυκλοφορίας, ένας συνδρομητικός ραδιοσταθμός »κλειστού κυκλώματος» μικρής εμβέλειας και ένα ραδιοφωνικό πρόγραμμα 1 ώρας ημερήσια, ελεύθερου σινιάλου.
Οι αποφάσεις, που έχουν αναρτηθεί στην »Διαύγεια», υπογράφονται από τον Γ.Γ. του ΕΟΤ, τον »διαπλεκόμενο τεμπέλη» (όπως τον αποκαλούν δημόσια υφιστάμενοί του στην Αθήνα, που »το παίζει και γαμπρός» στα συχνά ταξίδια του στις ΗΠΑ και αλλού) Δημήτρη Τρυφωνόπουλο (σύζυγο βουλευτίνας της ΝΔ).
Χορηγία υπό τύπο διαφήμισης, γιά να »προβάλεται» το ανύπαρκτο έργο της κ. Κουντουρά, δόθηκε ακόμα και στο… »λομπίστικο» ΑΗΙ του »πατριώτη» Νίκου Λαρυγγάκη (10.000 δολ.) σε λεύκωμα…χορού του(!!!), που δεν διαβάζεται από κανέναν. Να υποθέσουμε ότι έγινε με »υπόδειξη» Π. Καμμένου;…
Χορηγίες θα δοθούν και γιά την »τουριστική προβολή» στην…παρέλαση γιά 25η Μαρτίου στην Νέα Υόρκη, που διοργανώνει η τοπική ελληνική Ομοσπονδία, γιά να »διαφημιστεί» η Ελλάδα στους 3-4.000 ΕΛΛΗΝΕΣ παρελαύνοντες και θεατές, σύμφωνα με δημόσια δήλωση του πρόεδρου της Οργάνωσης κ. Π. Γαλάτουλα, μετά την συνάντησή του με την κ. Κουντουρά στο κτίριο της Οργάνωσης στην Αστόρια, στις αρχές Φεβρουαρίου 2017.
www.kalami.us
Η πατσαβουρα κονομαει με την εξουσια διπλα της