Πομποδέκτης για όλα τα διόδια της χώρας – Τέλος στις ουρές και την ταλαιπωρία

Κοινοποίηση:
720_737766_7b99ba1f09-89907a56c552dd40

Από τον Νοέμβριο θα τεθεί σε λειτουργία η διέλευση με έναν πομποδέκτη από όλα τα διόδια. Η διαλειτουργικότητα, που επί μια δεκαετία αποτελεί σημείο τριβής ανάμεσα στους παραχωρησιούχους, όπως αναφέρει η “Καθημερινή” θα τεθεί σε πλήρη λειτουργία. Από προχθές στους αυτοκινητόδρομους που διαθέτουν πομποδέκτες προστέθηκε και η Εγνατία Οδός. Η ακριβής ημερομηνία για την αλλαγή δεν έχει καθοριστεί, όμως η Hellastron, που είναι το συλλογικό όργανο των εταιρειών που διαχειρίζονται διόδια, συμφώνησε με τα μέλη της και το υπουργείο Υποδομών για την έναρξη της διαλειτουργικότητας σε όλους τους αυτοκινητοδρόμους. Σήμερα οι διασυνδεδεμένοι χωρίζονται σε δύο ομάδες: Αττική Οδός, Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου, Ολυμπία Οδός, Μορέας, Γέφυρα στην πρώτη ομάδα, και Νέα Οδός και Κεντρική Οδός στη δεύτερη. Το σημείο τριβής ήταν το ποσοστό του κομίστρου που θα παρακρατεί η κάθε εταιρεία και διαμορφώθηκε τελικά κάτω από το 2%. Όταν για παράδειγμα ο οδηγός χρησιμοποιεί πομποδέκτη της εταιρείας Α για να περάσει από τα διόδια της Β, τότε η Α θα παρακρατήσει το ποσοστό αυτό και θα αποδώσει στην Β το υπόλοιπο. Με αυτόν τον τρόπο ο οδηγός θα μπορεί να περνάει από τα ηλεκτρονικά διόδια όλης της χώρας χωρίς προβλήματα.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

5 Σχόλια

  1. Τέρμα οι ουρές; Μα όποιος βιάζεται και τον ενοχλούν οι ουρές μπορεί να κάνει χρήση ήδη της γραμμής πομποδεκτών που υπάρχει. Δεν βλέπω όμως και τρομερό ενδιαφέρον καθώς οι αναλογίες αυτοκινήτων είναι 1 για πομποδέκτη ή κερματοδέκτη και 50 στον γκισέ με τον υπάλληλο. ‘Αρα πομποδέκτης με το ζόρι;…Χμμμ… Τι κερδίζουν; Απόλυση υπαλλήλων; Πολυδιαφημισμένη Κατάργηση μετρητών και μετάβαση σε “ψηφιακό μετασχηματισμό”; Στο τελευταίο κορωνο-μνημόνιο αναφέρεται αυτό. Ζητάει πιο πολλές ψηφιακές εφαρμογές από τις επιχειρήσεις. Κάτι είπε και η Λαγκάρντ ότι θα έχει οφέλη ο κορωνοιός….. Εγώ βέβαια το θέλω το μετρητό μου παρόλο που κάνω ψηφιακή χρήση….το καλύτερο να υπάρχουν και τα δύο. Και φυσικά και άλλα οφέλη μετρητών.

  2. Και καλά θα είναι καλύτερα έτσι…. Ευχαριστούμε που μα σκεφτήκατε ρε…

  3. Να βαλουν κομιστρο αναλογα με τα χλμτρα δεν μπορουν .
    Πληρωνε κ ηλεκτρονικα ραγια

    1. Φίλε λες την μισή αλήθεια. Όλη η αλήθεια είναι ότι και να βάλουν κόμιστρο ανάλογα με τα χιλιόμετρα θα ξεκινάει το κόμιστρο από την σημερινή τιμή και θα ανεβαίνει ανάλογα με τα χιλιόμετρα. Δηλαδή πόσο είναι τα διόδια στην Ελευσίνα 2,10 ευρώ? Θα ξεκινάει από 2,10 και θα ανεβαίνει προς τα πάνω. Μέχρι να φτάσεις στην Κόρινθο θα έχει φτάσει 3 και 4 ευρώ. Αν νομίζεις ότι υιοθετώντας το κόμιστρο ανάλογα με τα χιλιόμετρα θα πληρώσεις λιγότερα είσαι γελασμένος. Τόσο χαζούς τους έχεις να βγούνε χαμένοι? Ίσα-ίσα που θα βρουν την ευκαιρία να βγάλουν ακόμα περισσότερα κέρδη από τα διόδια. Μην τους βάζεις ιδέες.

Comments are closed.