Καταγγελία αναγνώστη για την Τράπεζα Πειραιώς: “Με είχαν και…”

Κοινοποίηση:
trapeza-peiraios-2

Δείτε τι καταγγέλλει αναγνώστης του ΜΑΚΕΛΕΙΟ σχετικά με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση της Τράπεζας Πειραιώς.

“Κυριε Χίο,

Σας καταγγέλλω επωνύμως ότι εδώ 2-3 ημέρες η Τράπεζα Πειραιώς έχει καταργήσει εμμέσως πλην σαφώς ολότελα την Υπηρεσία της Phonebanking, δηλαδή της εξυπηρέτησης πελατών της μέσω τηλεφωνικών κλήσεων από το σπίτι στον τηλ. αριθμό 210-3288000, για οποιαδήποτε συναλλαγή όσο αναγκαία και επειγουσα κι αν είναι αυτή, πχ θέματα ασφάλειας, πληρωμή λογαριασμών, θέματα εναλλαγής μεταξύ τραπεζικών προϊόντων αυτής κλπ. Αφήνουν καθημερινά και επίτηδες αναμονές απάντησης 1,30-2 ωρών κατ’ ελάχιστον σε κάθε καλούντα, παρά το ότι αυτός έχει πιστοποιηθεί προηγουμένως για την ταυτότητά του με τους κωδικούς του.

Όταν απαντήσει επιτέλους εκπρόσωπος, σου λέει ότι λόγω της παρέλευσης μακρού χρόνου από την πιστοποίηση δεν έχει πλέον πρόσβαση στην ατομική πλατφόρμα σου -τους λογαριασμούς της κάρτας σου δηλαδή!- και ότι πρέπει δήθεν να ξανακαλέσεις ξανά στον ίδιο αριθμό, να σου γίνει από την αρχή νέα πιστοποίηση και ακολουθεί εκ νέου (!) η ίδια νέα αναμονή απάντησης από εκπρόσωπο για άλλες 3 ή 4 ‘ή 5 ή 6 ώρες (!), όσο δεήσουν οι ίδιοι να απαντήσουν!

Και φυσικά σου ξαναλένε όλοι τους το ίδιο παραμύθι-«αδυναμία πρόσβασης στην πλατφόρμα σου» μέχρι αργά το βράδυ, ωσότου πια βαρεθείς και σταματήσεις αγανακτισμένος να τους παίρνεις. Ηθελα π.χ σήμερα το πρωί 9-4-2020 να μεταφέρω απ΄ένα λογαριασμό μου σε ένα άλλο λογαριασμό που είμαι συνδικαιούχος με το παιδί μου ένα ελάχιστο ποσό προς αυτό, για να μπορέσει να κάνει το πρωί μια δουλειά και έφθασε το βράδυ ώρα 22.00΄ και δεν μπόρεσα να το κάνω μέσω phonebankking, μένοντας όλη μέρα άπρακτος να τους καλώ συνεχώς με ένα τηλέφωνο διαρκώς στο χέρι.

Όταν ζήτησα να διαμαρτυρηθώ για την άθλια αυτή αναμονή σε κάποιο προϊστάμενό τους, μου εμφανίστηκαν διαδοχικά και σε διαφορετικά διαστήματα μια κυρία Βέργου και ένας κύριος Τόβα (ο δεύτερος στις 2100 το βράδυ!), οι οποίοι στα παράπονά μου μονότονα σαν από κασσετόφωνο μου δικαιολογούνταν ότι η τηλεφωνική εξυπηρέτηση αργεί λόγω αυξημένου φόρτου κλήσεων και κάποιου προσωρινού τεχνικού προβλήματος για την επιδιόρθωση του οποίου δήθεν εργάζονταν οι τεχνικοί τους (όπως ισχυρίστηκε η πρώτη), ή λόγω έλλειψης καθαρά προσωπικού ασφαλείας λόγω κορωνοϊού (όπως αντιφατικά προς την πρώτη διατεινόταν ο δεύτερος).

Και οι δυο τους με παρέπεμπαν στη διαδικασία του win-bamking ως δήθεν μόνης εναπομένουσας λύσης για τις συναλλαγές μέσα από το σπίτι, δηλαδή να πραγματοποιώ και εγώ τις συναλλαγές μου με την Πειραιώς μέσω Διαδικτύου και μόνο, ενώ εγώ τους έλεγα ότι δεν τον θεωρώ ασφαλή τρόπο ούτε υποχρεούμαι στα γεράματά μου να αγοράζω τάμπλετ κλπ και να κάνω συμβόλαια με παρόχους για internet!

Θέλω λοιπόν να ερωτήσω τους κυρίους της Πειραιώς, όταν η κυβέρνηση διά μέσου των κ. Χαρδαλιά, κας Απαλάκη και κ. Κοντοζαμάνη προτρέπει από τηλοψίας τους ηλικιωμένους και τους συνταξιούχους ως ευπαθείς ομάδες να μην συνωστίζονται σε ουρές στις τράπεζες ή έξω από αυτές στα ΑΤΜ αλλά να κάνουν όλες τις συναλλαγές τους με αυτές τηλεφωνικά και μόνο μέσα από τα σπίτια τους -όπως επιλέξει προέτρεπε ειδικά το επιστρατευθέν τραπεζικό μεγαλοστέλεχος η κ. Απαλάκη σε κάποια ενημέρωση του κ. Τσιόδρα- είχαν οι κύριοι της κυβέρνησης υπόψη τους τις εν λόγω καταχρηστικές και συστηματικές συμπεριφορές της Τράπεζας Πειραιώς και πιθανόν και άλλων τραπεζών που δεν γνωρίζω, τις οποίες (συμπεριφορές) περιέγραψα παραπάνω ; Δηλαδή να μην εξυπηρετούν κατ’ αποτέλεσμα μέσω τηλεφωνικών κλήσεων κανέναν οι της Πειραιώς, να αφήνουν ηλικιωμένους ανθρώπους επί ώρες να περιμένουν στο τηλέφωνο κάποιο εκπρόσωπο και όταν τον πετύχουν ανά 2 ή 3 ώρες αναμονής, αυτός να τους αφήνει πάλι ανεξυπηρέτητους και να τους ζητάει να ξανακαλέσουν, να ξανακαλούν και φτου πάλι νέες πιστοποιήσεις από την αρχή, νέες αναμονές, νέα ευρώ για το τεράστιο χρονικό διάστημα του τηλεφωνήματος και τα ίδια ξανά και ξανά, μέχρι να βραδιάσει η ημέρα και να βαρεθούν οι γέροντες στο τέλος να καλούν και να το κλείνουν βρίζοντας την ώρα και τη στιγμή που συμβλήθηκαν με τέτοιες ανάλγητες και απαράδεκτες τράπεζες.

Ελπίζω, κύριε Χίο, να αναδείξετε το πολύ σοβαρό αυτό θέμα με την συμπεριφορά αυτήν της Πειραιώς, που αφορά όλους τους πελάτες της και δη στους χαλεπούς καιρούς μέτρων ολικής απαγόρευσης κυκλοφορίας.

Με εκτίμηση, 9-4-2020 ώρα 23.25΄”

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

44 Σχόλια

  1. Μακριά από την τράπεζα Πειραιώς. Πραγματικά μεγάλοι απατεώνες. Κλειδώνουν λογαριασμούς χωρίς ειδοποίηση… Αλήτες…

  2. ειναι απαραδεκτοι εγω περιμενα 55 λεπτα ωσπου κουραστηκα και το εκλεισα . και καθε φορα που προσπαθω να μπω στο wibank να φτιαξω λογαριασμο μου λεει να καλεσω στο 182838 γιατι μου εμφανιζει μηνυμα οτι η διαδικασια δεν μπορει να ολοκληρωθει, καλεις τον αριθμο για βοηθεια και βγαινει τυποποιημενη απαντηση μπειτε στην αρχικη σελιδα της πειραιως και δημιουργηστε εκει λογαριασμο .. τραγικοι απλα ειμαι οριακα στο να αλλαξω τραπεζα

  3. Ποιός είναι καραντί, ο οικονομικών, η ο λαϊκών αγορών?

  4. Παιδιά τα ίδια έχω πάθει με τον άνθρωπο που καταγγέλει τη τράπεζα…. περιμένω στην αναμονή. Αρκετή ώρα Αφού μου λέει το παραμύθι ο τηλεφωνητής κάνω ταυτοποίηση τών στοιχείων που ζητάει Κ το πρόβλημα τό οποίο έχω. Περιμένω υποτίθεται να εξυπηρετηθω από εκπρόσωπο Κ αντί να το σηκώσει εκπρόσωπος . Χτυπάει η γραμμή του εκπροσώπου Κ η γραμμή πέφτει. Ξαναπαίρνω Κ τα ίδια. Λυπάμαι πραγματικά για τη τράπεζα αυτή. Σε μια άλλη πού έχω η εξυπηρέτηση είναι άμεση .. κρίμα. Ούτε η εφαρμογή που έχει στο κινητό τής δεν είναι εύχρηστη. Μακάρι να μην είχα ανοίξει λογαριασμό σε αυτήν ποτέ. …

  5. Από τό 2004 πού ήμουν πελάτης στην τράπεζα Κύπρου μετά έγινε Πειραιώς έχω άψογη εξυπηρέτηση και έχω κάνει καί λογαριασμό web banking αυτά που λέτε μου φαίνονται εξωπραγματικά καί πολύ συνεργάσιμοι και οι υπάλληλοι της

  6. Την τριτη χρειάστηκε να κανω συναλλαγή με πειραιως!περιμενα 10 Λέπτα μεχρι να το σηκώσει καποιος εκπρόσωπος!Παλιοτερα ειχα περίμενει 40 λεπτα να μιλησω με εκπρόσωπο της πειραιως για να ανακτήσω τους κωδικους e-banking!Κ επειδη αφορούσε πληρωμή δανείου η συναλλαγή μ με προέτρεψε να παρω τηλεφωνο στο τμήμα των ληξιπρόθεσμων οφειλών στο 210 9294070 9-5 κ το θεμα τακτοποιήθηκε αμέσως!

  7. εφω σημερα περιμενα 40 λεπτα για να ξεκλιδωσω τουσ κωδικουσ απο την win bank ωσπου βαρεθηκα και το εκλεισα

  8. Μακρια απο τις κωλοσυστημικες τραπεζες.
    Αttica Bank.Χρονια συνεργαζομαι μαζι τους και δεν ειχα ποτε το παραμικρο προβλημα.Και λογω του κακου χαμου που επικρατει στις συστημικες,ειναι η καλυτερη επιλογη απο αποψη εξυπηρετησης.
    Απολυτα ευχαριστημενος απο την Attica Bank στην Ηλιουπολη και με εξαιρετικο διευθυντη που θα σου πει τα παντα οπως ειναι για την καθε περιπτωση.

  9. Βρε AXI τι είσαι Πακιστανός κ δεν κατάλαβες τι λέω?όσοι ανακατεύονται με τα πιτουρα..τον τρώνε οι κότες..,μάθε να διαβάζεις βλαξ,είπα λέω κ θα το λέω όλες οι τράπεζες είναι απάτη…αλλά η Πειραιώς είναι πάνω απ’ολες τι είσαι υπάλληλος της Πειραιώς κ περνεις θέση?για ηρεμία….

  10. Ναι, είναι αλήθεια.
    Δεν λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 2103288000, δεν απαντάει κανείς:
    Περίμενα 3 φορές από 50′ την κάθε φορά.
    Το δε εξαψήφιο 182838 λέγεται ότι υπέρχρεώνεται.

    Αναγκάστηκα να κάνω “Βεβαίωση εξόδου” με το ” 3. Τράπεζες”, να πάω, να περιμένω στην ουρά μέσα στην παγωνιά (έγινε την περασμένη εβδομάδα) για τακτοποιήσω την υπόθεσή μου…
    Αίσχος..
    Απαράδεκτοι.

  11. Να ξέρεις ότι οι τράπεζες χρηματοδοτήθηκαν από το ελληνικό Δημόσιο.δηλαδη από σένα.

  12. ΦΙΛΕ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΓΕΡΑΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝ ΤΕΛΗ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΓΟΝΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ, ΝΑ ΦΙΛΟΤΙΜΗΘΟΥΝ ΝΑ ΣΟΥ ΔΕΙΞΟΥΝ 5 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΕΡΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ…ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΛΙΓΟ ΝΑ ΕΙΧΕΣ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΘΑ ΤΑ ΕΙΧΕΣ ΜΑΘΕΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΥΡΗΝΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ….ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΤΑ ΓΕΡΑΜΑΤΑ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΜΑΖΕΥΟΝΤΑΙ ΜΠΟΥΛΟΥΚΙΑ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΜΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΝΑ ΣΕ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΟΥΝ ΕΠΕΙΔΗ ΕΣΥ ΒΑΡΙΕΣΑΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΑΠΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΒΑΡΙΕΜΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΛΕΟΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΜΕ ΑΥΤΑ, ΚΑΤΣΕ ΜΑΘΕ. ΓΤ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΜΙΟΙΟΙ ΣΟΥ ΔΥΣΚΟΛΕΥΕΤΕ ΤΙΖ ΖΩΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΟΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ. ΚΑΙ ΜΙΛΑΩ ΕΚ ΠΕΙΡΑΣ.

  13. Πίσω από όλες τις τράπεζες κρύβονται οι πολιτικοί, όλων των αποχρώσεων… Ειδικά των μπλε, δεν το συζητάμε, μέτοχοι σε όλα τα τραπεζικά ιδρύματα… Όταν ακούω και διαβάζω για συναντήσεις πρωθυπουργων με τραπεζίτες, με πιάνουν τα γέλια…
    Δυστυχώς οι τράπεζες είναι στην ζωή μας την οποία και καθορίζουν 100%…δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα παρά μόνο να σκύβουμε το κεφάλι και να πληρώνουμε με όποιο τρόπο μας επιτρέπουν… Το πρώτο πακέτο της ευρωπαϊκής κεντρικής τράπεζας, το διεθεσαν στις τράπεζες για να έχουν ρευστότητα. Γι αυτό έχουν γεμίσει τα κανάλια με διαφημίσεις των τραπεζών που πουλάνε δάνεια, γιατί δήθεν μας αγαπησαν…. Και αντί να δώσουν στους ανθρώπους που καταστρεφονται αυτή την στιγμή, χρήμα για να επιζήσουν, τα έδωσαν στις τράπεζες για να τα πουλήσουν ακριβά στον λαό… Και στο βάθος……. Μνημόνιο..

  14. Ενώ μέσω e- banking μια τέτοια ενέργεια θα ήταν υπόθεση λίγων λεπτών!!

  15. γιατι δουλευει το winbank?
    Αλητες σου λενε ανοιγεις απο υπολογιστη λογαριασμο win αρκει να χεις τηλεφωνο και καρτα
    Βαζεις τα στοιχεια σου και βγαζει μηνυμα περασε απο καταστημα.. εν μεσω κορωνοιου…
    Κατα τα αλλα διαφημιζουν το κανεις απο το σπιτι
    Τους εστειλα και μειλ και επι μια εβδομαδα γραψιμο καμμια αποκριση
    Ψαξτο Χιο

  16. Λοιπόν παιδια ακουστε πήγα σήμερα στο κατάστημα στη Γούναρη στον Πειραιά.
    Είναι το μόνο κατάστημα Πειραιώς που λόγο κοροναιου βάζουν μέσα εναν πελάτη αποτέλεσμα κανένας πελάτης στον γκισέ κανένας πελάτης στο μηχάνημα συναλλαγών ( εντός της τράπεζας) κανένας πελάτη ς στο μηχάνημα που ενημερώνει βιβλιαρια μόνο ένας σε ένα γραφείο……..η ουρά απέξω καταλάβεις……….
    Περίμενα μπήκα έκανα κατάθεση στο μηχάνημα και ρώτησα το ΙΒΑΝ ΜΟΥ γιατί έχω χάσει το βιβλιάριο..η κυρία που αποτανθηκα αφού μου έκανε κυρηγμα περί e banking της έδωσα την ταυτότητα μου να μου τον δώσει……
    Έλα όμως που λόγω περιόδου η λόγο ότι γύρισε χτες από άδεια την είδε στραβά γιατί στην οθόνη του pc ,της είχε άλλη δουλειά οπότε μου επιτέθηκε και ζήτησε να πάω 2 μέτρα μακριά ( ήμουν 2 μέτρα μακριά με μάσκα και γάντια) …αποτέλεσμα δεν μου έδωσε το ΙΒΑΝ ΗΡΘΕ ΣΤΟ ΜΙΣΟ ΜΕΤΡΟ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗς ΕΙΠΑ 2 ΜΕΤΡΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΟΠΩς ΕΙΠΑΤΕ ΚΑΙ ΤΟΤΕ Η “””ΚΥΡΙΑ “””” ΑΦΗΣΕ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΟΥ ΣΤΙ ΠΑΤΩΜΑ ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΕΠΙΔΕΙΚΤΙΚΆ ΠΑΡΤΗ ΑΠΟ ΚΑΤΩ…….ΤΩΡΑ ΣΚΥΨΕ ΚΑΙ ΠΑΡΤΗΝ……ΚΑΙ ΡΩΤΩ ΚΥΡΙΟΙ ΤΗς ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΙ ΚΑΝΩ ? Α
    Α) της κάνω τα μούτρα κιμά.
    Β) τους πάω όλους μαζί καρότσα (πήρε θέση η διεύθυνση)
    Γ). Φωνάζω την αστυνομία?
    Λοιπόν ως νοήμων άνθρωπος (αφού έριξα μερικά άι στο διάολο) είπα περνω την αστυνομία οπότε η διεύθυντρια μου λέει αν το κάνεις θα πούμε ότι είσαι μέσα 15 λεπτά και δεν βγαίνεις και θα πας αυτόφωρο…………
    Μην μου πείτε να πάρω στα κεντρικά για παράπονα……πήρα και μου είπε ο τηλεφωνητής μέσος χρόνος αναμονής. 40 λεπτά…….στη δική μου κλήση μετά 30 λεπτά αναμονής……οπότε και δαρμενο; Και κερατάς…..,.και λέω τώρα εγώ ο βλάκας…..αν μάθω ότι παθανε κάποια ίωση η καηκανε από φωτιά….να στεναχωρήθω? Κατάστημα Γούναρη Πειραιά.

    1. Υπήρχαν και κάμερες που θα έβλεπαν τι έγινε και πόσο χρόνο έμεινες

  17. Οποιος εχει λεφτα στις τραπεζες αυτες ….ειναι σαν να βλεπει και να στηριζει τα πορνοκαναλα.

    ΚΑΜΙΑ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ

  18. Ο Δημήτρης Αγγελόπουλος λεει απλως ΨΕΜΑΤΑ!!!
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ.
    ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ…..ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ

  19. Aμα τούς γράψεις στά παπάρια σου θά σε πάρουνε από μόνοι τούς τηλέφωνο,τσάμπα τρέχεται

  20. H Πειραιώς είναι η μόνη τράπεζα που υποχρεώνει ακόμα και τώρα με την καραντίνα και τον Κορωνοϊό, τους οφειλέτες που έχουν υπαχθεί στο Νόμο Κατσέλη και περιμένουν την δικάσιμο, να παρουσιάζονται για την δόση αυτοπρόσωπος στο ταμείο της τράπεζας, και να μην μπορούν να χρησιμοποιήσουν e-banking για μεταφορά από άλλη Τράπεζα, ή πληρωμή του ποσού από τον λογαριασμό τους ούτε ακόμα και από ΑΤΜ. Αν για κάποιο λόγο δεν μπορεί να πάει ο οφειλέτης, δεν δέχονται εξουσιοδοτήσεις από ΚΕΠ ή από Αστυνομικά Τμήματα, παρά μόνο από το Τραπεζικό τους κατάστημα, και για μια μόνο φορά. Έτσι κάθε οφειλέτης, υποχρεούται κάθε 1-5 του μήνα να παρουσιάζεται στο ταμείο της τράπεζας Πειραιώς, όπως οι υπόδικοι στα Αστυνομικά Τμήματα και να δηλώνουν παρουσία. .
    Ας κάνει κάτι η Πολιτεία γι αυτό…. είμαστε σε καραντίνα, πρέπει να αποφεύγουμε τις συγκεντρώσεις πλήθους… Η Πειραιώς δηλαδή είναι πάνω από τον νόμο?

    1. Δεν είναι η μόνη τράπεζα.Χτες, περίμενα έξω απο τη Eurobank και μπροστά μου , στην ουρά,αυτό έλεγε ένας κύριος ότι θα έκανε και μάλιστα έκανε μισή ώρα μόνον αυτός, γιατί μας έμπαζαν έναν έναν.

    2. Και η εθνική τράπεζα, μόνο στο ταμείο δέχεται πληρωμές όσων έχουν υπαχθει στον νόμο Κατσέλη

  21. ΜΑΚΡΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΜΕ EUROBANK-ALPHABANK ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΙΩΣ.ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ.ΜΕ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΣΥΝΕΝΟΗΘΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.

  22. Ας μιλήσει κάποιος και για τις χρεώσεις του τηλεφωνικού αριθμού τους 182838..όποιος δεν ξέρει και έχει καλέσει θα μάθει στον επόμενο λογαριασμό του! παλεύω 3 βδομάδες να καλέσω ώστε να ενεργοποιήσω κάρτα για να πληρώνω το δάνειο μου πράγμα που δεν μου κάνουν σε κατάστημα! παρ όλα αυτά μας κουνάνε το δάχτυλο να μην πηγαίνουμε στα καταστήματα και να μην συνοστιζομαστε! έχω χρεωθεί ένα εξωφρενικό πόσο σε κλήσεις, ακόμα δεν έχω καταφέρει να μιλήσω με τόση αναμονή και η αντιμετώπιση σε κατάστημα όταν πήγα να πληρώσω και να ζητήσω βοήθεια ήταν απαράδεκτη και αγενής! άμα φάνε τίποτα κλωτσιές θα τους πληρώνουμε μια ζωή! ποιος είναι αυτός που νταβατζιλικι αποφασίζει ότι για να ενεργοποιήσω την κάρτα μου ώστε να τους πληρώνω στην ώρα μου και να μην πηγαίνω στο κατάστημα όπως λένε οι αστείοι πολιτικοί μας θα πρέπει να καταχρεωθω τηλεφωνικώς? ούτε e-banking μπορώ να δημιουργήσω! έχω στείλει ήδη δύο φόρμες επικοινωνίας στην τράπεζα ή όποια αδιαφορεί

  23. Η χειρότερη τράπεζα μακράν η Πειραιώς,ψευτονταβατζηδες της πλάκας κ τραπεζικοί απατεωνες.,φύγετε όσο είναι νωρίς από αυτή την υποτιθέμενη..τράπεζα γιατί τους δίνεται αξία.

  24. Και γω τα ίδια τραβηξα , αναξιόπιστη η Πειραιώς , πας στο κατάστημα του Γουδίου τους λες το πρόβλημα σε στέλνουν στο γουεμπ μπακινγκ 2 ώρες στο τηλέφωνο καθόμουνα και δεν άντεξα , δεν υπάρχει καλή εξυπηρέτηση στο κατάστημα , δεν έχουν μεγάλη όρεξη στο κατάστημα η περισσότερη ευθύνη είναι η σχεδίαση των υπηρεσιών όπου ακολουθούν οι εργαζόμενοι στο κατάστημα , σε συνδυασμό αυτά τα δύο κάνει αυτό το χάλι που ζούμε… και στο κατάστημα της Άλφα μπανκ δεν πάνε πίσω … Το κράτος τους έχει αφήσει ασυδοτους…

  25. Οταν απλωνεις κερι για αποτριχωση το χαρτι το τραβας αποτομα. Ετσι λειτουργουν κ οι τραπεζες οχι ομως για το ανωδυνο μας αλλα το δικο τους. Παει ξεκαθαρα στο e banking η δουλεια

  26. Eχω τηλεφωνήσει δύο φορές για διαφορετικά θέματα.Πριν δέκα μέρες και πριν δυό μέρες στην Πειραιώς που έχω λογαριασμό να ρωτήσω κάτι.Το ηχογραφημένο μήνυμα λέει ότι λόγω κορονοιού το προσωπικό είναιι λίγο και ότι θα προηγούνται τα προβλήματα με κάρτες λόγω ασφάλειας-υποθέτω όταν κάποιος την έχασε- και κάτι άλλο που δε θυμάμαι.Σε ρωτά αν έχεις phone banking, αν πεις όχι, σου λέει αν θες να φτιάξεις και αν πεις πάλι όχι σε συνδέει με εκπρόσωπο.Οι πολύ πρωινές ώρες και οι αρκετά βραδινές είναι καλύτερες γιατί δεν είναι φορτωμένο το τηλεφωνικό κέντρο.Σου λέει η μαγνητογωνημένη φωνή τον εκτιμώμενο χρόνο που θα περιμένεις.Τη μία φορά που μου είπαν μία ώρα το έκλεισα και κατά τις δέκα το βράδυ, μου έλεγε 20 λεπτά και περίμενα 25 λεπτά και εξυπηρετήθηκα.Είναι κουραστικό αυτό τον καιρό, γιατί δε δουλεύουν τα ίδια άτομα και έχεις ν’ ακούς και κάθε φορά το μπούρου μπούρου του μηνύματος αλλά απαραίτητο για να σε παραπέμψει.Ο κύριος που κάνει τα παράπονά του στο αρχικό θέμα, έχει δίκιο αλλά ας δοκιμάσει απο πολύ νωρίς το πρωί και με αρκετή υπομονή, δυστυχώς

  27. η γερμανικη Landesbank Berlin αλλαζει συστημα και τα λαθη ειναι τοσο μεγαλα που εμεις οι πελατες δεν μπορουμε να δουμε τους λογαριασμους μας. η τραπεζα ομως τραβαει χρηματα για την εξοφληση λογαριασμου. με το ε-μπανκινγκ εγω προσωπικα κανω τα παντα εδω και 20 χρονια στην γερμανια και αυστραλια. διαμεσου τηλεφωνου η μονη πληροφορια ειναι οτι υπαρχει προβλημα στο συστημα και δεν μπορει ακομη να διορθωθει. εγω νομιζω οτι οι αλλαγες ειναι globaly και τα συστηματα δεν ειναι ακομη συνχρονισμενα αναμεταξυ τους υφηλιως…. κατι παραξενο συμβαινει διοτι απο το 1980 σαν πελατισα δεν ειχα ποτε προβλημα και ολες οι συναλαγες μου μονο διαμεσου ταχυδρομειου, ηλεκτρονικως και τηλεφωνικως.

  28. Κάθονται μέσα ασφαλείς και χαλαροί αφού ο μισθός πέφτει στην ώρα του τώρα θα πάρουν και το δώρο Πασχα και τραβα εσύ ταλαιπωρε παππού να περιμένεις στην ουρά του ατμ να πάρεις την ψωροσυνταξη και από πάνω να σου κουνά το δάκτυλο ο χωροφυλαξ για το τι πάθεις που δεν συμμορφωνεσαι με τις διαταγές του να χρησιμοποιείς το διαδίκτυο ,την καρτουλα γιατι στην εδωσαν;Γιατί κατάργησαν την ενημέρωση του βιβλιαριου;εεε; γιατι;για να τους ενοχλείς εσύ στα γκισέ;Όχι βέβαια αφελή πολίτη

  29. Δεν γνωριζω αν εγω ειναι απο τους τυχερους, αλλα την ιδια ακριβως ημερομηνια (9/4) γυρω στις 9 το πρωι εξυπηρετηθηκα κανονικοτατα απο την ιδια τραπεζα. Μαλιστα απο την ταυτοποιηση μεχρι να μου απαντησει καποιος υπαλληλος δεν περασα ουτε μισο λεπτο στην αναμονη.
    Δεν αμφιβαλω για τα γραφομενα του καταγγελοντος καθως την προηγουμενη εβδομαδα ταλαιπωρηθηκα κι εγω αρκετα, απλως καταθετω την εμπειρια μου.

  30. Καλέ μου υπολειτουργούν λόγω Καθολικού Πάσχα. Είχαν βγάλει ανακοίνωση στο web banking μέσα στο Μάρτη, πως κάποιες συναλλαγές δε θα είναι εφικτές. Αν έγινε αυτές τις μέρες το περιστατικό γι’ αυτό είχατε πρόβλημα. Φαντάζομαι πως από Τρίτη θα μπορούν και πάλι να εξυπηρετήσουν…

  31. Στέφανε, δείτε το κάνοντας δοκιμή phonebanking σε όλες τις Τράπεζες.
    Η καταγγελία είναι σοβαρότατη.

  32. Πρόκειται για το γνωστό κατασκεύασμα του πρώην Σάλλα, ο οποίος αφού αγόρασε κάθε καρυδιάς καρύδι, μέχρι να ικανοποιήσει τη ματαιοδοξία του να λέει πως έχει τη μεγαλύτερη τράπεζα στην Ελλάδα, μετά τον πέταξαν στα σκουπίδια κι έτσι το μόνο που έμεινε είναι το σημερινό ανοσιούργημα, ένας σύγχρονος πύργος της Βαβέλ.
    Μη περιμένετε να βρείτε πάντως, το παραμικρό δίκιο.
    Αυτοί κάνουν πολύ διαφήμιση του οίκου τους και πληρώνουν πολύ σε όλα τα ΜΜΕ, τα οποία βεβαίως κάνουν το ανάλογο τουμπεκί…

  33. Καλά σας κάνουν.
    Να πάρεις τον @ωλο σου πω να πας από ‘κει……
    Μάθαμε τώρα……

    Smart card (2005)
    ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ…..
    Δείτε το βίντεο.

    Αυτά θα πάθετε.

  34. “Και οι δυο τους με παρέπεμπαν στη διαδικασία του win-bamking ως δήθεν μόνης εναπομένουσας λύσης για τις συναλλαγές μέσα από το σπίτι, δηλαδή να πραγματοποιώ και εγώ τις συναλλαγές μου με την Πειραιώς μέσω Διαδικτύου και μόνο, ενώ εγώ τους έλεγα ότι δεν τον θεωρώ ασφαλή τρόπο ούτε υποχρεούμαι στα γεράματά μου να αγοράζω τάμπλετ κλπ και να κάνω συμβόλαια με παρόχους για internet!”
    Δηλαδή την ανάρτηση-καταγγελία σου πως την έστειλες με ταχυδρομικό περιστέρι?Εκεί ξέρεις να χρησιμοποιείς internet και tablet?

  35. Αγαπητε μην περιμένεις από την πολιτεία (;) να ενοχλησει τις τραπεζες Οι μεγαλομέτοχοι των ελληνικων συστηματικων τραπεζών οπως και των εταιρειων κινητης τηλ ειναι οι πολιτικοί που πέρασαν τα τελευταία 40 χρόνια απο την Ελλαδα ….Όλοι

  36. Και εθνική και επίσης το τηλέφωνο εξυπηρέτησης 181818 χρεώνεται πανάκριβα 10 ευρώ για 20 λεπτά αναμονής

  37. Η κωλοτοκογλυφοι που σε αυτο το σκατοκρατος κανουν οτι γουσταρουν……ποσο θα γουσταρω οι μετοχες των κλεφτοτραπεζων θα αγγιζουν το 0 εκει θα κανουμε ολοι παρτυ

Comments are closed.