Σάλος έχει ξεσπάσει στις τάξεις των καναλαρχών μετά τα «ραβασάκια» που τους έστειλε ο Νίκος Παππάς, καλώντας τους να πληρώσουν τα χρέη για τις τηλεοπτικές συχνότητες εθνικής εμβέλειας που χρησιμοποιούν.
Όπως αναμενόταν,σύμφωνα με το tribune.gr, η κίνηση του υπουργού Επικρατείας αποτελούσε casus belli για τους καναλάρχες, με τον πόλεμο εναντίον της κυβέρνησης πλέον να μαίνεται ανοιχτός.
Δείτε το έγγραφο που έστειλε ο Νίκος Παππάς στο MEGA, ζητώντας 1,5 εκατ. ευρώ για το 2014.
2% ???? φαντάσου τι βγάζει και μετά μας πουλάνε φύκια για χρεοκοπίες και μαλακίες
Αυτα τα λεφτα ρε απατεωνες ειναι για τα μηνιαια τσιγαρα του μπομπολα.
Για τολμηστε να του ζητησετε τα κλεμμενα απο τα διοδια και τα αλλα κολπα που εχει παιξει ο μεγαλοαπατεωνας.
Εκει θελω να σας δω οχι στα ψιχουλα.
πόνο και ξεκοίλιασμα να μάθουν φασιστοκαναλα της τρόικας και των τοκογλύφων.. όταν μέσα από τα στημένα ρεπορτάζ τους έψαχνουν πως φτάσαμε στο χρέος.Που καταπολεμούσαν τον συριζα και σήμερα την κυβέρνηση Ξέσκισμα που έτρεχαν πίσω απο τον κώλο αυτού του παχύδερμου να ακούσουν την κλανιά ενός ξεμωραμένου εβδομηνταρη
1,5 εκατομμυριο ε;μιλαμε ο μπομπος θα βαλει τα κλαματα.χρωσταει 200 και του ζητας 1,5.καλα ειναι.σε ενα μηνα θα εχει βγαλει την ζημια απο τα διοδια.παρεπιπτοντως,ποτε θα κλεισει ο συριζα τα διοδια;
Έχω πάρει τις αποφάσεις μου για το θέμα. Η τηλεόραση κόβεται, εκτός των μικρών περιφερειακών καναλιών. Κάποια προγράμματα που συνήθως παρακολουθούσα στην τηλεόραση θα τα παρακολουθώ απο το youtube(όχι απο επίσημους λογαριασμούς και μόνο τα ανεβασμένα με κομμένες διαφημίσεις) και σε απευθείας streaming απο δευτερογενή link και όχι απο επίσημα. Μόλις ξεπληρώσουν και το τελευταίο δεκάλεπτο, τότε και μόνο τότε θα ξανανοίξω τηλεόραση. Ενδεικτικά για τους διαφημιζόμενους στα εν λόγω κανάλια παρακολουθούσα μέχρι πρότινος Παπαδάκη – Οικονομέα – Αυτιά – Χατζή – Χατζηνικολάου – voice – ράδιο αρβύλα κτλ. Προτείνω λοιπόν στους διαφημιζόμενους να διακόψουν τις διαφημίσεις σε αυτά τα κανάλια και να αρχίσουν να διαφημίζονται σε site που απέχουν απο αυτά τα κανάλια, γιατί έτσι κι αλλιώς ο κόσμος (και μάλιστα οι ηλικίες 15-44) πλέον δεν παρακολουθούν τα συγκεκριμένα κανάλια. Δηλαδή πάει τσάμπα η διαφήμιση τους.