Τα πρώτα χρόνια της οικονομικής κρίσης ώθησαν τις πωλήσεις των ποδηλάτων σε επίπεδα μεγαλύτερα των 300.000 τεμαχίων το έτος, ενώ η μέση χρήση ποδηλάτου αυξήθηκε σημαντικά.
Ωστόσο, η παρατεταμένη επιδείνωση των οικονομικών συνθηκών άρχισε να επηρεάζει και τη συγκεκριμένη αγορά, με συνέπεια η ανάπτυξη να σταματήσει και την τελευταία πενταετία να σημειώνονται πτωτικοί ρυθμοί.
Συγκεκριμένα, το 2015 στη χώρα μας πωλήθηκαν 185.000 ποδήλατα, αριθμός χαμηλότερος σε σχέση με το 2014 κατά 7%. Συνολικά, κατά τη διάρκεια των τελευταίων 4 ετών οι πωλήσεις υποχώρησαν σωρευτικά κατά 43%, ενώ η αγορά απώλεσε περίπου το 60% της αξίας της.
Οι ελληνικές κατασκευαστικές εταιρείες το 2015 παρήγαγαν 103.000 ποδήλατα, ποσότητα μειωμένη σε σχέση με το 2014 κατά 4,6% (περίπου 5.000 λιγότερα τεμάχια). Επομένως, η συμμετοχή της εγχώριας παραγωγής στη συνολική αγορά σε όρους όγκου το τελευταίο έτος βελτιώθηκε σε 56%, έναντι 41% πριν από 5 χρόνια.





