Για το τραγικό δυστύχημα που στοίχισε την ζωή ενός 41χρονου εργάτη, εργαζομένου στην ΣΤΑΣΥ, στη Γραμμή 1 του Μετρό (ηλεκτρικός) το πρωί της Τρίτης, μίλησε ο πρόεδρος των εργαζομένων του ΗΣΑΠ Σπύρος Ρεβύθης, καταγγέλλοντας πως είχε σημειωθεί ξανά εκτροχιασμός στις 22 Αυγούστου 2021 στον σταθμό «Βικτώρια».
Σημειώνεται πως η μηχανή ξεκινώντας από την Κηφισιά παρουσίασε βλάβη στα φρένα, και άρχισε να κατεβαίνει ανεξέλεγκτα προς τον Πειραιά προτού τελικά συγκρουστεί με τον συρμό, ο οποίος και είχε τοποθετηθεί ως ανάχωμα μεταξύ των σταθμών «Αττική» και «Άγιος Νικόλαος», προκειμένου να σταματήσει την πορεία του.
Η εταιρεία που έχει αναλάβει το έργο λείανσης του τροχιόδρομου είναι γερμανική Schweerbau GMBH & CO KG. Το μηχάνημα λείανσης ανήκει στην εν λόγω εταιρεία, και στις συμβατικές υποχρεώσεις της εταιρείας, είναι μεταξύ άλλων και η συντήρηση και ο έλεγχος των μηχανημάτων.
Ο κ. Ρεβύθης τόνισε δε πως η ΣΤΑΣΥ έχει αναλάβει να ελέγξει τα αίτια του δυστυχήματος σημειώνοντας πως «είναι η πρώτη φορά στα χρονικά που ο ελεγχόμενος κάνει και την πραγματογνωμοσύνη».
Συνεχίζοντας ο ίδιος είπε πως «είχε κρατηθεί κρυφό από την εταιρεία και μόνο μετά το δυστύχημα το μάθαμε και μπορέσαμε να βρούμε στοιχεία». Σχολιάζοντας τις αναφορές της Διοίκησης της ΣΤΑΣΥ για συγκατάθεσή του στο ΔΣ για τις εργασίες λείανσης των γραμμών, είπε πως είχε συμφωνήσει διότι αποτελούν απαραίτητες διορθωτικές εργασίες συντήρησης που έπρεπε γίνουν για λόγους ασφαλείας, όμως η Διοίκηση είχε την αποκλειστική ευθύνη να ελέγξει τον εργολάβο.
Συνεχίζοντας ο ίδιος είπε πως «είχε κρατηθεί κρυφό από την εταιρεία και μόνο μετά το δυστύχημα το μάθαμε και μπορέσαμε να βρούμε στοιχεία». Σχολιάζοντας τις αναφορές της Διοίκησης της ΣΤΑΣΥ για συγκατάθεσή του στο ΔΣ για τις εργασίες λείανσης των γραμμών, είπε πως είχε συμφωνήσει διότι αποτελούν απαραίτητες διορθωτικές εργασίες συντήρησης που έπρεπε γίνουν για λόγους ασφαλείας, όμως η Διοίκηση είχε την αποκλειστική ευθύνη να ελέγξει τον εργολάβο.