ΠΡΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ: ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ !! ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ – Η ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΦΕΤΙΝΗ ΔΗΛΩΣΗ

Κοινοποίηση:
Στιγμιότυπο οθόνης 2021-09-23, 1.52.53 πμ

Διαβάστε εδώ.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

8 Σχόλια

  1. Εγώ , νά ρωτήσω κάτι θά ήθελα : εφ’ όσον τά μισά Ελληνόπουλα πλέον δέν πάνε στό σχολείο γιά τούς ανωτέρω λόγους , αλλά καί τ’ άλλα μισά -περίπου…- δέν πάνε επειδή αισθάνονται ότι μετακόμισαν σέ άλλη…χώρα – μέ τίς γνωστές ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΕΣ ενέργειες Μπογδάνου καί λοιπών – , τότε εμείς γιατί ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ πλέον γιά… παιδεία (ήμαρτον…) υπουργεία… (προ)παιδείας υπουργούς καθηγητές δασκάλους καί άλλους συμπαρωμαρτούντες ;;;

  2. Έτσι θα μας στειρώσουν κι εμάς όπως τα ζώα.
    Μη νομίζετε ότι το νομοσχέδιο για τα ζώα απέχει πολύ από αυτά που θα κάνουν περί ανθρώπινης αναπαραγωγής στο μέλλον. Η ανθρώπινη αναπαραγωγή θα είναι υπό πλήρη έλεγχο και θα χρειάζεται άδεια από το κράτος.
    Οι άνθρωποι θα ζουν σε κοινοβια τσιπαρισμενοι μακριά από τη φύση, θα τρώνε επεξεργασμένες τροφές και θα ελέγχονται διανοητικά και σωματικά. Δεν είναι σενάριο από έργο επιστημονικής φαντασίας δυστυχώς. Είναι ο ζοφερός κόσμος του μέλλοντος. Ενός μέλλοντος των επόμενων 100 με 200 χρόνων. Να μου πεις εμείς δε θα ζούμε τοτε!! Όμως θα ζουν τα δισέγγονα και τρισέγγονα μας. Και που ξέρετε ίσως κι εμείς με κάποιον άλλον μανδύα. Κανένας δε φεύγει από το αόρατο δίχτυ που περικλείει τη γη.

    1. Λάθος. Αν πας στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ, αυτό που περιγράφεις είναι το 2025 όχι σε 100 ή 200 χρόνια σε μόλις τρία χρόνια από σήμερα. Αυτό είναι το Great Reset του ΠΟΦ και επέρχεται η 4η βιομηχανική επανάσταση. Δεν έχουμε άλλο χρόνο….

    2. ΔΕΝ ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΝ..ΟΙ “YΓΙΕΙΣ/ΑΝΤΙΘΕΤΟΙ”-ΤΟΥΣ “ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΓΩΝΙΑ”!!! ΜΟΝΗ,ΑΠΕΛΠΙΔΑ ΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥΣ,ΕΝΑΣ 3οςΠ.ΠΟΛΕΜΟΣ [ ΒΛΕΠΕ “A.UK.US.”] ΟΠΟΥ ΘΑ ΣΥΝΤΡΙΒΟΥΝ!!!

  3. Στόχος είναι με νομοθετήματα να τα υφαρπάξουν τα παιδιά. Πρώτα πνευματικά να τα κάνουν δικά τους και μετά σωματικά αφού θα δέχονται οποιεσδήποτε ιατρικές και άλλες πράξεις τους υποβάλλουν.

Comments are closed.