ΓΙΑΤΙ Η ΝΗΣΟΣ ΘΗΡΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ;

Κοινοποίηση:
κατάλογος

Τα προηγούμενα δελτία ταυτότητος, τόπον γεννήσεώς μου, ανέφερονΗμεροβίγλιον Θήρας.Το τελευταίο του 2010,«Ημεροβίγλιον Κυκλάδων».
Το χωριό ημερο-βίγλιον, (παρατηρητήριον της ημέρας), στην κορυφή της μεγαλύτερης καλντέρας του πλανήτη, ελέω των σχεδίων Καποδίστρια και Καλλικράτη των παγκοσμιοποιητών και των επίορκων υπηρετών τους, αντικαταστάθηκε από μία αοριστία, «ένα ημεροβίγλιον, κάπου στις κυκλάδες».
Ταυτόχρονα, οι πρόγονοί μου, οι παππούδες μου, η μάννα μου και εγώ, υπέστημεν αφανισμό από προσώπου γης, χωρίς ταυτότητα και τόπο γεννήσεως.
Η νήσος Θήρα, έλκει το όνομά της από τον Αντιβασιλέα των Σπαρτιατών Θήρα απόγονο του Κάδμου.
Αυτός με τους μινύες οπαδούς του, απογόνους των αργοναυτών εγκαταστάθηκαν στην νήσο το 1050 π.χ. η οποία έως τότε ελέγετο καλλίστη.
Το όνομα Σαντορίνη, που προσπαθούν να επιβάλλον τα ντόπια και ξένα κέντρα, συνδέεται με την περίοδο δουλείας της νήσου στους φράγκους τον 12 αιώνα μ.Χ. από το Αγία Ειρήνη, Sant-Irini, Σαντορίνη.
Με αυτό το όνομα, αναφέρεται η νήσος και στο βιβλίο γεωγραφίας του Άραβα ΕΡΔΙΖΙ που γράφτηκε το 1153 μ.Χ.
Η χρήσις του ονόματος Σαντορίνη αντί Θήρας σημαίνει 2.250 χρόνια ιστορίας (1.050 π.Χ. – 1.200 μ.Χ.) στην άβυσσο της λήθης.
Όλα αυτά συμβαίνουν άραγε τυχαία ή εκ λάθους;
Για μεν την ταυτότητα, προφανώς είναι το προοίμιο του μικροτσίπ στο δάκτυλο RFID, (radioFrequency, Identification),εις αντικατάστασιν της κάρτας, ταυτότητος και πλήρους καταργήσεως της ανθρώπινης υποστάσεως.
Αναφορικώς προς την προσπάθεια επιβολής του ονόματος (δουλείας) Σαντορίνη, εις αντικατάστασιν του αρχαίου ονόματος Θήρα και διαγραφή της ιστορικής μνήμης, δημιουργεί εφιαλτικές σκέψεις, γεωπολιτικών αποχρώσεων, αποσταθεροποιήσεων, που οδηγούν πολλάκις σε απώλεια εθνικών εδαφών.
Οι σκέψεις αυτές, ενισχύονται από το γεγονός, ότι η Νήσος Θήρα, λόγω της γεωφυσικής της πρωτοτυπίας και κάλους, αφέθηκε για εισπρακτικούς λόγους από τους επίορκους και τις δυνάμεις κατοχής, στο έλεος μίας βάρβαρης τουριστικής εκμεταλλεύσεως.
Αποτέλεσμα τούτου, η νήσος απογυμνώθηκε από τον κοινωνικό της ιστό, το τοπικό της χρώμα, τον κάμπο της και την πολιτιστική της ταυτότητα.
Όλα αυτά έχουν ιδιαίτερη σημασία, όταν αφορούν μία νήσο παραμεθόριο, πολύ πλούσια, σε μία Ελλάδα υπόδουλη, χωρίς σύνορα, σύνταγμα και εθνικό νόμισμα (ταμείο).
Αφυπνησθείτε προτού πλήρως εξαερωθείτε.

Ιδομενέας Αντ. Σαρρής

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ: