Η μεγαλύτερη ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ που έγινε ποτέ στην ΕΛΛΑΔΑ, από τον καθηγητή ΠΑΝΑ! ΠΡΟΘΕΣΗ ΨΗΦΟΥ: Τσίπρας και Καμμένος σχηματίζουν ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ – Ποσοστά και Περιφέρειες!

Κοινοποίηση:
2015_01_prothesi_ekloges-4

Η εφημερίδα ΜΑΚΕΛΕΙΟ και ο καθηγητής Πανάς παρουσιάζουν την μεγάλη έρευνα για τις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου.

Για όσους θέλουν να πληροφορούν αντικειμενικά και για όσους δεν πρόλαβαν να διαβάσουν την έρευνα στην εφημερίδα ΜΑΚΕΛΕΙΟ γιατί δεν την βρήκαν στα περίπτερα.

2015_01_prothesi_ekloges-34

 

2015_01_prothesi_ekloges-38

 

2015_01_prothesi_ekloges-46

 

2015_01_prothesi_ekloges-47

 

2015_01_prothesi_ekloges-48

 

2015_01_prothesi_ekloges-51

 

2015_01_prothesi_ekloges-53

 

2015_01_prothesi_ekloges-58

 

2015_01_prothesi_ekloges-60

 

2015_01_prothesi_ekloges-65

 

2015_01_prothesi_ekloges-69

 

2015_01_prothesi_ekloges-70

 

Δείτε εδώ ολόκληρη την έρευνα

 

 

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

214 Σχόλια

  1. It’s all ahout Michael Kors Purses 2016 New Collections click
    to view
    From : Michael Kors retail

  2. στεφανε βαλε καμια καινουρια δημοσκοπηση,πληροφοριθηκα απο αλλα σα’ι’τ οτι η δημοσκοποι αναδιπλονωνται 2 μερες πριν τις εκλογες και δειχνουν την χρυση αυγη τριτο κομμα με δυψιφια ποσοστα,για γλυτωσουν το ξευτιλικι στις εκλογες!

  3. Πάλι μαγικά; Το ΠΑΣΟΚ συγκυβερνάει 4 χρόνια με μνημόνια και ενώ εισπράτει την αγανάκτηση όλου του κόσμου, εσείς το έχετε ανεβάσει και 1%. Βαγγέλης και Γιωργάκης αθροιστικά μεγαλώνουν τη δύναμη τους δηλαδή;

  4. Όλεθρος της ΝΔ σε Α και Β Αθηνών. Είναι 11 μονάδες πίσω. Από τους 21 βουλευτές θα βγάλει 10. (7 στη Β και τρείς στην Α).

    Ο ΣΥΡΙΖΑ που είχε 30,4% τον Ιούνιο του 2012 εμφανίζει μια άνοδο περίπου 15% και ανεβαίνει στο 35%, ενώ η ΝΔ χάνει 80.000 ψήφους και πέφτει περίπου στο 22-23%. Η διαφορά της με τον ΣΥΡΙΖΑ από 3,5 μονάδες τον Ιούνιο του 2012 εκτινάσσεται στις 11+ μονάδες. Αυτό δεν αλλάζει πλέον.
    Από εκεί και μετά.

    Η Χρυσή Αυγή σε Α και Β Αθηνών, βρίσκεται στο 9-10%

    Το ΚΚΕ κρατάει το 5%. ΠΑΣΟΚ, ΑΝΕΛ, ΠΟΤΑΜΙ, είναι μεταξύ 3,2-4,3 % .

  5. Πολλά λόγια ,Ρωμανέ, χωρίς ουσία.
    Εμφύλιος δεν έγινε προεκλογικά επί πασοκ-νδ που μαχαιρωνόντουσαν σαν τα καρπούζια στις αφισοκολλήσεις καί θα γίνει τώρα;
    ΑΠΛΑ ΒΑΛΤΕ ΤΟ ΚΑΛΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ:
    ΤΟ ΚΛΕΠΤΟΚΡΑΤΙΚΟ-ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟ ΤΟΞΟ ΔΕΝ ΤΟ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ
    TOYΣ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟΥΣ ΛΕΒΕΝΤΕΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΙΔΟΥΜΕ
    ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΘΑ ΤΟ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ.

    1. Αυτό που γινόταν μεταξύ ΠΑΣΟΚ-ΝΔ δεν ήταν εμφύλιος, αλλά κακόγουστο τεταρτοκλασάτο θέατρο, του οποίου οι μάσκες έπεσαν τελειωτικά με την δοσιλογική μνημονιακή συγκυβέρνησή τους.

      Ο Ελληνικός εμφύλιος ξεκίνησε μετά τα Δεκεμβριανά του 1944 και οι πληγές του μέχρι σήμερα ακόμα δεν έχουν επουλωθεί γιατί δεν έχει αποδοθεί δικαιοσύνη.

      Όταν υπάρχουν αναίσχυντοι άνθρωποι που βγαίνουν χωρίς ντροπή και λένε με υπερηφάνεια και έπαρση ότι είναι σπορά των δοσίλογων γερμανοτσολιάδων ναζιστόσκυλων της κατοχής και αυτοί μπαίνουν στην βουλή υποκρινόμενοι τους “υπερ-ελληναράδες”, τότε όχι, δεν έχει ακόμα αποδοθεί δικαιοσύνη.

      Αλλά δόξα τω Θεώ, από Δευτέρα με κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, επιτέλους θα αποδοθεί!

    2. Αυτό που γινόταν μεταξύ ΠΑΣΟΚ-ΝΔ δεν ήταν εμφύλιος, αλλά κακόγουστο τεταρτοκλασάτο θέατρο, του οποίου οι μάσκες έπεσαν τελειωτικά με την δοσιλογική μνημονιακή συγκυβέρνησή τους.

      Ο Ελληνικός εμφύλιος ξεκίνησε μετά τα Δεκεμβριανά του 1944 και οι πληγές του μέχρι σήμερα ακόμα δεν έχουν επουλωθεί γιατί δεν έχει αποδοθεί δικαιοσύνη.

      Όταν υπάρχουν αναίσχυντοι άνθρωποι που βγαίνουν χωρίς ντροπή και λένε με υπερηφάνεια και έπαρση ότι είναι σπορά των δοσίλογων γερμανοτσολιάδων ναζιστόσκυλων της κατοχής και αυτοί μπαίνουν στην βουλή υποκρινόμενοι τους “υπερ-ελληναράδες”, τότε όχι, δεν έχει ακόμα αποδοθεί δικαιοσύνη.

      Αλλά δόξα τω Θεώ, από Δευτέρα με κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, επιτέλους θα αποδοθεί…

    3. Επειδή και πάλι η απάντησή μου προς εσένα «εξαφανίστηκε» με κάποιο τρόπο «μαγικό» 2 φορές, θα την αναρτήσω και Τρίτη, και τέταρτη, και όσο πάει:
      Αυτό που γινόταν μεταξύ ΠΑΣΟΚ-ΝΔ δεν ήταν εμφύλιος, αλλά κακόγουστο τεταρτοκλασάτο θέατρο, του οποίου οι μάσκες έπεσαν τελειωτικά με την δοσιλογική μνημονιακή συγκυβέρνησή τους.

      Ο Ελληνικός εμφύλιος ξεκίνησε μετά τα Δεκεμβριανά του 1944 και οι πληγές του μέχρι σήμερα ακόμα δεν έχουν επουλωθεί γιατί δεν έχει αποδοθεί δικαιοσύνη.

      Όταν υπάρχουν αναίσχυντοι άνθρωποι που βγαίνουν χωρίς ντροπή και λένε με υπερηφάνεια και έπαρση ότι είναι σπορά των δοσίλογων γερμανοτσολιάδων ναζιστόσκυλων της κατοχής και αυτοί μπαίνουν στην βουλή υποκρινόμενοι τους “υπερ-ελληναράδες”, τότε όχι, δεν έχει ακόμα αποδοθεί δικαιοσύνη.

      Αλλά δόξα τω Θεώ, από Δευτέρα με κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, επιτέλους θα αποδοθεί…

      ΒΑΛΤΕ ΤΟ ΚΑΛΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ

      1. μην ανησυχεις που εξαφανιζονται εμφανιζονται αργοτερα… μαλλον καποιο μπαγκ, το κανει συχνα(και το αντιστροφο συμβαινει).

        Παντως αν ασχολησε με το φασιστομουρντ χανεις την ωρα σου, αυτος ειναι ανθελληνας ναζι βερος και μονο απο ουγκ καταλαβαινει

  6. Η ΕΜΦΥΛΙΟΠΟΛΕΜΙΚΗ ΡΗΤΟΡΙΚΗ ΚΑΠΟΙΩΝ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΩΝ ΑΚΡΟΔΕΞΙΩΝ (ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΩΝ-ΠΧ ΒΟΡΙΔΗΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΜΗ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΩΝ-ΠΧ ΧΑ) ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟΡΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΙΝΟΣ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ, ΟΤΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΣΤΗΣΟΥΝ ΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΕΦΙΑΛΤΕΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΣΟΥΝ ΕΜΦΥΛΙΟΠΟΛΕΜΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ TOY TYΠΟΥ “ANAΡXOKOMMOYNIA” VS “ΦΑΣΙΣΤΕΣ”.

    ΠΟΙΟΥΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΑΥΤΟ;
    ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Η ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ;

    ΚΑΙ Ο ΖΕΡΒΑΣ ΤΟΥ ΕΔΕΣ ΠΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΗΚΕ ΜΕ ΤΟΝ ΒΕΛΟΥΧΙΩΤΗ ΤΟΥ ΕΛΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΙΝΑΞΗ ΤΟΥ ΓΟΡΓΟΠΟΤΑΜΟΥ, “ΑΝΑΡΧΟΑΡΙΣΤΕΡΟΣ” ΗΤΑΝ ΚΙ ΑΥΤΟΣ;

    ΟΧΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ, ΑΠΛΑ ΗΤΑΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ Η ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΟΨΥΧΙΑ, Η ΟΜΟΝΟΙΑ ΚΑΙ Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΕΛΑΣ-ΕΔΕΣ (“ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ”-“ΔΕΞΙΑΣ”) ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΕΙ ΕΝΑΣ ΣΟΒΑΡΟΣ ΚΑΙ ΚΡΙΣΙΜΟΣ ΕΘΝΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΕΧΘΡΩΝ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ.

    ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΑΓΜΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ.

    ΔΕΝ ΤΙΘΕΤΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΠΛΕΟΝ ΘΕΜΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ VS ΔΕΞΙΑ ΣΤΗΝ ΤΟΣΟ ΚΡΙΣΙΜΗ ΣΥΓΚΥΡΙΑ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ.

    ΠΑΕΙ ΑΥΤΟ, ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ.

    ΕΙΔΑΜΕ ΚΑΙ ΧΟΡΤΑΣΑΜΕ ΤΟΝ “ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟ” ΤΗΣ ΔΗΘΕΝ ΔΕΞΙΑΣ (Π.Χ. ΝΔ – ΛΑΟΣ) ΚΑΙ ΤΟΝ “ΦΙΛΟΛΑΪΚΟ ΙΔΕΑΛΙΣΜΟ” ΤΗΣ ΔΗΘΕΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ (Π.Χ. ΔΗΜΑΡ).

    ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΔΙΛΗΜΜΑ ΣΥΝΟΨΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΕΞΗΣ:

    ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΕΥΡΩΛΗΓΟΥΡΗΔΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΩΝ ΠΡΟΔΟΤΩΝ.

    ΜΕ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΤΟ ΟΤΙ ΤΟ ΚΚΕ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΑΚΛΟΝΗΤΟ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ “ΟΧΙ ΣΕ ΟΛΑ – ΚΑΜΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ”, ΨΗΦΟΣ ΣΕ ΚΚΕ – ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΑΧΡΗΣΤΗ ΨΗΦΟΣ (ΟΠΩΣ ΤΑ ΑΚΥΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΥΚΑ) ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΥΟ ΚΟΜΜΑΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ ΠΟΤΕ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑΣ, ΕΙΤΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ.

    ΨΗΦΟΣ ΣΕ ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΨΗΦΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΨΗΦΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΝΟΗΜΑ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΥΡΙΑ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ.

    Ο ΣΥΡΙΖΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ (ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΟΣ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ) ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟΝ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΕΛ, Η ΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ.
    http://www.defencenet.gr/defence/item/%CE%BF%CE%B9-%CE%BF%CF%81%CE%BF%CE%B9-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF%CF%85-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B1-%CE%BC%CE%B5-%CF%83%CF%85%CF%81%CE%B9%CE%B6%CE%B1

    ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΤΟ ΚΟΒΩ ΚΟΜΜΑΤΑΚΙ …ΔΥΣΚΟΛΟ, ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ, ΑΛΛΙΩΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΕΞΗ.

    ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ ΚΑΝΕΙ ΔΥΟ.
    ΜΕΤΡΗΜΕΝΑ ΚΟΥΚΙΑ.

    ΑΛΛΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ.

    Ο ΣΥΡΙΖΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΕΝΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑΚΟ 3%, ΑΛΛΑ 30% ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΙΑΣΕΙ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ, ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΜΜΕΝΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΣΑΝ ΚΟΚΚΙΝΗ ΓΡΑΜΜΗ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ.
    http://www.defencenet.gr/defence/item/%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CE%BB-%CE%BF%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CF%8C%CF%87%CE%B9-%CF%83%CE%B5-%CF%80%CF%84%CE%B4-%CF%80%CE%BA%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF%CF%82-%CF%83%CF%85%CE%BC%CF%86%CF%89%CE%BD%CE%AE%CF%83%CE%B1%CE%BC%CE%B5-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CF%83%CE%AF%CF%80%CF%81%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%BA%CF%85%CE%B2%CE%AD%CF%81%CE%BD%CE%B7%CF%83%CE%B7

    ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ “ΑΡΙΣΤΕΡΑ” ΚΑΙ ΤΗΝ “ΔΕΞΙΑ” ΛΟΙΠΟΝ, ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΡΙΣΙΜΗ ΣΥΓΚΥΡΙΑ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ, ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΑΝΑΣΤΗΘΕΙ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΓΟΡΓΟΠΟΤΑΜΟΥ ΜΕΤΑΞΥ ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΔΙΧΟΝΟΙΑΣ ΤΟΥ ΕΜΦΥΛΙΟΥ ΜΕΤΑΞΥ ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΧΑ…

    Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ ΚΑΙ Ο ΕΧΩΝ ΩΤΑ ΑΚΟΥΕΙΝ ΑΚΟΥΕΤΩ…

  7. (Αυτο το μνμ(με λιγες διορθωσεις) το ειχα στειλει στον Χιο τη δευτερα αμεσως μετα την εκπομπη(με την ανακριβης δημοσκοπηση))

    1. Οσες φορες εδειξες τη δημοσκοπηση του Πανα, εχω την εντυπωση(και απο τι θυμαμαι οπως στις ευρωεκλογες που δεν ηταν σωστες)οτι ΠΑΝΤΑ δεν ηταν το πραγματικο αποτελεσμα. Οπως αυτη τη φορα, και μαλιστα πολυ απιστευτη δημοσκοπηση. Οπως κανουν αυτοι στα καθεστωτικα καναλια! Αντιλαμβανομαι οπως ειπες οτι ειναι απλα μια δημοσκοπηση, αλλα αυτη τη φορα κατι δεν παει καλα! Καθολου σοβαρα πραγματα.

    2. Ας εξηγησει αυτος ΠΟΥ και με ΠΟΙΟΥΣ εκανε τη δημοσκοπηση αυτην;; Δεν ρωταω μονο επειδη μου φαινεται υποπτο το αποτελεσμα, αλλα για να μαθω επισης για το πως γινονται και που κανουν αυτες της δημοσκοπησεις! Ρωταω σε σχεση με το δηθεν αποτελεσμα της ΧΑς που ΠΧ 65% ΛΕΝΕ(διοτι για αυτο προκειται. Προκειται για σχολια, προκειται για το πως ΘΕΛΟΥΝ καποιοι να ειναι τα πραγματα/αποτελεσματα και τπτ αλλο!) οτι θα ειναι γυρω στα 4-6% στις εκλογες τη κυριακη :D. Τι εκανε; Μαζεψε κατι καθυστερημενους αριστερους, κατι αλλοδαπους μηπως; Που λενε για το πως θα ΗΘΕΛΑΝ αυτοι να ειναι τα πραγματα;! Εγω αυτο νομιζω. Ουτε πιστευω οτι ηταν πολλοι αλλοι στη δεξια παραταξη συντηρητηκοι πχ στη δημοσκοπηση αυτην! Κατι εν συντομια για τη ΧΑ. Η ΧΑ στις ευρωεκλογες ειχε περιπου 9-10%! Τι σημαινει αυτο;: Ειναι απλα μαθηματικα οτι το ελαχιστο ποσοστο ειναι ΠΑΝΩ απο το 10%. Και αν δεν υπηρχε η τρομοκρατια της αριστερας θα ηταν τα πραγματα σε καλυτερη κατασταση σημερα. Αλλα θα τους γυρισει αυτο στο τελος πιστευω. Η γνωμη μου ειναι οτι αν ειναι κατω απο 15% το ποσοστο της ΧΑς τη κυριακη ακομα και παλι θα ειναι δυστυχης η κατασταση για ακομη μια φορα! Φυσικα και θα προτιμουσα να ηταν πρωτο κομμα τωρα τη κυριακη ομως. Πιστευω πως εχει γυρω στα 12-14% η ΧΑ.

    Συμπερασμα: Δεν ξερω ΤΙ θελετε να δειξει αυτος/εσυ….; Αν δεν κανω λαθος δεν εχεις κατι με τι δημοσκοπηση ο ιδιος να κανει φυσικα, αλλα το λαθος το κανει ο αλλος μαλλον, ετσι δεν ειναι; Αλλα ειναι αναξιο αυτο που δειξατε αποψε. ΑΝ(που δεν το νομιζω) κανω ενα ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ μεγαλο λαθος εγω! Ε τοτε οπως ειπα ειναι και παλι ασχημα τα πραγματα! Ειτε θα υπαρχει μια εθνικη και καθαρη πολιτικη ειτε θα υπαρχει ο ξεφτιλισμος αυτων των ανθρωπων. Για αυτη τη καθαρση(εχω δει πολλους τωρα τελευταια να μιμουνται επισης το τι λεει η ΧΑ σαν κομμα! αχ τα θλιβερα αυτα τα ατομα…) θα ειναι η ΧΑ στα πραγματα. Δεν χρειαζεται αλλη επιλογη/αλλο κομμα διοτι υπαρχει αυτο τωρα. Στην Ελλαδα υπαρχουν οσα κομματα/ψηφοδελτια πχ οσο υπαρχουν σελιδες σε ενα περιοδικο! Υπαρχουν οσα κομματα οσες τριχες εχω στις μασχαλες! Υπερβολικα πολλα, και δεν ειναι αναγκαιο αυτο. Το Ελληνικο κρατος ζει οπως ζει με τα δανεια(και καπιοι θελου ννα ειναι ετσι τα πραγματα γιατι βγαζουν κερδη απο αυτο!) γιατι το ηθελε μια πλειοψηφια των Γερμανων, το Γερμανικο κρατος δλδ. Φυσικα και απο την αλλη χρωστανε οι Γερμανοι για τα πολεμικα εγκληματα που εγιναν στην Ελλαδα! Και με αυτα τα χρηματα θα μπορουσε να αποπληρωθει ενα μεγαλο κομματι απο αυτο(το πραγματικο δλδ) το ποσο που χρωσταει το Ελληνικο κρατος.

    Δεν υπαρχουν δικαιολογιες οταν ψηφιζει καποιος διεφθαρμενους μαφιοζους επισης(μενω στη ΝΔ τωρα…). Ελπιζω καποτε να τους κλεισει καποιος μεσα στη φυλακη ολους αυτους μονο και μονο για τη ξεφτιλισμενη ΜΗ ρεαλιστικη αποψη τους! ΔΙΚΙΑ μου προταση ειναι αυτη. Δεν θα παιζετε ΕΣΕΙΣ με τη ζωη των αλλων Ελληνων!

  8. ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΡΟΣΚΥΝΗΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟΥΣ ΛΕΒΕΝΤΕΣ ΜΑΣ.

  9. Η Ιστορία θα το δείξει αλλά θα είναι αργά.

    Αν είναι στημένη η δημοσκόπηση, θα συνάδει με τις ψευδοκαταμετρήσεις ψήφων στις εκλογές που θα γίνουν από Εβραϊκή Εταιρία. Θα πρόκειται για τη μεγαλύτερη νοθεία ψήφων που έγιναν ποτέ την Ιστορία της Ελλάδος.

    Ποιός ο σκοπός του στησήματος; Να μας προετοιμάσει ψυχολογικά να δεχθούμε σαν αληθινές καταμετρήσεις κάποια προαποφασισμένα εκλογικά αποτελέσματα. Έτσι θα έχομε μια κυβέρνηση Αμερικανο-κομμουνιστική που πειστήκαμε πως θέλουμε, και δεν θα έχουμε την αντιπολίτευσή της που πράγματι θέλουμε. Δηλαδή, ουσιαστικά δεν θα αντιπροσωπευόμαστε πουθενά στην πολιτική ζωή της Ελλάδος, ενώ οι Αμερικανοσιωνιστές θα ελέγχουν τα πάντα. Γιάννης κερνάει και Γιάννης πίνει δημοκρατικότατα. Πρόκειται περί μιας καλοστημένης απάτης που πάντα λειτουργεί σαν ευνοϊκός άνεμος για εκείνους που ελέγχουν το πηδάλειο μιας χώρας. Έτσι ελέγχουν τον Αμερικανικό λαό για πάνω από εκατό χρόνια, κι ακόμα να τους πάρει χαμπάρι.

    Γιαυτό η Χρυσή Αυγή, σαν Επαναστατικό Λαϊκό Κίνημα, δεν εγκαταλείπει το πεζοδρόμιο. Μάλιστα το λένε οι Βουλευτές της από δικού τους – αισθάνονται σαν στο σπίτι τους έξω μαζί με το λαό, και σαν σε Σταύλο του Αυγείου μέσα στη Βουλή. Ασφυκτιούν, και νοσταλγούν τον ελεύθερο αέρα, τις λαϊκές κινητοποιήσεις. ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΕΣ υπό την έννοια ότι “πίσω έχει η αχλάδα την ουρά”. Ποτέ στην Ιστορία δεν έγινε αλλαγή καθεστώτος με εκλογές. Και δεν φταίει ο λαός γιαυτό, αλλά οι πολιτικοί απατεώνες και οι εντολείς τους. Αυτό το καταλαβαίνουν οι πάντες.

    1. Κέρβερε εξαιρετικό το σχόλιό σου .Έτσι ακριβώς .

  10. ΣΥΡΙΖΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΝΑ ΑΠΑΛΑΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΟΒΕΝΙΖΕΛΟ

    1. Μεγάλε μπορείς να μου πεις που κάνω αίτηση για να γράφω σχόλια και να πληρώνομαι…η ευκολότερη δουλειά του κόσμου…καλά τα λεφτά;;;

      1. Το μόνο εύκολο πολύ από εδώ μέσα στο site το κάνουν, για λεφτά δεν ξέρω όταν πας ρώτα τους.
        Η διεύθυνση για να κάνεις αίτηση είναι Λεωφόρος Μεσογείων 131, Αθήνα, 11526, ΑΤΤΙΚΗ

        1. Γιαννάκη,εμείς δίνουμε από την τσέπη μας στην ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ καί δεν παίρνουμε.
          Ο ΣΥΡΙΖΑ χρωστάει περίπου 8.500.000 ευρώ στις τράπεζες κι έχει πάρει και πολλές χιλιάδες ευρώ από κρατικές επιδοτήσεις καί σάς έχει νοικιάσει γιά να γράφετε π@π@ριές.

          1. Μουρντάκη πολλά λεφτά έχετε και δίνετε και στο σύνδεσμο ,φαίνεται είστε οι ευνοημένοι του συστήματος, αφού όλος ο κόσμος δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στις υποχρεώσεις τους εσείς έχετε και περίσσευμα μπράβο.
            Σας έχουν νοικιάσει γιά να γράφετε π@π@ριές οι εφοπλίστες τα τσιράκια σας και σας πληρώνουν και καλά σας έχουν και καλοταισμένους.

          2. Γιαννάκη,την έγραψες πάλι την εφοπλιστική σου π@π@ριά.
            Πιό πολλές πιθανότητες έχει να είσαι εσύ Γιαννάκη εφοπλιστής παρά οι χρηματοδότες της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΉΣ.Εξάλλου,τα υποψήφια συντρόφια σου είναι τα οικονομημένα,με τις τεράστιες περιουσίες.
            Τέλος,μήν ψάχνεις γιά ψήφο διαμαρτυρίας π.χ γιά άστεγους κι άσιτους στην χρυσή αυγή.Η ψήφος μας είναι ξεκάκαθαρα ΕΛΛΗΝΙΚΗ δηλ. προασπίζει την ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ.Είμαστε δηλ. από τους τύπους που προτιμάμε την ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ελεύθερη κι ας περάσουμε οποιαδήποτε δυσκολία.

          3. Μουρντάκι,την έγραψες πάλι την π@π@ριά σου.
            Τέτοια παραμύθια που γράφεις τύφλα να έχει ο Αίσωπος.
            Κολυμπάτε στο χρήμα ,σας τα σκάνε οι εφολιστές,αφού δεν τα παίρνετε από το κράτος για να συντηρείτε τόσα γραφεία και εκδηλώσεις.
            Εκτός αν στον σύνδεσμο σας παραμυθιάζουν ότι έουν καμιά μηχανή και κόβουν χρήμα ή τα βγάζετε από τα μπλουζάκια και τα καπέλα που πουλάτε.
            είσαι καλά κονομημένος μπράβο….. τέτοιοι πατριώτες με χρυσά κουτάλια

          4. Γιαννάκη,γιά να μάθεις να σκέφτεσαι μόνος σου χωρίς δεκανίκια, κόψε την τηλεόραση.
            Γιά τις π@π@ριές που γράφεις σού απάντησα μία φορά καί δεύτερη δεν θα υπάρξει.
            Μία παρατήρηση μόνο: ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΡΩΩ ΜΕ ΧΡΥΣΑ ΚΑΡΟΤΑ.

          5. δεν εχεις καταλαβει ακομα φασιστα οτι το τρικ με τα καροτα δεν επιασε? Ριξε ενα χαιλ τωρα ψευτοπατριωτη

          6. Μουρντάκι συνεχίζεις τις π@π@ριές και δεν απαντάς που βρίσκετε τα λεφτά από τα μπλουζάκια που πουλατε ή απο τα καπέλα.
            Αν δεν γνωρίζεις ρώτα στον σύνδεσμο να σου πουν(να σε ταίσουν και άλλο κουτόχορο) και άσε τα καρότα και τα αγγγούρια δεν πείθεις.
            Δεκανίκι του συστήματος είσαι και καλοταισμένο μάλιστα.
            Ο λαός πεινάει λαι εσύ κολυμπάς στο χρήμα.

  11. Θεωρείται δεδομένο ότι ο Συριζα είναι πρώτη δύναμη και με διαφορά απο την νδ, αλλά όχι αυτοδύναμος
    ψηφίζουμε ΑΝΕΛ το μόνο κόμμα που μπορεί να συνεργαστεί με τσίπρα Πρωθυπουργό!!!!!

    1. Άσε μας ρε μεγάλε…άνθρωπος που θα συνεργαστεί με τσυριζα και θέλει να μας πείσει πως υποστηρίζει Ελλάδα…Ε δεν γίνεται όσο και να το τραβάς!!!

  12. Είχα την εντύπωση πως η δημιουργία, ξανά! δεν θα κατέβαινε σε αυτές τις εκλογές…. Οπότε μπαίνω σε σκέψεις όσον αφορά στην αξιοπιστία της έρευνας.

  13. η συνάντηση Μητσοτάκη – Καμμένου, μετά από αίτημα του Καμμένου,
    έγινε για να πάρει οδηγίες ο Καμμένος,
    για το πως πρέπει να διαχειριστεί το ζήτημα του χρηματισμού του Χαϊκάλη,
    της βόμβας δηλαδή που κρατούσε στα χέρια του εδώ και καιρό.

    ΤΟ ΕΚΑΨΑΝ ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΑΝΕΛΛ ΤΟ ΘΕΜΑ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΕΚΔΟΧΕΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΧΑΙΚΑΛΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΜΜΕΝΟΥ
    ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΝΟΥΝ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟΙ ΤΕΛΙΚΑ ΟΠΩΣ ΤΟ ΖΗΤΗΣΕ Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ

  14. ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ ΠΛΗΝ ΑΝΕΛ

  15. Ελπίζω ότι κάποτε θα βρεθεί κάποιος πολιτικός ο οποίος θα καταργήσει τις δημοσκοπήσεις διότι απλούστατα αυτές δεν χρειάζονται.
    Δεν προβλέπεται συνταγματικά να ανιχνεύεται η γνώμη του λαού για οποιοδήποτε ζήτημα παρά μόνο με τη διεξαγωγή δημοψηφίσματος.
    Ασε που όποιος θέλει να μας πείσει ότι θα ανιχνέυσει τη βούληση ενός εκλογικού σώματος 10 εκατομμυρίων ρωτώντας 1000 από το τηλέφωνο νομίζω ότι δεν έχει καλή σχέση με τη λογική.
    Τέλος όσοι πιστεύουν τις παραπάνω δημοσκοπήσεις και έρευνες είναι πάρα πολύ πιθανό προβατοειδώς να ποδηγετούνται από αυτές…

  16. Να θυμόμαστε πάντα ότι τα αποτελέσματα των δημοσκοπήσεων είναι πλαστά κι αυτό διότι σπάνια αν ρωτήσεις κάποιον θα σου πει ότι είναι Χρυσή Αυγή. Ο Πάνας σαν μαθηματικός είναι υποχρεωμένος να σου πει τι είπε ο κόσμος. Αν είναι τίμιος και το έχει κάνει σωστά, αυτά είπε ο κόσμος κι αυτά είναι τα ποσοστά που του έτυχαν στην έρευνα του. Στις εκλογές της Κυριακής πιστεύω ότι η Χρυσή Αυγή θα βγει τρίτο κόμμα και ότι το κόμμα του Παπανδρέου δεν θα μπει στη Βουλή. Από ΄κει και πέρα πιστεύω ότι ΑΝΕΛ και Σύριζα θα κάνουν κυβέρνηση και θα σκοτωθούν εσωτερικά διότι ο Σύριζα έχει μέσα του ΠΑΣΟΚ, έχει τη γενειά του Πολυτεχνείου, έχει 300 συνιστώσες κλπ κλπ. Έχει μέσα και τον μεγάλο Έλλην πολιτικό Παπαδημούλη και τον διεθνούς φήμης πολιτικό Τσουκαλά, με πορτοφόλι Μπόμπολα… καταλαβαίνετε τι μάσα έχει να πέσει… με χρυσά κουτάλια… Και θυμηθείτε και κάτι ακόμα, τους πολιτικάντιδες που τα φάγανε και τον Βενιζέλο, που όποια πέτρα σηκώσεις, η βρωμιά του δεν έχει τέλος, δεν θα τους πειράξουν, ούτε τη λίστα Λανγκάρντ θα ανοίξουν, αυτά είναι για προεκλογικές ομιλίες μόνο και θα μείνουν ως έχουν. Την Κυριακή πρέπει όλοι να ψηφίσουμε με καθαρό μυαλό, αυτό που πιστεύουμε. Καλή επιτυχία μας (και κάντε και καμιά προσευχή για το μέλλον μας).

    1. Από το 2012 και μετά εννοείς. Γιατί πριν, η Χρυσή αυγή ήταν ένα κόμμα στα εκλογικά επίπεδα της Ένωσης Κεντρώων. Αυτό το 7,8,9% της χρυσής αυγής είναι ψηφοφόροι που έχουν έλθει από άλλα κόμματα. Άρα πιθανόν να γυρίσουν πίσω τώρα.

  17. Κρατάω δύο φράσεις:”Αυτά μπορεί να αλλάξουν μέχρι τις εκλογές” και “εάν κάνουμε λάθος είμαστε έτοιμοι να ζητήσουμε συγγνώμη”(ενδεχομένως να μην αποδίδω επακριβώς τα λεχθέντα)
    Επίσης ενδιαφέρον έχει η δήλωση του κ.Βάμβουκα περί αλλαγών στα συγκυβερνώντα κόμματα,μετά τις εκλογές και ενδεχόμενες συνεργασίες…
    Υ.Γ. Κυριακή κοντή γιορτή,είδομεν…

  18. – ΔΕ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΙΠΟΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ.. Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ 15 ΕΔΡΕΣ;; ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΟ ΚΚΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ;; ΚΑΛΑ.. 26.9% Η ΝΟΥΔΟΥΛΑ;; ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΣΤΟ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΕΔΩ ΘΑ ΜΑΣΤΕ Κ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.. ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΑΖΟΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΖΟΥΜΕ Κ ΜΕΙΣ ΚΙΝΟΥΜΑΣΤΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΜΙΛΑΜΕ ΜΕ ΚΟΣΜΟ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.. ΞΑΝΑΛΕΩ ΕΔΩ ΘΑ ΜΑΣΤΕ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ… ΑΝΤΙΜΝΙΜΟΝΙΑΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΝΑ ΠΕΤΑΞΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΗΤΑΡΑΔΕΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ.. ΑΥΤΟΙ ΜΙΑ ΖΩΗ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΚΟΙΤΑΖΑΝ ΤΗ ΠΑΡΤΗ ΤΟΥΣ .. ΘΑ ΕΡΘΕΙ Κ ΑΥΤΩΝ Η ΩΡΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ.. ΣΕ ΟΛΩΝ ΤΗ ΠΟΡΤΑ ΕΡΧΕΤΕ Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ..

  19. χαχα Γελάω με μερικούς κύριε Στέφανε, πόσο δίκιο είχες τελικά…
    “Το γύρισε ο Πανάς” λένε.
    Μάλλον δεν έχουν ιδέα από Στατιστική και Μαθηματικά και απλά κράζουν επειδή δεν είδαν τα ποσοστά που “ήθελαν” για τη Χ.Α. ή ο καθένας για το κόμμα που υποστηρίζει. Λες κι η επιστήμη βγάζει αποτελέσματα κατά το ποιο κόμμα αρέσει του καθένα. Η έρευνα είναι έρευνα και οφείλει να διεξάγεται με το σωστό τρόπο. Αυτή είναι η αλήθεια όσο κι αν σας πονάει. Αλλά έτσι είναι, η αλήθεια δε συνετίζει τον φανατικό αλλά τον εξοργίζει. Αυτά έχω να πω ως ένας φοιτητής.

  20. Το ζήτημα είναι αν θα πάρει από την πρώτη εκλογική διαδικασία αυτοδυναμία ο ΣΥΡΙΖΑ ή θα γίνει σε επόμενη εκλογική διαδικασία. Αρκετά τα 40 χρόνια μπατσοκ και νδούλα, ΑΡΚΕΤΑ.

  21. παλι χτυπανε τη σελιδα της χα γμτ μου!!!!

  22. ΔΗΛΑΔΗ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ?
    ΑΡΑ ΤΣΙΜΠΗΣΑΝ ΟΙ ΜΠΟΥΡΔΕΛΙΑΡΗΔΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΟΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΗΣ ΝΔ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΝΕΟΤΑΞΙΤΩΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ.
    ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΚΚΕ ΤΟ ΘΕΩΡΟΥΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ?
    ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΟΤΙ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΕΚΛΕΙΣΕ(Η ΣΟΒΙΕΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ) ΑΛΛΑ Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ(ΚΚΕ)
    ΔΗΛΑΔΗ (ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ)ΕΚΛΕΙΣΕ Η ΒΜW ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ….ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥΛΑΕΙ ΑΚΟΜΑ Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑ.
    ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΤΟ ΘΕΩΡΟΥΝ ΚΟΜΜΑ?
    ΤΕΛΙΚΑ ΖΩ ΣΕ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΕΙΜΑΣΤΕ (ΕΙΣΑΣΤΕ) ΚΑΚΟΜΟΙΡΗΔΕΣ,ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ,ΦΤΗΝΙΑΡΗΔΕΣ ΚΑΙ ΞΕΠΟΥΛΙΕΣΤΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΧΑΡΤΖΗΛΙΚΙ.
    ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟΕΛΛΗΝΕΣ ΠΕΙΘΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΕΣ ΑΥΤΕΣ….ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΘΟΥΝ …ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΝ.
    ΚΑΝΕΝΑΣ ΟΙΚΤΟΣ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ.
    ΔΕΝ ΞΑΝΑΒΟΗΘΑΩ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟ ΜΟΥ.
    Ο ΣΩΖΩΝ ΕΑΥΤΟ ΣΩΘΗΤΩ….ΜΑΛΑΚΕΣ.

  23. Συγχαρητήρια για το σχόλιο που δεν ανεβάσατε.Απλώς με επιβεβαιώσατε ,κολάτζες του ξύριζα.
    Κανένα πρόβλημα.Θα ανέβει σε άλλα σαιτς ,για το σχετικό ξεβράκωμά σας,αν και το κάνετε μόνοι σας…

  24. AXAXAXAXAXAXA OI KOKKINEΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΟΥ ΚΑΜΜΕΝΟΥ!!!!!!!
    ΜΠΟΥΑΑΑΧΑΧΑ

    ΞΕΒΡΑΚΩΜΑΤΑ ΚΑΜΜΕΝΟΥ…ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡ ΑΝΕΓΕΡΣΗΣ ΤΖΑΜΙΟΥ!!!
    ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟΥ ΤΩΝ ΑΝ.ΕΛ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΤΣΟΥΡΗΣ ΜΗΝ ΑΝΤΕΧΟΝΤΑΣ ΑΛΛΟ ΤΙΣ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΕΣ ΤΟΥ ΠΑΝΑΡΑ!

    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΚΑΤΣΟΥΡΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟΥ ΤΩΝ ΑΝΕΛ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ…

    Από. Κατσούρη Ιωάννη

    Προς. Κον. Πάνο Καμμένο Πρόεδρο του Κινήματος Ανεξαρτήτων Ελλήνων

    Θέμα: παραίτηση από την θέση του Γραμματέα Μεταναστευτικού ΑΝ.ΕΛ.

    Με την παρούσα επιστολή θα ήθελα να σας ανακοινώσω την παραίτηση μου από την θέση του Γραμματέα Μεταναστευτικού, μετά από την διαφορά θέσεων που προέκυψαν με τον πρόεδρο του κινήματος, από την τελευταία ανακοίνωση για την ανέγερση η όχι τεμένους στον Βοτανικό και οπουδήποτε αλλού στην Ελληνική επικράτεια.

    Μετά την διαδικτυακή ανακοίνωση της γραμματείας στην επίσημη σελίδα της στο facebook έδωσε εντολή σε στέλεχος του κινήματος να την κατεβάσει προτείνοντας μου να την αφαιρέσω και από αλλού.

    Η Γραμματεία μεταναστευτικού με ευθύνη δική μου πήρε θέση διαφωνώντας με την ανέγερση Τεμένους η Τζαμιού σε όλη την Ελληνική επικράτεια.

    Η Γραμματεία Μεταναστευτικού έχει καταθέσει προτάσεις για την επίλυση του προβλήματος της λαθρομετανάστευσης, προτάσεις οι οποίες ήταν αποτέλεσμα μελέτης και προτάσεων όλων των εμπλεκόμενων φορέων, για το πολύ μεγάλο πρόβλημα της ανεξέλεγκτης εισροής λαθρομεταναστών στην Ελλάδα.!!

    Οι προτάσεις της γραμματείας, ενώ έχουν κατατεθεί από την Δευτέρα 26-08-2013 δεν έχουν τύχει της δέουσας προσοχής ώστε να διαμορφωθούν οι θέσεις του κινήματος.

    Μετά την αδιαφορία, την ολιγωρία να παίρνονται αποφάσεις και την διαφορά πλέον θέσεων για το Μεταναστευτικό και τα προβλήματα εσωτερικής ασφάλειας της χώρας που απορρέουν από αυτά, θεωρώ ότι ιδεολογικά δεν ανήκω πλέον στο κίνημα.

    Οι προτάσεις μου θα δοθούν κάποια στιγμή στη δημοσιότητα ώστε να εκτιμηθούν και να αξιοποιηθούν ανάλογα από τους σοβαρά ενδιαφερόμενους.

    Τέλος να υπενθυμίσω σε κάποιους ότι είμαι εκλεγμένος Δημοτικός Σύμβουλος πολύ πριν την δημιουργία του κινήματος και άρα όχι με ψήφους των ΑΝ.ΕΛ.

    Κατσούρης Ιωάννης
    Γραμματέας Μεταναστευτικού
    Ανεξαρτήτων Ελλήνων

  25. Δηλαδή από την προηγούμενη δημοσκόπηση όλα τα κόματα είναι πάνω κάτω στα ίδια και η ΝΔ που καταβαράθρωσε τον τόπο έχει αυξήθεί σημαντικά 4% και αυτό το ποσοστό το χάνει η ΧΑ
    ¨Εχω μεγάλη περιέργεια να δω τι θα συμβεί

  26. ΣΥΡΙΖΑ 34%
    ΝΔ 24%
    ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ 11%
    ΠΟΤΑΜΙ 7%
    ΠΑΣΟΚ 5%
    ΚΚΕ 5%
    ΑΝΕΛ 4%
    ΚΙΔΗΣΟ 2%
    ΛΑΟΣ 1%
    ΔΗΜΑΡ 1%
    ΑΝΤΑΡΣΥΑ 1%
    ΑΛΛΟ 5%

    1. ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΜΑΚΕΛΕΙΟ ΤΕΤΟΙΟ ΝΤΑΛΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝ.ΕΛ.,ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ 3%.ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΙ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΔΕΞΙΑ ΣΥΝΙΣΤΩΣΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ.

  27. Έλληνα πατριώτη και Χριστιανέ Ορθόδοξε που σκέφτεσαι να ψηφίσεις Χρυσή Αυγή από αγανάκτηση και αηδία για το πολιτικό σύστημα της χώρας, η Χρυσή Αυγή ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΣΗ!

    Η Χρυσή Αυγή απορρίπτεται εξ’ορισμού, ως κόμμα επιγόνων των γερμανοτσολιάδων της κατοχής, ως κόμμα κρυφοναζιστικό, κρυφοπαγανιστικό και σε κάθε περίπτωση αντιχριστιανικό, όπως κατέδειξε και ο Σεβαστός Μητροπολίτης Σισανίου και Σιατίστης Παύλος:
    http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26509&subid=2&pubid=112938144

    Δυστυχώς η Χρυσή Αυγή κινείται στα χνάρια του Αδόλφου Χίτλερ, του εθνικοσοσιαλισμού, του φασισμού, όπως έχει δηλώσει ο ίδιος ο Μιχαλολιάκος.

    Μιχαλολιάκος: “Είμαστε η σπορά των νικημένων του 1945, οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!”:
    https://www.youtube.com/watch?v=nS7SXA8nui8#t=42
    http://jailgoldendawn.com/2014/11/11/%CE%BC%CE%B9%CF%87%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%AC%CE%BA%CE%BF%CF%82-%CE%B5%CE%AF%CE%BC%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B5-%CE%B7-%CF%83%CF%80%CE%BF%CF%81%CE%AC-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%B7/

    Τι να πει κανείς μετά από αυτό; Ότι ο Μιχαλολιάκος δεν είναι χιτλερικός; Ποιοί ήταν οι νικημένοι του 1945; Οι Ναζί δεν ήταν;

    Γιατί κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας;

    Ο Μιχαλολιάκος υμνεί τον Χίτλερ! (Νο1):
    https://www.youtube.com/watch?v=Vt4b9Ue71XU

    Ο Μιχαλολιάκος υμνεί τον Χίτλερ! (Νο2):
    https://www.youtube.com/watch?v=TyTQYcedgyk

    Μιχαλολιάκος: “Υπάρχουν πολλοί Μασώνοι, οι οποίοι είναι πολύ …καλοί Έλληνες(!!!), πράγματι!”:
    https://www.youtube.com/watch?v=oUd1TRZ7zHQ

    Ο Μιχαλολιάκος υμνεί τα τάγματα ασφαλείας:
    https://www.youtube.com/watch?v=PJehEiEzVvg

    Τάγματα ασφαλείας:
    http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A4%CE%AC%CE%B3%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1_%CE%91%CF%83%CF%86%CE%B1%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CE%B1%CF%82
    http://www.periodista.gr/coverstories/item/2949-%CF%84%CE%B1-%CE%B5%CE%B3%CE%BA%CE%BB%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B3%CE%B5%CF%81%CE%BC%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CF%84%CF%83%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%AC%CE%B4%CF%89%CE%BD

    Νίκος Μιχαλολιάκος: “Αν υπήρχαν ναζί σήμερα ίσως να ήμασταν και μαζί”:
    https://www.youtube.com/watch?v=pt4WxZzdMsU

    «Οι Γερμανοί είναι φίλοι μας…»:
    https://www.youtube.com/watch?v=Has9Bvlyxdk

    Το αληθινό πρόσωπο της ΧΑ:
    https://www.youtube.com/watch?v=7T8n0dJrscc

    Η “Χρυσή Αυγή”… Είναι Το Πιο ΣΥΣΤΗΜΙΚΟ Κόμμα Της Βουλής…!:
    http://www.altermedia.info/hellas/2013/01/12/c-nooth-aoath-assiae-oi-dhei-oooocieei-euiia-oco-aioetho/

    1. συστημικες προπαγανδες μας βαζεις απο τα διαπλεκομενα καναλια;αυτα ολα που μας διχνεις θα καταριπτουν στο δικαστηριο και θα ξευτιλιστιτε κουμουνια!

    2. βαλε να δουμε και τις κουμουνιστικες προδοσιες εναντιον του ελληνισμου!

    3. “Έλληνα πατριώτη και Χριστιανέ Ορθόδοξε”…Αυτό με ξεπέρασε!Όλως τυχαίως,όταν πρόκειται να καταφερθείτε εναντίον της Χ.Α.,θυμόσαστε τον πατριωτισμό και την θρησκεία…Πριν μπει η Χ.Α. στην βουλή γιατί αυτά τα είχατε ξεχάσει πουλάκια μου(παπαγαλάκια για την ακρίβεια);
      Παρουσιάζεις την γνώμη του Σισανίου και Σιατίστης παύλου.Αλήθεια,γιατί διάλεξες την γνώμη ενός “οικουμενιστή”;Ενός μητροπολίτη που δεν έχει πρόβλημα με τα συλλείτουργα;Αυτός ο όχι και τόσο ορθόδοξος μητροπολίτης,θα μας πει αν οι της Χ.Α.,είναι καλοί χριστιανοί ή όχι;Όταν αυτός γίνει καλός Χριστιανός Ορθόδοξος και σωστός μητροπολίτης,τότε βλέπουμε!
      Μετά παραθέτεις ένα σωρό βίντεο για να μας αποδείξεις ότι ο Μιχαλολιάκος είναι ναζί,φασίστας και ότι άλλο έχουν πει τα συστημικά μμε.
      Έβαλες και ένα βίντεο(https://www.youtube.com/watch?v=pt4WxZzdMsU),αλλά “ξέχασες” να τα γράψεις όλα.Επειδή τα “μισά” ποτέ δεν συνιστούν την αλήθεια,θα γράψω εγώ την αλήθεια!Λέει λοιπόν ο Μιχαλολιάκος:”Αν υπήρχαν σήμερα οι ναζί ΙΣΩΣ να ήμασταν και μαζί,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝΕ ΝΑΖΙ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ”.Βλέπεις την διαφορά;Κατάλαβες ότι έγραψες ένα κατεβατό,με το οποίο αυτοαναιρείσαι;Κατάλαβες ότι έκατσες και έγραψες μια ΜΠΟΥΡΔΑ;
      Στο ίδιο βίντεο,ο ΑΡΧΗΓΟΣ λέει και κάτι άλλο:”Δεν έχουμε εμείς καμία ξενοφοβία,δεν φοβόμαστε κανέναν ξένο,να τους διώξουμε θέλουμε,είναι πολύ απλό το πράγμα.Δεν φτάνει αυτός ο τόπος,πως να το κάνουμε;Πως θα γίνει;Είμαστε οι ινδιάνοι και είναι οι καμπόυδες.ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ,ΑΜΕΡΙΚΗ!!!”.Απ’ότι καταλαβαίνω αυτό είναι που σε πειράζει και τίποτε άλλο.Εσύ θέλεις η Ελλάς να γίνει αμερική και οι Έλληνες να γίνουν Ινδιάνοι.Λυπάμαι χάσατε!Η Ελλάς προορίζεται να ζήσει και θα ζήσει!
      Επίσης,στο βίντεο που μιλάει ο Μιχαλολιάκος για τους μασόνους.Πέραν του ότι,από μια ολόκληρη συνέντευξη μας παρουσιάζεις ένα μικρό απόσπασμα,χωρίς πριν και μετά,”ξεχνάς” ΠΑΛΙ να τα γράψεις όλα.Γιατί δεν αναφέρεις ότι στην Χ.Α. απαγορεύεται να είναι μέλος ένας μασόνος;Στην αρχή του βίντεο το αναφέρει ο Μιχαλολιάκος…Δεν σε συμφέρει,έτσι;
      Μεγάλη πλάκα,έχει μια φωτογραφία που παραθέτεις,με την οποία “αποδεικνύεται”,ότι ο Μιχαλολιάκος προσκύνησε το “μητσοτακέικο”.Η φωτογραφία αυτή δείχνει μια χειραψία του Μιχαλολιάκου με την μπακογιάννη.Καλά με μια χειραψία και μάλιστα σε κοινή θέα,αποδεικνύεται το προσκύνημα;Δηλαδή,η εν κρυπτώ και παραβύστω,συνάντηση του καμένου με τον μητσοτάκουλα,πριν την τρίτη ψηφοφορία για τον πρόεδρο της “ΔΕΙΜΟΚΡΑΤΙΑΣ”,τι είναι;Δεν είναι υποταγή;Μάλλον όχι,δεν είναι υποταγή.Απλά επιβεβαιώνεται ότι ο καμένος είναι και παραμένει πολιτικό παιδί του μητσοτάκουλα(όπως και ο καρατζαφύρερ).Αυτό όμως δεν σε ενοχλεί…
      Την μεγαλύτερη πλάκα την έχει το βίντεο “Οι γερμανοί είναι φίλοι μας”!Ταιριάζει γάντι με τις δηλώσεις του τσίπρα,με τις οποίες εκδήλωσε τον θαυμασμό του στην “γερμανική λογική” και επίσης ότι αυτήν την “γερμανική λογική”,την έχει ανάγκη η Ευρώπη.Έτσι για την ιστορία,αυτή η “γερμανική λογική” είναι που οδήγησε τους Έλληνες στην αυτοκτονία και στην μετανάστευση και στο ξεπούλημα της Ελλάδος.
      Αυτά όμως δεν σε ενοχλούν,γιατί όπως προανέφερα,εσύ θέλεις οι Έλληνες να γίνουν σαν τους Ινδιάνους!
      Υ.Γ.1) Το βίντεο “το αληθινό πρόσωπο της Χ.Α.”,ΜΕ ΣΗΜΑ ΤΟ ΣΦΥΡΟΔΡΕΠΑΝΟ,το αφήνω ασχολίαστο.
      Υ.Γ.2) Επειδή τυχαίο γεγονός δεν υπάρχει,ο Ρωμανός Διογένης ως αυτοκράτωρ επέλεξε να γεμίσει το στράτευμα της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας με ένα συνονθύλευμα ξένων μισθοφόρων,αμφιβόλου ποιότητος και καταγωγής(χαζάρους,τουρκομάνους κ.α.),συμβάλλοντας έτσι στην ήττα της μάχης του Ματζικέρτ.Με την ήττα στην μάχη αυτή,οριστικοποιήθηκε η παραμονή των σελτζούκων-τούρκων στην περιοχή της Μ.Ασίας…Αυτό το ψευδώνυμο διάλεξες!

      1. Απάντησα και πριν αλλά με κάποιο «μαγικό» τρόπο η ανάρτησή μου προς εσένα «εξαφανίστηκε»…

        Απαντώ και πάλι λοιπόν και θα συνεχίσω να αναδημοσιεύω την ίδια απάντηση συνεχώς, όσο και να ενοχλούνται κάποιοι…

        Αν ο Μητροπολίτης Σισανίου και Σιατίστης Παύλος δεν σου κάνει γιατί είναι «οικουμενιστής» και δεν είναι «καλός Χριστιανός Ορθόδοξος και σωστός μητροπολίτης», μήπως ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ σου κάνει καλύτερα;

        Ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ για την Χρυσή Αυγή: http://www.amen.gr/article15375#sthash.B46Fr6D0.dpuf

        Κι ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ, «οικουμενιστής» είναι;
        http://www.impantokratoros.gr/97569082.el.aspx

        Μετά παρέθεσα ένα σωρό βίντεο στα οποία Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΠΟΡΑ ΤΩΝ ΝΑΖΙ, ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΦΑΣΙΣΤΑΣ!

        Μιχαλολιάκος: “Είμαστε η σπορά των νικημένων του 1945, οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!”:
        https://www.youtube.com/watch?v=nS7SXA8nui8#t=42

        ΚΑΙ ΕΡΩΤΩ:
        Ποιοί ήταν οι νικημένοι του 1945;

        Οι Ναζί δεν ήταν;

        Γιατί κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας;

        Βέβαια λογικό είναι να λέει ο Μιχαλολιάκος ότι είναι σπορά των νικημένων Ναζί του 1945, αφού είναι γιος αξιωματικού της Χωροφυλακής που είχε θητεύσει στα Τάγματα Ασφαλείας:
        http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A7%CF%81%CF%85%CF%83%CE%AE_%CE%91%CF%85%CE%B3%CE%AE#.CE.97_.CE.B1.CF.81.CF.87.CE.AE_.CF.84.CE.B7.CF.82_.CE.BF.CF.81.CE.B3.CE.AC.CE.BD.CF.89.CF.83.CE.B7.CF.82

        Είναι δηλαδή γιος κάποιου που είχε δώσει όρκο πίστης στην σβάστικα και στον Φύρερ του Γ’ Γερμανικού Ράιχ και υποστήριζε ότι «οι Γερμανοί είναι φίλοι μας…»:
        https://www.youtube.com/watch?v=Has9Bvlyxdk

        Καθόλου περίεργο λοιπόν ότι ο Μιχαλολιάκος υμνεί τα δοσιλογικά τάγματα ασφαλείας:
        https://www.youtube.com/watch?v=PJehEiEzVvg

        Αυτή είναι η αλήθεια και από εκεί και πέρα τα πολλά λόγια είναι φτώχεια.

        Εγώ θέλω την Ελλάδα Ελληνική και Ορθόδοξη, όχι ναζιστογερμανική, θέλω η Ελλάδα να λάμψει ξανά στην Οικουμένη και όχι να συρρικνωθεί και να μαραζώσει υπό τις επιταγές ενός ανόητου, σχιζοφρενικού και κοντόφθαλμου εθνικισμού, ο οποίος αντιτίθεται ηλιθιωδώς στην οικουμενικότητα της Ρωμαιοσύνης, του Ορθόδοξου Ελληνοχριστιανικού Πολιτισμού μας.

        ΥΓ1) Απεχθάνομαι το σφυροδρέπανο όσο και το ναζισμό. Η ουσία όμως αυτών που λέγονται στο συγκεκριμένο βίντεο δεν παύει να ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.

        ΥΓ2) Όσον αφορά τον Αυτοκράτορα Ρωμανό Δ’ τον Διογένη, είσαι πολύ μικρός, ανελλήνιστος και ανιστόρητος για να πιάνεις στο στόμα σου μια από τις ηρωικότερες, τις πιο εμβληματικές, τις πιο προδομένες και τις πιο τραγικές φιγούρες στην Ιστορία του Ελληνισμού, της Ρωμιοσύνης μας:
        http://imansolas.freeservers.com/Angelos/romanos_diogenes.html

        Και δεν υπήρηξε ποτέ στην Ιστορία κρατική οντότητα με το όνομα “Βυζαντινή” Αυτοκρατορία. Το επίσημο όνομα της Ελληνικής Αυτοκρατορίας των μέσων χρόνων ήταν Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία, Βασιλεία Ρωμαίων ή απλώς, Ρωμανία:
        http://en.wikipedia.org/wiki/Byzantine_Empire#Nomenclature

        Η Ελληνική Αυτοκρατορία των μέσων χρόνων:
        http://www.agiasofia.com/greek/map.jpg

        1. Ρωμανέ,μήν βλέπεις πολλές ώρες την ημέρα τηλεόραση γιατί σού καίει καί τα τελευταία εγκεφαλικά κύτταρα.
          Άσε τις πολιτικές κρίσεις γιά το μοναδικό Ελληνόψυχο κόμμα καί γίνε τηλεκριτικός.Έτσι μπορεί να γράψεις καί κάτι ενδιαφέρον κι ίσως αληθινό.

          1. Δεν βλέπω ποτέ τηλεόραση εδώ και πάρα πολλά χρόνια.

            Αν θες υπέδειξέ μου τι από αυτά που έγραψα κατά την γνώμη σου δεν είναι αληθινό.

            Εγώ δεν κάνω πολιτικές κρίσεις, αλλά παραθέτω πολιτικές κρίσεις κάποιων Μητροπολιτών, καθώς και γεγονότα και δηλώσεις του ίδιου του αρχηγού της Χρησής Αυγής και αφήνω αυτόν τον ίδιο να μιλήσει για το ποιός πραγματικά είναι…

            Έχεις να αντιτάξεις κάποιο λογικό επιχείρημα σε αυτά που παρέθεσα παραπάνω, τα οποία αποδεικνύουν περίτρανα και χωρίς καμία αμφιβολία ότι το κόμμα της ΧΑ δεν είναι ελληνόψυχο αλλά ναζιστόψυχο;

            Αν όχι, μάλλον εσύ είσαι αυτός που έχει κάψει εγκεφαλικά κύτταρα από τα πολλά τσοντοκάναλα και όχι εγώ…

          2. Μού αρέσει που έχεις κι αρχείο γιά να πολεμάς την ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ.
            Πάρτο χαμπάρι τα τσοντοκάναλο καί μερικοί,ευτυχώς λίγοι,σαν κι εσένα, δεν μπορείτε να βλάψετε τον ΕΘΝΙΚΙΣΜΟ γιατί είναι τσουνάμι κι όχι μόνο Ελληνικό αλλά Ευρωπαικό.
            Φυσικά,τα επισυναπτόμενα δεν τα είδα κάν, γιατί είναι σαν να έρχεσαι γιά πρώτη φορά στο σπίτι μου καί να ξέρεις που έχω οτιδήποτε αγαπημένο μου.
            Σού εύχομαι περαστικά καί να ασχοληθείς με κάτι δημιουργικό στη ζωή σου.

          3. Φασιστες χωνεψτε το, ειστε 6ο κομμα.
            Κανονικα δε πρεπει να μπειτε στη βουλη γιατι σα ναζηδες ειστε εχθροι της Ελλαδας. Ας οψονται οι αφελεις αμορφωτοι οπου σας ψηφιζουν.

          4. χαβγη =σαμαρας, ξυπνατε χουντικοι, μη γινεστε παλι θυματα

        2. Μετά από μια “ΔΕΙΜΟΚΡΑΤΙΚΗ” διαδικασία,το σχόλιο μου απεσύρθει…Οπότε επανέρχομαι.
          Ο σεραφείμ είναι ένας “φλογερός” παπάς,ένας “εθνικόφρων”,ένας “αντισιωνιστής”…ή μήπως όχι;
          Ο σεραφείμ,στα λόγια,είναι πολλά πράγματα,η πράξεις του όμως άλλα δείχνουν http://hellas-orthodoxy.blogspot.gr/2013/09/blog-post_8908.html

          Αλήθεια,γιατί δεν αναφέρεις τον Μητροπολίτη Καλαβρύτων ή τους Εσφιγμενίτες μοναχούς ή τόσους άλλους ασκητές μοναχούς,οι οποίοι στηρίζουν τους “ανθρωποφάγους,βρικόλακες,σατανιστές,λυκανθρώπους”κ.α. της Χρυσής Αυγής;Δεν σε συμφέρει ε;
          Μετά πιάνεις πάλι τα περί ναζί.Μεγάλη εμμονή έχεις με τους ναζί και θα πρέπει να το κοιτάξεις…Αναγκάζομαι να ξαναγράψω αυτό που μονίμως “ξεχνάς”.Είπε σε ομιλία του,ο Μιχαλολιάκος:”Σήμερα δεν υπάρχουνε ναζί,πως να το κάνουμε;”.Οπότε το θέμα περί ναζί έχει τελειώσει,πριν καν το “ανακαλύψεις”.
          Ακολουθούν τα “τάγματα ασφαλείας”.Γιατί αφήνεις στην άκρη το άλλο στρατόπεδο;
          Αναφέρεσαι σε μια περίοδο πολύ σκοτεινή για το έθνος μας.Παρ’όλα αυτά,δεν φαίνεται να σε ενοχλούν οι σφαγές ανηλίκων,οι βιασμοί γυναικών,το παιδομάζωμα που έκαναν τα “καλά παιδιά” του βελουχιώτη(ή θανάσω ή σουλτάνα).
          Δεν σε ενοχλεί καθόλου,ο πολιτικός όρκος της δούρου ή “μικρής πρωθυπουργού”(τρομάρα της),με τον οποίο δήλωσε ότι παραμένει πιστή στο σύνταγμα των Κορυσχάδων!Το σύνταγμα των Κορυσχάδων είναι ενωτικό;Μήπως αυτό το “σύνταγμα” δεν το υπέγραψαν ΔΟΣΙΛΟΓΟΙ,δηλαδή ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΩΝ ΝΑΖΙ,όπως ο πέτρος κόκαλης και ο γεώργιος σημίτης;Γιατί “ξεχνάς” ότι τα “ένοπλα αγόρια” του κκε,επιτέθηκαν στον Ζέρβα και στον Ψαρρό,χωρίς ποτέ να προβάλλουν πραγματική αντίσταση στους γερμανούς;Γιατί “ξεχνάς” ότι τα ίδια “ένοπλα αγόρια”,δεν πείραξαν ούτε μια τρίχα των ΔΟΣΙΛΟΓΩΝ που πήραν “συγχωροχάρτι” από το κόμμα;
          Γιατί “ξεχνάς” όλη την ΑΛΉΘΕΙΑ,σου χαλάει την προπαγάνδα;
          Αυτά σου τα γράφω για να σου αποδείξω ότι η μισή ευαισθησία δεν είναι ευαισθησία,αλλά ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ!
          Ξαναβάζεις το βίντεο “οι γερμανοί είναι φίλοι μας”.Επειδή το έκανες “γαργάρα”, το ξαναγράφω.Το βίντεο ταιριάζει γάντι στις δηλώσεις του τσίπρα,με τις οποίες εξέφρασε τον θαυμασμό του στην “γερμανική λογική” και επίσης ότι αυτήν την “γερμανική λογική”,την έχει ανάγκη η Ευρώπη…!Αλλά είπαμε,δεν είναι ευαισθησία είναι ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ!
          Για τον Διογένη Ρωμανό,επαναλαμβάνω:Ο Διογένης Ρωμανός ως αυτοκράτωρ επέλεξε να γεμίσει το στράτευμα της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας με ένα συνονθύλευμα ξένων μισθοφόρων,αμφιβόλου ποιότητος και καταγωγής(χαζάρους,τουρκομάνους κ.α.),ΣΥΜΒΑΛΛΟΝΤΑΣ έτσι στην ήττα της μάχης του Ματζικέρτ!Τι δεν θέλεις να καταλάβεις;
          Λογικότατο να σε ενοχλεί το “Βυζαντινή”.Σου θυμίζει την ελληνική αποικία του Βύζαντα,πάνω στην οποία χτίστηκε η Αυτοκρατορία…και όπως φάνηκε,εσύ θέλεις τους Έλληνες,να γίνουν σαν τους Ινδιάνους!
          Υ.Γ.1) Το να εθελοτυφλείς ή να υποκρίνεσαι,είναι δικαίωμα σου.Το να θέλεις όμως να μας επιβάλεις την εθελοτυφλία σου ή υποκρισία σου,ΌΧΙ!!!
          Υ.Γ.2) Το να αγωνίζεσαι,με μισές αλήθειες και μισές ευαισθησίες,για την “βόλεψή σου”,δεν σε καθιστά πολίτη αλλά ΙΔΙΩΤΗ!

  28. 3 ημέρες πριν δημοσιεύσoυν οι κ. κ.Χίος και πανάς την δημοσκόπηση,είχα προβλέψει ότι θα ΄βγάζατε,ως καλοί και υπάκουοι ” κήρυκες ” του συστήματος και της επερχόμενης νοθείας μέσω singular την ΧΑ 5η-6η με 5%.Υπάρχει το μήνυμά μου στο αρχείο,άλλωστε…
    Και αυτό παρακολουθώντας μια-δύο διαδικτυακές εκπομπές σου,κε στεφανάκο.
    Λίγα βλέπεις και ακούς ,πολλά καταλαβαίνεις, άμα ξέρεις να ” διαβάζεις” τον άλλον…Και ξέρεις αυτό που λέει ο λαός…θέλει η π…. να κρυφτεί αλλά η χαρά δεν την αφήνει…
    Καμμία έκπληξη λοιπόν,αφού έτσι κι αλλιώς το παίζετε εδώ και καιρό κολάτζες του νέου σωτήρα του Ελληνισμού…του ξύριζα.
    Εσείς μεν μπορεί να είστε για γέλια-και μαγκιά σας-τα γίδια που σας ακολουθούν διαδικτυακά και …στα περίπτερα,ομως είναι για κλάματα.
    Άντε γεια…Αρκετό χρόνο σπαταλήσαμε στη μαύρη τρύπα της αβύσσου…
    Καλό βόλι σε όλους τους εθνικιστές.
    Χιάκο…καλές δουλίτσες…με τον Άξελ…

  29. Δεν βάζουν μυαλό οι κρητικοί…. απο πασοκ ποτάμι! Πραγματικά οι άνθρωποι εκει κάτω δεν πάνε καλά!
    Ας ελπίσουμε ότι ο Πανάς θα πέσει έξω όπως τον Ιούνη του 2012 με την Χρυσή Αυγή που της έδινε 4.4% γιατί αν βγει το ποτάμι τρίτο την βάψαμε.

  30. Στα όρια του… φραγμένου παίζεται ο ΣΥΡΙΖΑ, με απόδοση 1.04.
    Ένα θαύμα θα πληρώσει το 10.00 της Νέας Δημοκρατίας, ενώ το άλλο κόμμα παίζεται «απλά επειδή μπορεί» στο 100.00
    Επόμενος πρωθυπουργός
    Στα όρια του «σιγουράκι» ο Αλέξης Τσίπρας με 1.15.
    Δεύτερη επιλογή το Άλλος με 7.00 και τρίτη ο Αντώνης Σαμαράς με 12.00!
    Θα σχηματιστεί αυτοδύναμη κυβέρνηση μετά τις εκλογές;
    Εδώ και λίγες μέρες ο Stoiximan προσέθεσε ακόμα μία ερώτηση που απασχολεί όλους τους ψηφοφόρους. Συγκεκριμένα υπάρχει το στοίχημα «Θα σχηματιστεί αυτοδύναμη Κυβέρνηση μετά τις Εκλογές;». Το «Ναι» πληρώνει 2.65, ενώ το «Όχι» είναι μέχρι στιγμής φαβορί και παίζεται σε απόδοση «1.45».
    Τρίτο κόμμα
    Στην ερώτηση «Ποιο θα είναι το 3ο κόμμα» η Χρυσή Αυγή παίζεται φαβορί σε απόδοση 1.80. Αμέσως μετα βρίσκουμε το «Ποτάμι» του Σταύρου Θεοδωράκη που προσφέρεται σε απόδοση 2.20 (μεταβήλθηκε από το 2.10 που ήταν την προηγούμενη εβδομάδα), ενώ ΚΚΕ και ΠΑΣΟΚ που προσφέρονταν πριν στην αρχή στην ίδια απόδοση, τώρα είναι στο 12,00 και 35,00 αντίστοιχα.
    Ποσοστό του ΣΥΡΙΖΑ
    Over 34.00%: 1.80
    Under 34.00%: 1.95
    Ποσοστό της Νέας Δημοκρατίας
    Under 28.50%: 1.75
    Over 28.50%: 2.00
    Ποσοστό του ΠΑΣΟΚ
    Under 4.00%: 1.70
    Over 4.00%: 2.10
    Ποσοστό του Ποταμιού
    Over 6.00%: 1.87
    Under 6.00%: 1.87
    Ποσοστό του ΚΚΕ
    Over 5.00%: 1.87
    Under 5.00%: 1.87
    Ποσοστό της Χρυσής Αυγής
    Over 6.60%: 1.87
    Under 6.60%: 1.87
    Θα μπουν οι ΑΝ.ΕΛ. στη Βουλή;
    Όχι: 1.55
    Ναι: 2.35
    Ποσοστό του ΚΙΔΗΣΟ
    Over 2.70%: 1.75
    Under 2.70%: 2.00
    Διαφορά ΣΥΡΙΖΑ – ΝΔ
    Νέα Δημοκρατία +5.00%: 1.80
    ΣΥΡΙΖΑ -5.00%: 1.95
    Τα στοιχήματα κλείνουν με το άνοιγμα των καλπών.

  31. Δηλ θελετε να μας πει ο Πανας ότι η Χρσυη αυγη με τα μεγαλύτερα ποσοστα συσπείρωσης από όλα τα υπολοιπα κομματα και με σκληροπυρηνικούς ψηφοφορους που δεν αλλαζουν την ψηφο τους ότι προπαγανδα και αν κανουν τα καναλια ξαφνικα μεσα σε 3 μηνες και χωρις κανεναν ιδιαιτερο λογο ειδαν το ”φως το αληθινο” και μετακομισε σχεδόν η μιση βαση της σκληροπυρηνικης Χρυσης αυγης στον Σαμαρα του μνημονίου,του Ενφια,της Τροικα και των μειωσεων μισθων και συνταξεων αλλα και των αδικων διώξεων της χρυσης αυγης.
    –Και το ΠΑΣΟΚ ενώ ο πανας πριν 3 μηνες το εδινε 6.2% εχει στην καινουργια δημοσκοπηση πτωση μολις 0.3 μοναδες όταν πριν μερικες μερες δημιουργηθηκε το κομμα Παπανδρου οπου σχεδόν ολη του η εκλογικη του βαση είναι από το χωρο του ΠΑΣΟΚ και μαλιστα το δινει ο Πανας το κομμα Παπανδρεου στο 3% να μπαινει στη βουλη και να κοβει απειροελαχιστο ποσοστο από το ΠΑΣΟΚ από το οποιο αντλει ολες του τις ψηφους
    ΕΛΕΟΣ ρε παιδια πιστευω ο Πανας θα ξεφτυλιστει όπως το 2012 που εδινε την Χρυση aυγη 5% και πηρε 7%

  32. Του έκαψαν το αυτοκίνητο και έκατσε στα αβγά του.

    1. Βεβαιως!! Γιατι αν δεν διαβασουμε και λιγο Μαρδοχάϊ η ζωη ειναι ενα τιποτα. Συνελθετε γιατι δεν εχετε ακομα συνειδητοποιησει την σοβαροτητα της καταστασης!!! Ξεστραβωθειτε γιατι μετα θα ειναι αργα.

  33. Ψηφίζουμε Ανεξάρτητους Έλληνες την κυριακή την μόνη δύναμη που μπορεί να συνεργαστεί με τον αριστερό ΤΣΙΠΡΑ.

  34. Mετράει αντάστροφα ο Σαμαράς με τον Βενιζέλο
    ΣΥΡΙΖΑ την κυριακή στις 25 να τους διώξουμε!!!!!

  35. Κύριε Χίε, έχω να κάνω μία καταγγελία !!!!!
    Με πήραν προσωπικά τηλέφωνο από την εταιρία δημοσκόπησης του κυρίου Πανά και συμμετείχα ως όφειλα (με τη θέλησή μου βέβαια πάντα). Με ρώτησαν ποια από τα παρακάτω κόμματα θα ψηφίσω στις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου. Οι επιλογές είταν ΤΡΕΙΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΤΡΕΙΣ !!!!! Δηλαδή ΣΥΡΙΖΑ, ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ κ΄ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ !!!!! Ούτε ποτάμι ούτε κκε ούτε ΠΑΣΟΚ κλπ κλπ !!!!! Πως λοιπόν βγήκαν τα ποσοστά για τα υπόλοιπα κόμματα αφού απείχαν από την ψηφοφορία;;;;;;; ΑΙΣΧΟΣ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΣΕ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΠΑΝΑ !!!!! ΛΥΠΑΜΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΣΤΑΤΑ !!!!!!!

  36. ΟΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΑΝΕΛ
    Η ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΗ ΜΗΝ ΤΟΝ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΑΛΩΝΙΖΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ
    ΑΝΕΛ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ!!!!!

    1. Είστε τόσο πατριωτικό κόμμα που θα συγκυβερνήσεις με τους ανθέλληνες….χαίρομαι γιατί ξέρεις τι σου γίνεται…ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ ΜΟΝΟ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΤΟΥΣ ΧΑΛΑΕΙ ΤΗ ΣΟΥΠΑ!

  37. Δηλ θελετε να μας πει ο Πανας ότι η Χρσυη αυγη με τα μεγαλύτερα ποσοστα συσπείρωσης από όλα τα υπολοιπα κομματα και με σκληροπυρηνικούς ψηφοφορους που δεν αλλαζουν την ψηφο τους ότι προπαγανδα και αν κανουν τα καναλια ξαφνικα μεσα σε 3 μηνες και χωρις κανεναν ιδιαιτερο λογο ειδαν το ”φως το αληθινο” και μετακομισε σχεδόν η μιση βαση της σκληροπυρηνικης Χρυσης αυγης στον Σαμαρα του μνημονίου,του Ενφια,της Τροικα και των μειωσεων μισθων και συνταξεων αλλα και των αδικων διώξεων της χρυσης αυγης.
    –Και το ΠΑΣΟΚ ενώ ο πανας πριν 3 μηνες το εδινε 6.2% εχει στην καινουργια δημοσκοπηση πτωση μολις 0.3 μοναδες όταν πριν μερικες μερες δημιουργηθηκε το κομμα Παπανδρου οπου σχεδόν ολη του η εκλογικη του βαση είναι από το χωρο του ΠΑΣΟΚ και μαλιστα το δινει ο Πανας το κομμα Παπανδρεου στο 3% να μπαινει στη βουλη και να κοβει απειροελαχιστο ποσοστο από το ΠΑΣΟΚ από το οποιο αντλει ολες του τις ψηφους
    ΕΛΕΟΣ ρε παιδια πιστευω ο Πανας θα ξεφτυλιστει όπως το 2012 που εδινε την Χρυση υαγη 5% και πηρε 7%

  38. ρε πατε καλα με τα στημενα για δειτε στα [παραπονα ροδου]
    δημοσκοπιση προβατα ε προβατα

  39. Παρακαλούνται άπαξ άπαντες οι νεοναζοί και χουντογλέντηδες όπως λάβουσιν τον μπούλον και ξεκουμπισθώσιν προς Ουκρανίαν μεριά όπου τους ανέχονται μέχρι να ξυπνήσει στραβά ο Πούτιν και να τους μετατρέψει σε λίπασμα.
    Αντε γιατί οι τελευταίες εκκαθαριστικές επιχειρήσεις έχουν ήδη ξεκινήσει. Σε λίγο θα καταλάβουν γιατί τόσο καιρό φυλάγαμε το σαπούνι (και το σχοινί) και μας λέγαν “άπλυτους”. Αντε λέμε να ξεβρωμίσει ο τόπος από δαύτους…

  40. Το νερωσες πολύ το……κρασί σου κυρΠανα….δεν πεινετε ποια κρίμα….όχι οτι δεν σου βρίσκω ελαφρυντικά ….αμα στην πέσουν οι παρακρατικοί μετα λογικο….να κανεις πισω

  41. gerard 20/01/2015 at 2:23 pm Reply
    ΟΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΑΝΕΛ
    Η ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΗ ΜΗΝ ΤΟΝ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΑΛΩΝΙΖΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ
    ΑΝΕΛ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ.

    ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΩΗΝ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗ ΚΑΜΜΕΝΟ
    ΟΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ

  42. ΕΓΩ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ,ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΧΡΥΣΑΥΓΟΥΛΑ,ΜΗΛΟΥΣΑΝ ΓΙΑ ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ, Ο ΠΑΝΑΣ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΤΟΥ,ΕΔΩΣΕ ΜΕ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΤΕΛΙΚΑ Ο ΚΛΑΣΣΙΔΙΑΡΗΣ….

        1. ΦΑΣΙΣΤΑΚΙΑ ΤΟ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ,ΟΤΑΝ ΕΣΕΙΣ ΒΓΑΖΑΤΕ ΔΗΜΑΡΧΟ ΤΟΝ ΚΛΑΣΣΙΔΙΑΡΗ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ,ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΙΧΑΤΕ ΖΑΛΙΣΕΙ ΤΑ ΠΑΠΑΡΙΑ, Ο ΠΑΝΑΣ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΤΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΠΟΥ ΠΗΡΕ Ο ΚΛΑΣΣΙΔΑΣ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕ ,ΕΣΕΙΣ ΠΑΛΙ ΤΟΝ ΒΡΙΖΑΤΕ…Ο ΚΛΑΣΣΙΔΙΑΡΗΣ ΤΕΛΙΚΑ ΗΡΘΕ ΤΕΤΑΡΤΟΣ…ΤΩΡΑ ΕΣΕΙΣ ΠΑΛΙ ΤΟΝ ΒΡΙΖΕΤΕ…

  43. Προσωπικά ψήφισα Χρυσή Αυγή στις Ευρωεκλογές, αλλά μόνο για αυτή τη φορά θα δώσω ψήφο στους ΑΝΕΛ για να μπούνε στη Βουλή.Και τονίζω μόνο γι’αυτή τη φορά γιατί τα πράγματα είναι πολύ οριακά στο 3%-3,5%.

    1. Καλά Λεωνίδα και εγώ ψήφισα Ανέλ στις ευρωεκλογές και τώρα θα ψηφίσω Χρυσή αυγή .

    2. ΤΑ ΠΑΛΗΚΑΡΙΑ ΣΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ ΚΙ ΕΣΥ ΓΡΑΦΕΙΣ Π@ΠΑΡΙΕΣ.

    3. Και είναι λογικό να το κάνεις με τον τρόπο που σκέφτεσαι…προφανώς και δεν ψηφίζεις για τους σωστούς λόγους…οι σανελ πάνε με τα νερά του συστήματος ενώ η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ είναι φυλακή για γιατί τους έβγαλαν στη φόρα.Ψήφησε ότι θες αλλά ψάχτο καλά πρώτα και κάντο για σωστούς λόγους.

  44. ΑΚΟΥ ΤΙ ΛΕΕΙ ΤΟ ΚΟΥΡΔΙΣΤΟ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΣΥΡΙΖΑ 28 31 ΝΔ 245% 27% ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ 7,5 % ΚΚΕ 7,5 % ΑΝΕΛ 7 % 7,5%

    ΠΟΤΑΜΙ 5 % ΚΙΝΗΜΑ ΓΑΠ 5 % ΠΑΣΟΚ 3,1 ΤΟΝ ΓΑΠ ΤΟΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΑΤΕ Κ ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΤΟ ΠΡΩΟΘΗΣΑΤΕ ΤΟΥ ΜΠΟΜΠΟΛΑ ΗΤΑΝ Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ? ΣΟΥ ΕΤΑΞΕ ΘΕΣΗ ΣΑΝ ΤΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟ?

  45. Οι Ανεξάρτητοι Έλληνες είναι το ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΚΑΛΟ της πατρίδας!
    Μόνο 2 ψήφοι απελευθερώνουν από τους Σαμαροβενιζέλους:
    1)Των Ανεξαρτήτων Ελλήνων και 2) του ΣΥΡΙΖΑ!

  46. Παρακάλα να βγει 6ο κόμμα η Χρυσή Αυγή την Κυριακή, γιατί αλλιώς θα μπεις στον κάλαθο των ΑΧΡΗΣΤΩΝ μαζί με την εφημερίδα σου.

  47. Κλειδωμένη η νίκη του ΣΥΡΙΖΑ! Ανοικτή η αυτοδυναμία στις εκλογές 2015 σύμφωνα με το stoiximan.gr και υπόλοιπες στοιχηματικές εταιρίες
    Πρώτο Κόμμα
    Στα όρια του… φραγμένου παίζεται ο ΣΥΡΙΖΑ, με απόδοση 1.04.
    Ένα θαύμα θα πληρώσει το 10.00 της Νέας Δημοκρατίας, ενώ το άλλο κόμμα παίζεται «απλά επειδή μπορεί» στο 100.00
    Επόμενος πρωθυπουργός
    Στα όρια του «σιγουράκι» ο Αλέξης Τσίπρας με 1.15.
    Δεύτερη επιλογή το Άλλος με 7.00 και τρίτη ο Αντώνης Σαμαράς με 12.00!
    Θα σχηματιστεί αυτοδύναμη κυβέρνηση μετά τις εκλογές;
    Εδώ και λίγες μέρες ο Stoiximan προσέθεσε ακόμα μία ερώτηση που απασχολεί όλους τους ψηφοφόρους. Συγκεκριμένα υπάρχει το στοίχημα «Θα σχηματιστεί αυτοδύναμη Κυβέρνηση μετά τις Εκλογές;». Το «Ναι» πληρώνει 2.65, ενώ το «Όχι» είναι μέχρι στιγμής φαβορί και παίζεται σε απόδοση «1.45».
    Τρίτο κόμμα
    Στην ερώτηση «Ποιο θα είναι το 3ο κόμμα»
    η Χρυσή Αυγή παίζεται φαβορί σε απόδοση
    1.80. Αμέσως μετα βρίσκουμε το «Ποτάμι» του Σταύρου Θεοδωράκη
    που προσφέρεται σε απόδοση 2.20(μεταβήλθηκε από το 2.10 που ήταν την προηγούμενη εβδομάδα),
    ενώ ΚΚΕ και ΠΑΣΟΚ που προσφέρονταν πριν στην αρχή στην ίδια απόδοση,
    ώρα είναι στο 12,00 και 35,00 αντίστοιχα.
    Ποσοστό του ΣΥΡΙΖΑ
    Over 34.00%: 1.80
    Under 34.00%: 1.95

    Ποσοστό της Νέας Δημοκρατίας
    Under 28.50%: 1.75
    Over 28.50%: 2.00

    Ποσοστό του ΠΑΣΟΚ
    Under 4.00%: 1.70
    Over 4.00%: 2.10

    Ποσοστό του Ποταμιού
    Over 6.00%: 1.87
    Under 6.00%: 1.87

    Ποσοστό του ΚΚΕ
    Over 5.00%: 1.87
    Under 5.00%: 1.87

    Ποσοστό της Χρυσής Αυγής
    Over 6.60%: 1.87
    Under 6.60%: 1.87

    Θα μπουν οι ΑΝ.ΕΛ. στη Βουλή;
    Όχι: 1.55
    Ναι: 2.35

    Ποσοστό του ΚΙΔΗΣΟ
    Over 2.70%: 1.75
    Under 2.70%: 2.00

    Διαφορά ΣΥΡΙΖΑ – ΝΔ
    Νέα Δημοκρατία +5.00%: 1.80
    ΣΥΡΙΖΑ -5.00%: 1.95
    Τα στοιχήματα κλείνουν με το άνοιγμα των καλπών.

  48. ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΤΡΙΤΟ ΚΟΜΜΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ…ΕΛΕΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΥΑΛΟ ΔΕΝ ΒΑΖΟΥΜΕ…ΕΔΩ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ…Η ΕΛΛΑΣ ΕΑΛΩ..

  49. Παρακάλα να βγει 6ο κόμμα η Χρυσή Αυγή την Κυριακή, γιατί αλλιώς θα μπεις στον κάλαθο των ΑΧΡΗΣΤΩΝ.

  50. Μπήκε κι αυτός στο κλάμπ τών ξεφτιλισμένων δημοσκόπων.
    ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!!!

  51. ΣΥΡΙΖΑ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΔ ΓΙΑ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ!!!!!
    ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΡΙΤΟ,ΤΕΤΑΡΤΟ ΚΟΜΜΑ ΑΣ ΒΓΟΥΝΕ ΣΕ ΟΠΟΙΑ ΣΕΙΡΑ ΝΑ ΝΑΙ
    ΚΑΜΙΑ ΧΑΜΕΝΗ ΨΗΦΟΣ ΣΕ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΥΣ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΟΛΟΙ ΣΥΡΙΖΑ!!!!!

    1. Ο μονοκομματισμός του μπολσεβικισμού κυριαρχεί στο μυαλό σου. ΠΡΟ-ΣΕ-ΧΕ!

      Από την άλλη εύχομαι να βγεί αυτοδύναμος ο ΤΣΥΡΙΖΑ για να δείξει όλη την μεγαλοπρεπή, μνημονιάζουσα “αξία” του ξεκάθαρα στο λαό, χωρίς δικαιολογίες της πλάκας. Βέβαια, θα πληρώσουμε πανάκριβα τα χαστούχια που θα φάμε από τα χέρια των πιο φτηνών ανθρώπων (Πασοκιστανών), αλλά μόνον έτσι ταρακινούμαστε, ξυπνάμε, και βάζουμε μυαλό πιο γρήγορα.

      Αχ! γιατί να χρειαζόματε τον πόνο για να μάθουμε; Γιατί να μην είμαστε λίγο, μα τόσο δα λίγο, πιο σοφοί;

  52. Χίο σου τάξανε να σε πάρουν στο ποτάμι τα μπομπομούλικα ;

  53. Ελλάδα – Βουλευτικές Εκλογές 2015 – Τρίτο(3ο) Κόμμαinfo
    Χρυσή Αυγή
    1.70
    Ποτάμι
    2.30
    KKE
    12.0
    ΠΑΣΟΚ
    21.0
    Οποιοδήποτε άλλο
    10.0

  54. 3ο Κόμμα
    Κλείνει: 25/01 07:00
    Χρυσή Αυγή1.80
    Ποτάμι2.20
    KKE15.00
    ΠΑΣΟΚ35.00
    Άλλο κόμμα100.00

  55. Έγκυρο και μπορείτε να το διαπισώσετε.. Από τη μέρα που ανέβηκαν οι αποδόσεις από τις στοιχηματικές εταιρίες για τις εκλογές η Χρυσή Αυγή ήταν φαβορί για την 3η θέση.. Μετά τις καθημερινές ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ όσες μέρες οι εταιρίες ανέβασαν την απόδοσή της από το 1,60 στο 1,80 και το 1,90 αυτό ΠΗΡΕ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΝΤΑΡΙΣΜΑ με αποτέλεσμα ΑΜΕΣΑ ΝΑ ΤΙΣ ΕΠΑΝΑΦΕΡΟΥΝ στα χαμηλότερα επίπεδα!! Αντί ο Πανάς και ο κάθε Πανάς να βγάζει τέτοια πράγματα ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΟΝΤΑΡΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΣΤΟ ΠΟΤΑΜΙ που στο συγκεκριμένο στοιχηματισμό φθάνει έως το 2,50;; “σίγουρα λεφτά” κατά τιςεκτιμήσεις τους έτσι δεν είναι;; Και το ΠΑΣΟΚ που το βλέπουμε εδώ στο 5,9 στον ειδικό στοιχηματισμό head to head ΠΑΣΟΚ- ΚΚΕ το Πασόκ έχει απόδοση (3,55).. Να ένα ακόμα καλό ποντάρισμα για ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΟΥΣ!! Τι κάθονται και “σπαταλάνε” το χρόνο τους;; ΡΕ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΛΙΓΟ!!Ταίδια έκανε και λίγο πριν τις ευρωεκλογές!! ΝΤΡΟΠΗ..

  56. ΟΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΑΝΕΛ
    Η ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΗ ΜΗΝ ΤΟΝ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΑΛΩΝΙΖΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ
    ΑΝΕΛ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ.

  57. Η λύση είναι ο Συριζα μεγάλη διαφορά απο τους μνημονιακούς της νδ και είσοδος των ΑΝΕΛ στην βουλη.
    Στις 25 νέα κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ και δρόμο ο Σαμαροβενιζέλος!!!!

  58. Οτι και να γίνει, οι ΑΝΕΛ πρέπει να μπουν στη βουλή. Είναι το μόνο κόμμα με καθαρές θέσεις γραμμένες που τουλάχιστον προάγουν τη χώρα χωρίς ξεπούλημα. Διαβάστε το πρόγραμμά τους και συγκρίνετέ το με το νεφελώδες πρόγραμμα του Σύριζα που κανείς δε ξέρει τι θα κάνουν και πως θα το κάνουν (δε βγαίνει), με το πρόγραμμα σκυψίματος στα 4 της ΝΔ, με το πρόγραμμα “να μπούμε να σωθούμε” του ΠΑΣΟΚ, με το “ΟΧΙ σε όλα” του ΚΚΕ κτλ κτλ.

  59. Δηλαδη η ολη προπαγανδα πετυχε το σκοπο της και καλα αφου το 4,4% της ΧΑ παει στην ψοφοΝΔ,για την ακριβεια ξαναγυριζει στη «μεγαλη παραταξη».Ολοι εχουν πτωση,μονο η ΝΔ ανεβαινει (και κατι λιγο οι ΑΝΕΛ).Παραμυθαρα μου μοιαζει

  60. Το κραταω για να σας φτυνω την Δευτερα η την τριτη,μουχαχαχα.

    1. Αν είναι στημένη η δημοσκόπηση, θα συνάδει με τη μεγαλύτερη νοθεία ψήφων που έγιναν ποτέ στην Ελλάδα. Σκοπός της δημοσκόπησης; Η ψυχολογική προετοιμασία των Ελλήνων να δεχθούν τη ψυχρολουσιά και να μην αντισταθούν. Επίσης και για να δώσει αληθοφάνεια στο πόρισμα της Εβραϊκής Εταιρίας που θα καταμετρήσει τους ψήφους τους. Έτσι κάνουν εις τας ΗΠΑ για 100 χρόνια χωρίς κανένα πρόβλημα.

      Ναι μεν θα βγάλουμε μια κυβέρνηση που πειστήκαμε πως θέλουμε (Αμερικανο-κομμουνιστική), αλλά δεν θα έχει την αντιπολίτευση που θέλουμε. Έτσι δεν θα ελέγχουμε τίποτε. Γκε-γκε;

  61. Τελικα αν ισχυουν ολα αυτα που δημοσιευθηκαν απο τον Ε. Πανα τοτε πραγματικα ειμαστε ολοι αξιοι τηs τυχηs μαs , η ΝΔ στο 26,4 και η Χ.Α. στο 5,1 ? δηλαδη συγχωροχαρτι με λιγα λογια στον ζαβο και μαυρο στην Χ.Α. τι γινετε βρε παιδια ολοι οι πυροβολημενοι σε αυτην την χωρα θα ειναι

    1. Όχι φίλος..Δεν είναι πυροβολημένοι..Προσκυνημένα,φοβισμένα ανθρωπάκια είναι που προσπαθουν να διατηρήσουν τα iphone που αγόρασαν από το βοηθημα του ταμείου ανεργίας και οι παππούδες τις πετσοκομένες συντάξεις τους..Υπάρχουν και αυτοί που φοβούνται το κούρεμα των καταθεσεων φυσικά από τον συριζα,λες και ο σαμαράς δεν κουρεψε τις καταθέσεις μας εμμέσως..Όχι μόνο τις κούρεψε,αλλά τις ΞΕΚΟΛΙΑΣΕ..Η παιδεία της μεταπολίτευσης καλλιέργησε ένα Θλιβερό λαό,απλά..

  62. Έκοψαν τελείως και την εικόνα στο διαδίκτυο!Τυχαίο;δεν νομίζω!!!!!
    Σίγουρα μόνο 5,1 έχει η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ…

  63. Αν μπεί ο ΓΑΠ μέσα εξαιτίας μερικών σκατόγερων να μην ξαναγκρινιάξουμε εφόσον δεν τους πνίξαμε πριν τις εκλογές. Το δε Ποτάμι δεν δικαιολογεί τόσο μεγάλο ποσοστό. Πόσα κιλά άχυρα έχουν στο κεφάλι τους αυτοί που δεν βλέπουν ότι είναι ο νέος Κουβέλης-δεκανίκι; Να σηκωθούν οι νέοι να ψηφίσουν με την λογική αλλιώς καλά να πάθουμε για την καταστροφή μας.

  64. Στις 13:00 ξεκίνησε η διακαναλική συνέντευξη της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ στο νεριτ 1.
    Στην τηλεόραση η εικόνα και ο ήχος είναι χάλια,ούτε βλέπεις ούτε ακούς!
    Στο διαδίκτυο (nerit 1-live/nerit web tv),ενώ η εικόνα είναι κανονική,έχουν κόψει τον ήχο.
    ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΕΧΕΙ 5,1!!!!ΡΕ ΠΟΛΥ ΒΡΩΜΑ Η ΔΟΥΛΕΙΑ!!!!!!!!!!!!

  65. Α ρε ΓΑΠ πότε θα ξεκουμπιστείς δια παντώς απ’τη χώρα και την πολιτική να ανοίξουμε σαμπάνιες.

  66. Ψήφο στους Ανεξάρτητους Έλληνες για να καταργηθούν τα Μνημόνια.
    Είναι το μόνο αντιμνημονιακό δεξιό κόμμα που μπορεί να συνεργαστεί με το ΣΥΡΙΖΑ!
    Διαφορετικά ετοιμαστείτε να σας κυβερνήσει ο ΜπομπολοΠοτάμης και όλο το Σημιταριό , ενώ κάποιοι Χρυσαυγίτες θα πανηγυρίζουν που το 5% έγινε 7%!
    Μην ψηφίζετε σαν χαζοί και μην σπαταλήσετε τη ψήφο σας στον Καιάδα του ΚΚΕ και της Χρυσή Αυγής!
    Αν δεν υπάρχουν οι ΑΝΕΛ με ένα 3,5%, ετοιμαστείτε να δείτε τον Τατσόπουλο και το Ψαριανό Υπουργούς και το ΣΥΡΙΖΑ να ελληνοποιεί 1.000.000 λαθρομετανάστες με τη συναίνεση των εθνομηδενιστών του Ποταμού!

  67. Στα τέσσερα κι ο Πανάς; Κρίμα καί τον εκτιμούσα.
    Σε 5 μέρες θα δούμε τα αληθινά αποτελέσματα.
    ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΛΠΙΔΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΛΕΠΤΟΚΡΑΤΙΚΟ ΤΟΞΟ.

  68. O GEORGE PAPANADREOU ΘΑ ΜΠΕΙ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΓΕΝΙΚΗ ΧΟΡΗΓΙΑ ΤΟΥ BARAK OBAMA(ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΜΕΣΟ ΔΙΑΒΑΙΝΕ).

  69. ΣΥΡΙΖΑ Η ΑΝΕΛ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ ΑΛΛΑ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΩΝ ΔΥΟ
    ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΣΙΠΡΑ Η ΚΑΜΜΕΝΟ
    ΘΑ ΤΟΥΣ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ ΣΤΙΣ 25

  70. ΣΥΡΙΖΟΠΑΝΑ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΦΕΞΑΛΑ!

    Ο ΑΝΙΣΟΡΡΟΠΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΤΡΙΤΟΣ ΣΕ ΣΕΙΡΑ “ΛΑΟΣ” (ΔΕΥΤΕΡΟ ΗΤΑΝ Η ΡΗΜΑΔ) ΚΑΙ ΟΙ ΨΟΦΙΟΦΟΡΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΔΟΜΕΝΟΙ ΠΙΑ,ΘΑ ΤΡΙΓΥΡΝΟΥΝ ΕΔΩ Κ ΕΚΕΙ.
    ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ Η ΔΕΞΙΑ ΣΥΝΙΣΤΩΣΑ ΤΟΥ ΤΣΙΠΡΟΜΟΡΦΩΜΑΤΟΣ….ΟΙ ΔΕΞΙΟΙ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ.
    ΑΝΤΕ ΖΩΑ…ΜΕ ΤΑ ΚΟΥΠΟΝΙΑ ΝΑ ΤΡΩΤΕ…Κ ΑΝ ΣΗΚΩΝΕΤΕ ΚΕΦΑΛΙ,ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΤΑ ΓΚΟΥΛΑΓΚ!
    ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΔΕΧΤΕΙΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ 2-3 ΛΑΘΡΟΕΠΟΙΚΟΥΣ,ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΣΕ ΑΠΕΛΑΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΩΡΑ
    ΖΩΑ…Ε ΖΩΑ….ΚΑΙ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΤΟ ΛΕΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟ!
    ΑΝ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ,ΤΟΤΕ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΠΑΠΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΥΛΟΣ Ο ΙΖ’
    ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΑ….ΓΙΑ ΞΥΠΝΑΤΕ!
    ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ….ΑΛΛΑ ΤΟΣΟ ΖΩΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΣΤΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ ΟΤΑΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ. ΜΕ ΤΟΝ ΜΕΧΜΕΤ ΠΑΡΕΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΗΔΑΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΙΕΡΟ,ΜΗ ΖΗΤΑΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΟΥΝ. ΝΑ ΠΑΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΨΕΤΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΑΣ ΜΕΤΑ…ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΣΑΣ….ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΟΥΛΙ ΣΑΣ,ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΑΙΩΝΙΣΤΕΙ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΣΑΣ….ΧΟΜΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΠΡΟΒΑΤΟΥΣ.

    ΥΓ. ΜΗΝ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΚΑΜΙΑ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ…ΟΥΤΕ ΠΑΝΑΣ,ΟΥΤΕ ΜΟΥ**ΠΑΝΑΣ….ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΝΕΑ ΜΕΘΟΔΟΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΖΑΣ. (Ε,ΑΦΟΥ ΟΛΟΙ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΕΚΕΙ ΑΣ ΠΑΩ ΚΙ ΕΓΩ,ΕΤΣΙ Κ ΑΛΛΙΩΣ Η ΨΗΦΟΣ ΜΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΕΝΗ-ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΜΑΛΑΚΟΚΑΥΛΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑ).

    Η ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΡΑΦΕΙ 360 ΜΟΙΡΕΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ
    ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΛΥΜΑΝΘΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ!!!!

  71. Δεν αμφιβάλω για την εντιμότητα του καθηγητού κυρίου Πανά, καθώς και για το ηρωϊκό σθένος του κυρίου Χίου.

    Όμως, κάτι μου λέει πως στην δημοσκόπηση αυτή κάπου υπάρχει ένα λάθος-κλειδί όπου με σωστές πράξεις μαθηματικές να βγαίνουν λανθασμένα συμπεράσματα. Είναι πιθανόν ένας ή δυο από τους συνεργάτες του κ. Πανά να παρέδοσαν αλλοιωμένα στοιχεία που δεν μπορούσαν να αμφισβητηθούν επειδή δεν υπήρχε προηγούμενη παρόμοια πανελλαδική δημοσκόπηση για σύγκριση. Επίσης ο περιορισμένος χρόνος δεν επέτρεπε για έρευνα επιβεβαίωσης των αριθμών.

    Δυστυχώς, η ιδεολογία – ιδιαίτερα για “ενθουσιώδεις” φοιτητές – σε ιστορικά κρίσιμες στιγμές προΐσταται της επισταμένης ερεύνης και κατατροπώνει προσωρινά την Aλήθεια καθώς και την έντιμη προσπάθεια του επικεφαλής επιστήμονος που τους εμπιστεύτηκε την άμεση επαφή με τον λαό. Και φευ, εκείνοι στο όνομα μιας παρακμιακής ιδεολογίας μπορεί να τον πρόδοσαν εκθέτοντας το κύρος του.

    Πάντως, ό,τι κι αν ειπωθεί τώρα είναι έπεα πτερόεντα (αερολογίες) αφού ο κύβος ερρίφθει. Αυτό που χρειάζεται είναι περισσότερη συσπείρωση. Ως χρυσαυγίτες είμαστε πρώτα πολεμιστές του πνεύματος του Αγώνος και μετά υπήκωοι. Συγκεντρώνουμε τη προσοχή μας στον αγώνα και πολεμάμε μέχρι τέλους. «Μην καταδέχεσαι να ρωτάς αν θα νικήσουμε ή θα νικηθούμε. Πολέμα» έλεγε ο Νίκος Καζαντάκης. Και μόνο με το τέλος του αγώνος ας περιμένουμε τη λαϊκή εντολή, η οποία συνάμα θα δέιξει το πόσο σωστή είναι η δημοσκόπηση αυτή. Έτσι από περιέργεια και τίποτα παραπάνω.

  72. ΑΝ ΕΠΑΛΗΘΕΥΤΟΥΝ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΟΥ ΠΑΝΑ, ΤΟΤΕ ΕΓΩ ΜΕΤΑΚΟΜΙΖΩ ΣΕ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ.
    ΔΗΛΑΔΗ ΟΣΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΘΑΙΝΟΥΜΕ, ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ; ΤΟΣΟ ΖΩΑ ΕΙΜΑΣΤΕ;
    ΑΣ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΤΟΝ ΑΓΥΡΙΣΤΟ: Ν.Δ, ΠΑΣΟΚ, ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΥΣ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ..

    ΓΟΥΣΤΑΡΩ – ΨΗΦΙΖΩ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ !!!

  73. Ο ΣΥΡΙΖΑ κινείται στις 143 έδρες και μόνο με τους ΑΝΕΛ μπορεί να σχηματιστεί κυβέρνηση.
    Οι ΑΝΕΛ εκλέγουν 10 βουλευτές
    Ψήφο στους Ανεξάρτητους Έλληνες για να ξεμπερδεύουμε μάγκες!
    Πολύ κουραστήκαμε!
    Ας μην το καθυστερούμε για ακόμη 1,5 μήνα!

  74. Στην δημοσκόπηση του καθηγητή Πάνα Στέφανε θεωρώ πως εκεί που κάνει λάθος μόνο είναι στην διαφορά των δύο πρώτων κομμάτων,πιστεύω ότι είναι τουλάχιστον 5+%
    Τέλος πάντων κυριακή στηρίζουμε όλοι Σύριζα να τελειώνουμε από δαύτους.

  75. Ως υποστηρικτής της ΧΑ λέω τα εξής:
    Αντί να κακολογούμε τον Πανά και τον κακό μας τον καιρό, να φροντίσουμε όλοι εμείς να αλλάξουμε το αποτέλεσμα με αγώνα, ενημέρωση σε γνωστούς και φίλους και ως εκλογικοί αντιπρόσωποι. Αυτή πρέπει να είναι η συμπεριφορά μας από δω και πέρα. Η ΧΑ είναι μόνη εναντίον όλων. Στηρίζουμε δυνατά. Ή ΑΥΤΟΙ Ή ΕΜΕΙΣ.

  76. ΨΗΦΟ ΣΤΟΥΣ ΙΣΛΑΜΟΝΑΖΞΔΕΣ ΤΟΥ $ΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΛΑΜΟΓΙΟ ΤΟΝ ΠΑΝΑΡΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΙΣΛΑΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ….ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ Η ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΕΕΙ ΓΙΝΕΙ ΣΥΡΙΑ….ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΑΣ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΥΝ….ΜΟΝΟ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΦΕΡΝΟΝΤΑΣ ΠΙΣΩ ΤΑ 600 ΔΙΣ ΚΛΕΜΜΕΝΑ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ 20 ΔΙΣ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΕΛΣΑΗ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟ.

    Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΠΑΝΑΡΑΣ ΘΕΛΟΥΝ ΛΑΘΡΟ ΚΑΙ ΤΖΑΜΙΑ

    Ο ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΚΑΜΜΕΝΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΛΕΤΣΟΓΙΑΝΝΗΣ ΒΡΟΝΤΟΦΩΝΑΖΕΙ:

    ”ΝΑΙ ΣΤΟ ΤΕΜΕΝΟΣ…ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ”

    http://www.stoxos.gr/2013/11/blog-post_8591.html

    1. Δεν θα ψηφισουμε τους ναζι γενιτσαρους της χρυσης πορδης

  77. Mετραει αντιστροφα ο Σαμαρας
    ΣΥΡΙΖΑ γιατι υπαρχει ελπιδα

  78. E, φυσικό είναι να διατηρήσει η ΝΔ τα ποσοστά που είχε πάρει το 2012… φάγαμε με χρυσά κουτάλια από τότε…
    Έκανε καμία κωλοτούμπα ο αντωνάκης σε σχέση με τα 18 σημεία στα Ζάππεια?
    Υπήρξε τρίτο μνημόνιο με ναι-σε-όλα?
    Υπήρξε τρελός ΕΝΦΙΑ?
    Αυξήθηκαν οι αυτοκτονίες τα λουκέτα και η ανεργία?
    Διαλύθηκε τελείως το σύστημα υγείας με το αλλοπαρμένο άδωνι?
    ‘ΟΟΟΟΟχι… τίποτα από αυτά δεν συνέβη και είναι λαϊκισμος να λέμε το αντίθετο …
    Oπότε τι θα χάσει η ΝΔ σύμφωνα με την… έγκυρη δημοσκόπηση του κυρπανά σύμφωνα με την πέμπτη κάρτα απ την αρχή?
    Μόνο τις 50 έδρες μπόνους βρε κουτά!
    ΟΙ ΑΝΕΛ φταίνε για όλα και γιαυτό φαίνεται να χάνουν 10 έδρες!
    Κι επίσης το ΚΚΕ επειδή είναι το κόμμα του λαού και βοήθησε πολύ το λαό αυτά τα δυο χρόνια παίρνει κειδα μια αυξησούλα 3 έδρες παραπάνω…
    Αν δεν ήταν για κλάματα αυτή η δομοσκόπηση θα γελάγαμε πολύ…
    Αλλά δεν βγαίνει γέλιο… σύγκρυο βγαίνει για τη νοθειάρα που ετοιμάζουν ελέω singular logic….morgan stanley… και λοιπών αγοραίων και ελευθερίων ηθών δυνάμεων!
    Άντε να ζήσουμε να μας θυμόμαστε!
    129

  79. ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΟΙΜΗΘΗΚΕΣ ΠΑΝΑ ΔΕΞΙΑ ΘΑ ΞΥΠΝΗΣΕΙΣ ΚΑΛΟ ΥΠΝΟ ΣΤΗΝ ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ Κ ΜΕ ΔΕΞΙ ΠΛΕΥΡΟ

  80. Σιγά μην είνι 3,4% μόνο η διαφορά!!!
    Όλοι ΣΥΡΙΖΑ την κυριακή να ξεκουμπιστούν Σαμαροβενιζέλοι.
    Την φάτσα του Μπουμπούκου να μας δείξεις Στέφανε την κυριακή το βραδυ.

  81. Α ρε Στεφανε, βγαλε μια δημοσκοπηση ΣΥΡΙΖΑ 31-ΝΔ 14-ΧΑ 13-ΑΝΕΛ 12,5-ΠΟΤΑΜΙ 0,9-ΠΑΣΟΚ 0,8-ΚΚΕ 0,0 να ευχαριστησεις τους αναγνωστες σου. Δεν θελει αληθειες ο Ελληνας, να ακουσει αυτα που του αρεσουν θελει

  82. Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΚΤΙΜΩ
    ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΚΟΝΤΗ ΓΙΟΡΤΗ
    ΣΥΡΙΖΑ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ 5 ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ!!!!!

  83. Αν παρει 5% η χαβγη θα ειναι μεγαλο λαθος. Το συμφερον της Ελλαδας θελεις τους ναζηδες εκτος Βουλης

    1. ναζιστοκουραδα 20/01/2015 at 9:45 am
      σκουπίσου ρε φοράδα, μπήκες εδώ και βρόμισε το σίτε, τους ναζιστές λες για το ΚΚΕ ΣΥΡΙΖΑ ΝΔ ΠΑΣΟΚ? γιατί σε βλέπω πως είσαι και εσύ ένας από αυτούς που πρόδωσαν την Ελλάδα στους φίλους σου τους γκεστάπο, τρέχα τώρα να πάρεις από τα γραφεία, των δονητή καρότο για την προπαγάνδα που έκανες

      1. Ειπε ο φασιστολαγνος και ξαναμπηκε στη σπηλια του. Ουγκ ουγκ

    2. Ναζιστές είναι αυτοί που στήριξαν την δηλωμένη ναζιστική παράταξη της Ουκρανίας, στον εμφύλιο με τους αυτονομιστές. Δηλαδή το ΠΑΣΟΚ, Η ΝΔ η ΔΗΜΑΡ και βέβαια το βολικό Ποτάμι που συμφωνεί σε όλα. Ναζιστές είναι επίσης αυτοί που φώναξαν για πρώτη φορά στην ελληνική ιστορία “Heil Hitler” εντός Βουλής και υπερασπίζονται τους Ισλαμοφασίστες, δηλαδή ο Συριζαίος βουλευτής Πάντζας και το μόρφωμα του. Υπάρχουν επίσης και οι οπαδοί του συνεργάτη των ΝΑΖΙ Στάλιν, οι βουλευτές του ΚΚΕ.

      1. Και η γη είναι επίπεδη και ο ήλιος βγαίνει από την δύση,το έκαψες τελείως εσύ.
        Α και τα περιοδικά για τον χιτλερ το 87 κτλ. και τον ναζισμό τα έγραψε ο τσιπρας αλλά είχε καλλιτεχνικό όνομα τότε μιχαλολιακος ,καληνυχτα για εσενα ειναι βραδυ τωρα και καλή χωνεχη το κουτοχορτο.

        1. Εσύ ζωντανό ψήφισε με.Έχω κομμουνιστές πάμπλουτους κι αναπάγγελτους στο κόμμα καί τον ηθικό βράχο μας,τον καροτάκια.
          Βέβαια όποιος είναι πατριώτης ψηφίζει ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ.

          1. Εσύ πρόβατο ψήφισε με.Έχω ναζιστές πάμπλουτους κι αναπάγγελτους στο κόμμα καί μελλοντικούς προδότες σαν τον Μπούκουρα και τον Αλεξόπουλο
            Βέβαια όποιος είναι πατριώτης ψηφίζει ΣΥΡΙΖΑ.

          2. Εσύ πρόβατο ψήφισε με.Έχω ναζιστές πάμπλουτους κι αναπάγγελτους στο κόμμα καί μελλοντικούς προδότες σαν τον Μπούκουρα και τον Αλεξόπουλο.
            Βέβαια όποιος είναι πατριώτης ψηφίζει ΣΥΡΙΖΑ.

          3. ΖΩΝΤΑΝΟ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΑΧΤΑΡΜΑ
            ΟΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΑΝΕΛ
            ΟΙ ΝΑΖΙΣΤΕΣ Χ.Α.

  84. Όπως καταλαβαίνετε πρέπει να στηριχτούν τα κόμματα των Ανεξαρτήτων Ελλήνων και του ΣΥΡΙΖΑ που βγάζουν 153 έδρες.
    Πρέπει το νούμερο αυτό να ανέβει για να έχουμε μια σταθερή αντιμνημονιακή κυβέρνηση που θα οδηγήσει στην κατάργηση των ανθελληνικών Μνημονίων.

    Ψηφίζουμε Ανεξάρτητους Έλληνες και ΣΥΡΙΖΑ για να απελευθερωθούμε από το καθεστώς των Σαμαροπασόκων.

    Δεν ψηφίζουμε το ΛΑΟΣ καθώς είναι μνημονιακό κόμμα και ο Καρατζαφέρης δεν έχει σταματήσει να προδίδει τους ψηφοφόρους του από το 2010.

    Δεν ψηφίζουμε ΑΝΤΑΡΣΥΑ γιατί με βεβαιότητα μένει εκτός Βουλής.

    Δεν ψηφίζουμε τις 2 μαύρες τρύπες ψήφων, το ΚΚΕ και τη Χρυσή Αυγή καθώς το ΚΚΕ δεν συνεργάζεται με κανένα , ενώ κανένας δεν συνεργάζεται με τη Χρυσή Αυγή.

    Την Κυριακή έχουμε ευκαιρία να δώσουμε τη νίκη στους αντιμνημονιακούς μετά από 5 χρόνια Μνημονιακών κυβερνήσεων, γιατί ψηφίζουμε για την εκτελεστική εξουσία, δηλαδή για αυτούς που θα μας κυβερνήσουν.

    Δεν έχουμε καλλιστεία κόμμάτων όπως στις ευρωεκλογές!
    Ψήφο σε κόμματα που μπορούν να χώσουν στη φυλακή τα λαμόγια της λίστας Λαγκάρντ(Τράγκας,Μανωλίδου κλπ) και να στείλουν στο ειδικό δικαστήριο τους ΓΑΠ, Παπαδήμο, Βενιζέλο, Καρατζαφέρη, Σαμαρά.

    Ψήφο στους Ανεξάρτητους Έλληνες και στο ΣΥΡΙΖΑ!

    1. ωραία στο φάκελλο μισό του ΣΥΡΙΖΑ και μισό των Ανεξαρτήτων Ελλήνων, ασε ρε μεγάλε ΡΥΘΜΙΣΤΗ και του τι ψηφίζουμε.

    2. ΚΙ ΕΣΥ ΤΩΡΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΨΗΦΟΥ;;;;
      Ε,ΡΕ ΤΖΙΧΑΝΤ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ….Ζ Ω Α !!!

  85. Αν αυτή είναι η πραγματική κατάσταση τότε η χώρα δεν υπάρχει μέλλον. Είναι δυνατόν να είναι τρίτο το κόμμα του Μπόμπολα; Είναι δυνατόν το ΠΑΣΟΚ να είναι στο 7%; Είναι δυνατόν να μπαίνει στη Βουλή ο Τζέφρυ; Αν δε βγει τουλάχιστον τρίτο κόμμα η Χρυσή Αυγή, τότε δεν θα υπάρχει αντιπολίτευση στη χώρα. Όλοι εκλογικοί αντιπρόσωποι την Κυριακή. Να μην κλέψουν από την Χ.Α ούτε μία ψήφο!

  86. Οι αποδόσεις κέρδους που καταγράφει η εταιρεία έγινε σύμφωνα με πληροφορίες της «Α» με προηγηθείσα δημοσκόπηση. Η δημοσκόπηση πραγματοποιήθηκε στις 29, 30 και 31 Δεκεμβρίου 2014 στην Ελλάδα, από μη κατονομαζόμενη εταιρεία δημοσκοπήσεων, υπό την αιγίδα της Βρετανικής πρεσβείας στην Αθήνα και αφορά στην πρόθεση ψήφου στις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015.

    Τα αποτελέσματα, που παρουσιάζει αποκλειστικά η «Α», είναι τα ακόλουθα:
    ΣΥΡΙΖΑ 31%
    Χρυσή Αυγή 22%
    ΝΔ 19%
    ΚΚΕ 6 %
    Κόμμα Παπανδρέου 3%
    ΠΑΣΟΚ 2,5%
    ΠΟΤΑΜΙ 5,5%
    ΑΝΕΛ 2,5 %
    Λοιποί 8,5%

    Read more: http://hellaspress-angel.blogspot.com/2015/01/blog-post_22.html#ixzz3PLQzlepP

  87. ΑΠΟΡΩ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΕΙΔΙΚΑ ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΟΜΑ……ΚΥΡΙΕ ΠΑΝΑ ΛΥΠΑΜΑΙ ΑΛΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΘΑ ΧΑΣΕΤΕ ΤΟ ΚΥΡΟΣ ΣΑΣ …..ΝΑ ΕΙΣΤΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ……ΤΩΡΑ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΛΠΗ ΕΙΝΑΙ….ΣΥΜΦΩΝΩ ..Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΑΝ ΔΕΝ ΒΓΕΙ ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΟΜΑ ΘΑ ΦΤΑΙΝΕ ….ΞΕΡΕΤΕ .. ΟΠΩΣ ΣΤΗΣ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ ΠΗΓΑΙΝΕ ΓΙΑ 15 ΤΟΙΣ ΕΚΑΤΟ…ΑΛΛΑ ΞΑΦΝΙΚΑ ΟΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟΙ ΕΚΛΟΓΙΚΟΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΟΠΟΙ …ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΓΙΑ ΕΞΑΚΡΙΒΩΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ….ΜΕΧΕΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΛΠΗΣ…ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΟΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΨΗΦΟΙ …..ΠΗΓΑΝ ΠΕΡΙΠΑΤΟ…..ΞΕΡΕΤΕ ΕΣΕΙΣ……….

    1. Χαχαχαααχχχαχαχαχαχα..ΣΥΓΚΡΑΤΗΜΕΝΟ ΣΕ ΒΡΙΣΚΩ..ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΩΝ 20-25% ΘΑ ΕΦΤΑΝΕ…ΚΑΙ ΑΝ ΟΙ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΤΗΣ ΧΑ ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΝΟΗΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΚΕ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΑΓΓΕΛΩΤΟ ΒΑΖΑΝ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΣΤΑΥΡΟ ΙΣΩΣ ΚΑΙ 40%…Α ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ,ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ,ΜΟΝΟ ΕΣΕΙΣ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΟΛΕΜΑΝΕ ΟΛΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΚΕ ΠΑΕΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ…ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΑΝΥΣΗΧΕΙΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΞΑΝΘΟ ΓΕΝΟΣ ΝΑ ΣΕ ΣΩΣΕΙ..Ε ΡΕ ΚΑΤΙ ΜΥΑΛΑ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ

  88. Χίο πουλημένος και εσύ λυπάμαι πολύ που τόσο καιρό εμπιστευόμουν το μακελειό για την ενημέρωση μου. Ούτε πρόκειται να το επισπευτώ ξανά εγώ και οι φίλοι μου.
    Για να πουλήσεις και εσύ την φυλλάδα σου έγινες ένα με τους ποταμίσιους , με τους συριζαίους , συστημικός και εσύ για τα ευρουλάκια.
    Έτσι και αλλιώς από παράγκα εκπέμπεις και παράγκα του συστήματος έγινες .
    Και να ξέρεις όσο και να φωνάζεις αν δεν σε ακούμε εμείς είσαι τελειωμένος.

    1. ΑΦΟΥ ΕΜΠΙΣΤΕΥΣΟΥΝΑ ΤΟ ΜΑΚΕΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΦΕΡΕΤΡΟ ΣΤΟΝ ΑΡΗ ΚΑΙ ΤΟ ΞΑΝΘΟ ΓΕΝΟΣ ΠΟΥ ΞΥΠΝΑΕΙ,ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΙΣ..ΨΗΦΗΖΕΙΣ ΚΙΟΛΑΣ…ΚΑΤΣΕ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ…

  89. Εαν ισχύει αυτή η δημοσκόπηση τοτε δεν έχω λογια να εκφραστω για την αθλιότητα αυτού του λαού! Αυτά που παίρνουμε αυτά μας αξίζουν. Την επόμενη μέρα όμως θέλω να δω ολους αυτους που θα πεινανε τι θα κάνουνε.Ας φάνε ενα κομμάτι μνημόνιο με ολίγη Συριζοσαλτσα!Θέλω πολύ να βγει αυτοδυναμία για να δουνε όλοι όσοι ψηφίσουν ποσά απιδια πιάνει ο σάκος!

  90. Η δημοσκόπηση του καθηγητή Πανά είναι η αλήθεια και όχι ότι αρέσει στον καθένα.
    Οι Χρυσαυγίτες πρέπει επιτέλους να καταλάβουν ότι ανέβαιναν δημοσκοπικά μόσο όσο τα Συστημικά μέσα ασχολούνταν μαζί τους… έστω και με αρνητική προπαγάνδα.
    Σε αυτές τις εκλογές όμως που δεν ασχολούνται καθόλου με τη Χρυσή Αυγή σε συνδιασμό με το γεγονός ότι πια ψηφίζουμε για αυτούς που θα μας κυβερνήσουν, πολλοί ψηφοφόροι της Χρυσής Αυγής έχουν στραφεί προς τα κόμματα που έχουν δυνατότητα να κυβερνήσουν.
    Η Αλήθεια είναι ότι η Χρυσή Αυγή είναι μια μαύρη τρύπα ψήφων που στηρίζει έμμεσα το Σύστημα καθώς κανείς δεν μπορεί να συνεργαστεί μαζί της.
    Οπότε είτε πάρει 5,5% είτε 15,5% το ίδιο ανώφελο είναι!

    Ψήφο λοιπόν σε κόμματα που μπορούν να ασκήσουν αντιμνημονιακή πολιτική και αυτά είναι οι Ανεξάρτητοι Έλληνες και ο ΣΥΡΙΖΑ.

  91. ΕΚΤΙΜΩ ΟΤΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΑΝΑΣ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΕΞΩ!

    Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΩΔΗΣ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ! ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ +7% ΚΑΙ ΔΙΕΥΡΥΝΕΤΑΙ.

    ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΣΑΡΩΝΕΙ! ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΚΟΝΤΡΑΡΕΙ ΣΤΑ ΙΣΑ ΤΗ ΝΔ ΓΙΑ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΘΕΣΗ! ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ Η ΝΔ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΤΗ ΔΥΝΑΜΗ Κ ΔΕΝ ΘΑ ΕΚΛΕΞΕΙ ΒΟΥΛΕΥΤΗ!!!

    ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ Η ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΚΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΑΣΦΑΛΗΣ ΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΜΑΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ!!!

    ΣΥΡΙΖΑ ΔΥΝΑΤΑ ΛΟΙΠΟΝ!!!

    ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ!!! 5 ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ…

  92. Η ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΗΤΑΝ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΙΣΤΗ – ΘΕΟΣ-ΟΦΙΣΤΗ ΧΙΤΛΕΡ. Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΦΕΡΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΑΦΟΣΙΩΣΗ ΣΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΤΟΥ. Εγώ που σας μιλάω, δεν σας μιλάω ως Χριστιανός. Σας μιλάω ως απλός άνθρωπος που παρατηρεί κα βλέπει τη σκοτεινή πλευρά της ΙΣΤΟΡΙΑΣ. Για το αν υπάρχει ΘΕΟΣ ή ΔΙΑΟΛΟΣ, Βούδας ή Αλλάχ να ψάξετε μέσα σας και εκεί να βρείτε… Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ…

  93. Όλοι Χ.Α. την Κυριακή. Και μην ακούτε τίποτα και κανέναν.
    Για μια Ελλάδα Ελεύθερη, για να ξεβρωμίσει ο τόπος.

      1. E ; ΒΛΈΠΕΙς ΌΤΑΝ ΣΚΈΦΤΕΣΑΙ ΦΟΎΣΤΙΚΑ, ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΝΟΩ, ΘΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΔΕΡΦΗ ΨΥΧΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΨΕΙ ΨΗΦΟΥΣ, ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΝΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙ ΤΟ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΕΘΕΣΣΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ…

  94. Ψηφίστε Χιτλερικούς Θεοσ- ΟΦΙΣΤΕΣ. Τί σχέση έχει η Χρυσή Αυγή με τη Θεοσ – ΟΦΙΣΤΙΚΗ ΣΤΟΑ GOLDEN DAWN του ΛΟΝΔΙΝΟΥ; Το προσωπικο μέντιουμ του Χίτλερ ήταν ο Άγγλος Θεοσοφιστής – Σατανιστής Κρόουλι. Ο Κρόουλι καταδικάστηκε για προδοσία στην Αγγλία. Ο ίδιος ο Χίτλερ ήταν ΘΕΟΣΟΦΙΣΤΗΣ και χρησιμοποιούσε τη ΣΒΑΣΤΙΚΑ του ΘΙΒΕΤ και όχι την ΕΛΛΗΝΙΚΗ. Ψηφίστε Γερμένη, αφού είστε καλοί ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ και ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ. ΨΗΦΙΣΤΕ ΧΙΤΛΕΡΙΚΟΥΣ ΘΕΟΣΟΦΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΕΝΩ ΛΑΤΡΕΥΟΥΝ ΤΟ ΧΙΤΛΕΡ. Ο ΧΙΤΛΕΡ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΣΣΙΑΣ ΤΩΝ ΘΕΟΣ-ΟΦΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΕΦΕΡΕ ΤΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙ.

  95. Αν και δεν προλάβαμε να εντάξουμε και αυτή τη δημοσκόπηση στα αρχεία μας, πράγμα που θα κάνουμε άμεσα….

    ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 20/1/2015 09:00 (27 δημοσκοπήσεις μέχρι και τις χθεσινοβραδινές των καναλιών)

    Ο συγκεντρωτικός πίνακας όλων των δημοσκοπήσεων, κάντε κλικ και κατεβάστε το αρχείο σε .xls & .pdf ελεύθερα για να το αναλύσετε και να το χρησιμοποιήσετε όπου θέλετε.

    Έχουμε ήδη συγκεντρώσει τις τελευταίες 27 δημοσκοπήσεις μέχρι και σήμερα και συνεχίζουμε με καθημερινή ενημέρωση

    Εμείς μετά τις εκλογές θα συγκρίνουμε και θα δημοσιεύσουμε ποιοι ήταν πιο κοντά στο αποτέλεσμα ανά εταιρεία αλλά και ανά κόμμα.

    Κοινοποιήστε ελεύθερα #ekloges2015
    Κατεβάστε τα αρχεία http://www.madlink.gr/poll/

  96. Παιδιά μην πυροβολείτε τον καθηγητή για τα ποσοστά της Χ.Α. Οι ψηφοφόροι της κατά πλειοψηφία δεν λένε στις δημοσκοπήσεις ότι θα ψηφίσουν Χρυσή Αυγή. Άλλωστε Κυριακή κοντή γιορτή….

    Είναι πάντως ανησυχητικά τα υψηλά ποσοστά της Νέας Δημοκρατίας και του Ποταμιού. Δηλαδή μου είναι αδύνατον να αντιληφθώ με ποιά κριτήρια αυτά τα ζώα θα πάνε να ψηφίσουν το Ποτάμι!

    1. με τον ιδιο τροπο που πηγαν και ψηφισαν τη ναζιστικη χαβγη. Ειναι κουτος ο κοσμακης, μη το ψαχνεις.

      1. NAI OI ΑΛΗΤΕΣ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΑΚΟΥ ΝΑ ΖΗΤΟΥΝ ΤA ΛΕΦΤΑ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΝΔΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΤΑΜΙΑ ΝΑ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΒΟΥΛΗ, ΑΙΔΩΣ ΧΑΓΙΤΕΣ!!

      1. εδω πανε και ψηφιζουν ΚΚΕ χωρις να εχουν ιδεα πως ειναι ο κομμουνισμος. ρωτησα ενα πελατη μου που σκεφτεται να το ριξει ΚΚΕ, αν εχει ιδεα ποιος ηταν ο μαρξ, και με κοιτουσε με ανοιχτο το στομα.

        1. εδω πανε και ψηφιζουν χρυση αυγη χωρις να εχουν ιδεα πως ειναι ο ναζισμός. ρωτησα ενα πελατη μου που σκεφτεται να το ριξει χρυση αυγη, αν εχει ιδεα ποιος ηταν ο Γιόζεφ Γκαίμπελς, και με κοιτουσε με ανοιχτο το στομα.

  97. KAI ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΧΩ ΜΙΛΗΣΕΙ ΜΕ ΚΑΜΜΙΑ 30ΑΡΙΑ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΑΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΤΟΝ ΜΑΙΟ 2014 ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΟΥ……
    Ο ΠΑΝΑΓΟΥΛΗΣ ΤΟ ΟΜΟΛΟΓΗΣΕ ΟΤΙ ΦΙΜΩΝΟΥΝ ΤΗΝ 3η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ…ΚΑΤΙ ΘΑ ΞΕΡΕΙ Ο ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΟΥ ΖΥΡΙΖΑ……
    ΣΕ 5 ΜΕΡΕΣ ΘΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΙΟΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΟΡΟΙΔΕΨΕΙ ΑΙΣΧΡΑ……

    κ.ΠΑΝΑ ΟΛΟΙ ΚΡΙΝΟΝΤΑΙ….ΑΝ ΧΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΣΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΕΣ….

  98. XIO KATAΞΕΦΤΥΛΙΣΤΗΚΕΣ ΚΑΙ ΡΤΟ ΒΡΑΣΥ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΙΑ ΓΙΝΕΙΣ ΡΕΖΙΛΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΝΑ.
    ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ Ο ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗΣ ΕΔΩΣΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΗ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΜΕ 12% ΑΝΑΠΟΦΑΣΙΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΟΦΑΣΙΣΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ.
    ΠΑΙΞΕ ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΝΑ ΑΦΟΥΤΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΣΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΠΛΟΥΣΙΟΣ.

  99. Το Μακελειό στο πρώτο του φύλλο έπρεπε για να πουλήσει κάνα φύλλο να το παίξει συστημικό. Γιαυτό και η “δημοσκόπηση” Πανά πλέον δε διαφέρει καθόλου από τις άλλες συστημικές δημοσκοπήσεις που διαβάζουμε καθημερινά. Η Χρυσή Αυγή έχει την τρίτη θέση καπαρωμένη και με διψήφιο και πάντως ακόμα και στη χειρότερη περίπτωση δεν θα έχει κάτω από 8% και άστε τους Πανάδες και τους Χίους να Κ-Συρίζονται.

  100. Κάτσε να μη βγει το 5.1% της Χρυσής Αυγής την Κυριακή και θα ψάχνεις αγοραστή για την εφημερίδα με το ντουφέκι.

  101. Ιδια με της gpo
    ΣΥΡΙΖΑ 30,4%
    ΝΔ 26,4%
    ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ 5,2%
    ΠΟΤΑΜΙ 5,2%
    ΠΑΣΟΚ 5,1%
    ΚΚΕ 4,8%
    ΑΝΕΛ 3%
    ΚΙΔΗΣΟ 2,5%
    ΛΑΟΣ 1,2%
    ΔΗΜΑΡ 1%
    ΑΝΤΑΡΣΥΑ 1%
    ΑΛΛΟ 1,8%
    ΛΕΥΚΟ/ΑΚΥΡΟ 0,9%
    ΔΞ/ΔΑ 11,5

  102. Ακόμη και η πιο ακριβής δημοσκόπηση δεν πρόκειται να είναι αντικειμενική απέναντι στα ποσοστά της Χρυσής Αυγής. Ο κόσμος φοβάται μην στοχοποιηθεί. Οι κάλπες θα μιλήσουν.

  103. Ακόμη και η πιο ακριβής δημοσκόπηση δεν πρόκειται να είναι αντικειμενική απέναντι στα ποσοστά της Χρυσής Αυγής. Ο κόσμος φοβάται μην στοχοποιηθεί. Οι κάλπες θα μιλήσουν.

  104. πωπωπω τι πόνος στους ναζί μισοχαζους πιθήκους!!!! Είχαν μια ελπίδα στον Πανά, τώρα στημένοι στα τέσσερα σε αγριο ασάλιωτο ξεσκισμα! Η προδοτική συμμορία των μπράβων παίρνει απ τους Έλληνες αυτό που της αξίζει..
    ουγκ ουγκ ουγκ χαιλ χιτλερ κλαψ λυγμ χ;αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

  105. Δημοσκόπηση του Πανεπιστημίου Μακεδονίας 19/1 xa 5.5
    Δημοσκόπηση Πανά χα 5.1

  106. EAN EXETE ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΨΗΦΊΣΕΤΕ ΑΝΕΛ ΤΟ ΛΟΓΙΚΟ ΣΥΡΙΖΑ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΚΑΝΟΥΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑ ΣΕ ΠΕΡΊΠΤΩΣΗ ΜΗ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ .Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΚΟΡΠΙΣΟΥΝ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΗΣ ΑΝΕΝΛ

  107. Τελείωσαν οριστικά. Επειδή η ΝΔ έρχεται 2ο κόμμα, με σχεδόν 5 μονάδες διαφορά υπέρ του Σύριζα, αυτή την εβδομάδα θα αρχίσει να μειώνει κι άλλο τα ποσοστά της αφού η ψήφος σε αυτήν είναι χαμένη ψήφος.

    Υπολογίζεται ότι 2-3 μονάδες θα χάσει προς την Χρυσή Αυγή και άλλες 2 μονάδες τουλάχιστον προς ΑΝΕΛ ή άλλα κόμματα.

  108. Τσιπρας Καμενος σχηματιζουν κυβερνηση….ολη η ουσια της δημοσκοπησης…ΜΑΚΑΡΙ

  109. Έχει τουλάχιστον 1 λάθος η έρευνα. Περιλαμ΄βανει 2 κόμματα που δεν συμμετέχουν στις εκλογές. ΕΠιπλέον ούτε γίνεται κατανομή των αναποφάσιστων, ούτε αναφέρεται προς τα που κλείνουν.

  110. Ε ρε τι εχουν να σουρουν στον Πανα που βγαζει τη ΧΑ 6η…

    Τι εχετε να πειτε τωρα κε Χιο για τις “στημενες” δημοσκοπησεις των καναλιων της διαπλοκης; Αφου κι εσυ τα ιδια βγαζεις… Αλλα θα μου πεις αυτα ειναι λεπτομερειες για το κοινο σου… Και που ξερουν να διαβαζουν ευχαρστημενοι να μαστε

  111. βρε εκει στο μακελειο ειστε και αγωνιστες και εβγαλε ο πανας την χα εκτη με 5,1!!!! εδω το μπομπολικο μεγκα κι ο πρετεντερης εβγαλαν την χα τριτη!!! με 5,2 μαζι με το ποταμι!! βρε δεν παμε στο σαιτ του μεγκα καλυτερα?

  112. ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ…….Η’ ΤΑ ΠΗΡΕ Ο ΠΑΝΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΓΓΡΟΥ Η’ ΧΑΖΕΨΕ ΤΕΛΕΙΩΣ

    ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΠΟΥ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΠΑΝΤΑ ΠΑΤΩΝΕ ΕΧΕΙ ΤΩΡΑ 4.5% !!! ΚΑΙ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ 5,1%

    ΡΕ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗ ΠΑΝΑ ….ΑΝ ΠΑΡΕΙ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ 4,5% (ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΓΩΓΗ ) ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΤΟΤΕ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 10%

    ΔΕΝ ΑΠΑΕΥΘΥΝΕΣΑΙ ΣΕ ΒΛΑΚΕΣ

  113. ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΠΑΝΑ……ΗΠΕΤΡΩΤΗ ΜΕ ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΥΠΗΚΟΟΣ ΑΛΒΑΝΙΑΣ.

  114. Πανα κοιτα μονο να εχεις πεσει μονο σωστα στην σειρα των κομματων και στα ποσοστα, γιατι αλλιως θα ξεφτιλιστεις αγριως.

  115. ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΛΑΙΚΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟ…ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΘΑ ΞΕΒΡΑΚΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΑΚΟΜΗ ΙΑ ΦΟΡΑ…ΔΗΜΙΟΣΚΟΠΟΙ

  116. ΛΥΠΑΜΑΙ ΑΛΛΑ Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥ Κ.ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΕΞΑΥΛΩΝΕΤΑΙ…..
    ΑΔΥΝΑΤΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΠΩΣ Η ΜΙΣΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ Χ.Α ΚΑΤΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΑ , ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΕ 3 ΜΗΝΕΣ ΔΙΧΩΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ!!
    ΕΛΕΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΜΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ…
    ΣΥΓΚΡIΤΙΚΑ ΠΡΟΘΕΣΗΣ ΨΗΦΟΥ ; TI ΨΗΦΙΣΑΝ ;
    OI ANΕΛΛ ΑΝΑΚΑΜΠΤΟΥΝ ; ΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ;
    ΟΛΟΙ ΟΙ “ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ” ΠΕΦΤΟΥΝ ΚΑΙ Ο $ΥΡΙΖΑ ΣΤΑΘΕΡΟΣ ;
    ΑΠΟΧΗ – ΑΝΑΠΟΦΑΣΙΣΤΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΩ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΙ….

    ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ .

  117. μου προξενει απορια πως ο πανας δεχεται τοσο φυσικα πτωση της χα απο τον νοεμβριο κατα 4,4, δηλαδη κατα 40%!!!..μαλλον εχει κανει παλι μεγαλο λαθος με την χα..οπως το 2012 που τον ιουνιο της εδινε 5 και πηρε 7..εν παση περιπτωσει, αυτο το πραμα περιμεναμε 2 βδομαδες???

  118. χιε πιστευω οτι τωρα αρχιζει να καταλαβαινει ο κοσμος τον βρωμικο ρολο σου..μια απο τα ιδια εισαι και συ μαζι με τους αλλους..τι δημοσκοπησεις ειναι αυτες ρε δεν ντρεπεστε να τις δημοσιευτετε που το παιζετε και ανεξαρτητο site ..

    1. τσουζει η αληθεια φασιστα ε? χαχαχαχαχ

  119. τωρα αυτη ειναι πανελλαδικη δημοσκοπηση χωρις την πελοπονησο,χωρις τα ιονια νησια, χωρις την στερεα ελλαδα,χωρις την θεσσαλια,χωρις την ηπειρο,χωρις την ανατολικη μακεδονια και θρακη,χωρις τα νησια του ανατολικου αιγαιου,χωρις τις κυκλαδες και τα δωδεκανησα;στη ροδο η χρυση αυγη δευτερο κομμα βγαινει,πηγη παραπονα ροδου,στο rodosreport η χρυση αυγη τριτο κομμα βγαινει με λιγη διαφορα απο την νεα δημοκρατια,στην εφημεριδα δημοκρατικη τριτο κομμα βγαινει με 15%!αυτη δεν ειναι πανελλαδικη δημοσκοπηση με εξη περιφεριες αττικη-πειραιας- κεντρικη-δυτικη μακεδονια και κρητη,και οι υπολειπες οχτω περιφεριες να ειναι εκτος δημοσκοπησεις!στις υπολειπες περιφεριες τους ρωτησανε τι ψηφιζουν;οχι!

  120. μη ψηφηζετε πασοκ ΓΑΠ , ΚΑΙ ΑΝΕΛ με τον μπουλη αλαζονα Καμενο που εκανε βολτες με τις μερσεντες στο κεντρο της αθηνας ο χοντρος το επαιζε και καμακι .ψηφηστε ολοι συριζα και κκε μπας και γινει κατι .

    1. ΚΚΕ θα ριξω και αρκετα με την Ε.Ε και το Ευρω σας και ολα τα αρνητικα που εφεραν ολα αυτα τα σχεδια για Ευρωπαικους μεγαλους μισθους και ειδαμε τι εγινε!!!

  121. ΕΑΝ ΔΕΝ ΒΓΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΥΝΗΜΑ ΘΑ ΒΓΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ…
    ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΑΡΑΕΞΩ…
    1)ΑΝ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΔΩΣΕΙ ΣΧΕΔΟΝ 2% ΣΕ 2 ΚΟΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΕΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΝ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ (ΕΠΑΜ,ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΞΑΝΑ)ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΤΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΑΙΖΕΤΕ….ΑΔΕΚΑΣΤΟΙ….
    2)ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΣ ΣΑΣ ΗΤΑΝ ΤΟΥ ΚΑΜΜΕΝΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΕΙ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΠΡΩΧΝΕΤΕ..ΔΙΑΦΑΙΝΕΤΕ ΣΤΕΦΑΝΕ ΟΤΙ ΘΕΣ ΦΡΑΓΚΑΚΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΨΕΚΑΣΜΕΝΟΥΣ ΤΩΝ ΑΝΕΛ..ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΕΧΤΗΚΣ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΜΕ ΤΟ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΟ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΜΙΓΩΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ…
    3)ΘΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΣΕ 50 ΗΜΕΡΕΣ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΑΠΟ 9,5% ΕΠΕΣΕ ΣΤΟ ΜΙΣΟ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΦΥΓΑΝΕ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ…ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΦΥΛΑΚΙΣΕ ΜΑΦΙΟΖΙΚΑ…(ΑΥΤΟ ΜΟΝΟ Ο ΠΑΝΑΣ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΙ)…
    4)…….ΣΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΤΕ ΓΙΑΤΙ 5 ΜΕΡΟΥΛΕΣ ΜΕΙΝΑΝΕ ΚΑΙ ΣΩΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ.ΤΟ ΣΥΜΠΑΓΕΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΣΩΜΑ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ…ΔΕΝ ΔΙΑΣΠΑΤΑΙ._ ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΠΑΡΩΔΙΑ-ΓΛΥΨΙΜΟ..ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΞΑΝΑΒΑΛΕΙ ΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ

  122. Δημοσκόπηση η οποία δεν έχει ερώτηση στους ερωτηθέντες τι ψήφισαν στις προηγούμενες εκλογές για να γίνει σύγκριση των αποτελεσμάτων και να βγει ένα σωστό συσμπέρασμα τότε κάτι πάει λάθος.

    1. Δημοσκοπηση που δεν τα παρουσιαζει οπως τα χεις εσυ μεσα στο μυαλο σου, τοτε νομιζεις οτι κατι παει λαθος

  123. Όσοι είμαστε άνθρωποι της Ελληνορθόδοξης Εκκλησίας με καταγωγή από οικογένειες στρατιωτικών και αστυνομικών εχουμε και ηθική υποχρέωση να ψηφίσουμε τους Ανεξάρτητους Έλληνες για να προστατεύσουμε τα ιδανικά μας απέναντι σε ορισμένες σχεδόν αναρχικές συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ.
    Γι’αυτό και οι Ανεξάρτητοι Έλληνες είναι το ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΚΑΛΟ της πατρίδας!

    Μόνο 2 ψήφοι απελευθερώνουν από τους Σαμαροβενιζέλους:
    1)Των Ανεξαρτήτων Ελλήνων και 2) του ΣΥΡΙΖΑ!

    1. Συμφωνω. Ψηφο σε συριζα-ανελ, αλλιως παλι σαμαρας…

    2. Αμα είσαι άνθρωπος της Ελληνορθόδοξης εκκλησίας και πιστεύεις οτι θα σε απελευθερώσει ο ΣΥΡΙΖΑ τότε κάτι δεν πάει καλά με τα μυαλά σου(βλ. δήλωση θρησκεύματος και φορολογία όσων δηλώνουν Χριστιανοί Ορθόδοξοι, ομιλία Κουράκη). Οτι πρέπει αυτός ο τόπος να απαλλαχτεί από τους Σαμ-Μπένι-ΓΑΠ είναι δεδομένο. Αλλά γιατί δεν βγαίνει ο κ. Τσίπρας να μας πει οτι στα υπουργεία που θα στήσει οι γραμματείς και φαρισσαίοι που θα βολευτούν στις καρέκλες των γραμματέων, συμβούλων κ.ο.κ προέρχονται αποκλειστικά από το παλαιό ΠΑΣΟΚ ; Μπορεί να μην τους δούμε στην Βουλή δημοσίως αλλά πάλι αυτοί θα κυβερνούν. Η λύση είναι μία : Λαικός Σύνδεσμος. Απορώ όμως πως γίνεται ο κοσμάκις να είναι τόσο μαλάκας (ή η δημοσκόπηση καθοδηγούμενη) και να έχασε το κόμμα 4,5% σε 3 μήνες. Και για όσους βιαστούν να πουν για φασίστες κτλ κτλ, ας αναρωτηθούν πρώτα τί κακό έχει κάνει σε αυτόν τον τόπο η Χρυσή Αυγή, και πόσα κακά έχει κάνει η αριστερά, από τους κομμουνιστές του εμφυλίου, μέχρι τους συνδικαλισταράδες εππαγγελματίες τεμπέληδες, όπως επίσης και οι ΠΑΣΟΚ, ΝΔ

      1. μονο οι φασιστες ψηφιζουν τη χρυση αυγη φιλε. Και να θυμασαι οτι χα=σαμαρας

        1. Ζωντανό μου,είσαι πιστό αλλά μήν γράφεις τόσο μεγάλες ανοησίες.
          Χάνουμε ψήφους με ζωντανά σαν κι εσένα.

          1. τσουζει η αληθεια φασιστα ε? χαχαχαχαχ

    3. Έτσι μπράβο!Ψήφισε τον επί χρόνια βουλευτή και υπουργό της νδ,με ότι αυτό συνεπάγεται και το παρδαλό συνονθύλευμα του τσίπρα που στήριξε τον γιωργάκη,τον βενιζέλο,τον παπαδήμο,τον μιχελάκη,τον αθανασίου και φυσικά το σαμαρά…
      Τι είσαι χρυσόψαρο και τα ξέχασες ή με αυτούς θα “βολευτείς”;

      1. μη μπερδευεσαι φιλε, ο γιωργακης, ο βενιζελος, ο αθανασιου δεν εχουν σχεση με συριζα. Πιο πολυ με τη χρυση αυγη εχουν, ολοι αυτοι ειναι στο συστημα.
        ΜΗΝ ξαναφερεις το σαμαρα, ξυπνα ραγια

        1. Ο συριζα κάλυψε τον γιωργάκη στην ψηφοφορία για την λίστα λαγκάρντ και τον προστάτευσε όταν ζητησε ο κασιδιάρης την βίαιη προσαγωγή του για να καταθέσει σαν μάρτυρας!Ο συριζα έκανε γαργάρα το θέμα των εξοπλιστικών προστατεύοντας και καλύπτοντας τον βενιζέλο!Ο σύριζα κάλυψε τον αθανασίου κάνοντας γαργάρα την παρέμβαση στην δικαιοσύνη που ο ίδιος ο αθανασίου ανέφερε!Επίσης πάλι έκανε γαργάρα το δημοσίευμα του δικού τους βαξεβάνη για την ψευδή δήλωση που έκανε ο αθανασίου.Το θέμα του βαξεβάνη το έφερε στην βουλή ο κασιδιάρης!Όσο για τον σαμαρά τι να πρωτοθυμηθείς!Άκαιρη πρόταση μομφής,πλήρη κάλυψη και συμπόρευση στην σκευωρία κατά της Χ.Α.,γαργάρα στο βίντεο χαϊκάλη και τόσα άλλα!
          Τα ξέχασες αυτά ΡΑΓΙΑ;ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΧΡΥΣΟΨΑΡΟ ΘΑ ΤΑ ΘΥΜΟΤΑΝ!!!
          Μην μπερδεύεσαι ΡΑΓΙΑ,είστε όλο το “δημοκρατικό”-ανθελληνικό σύστημα ΜΑΖΙ και η Χρυσή Αυγή απέναντι σας!
          ΦΟΛΑ ΣΤΑ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ-ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΝΑ ΞΕΒΡΩΜΙΣΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ!!!

          1. με τη χρυση αυγη θα βρωμισει περισσοτερο, το περιμενεις να κανουν οι φασιστες, να λενε χαιλ χιτλερ? 2,5 χρονια τωρα τι εκαναν??

    4. Ουτε η γυναικα του θα ψηφησει τον σκαφατο καμμενο, καλα αυτοι και με τον διαβολο συνεργαζοντε γιατι οχι και με τους κομμουνιστοσυμμοριτες, ολη η εκκλησια ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ θα ψηφισει, οσο για την δημοσκοπηση, ειναι για γελια….θα ντρεπεστε το βραδυ της κυριακης…οσους ξερω και ειχαν ψηφισει χρυση αυγη παλι χρυση αυγη θα ψηφισουν…και οχι μονο και πολλοι ακομα , πως γινεται να χανει 300.000!!! ψηφους…θα μας το πει ο πανας…

      1. χαβγιτη, θα παρετε τα 3 μου…

        1. Βαλτα στον λοκο σου δεν τα χρειαζομαστε,ετσι και αλλιως μικρο@σουτσουνος κομπλεξικος εισαι.

          1. Πως δεν τα χρειάζεσι όλες τις τρύπες σου βουλομένες τις έχεις και σου αρέσουν και οι μεγάλες πονηρούλη.

Comments are closed.