«Λόγω μιας ασυνεννοησίας, χειρουργήθηκε, λάθος ασθενής» ανέφερε η ανακοίνωση της κλινική Mediclinic του Κίμπερλι.
Ο γιατρός της έκανε λάθος το όνομα σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχε με τον χειρουργό. Αντιλήφθηκε το πρόβλημα αφού είχε ξεκινήσει η επέμβαση. Ο γιατρός και το νοσοκομείο ζήτησαν συγγνώμη από τη γυναίκα και την οικογένειά της.
Η Mediclinic διευκρίνισε ότι η ασθενής «ανταποκρίθηκε καλά στην επέμβαση» και δεν πρόκειται να της χρεώσουν τη «θεραπεία» που της έκαναν.