Μόνο να παίρνουν τα χρήματα! Από εξυπηρέτηση… αφήστε το

Κοινοποίηση:
cosmote

Καταγγελία για την Cosmote Tv δεχθήκαμε πριν από λίγο, με τον συνδρομητή να έχει αρκετά παράπονα από την εταιρεία την οποία πληρώνει αδρά.

“Καλημερα σας ειμαι δυστυχως πελατης της Cosmote tv ειναι σημερα κυριακη 10-07-22 και εχω απο εχτες που παλευω να συνδεθω με το τμημα τεχνικης υποστηριξης της εν λογω εταιριας που αναφερουν λοιπον οτι η αναμονη ειναι 4 εως 5 λεπτα και εχουν περασει 25 ολοκληρα λεπτα το ιδιο και την προηγουμενη ημερα,,,ηθελα να ξερω στην ισπανια εχουν θεσπισει μεγιστο χρονο τα 3 λεπτα….εδω σου λενε 3 λεπτα και περιμενεις 33…..

Λυπαμε κυριοι για τη κατασταση που υπαρχει εαν εσεις νομιζετε οτι θα συνεχισουμε να σας πληρωνουμε εχετε πολυ λαθος
ηδη απο μεριας μου κανω αρνητικη καμπανια σχετικα με οσους με ρωτανε σχετικα με τις υπηρεσιες σας….”

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

11 Σχόλια

  1. Είχα σοβαρότερα προβλήματα με την Cosmote. Προσπάθησαν να με χρεώσυν για συμβόλαιο που ανανέωσαν μόνοι τους. Έκαναν το λάθος όμως να παραδεχτούν τα σφάλματά τους ενώ ηχογραφουσα τους εκπροσώπους τους. Εαν δεν έχετε στοιχεία να τους επιτεθείτε σε κάθε περίπτωση βλάβης, παρανόμων χρεώσεων, καταχρηστικών όρων σε συμβόλαια μην ελπίζετε σε συνηγόρους του καταναλωτή και ΕΕΤΤ να μεσολαβήσουν.

  2. Έχω πρόβλημα με το ίντερνετ με 50 υποτίθεται ταχύτητα απτό 2019, έχει φτάσει να κάνει μέχρι 60 αποσυνδέσεις την ημέρα, cosmote το μεγαλείο σου. Δεν θυμάμαι πόσοι τεχνικοί έχουν έρθει και τα βρίσκουν όλα μια χαρά.

  3. Σε τουριστική περιοχή της Ελλάδος ο cosmote κρεμάει πρόχειρα τα καλώδια για σύνδεση Ίντερνετ, τα περνάει μέσα από μπαλκόνια και αυλές παραθεριστών , και για να τα τακτοποιήσουν πρέπει να κανείς αίτηση…! Ρε γερμανοχοιροι , δεν είναι Καλκούτα η Ελλάδα , δεν θα μας υποβιβάσει ο cosmote σε τριτοκοσμική χώρα με τα καλώδια απλωμένα μέσα στα μπαλκόνια μας ! Αίσχος!

  4. Πολύ σοβαρό πρόβλημα με την cosmote από τίς 10 Μαϊου με βλάβη λόγω 100ρας γραμμής ,δεν έχουν ιδέα τί τούς γίνεται με αναμονή πάνω από δύο ώρες στο τηλέφωνο.Εχουν έρθει 40 τεχνικοί καί 60 μαθητάδες και δεν μπορούν να λύσουν τό πρόβλημα,ο κάθε ένας με μία λύση.Απαραδεκτοι!!!

  5. Η αλήθεια είναι η εξής. Ο COSMOTE έχει απολύσει προσωπικό. Μετά τις 08:00 το βράδυ δεν απαντά κανείς ούτε στο τηλέφωνο ούτε στο chat.Κατάργησαν το replay tv και χρειάζεται πλέον android συσκευή να την συν΄δεσεις με την τηλεόραση και να τρέχεις πλέον το cosmote tv. Πάμε τώρα και στο μεγάλο clou.
    Καμμία γραμμή με οπτική ίνα δεν διατηρεί την εγγυημένη ταχύτητα.Ιδιώς αργά το βράδυ κάνει το rooter reset μόνο 1-3 φορές.Ψάχνοντας με γνωστό μου τεχνικό που εργάζεται στο στο τεχνικό τμήμα του cosmote έμαθα :
    1. Ο cosmote είναι υπεύθυνος μόνο για ότι συμβαίνει μέσα στο κέντρο που είναι σε κάθε περιοχή.Και επιπλέον αν χρειαστεί έρχεται για έλεγχο μόνο μέσα στο σπίτι.
    2. Όλες οι εξωτερικές συνδέσεις καλωδιών και οπτικών ινών από το κέντρο και μέχρι το DLSAM (καφάο) διαχειρίζονται από την vodafone. Αυτή πειράζει τα καλώδια και τις οπτικές ίνες.Όατν έχουμε απώλεια ταχύτητας ή πρόβλημα στη γραμμή, παρ’ ότι είσαι στην γραμμή με το τχνικό τμήμα της cosmote, αυτοί ειδοποιούν την vodafone για να αποκαταστήσει το πρόβλημα.
    3. Οι διαφορές στην ταχύτητα προέρχονται από το ότι η vodafone μοιράζει ταχύτητα από την οπτική ίνα της περιοχής μας σε νέους συνδρομητές δικούς της ή των άλλων εταιρειών με αποτέλεσμα να πέφτει η δική μας ταχύτητα.
    Αυτά όμως όταν υπογράψαμε το συμβόλαιο δεν μας το είπε κανείς.

  6. Έφυγα πριν 3 μέρες και είμαι σε άλλη εταιρία για τον ίδιο λόγο. Ανύπαρκτη εξυπηρέτηση. Τόσο ανύπαρκτη που αναρωτιέσαι αν πραγματικά το μόνο που τους νοιάζει είναι να εισπράττουν και τίποτε άλλο. Δύο φόρες που μου έτυχε βλάβη τη μία έκαναν 1,5 μήνα να μου τη φτιάξουν. Τη δεύτερη φορά που ήταν και τώρα μου βγήκε το λάδι για να καταφέρω να τους βρω (αναμονές στο τηλέφωνο εώς και 1 ώρα). Οι άνθρωποι στο τηλέφωνο δεν έχουν ιδέα τι γίνεται. Τεχνικός δεν έρχεται με την καμία στο σπίτι να δει τι παίζει. Και εσύ απλά περιμένεις με ελλειπείς υπηρεσίες να βγάλεις άκρη απο μόνος σου τι γίνεται. Άντε γεια. Έφυγα και ηρέμησα.

  7. Ελεύθερη αγορά έχουμε ,μη μας τα πρήζεις….εάν δεν είσαι ικανοποιημένος άλλαξε εταιρεία και άσε τις κλάψες . για 20 ,30 λεπτά αναμονής όταν περιμένεις στην ουρα στην τράπεζα η’ άλλες υπηρεσίες ,δεν νομίζω να δημοσιεύσεις επιστολές. Και επειδή είσαι και κουτός, μπορείς να δηλώσεις βλάβη μέσω ίντερνετ και να σε πάρουν αυτοί τηλεφωνο κύριε Νιάρχο που είναι πολύτιμος ο χρόνος σας.

    1. Ασε ρε ανόητε που πειράχτηκες κιόλας. Ελεύθερη αγορά έχουμε και ελευθερία λόγου έχουμε επίσης οπότε αν κάποιος του τα έχουν πρήξει στην βλακο εταιρία είναι ελεύθερος να βγει να το πει και να ειδοποιήσει κ άλλους να ξέρουν με τι έχουν να κάνουν. Εσύ τράβα γλύψε τα παπούτσια των CEOs της κοσμοτέ να σου κάνουν δώρο 500 λεπτά ομιλίας προς όλους. Βλακάκο.

  8. Δεν έχω τηλ δύο μήνες τώρα και όλο το φτιαχνουν

  9. Και εγω πανω απο 20 φορες προσπαθω να επικοινωνησω με το τεχνικο τμημα και αφου με πρηξει ο τηλεφωνητης μου λεει ολοι οι συνεργατες μας ειναι απασχολημενοι δοκιμαστε αργοτερα και κεινει η γραμμη.

Comments are closed.