Η απάντηση ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ στην καταγγελία για τα σούπερ-μάρκετ «MARKET IN»!

Κοινοποίηση:
market

» Εργάζομαι στα ΜΑΡΚΕΤ ΙΝ και σας διαβεβαιώ, ότι ακόμη και πριν την απόλυτη εντολή για ευγένεια και άψογη εξυπηρέτηση των πελατών και φίλων μας, δέστε ότι μας αποκαλούν με το μικρό μας όνομα και η σχέσεις μας μαζί τους είναι σαν να γνωριζόμαστε αιώνες, έρχεται η εντολή » ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ – ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ -ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ» !!!! Η ΚΥΡΊΑ ΠΟΥ ΈΚΑΝΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΊΑ, ΓΙΑΤΊ ΔΕΝ ΕΠΙΚΟΙΝΏΝΗΣΕ αμέσως με τη Διοίκηση και να αναφέρει το πού και τι είδε???

Σας διαβεβαιώ, μας κάνουν καθημερινό έλεγχο, τόσο για την καθαριότητα ΟΛΩΝ των χώρων όσο και για την προσωπική μας παρουσία και αισθητική εντός του καταστήματος! Και τόσο ο Πρόεδρος όσο και η Διοίκηση, δεν το έχουν » σε τίποτα» όπως λέμε στην καθομιλουμένη, να μας στείλουν στα σπίτια μας ΟΛΟΥΣ αν δεν συμβαδίζουμε με τις εντολές της επιχείρησης ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΑΥΤΟ!!! Γιατί η κυρία δεν αναφέρθηκε εκεί λοιπόν ώστε να ελεγχθεί από τον ίδιο τον Πρόεδρο το κατάστημα στο οποίο αναφέρεται και όχι μόνο???? »

Waterlilly Flower

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ για τα σούπερ μάρκετ “MARKET IN”!

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

1 Comment

  1. Εσυ σιγουρα δεν εισαι απλος υπαλληλος εκει μεσα. Αληθεια σημερα 21/12/16 γιατι δεν εβαλε το δωρο;

Comments are closed.