Μεγάλη επιτυχία Χατζηδάκη! Πουλήθηκαν 71 ολόκληρα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ελλάδα

Κοινοποίηση:
ilektriko

Πολύ μεγάλη αύξηση στις πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είχαμε τον Σεπτέμβριο στη χώρα μας, παρά τη δύσκολη κατάσταση του κορωνοϊού.

Πλέον, η Ελλάδα μπαίνει και αυτή στο «παιχνίδι» της ηλεκτροκίνησης και σίγουρα, η εκκίνηση στα τέλη Αυγούστου του προγράμματος επιδότησης που ισχύει για την αγορά ενός νέου ηλεκτρικού αυτοκινήτου κάνει τη διαφορά και προσφέρει την ώθηση που απαιτείται για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης στη χώρα μας.

Με βάση λοιπόν τα νέα στοιχεία των πωλήσεων, τον περασμένο μήνα ταξινομήθηκαν στην Ελλάδα 72 νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ένα νούμερο-ρεκόρ για μηνιαίες πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Συγκριτικά με το Σεπτέμβριο του 2019 η αύξηση στις πωλήσεις είναι εντυπωσιακή (+620%), αφού τον περσινό αντίστοιχο μήνα είχαν πωληθεί μόλις 10 ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Πλέον, η ελληνική αγορά στο 9μηνο έχει φθάσει στις 292 πωλήσεις νέων ηλεκτρικών αυτοκινήτων, σημειώνοντας αύξηση 92,1% συγκριτικά με τα 152 ηλεκτρικά που είχαν πωληθεί το αντίστοιχο διάστημα του 2019.

Το νούμερο αυτό μπορεί να κατατάσσει χαμηλά τη χώρα μας συγκριτικά με το τι συμβαίνει σε άλλες αγορές (π.χ. στη Γερμανία πωλήθηκαν μόνο το Σεπτέμβριο 21.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα), ωστόσο αν μη τι άλλο η τάση αύξησης των πωλήσεών τους δίνει το στίγμα για το που θα κινηθεί και η δική μας αγορά τα επόμενα χρόνια.

Μέσα σε αυτό το κλίμα έχει πολύ ενδιαφέρον να δούμε ποια ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι αυτά που είναι τα πρώτα σε πωλήσεις στη χώρα μας.

Το Peugeot e-208 λοιπόν, η ηλεκτρική εκδοχή του μικρού γαλλικού μοντέλου, είναι το best-seller ηλεκτρικό της χώρα μας με 571 αυτοκίνητα. Δεύτερο είναι το BMW i3 που τις περασμένες χρονιές πρώτευε στις πωλήσεις των ηλεκτρικών, με 43 ταξινομήσεις. Την πρώτη τριάδα κλείνει το φθηνότερο ηλεκτρικό της αγοράς, το Skoda Citigo-e iV με 27 ταξινομήσεις.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε όλες τις πωλήσεις των ηλεκτρικών το 2020:

1. Peugeot e-208: 71 πωλήσεις

2. BMW i3: 43 πωλήσεις

3. Skoda Citigo-e iV: 27 πωλήσεις

4. VW e-Golf: 18 πωλήσεις

5. VW e-up!: 18 πωλήσεις

6. MINI Cooper SE: 16 πωλήσεις

7. Nissan LEAF: 15 πωλήσεις

8. Porsche Taycan: 13 πωλήσεις

9. smart EQ fortwo: 13 πωλήσεις

10. Mercedes EQC: 10 πωλήσεις

11. Jaguar I-Pace: 10 πωλήσεις

12. Opel Corsa-e: 6 πωλήσεις

13. Tesla Model 3: 6 πωλήσεις

14. Hyundai Kona Electric: 5 πωλήσεις

15. Audi e-tron: 4 πωλήσεις

16. Peugeot e-2008: 4 πωλήσεις

17. smart EQ forfour: 3 πωλήσεις

18. Nissan e-NV200: 2 πωλήσεις

19. Audi e-tron Sportback: 1 πώληση

20. DFM E70: 1 πώληση

21. DS 3 Crossback E-Tense: 1 πώληση

22. Kia e-Niro: 1 πώληση

23. Kia e-Soul: 1 πώληση

24. Tesla Model S: 1 πώληση

25. Tesla Model X: 1 πώληση

26. VW ID.3: 1 πώληση

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

4 Σχόλια

  1. δεν διαβαζω ενθουσιασμο….. χαρα, ευτυχια για την υπεροχη αναπτηξη…………. κλπ….κλπ….. εγω του λεω ενα μεγαλο….ΟΟΟΛΛΛΛΕΕΕΕΕΕΕΕΕ’ του υπουργόυ Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κωστή Χατζηδάκη. BRAVOOOO BRAVOOOOO ………………

  2. Να ξέρετε όμως ότι οι μπαταρίες κρατάν 7 με 8 χρόνια μετά αν δεν ισχύει η εγγύηση πρέπει να τις αγοράζει κάποιος και κοστίζουν πάνω από 4000 ευρω

  3. ΤΟ ΞΕΡΑΤΕ ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΧΘΕΙ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΘΕΛΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ “ΜΟΛΥΝΣΗ” ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ???

    1. ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ , ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΕΞΟΡΥΞΗΣ ΜΕΤΑΛΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ ΕΙΔΙΚΑ ΤΩΝ ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ.
      ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΙ ΝΕΑ ΜΠΙΖΝΑ.
      ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΙΜΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑ ΚΑΜΙΑ 30.000 € ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΛΛΕΙΠΑΝ ΚΑΤΙ ΨΗΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΩ. ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΚΟΥΛΗ, ΤΡΕΧΩ ΓΙΑ ΨΩΝΙΑ.
      ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΦΟΡΤΗΣΗ, ΔΕΝ ΠΟΛΥ ΜΑΣ ΑΠΣΧΟΛΕΙ

Comments are closed.