ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΒΟΜΒΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΔ! Μεταφέρουν κόσμο λες και είναι τσουβάλια – Με αυτά τα χάλια θα αντιμετωπίσουμε τους Τούρκους;;;

Κοινοποίηση:
hellenic-army-elinikos-stratos-stayr

Για τις άθλιες συνθήκες που επικρατούν στα στρατόπεδα της χώρας, μιλά στρατιωτικός που επιθυμεί να διατηρήσει την ανωνυμία του για ευνόητους λόγους.

Οι μετακινήσεις του προσωπικού γίνεται ακόμα σε καρότσες φορτηγών εν έτει 2021. Για την καταγγελία που ακολουθεί έχει να πει κάτι ο ΥΠΕΘΑ κ. Παναγιωτόπουλος;

“Είμαι στέλεχος του Ελληνικού Στρατού. Γνωρίζοντας την ευαισθησία που έχετε να αναδεικνύετε τα προβλήματα της κοινωνίας και έχοντας δει παρά πολλές δημοσιεύσεις σας μέχρι τώρα, σας στέλνω αυτό το mail για να σας γνωστοποιήσω για ένα πολύ κοινό και γνωστό θέμα, ένα θέμα όμως που το περνάμε στα ψιλά χωρίς να δώσουμε την βαρύτητα που πρέπει, αν και αυτό είναι εξαιρετικά σημαντικό. Έχουμε συνηθίσει πολλές φορές να βλέπουμε δημοσιεύσεις προβλημάτων των στρατιωτικών, που αφορούν τα οικονομικά μας θέματα, τα συνταξιοδοτικά, τις γονικές-ειδικές άδειες και διάφορα θέματα των προστατευόμενων μελών, τέκνων κλπ, τα θέματα υγιειονομικής περίθαλψης. Σπανίως έως ποτέ δεν βλέπουμε όμως θέματα συνθηκών εργασίας. Λίγοι άνθρωποι τα αναφέρουν, και τα γραφεία υγιεινής και ασφάλειας του στρατού είναι ένα ανέκδοτο. Για ένα τέτοιο πολύ σοβαρό θέμα θέλω να σας μιλήσω σε αυτή μου την επαφή μαζί σας. Το θέμα αυτό είναι το θέμα της μετακίνησης των στελεχών και των οπλιτών θητείας με τα οχήματα του στρατού. Αν και έχουν γίνει κάποια σοβαρά βήματα στο να βελτιωθεί αυτή η κατάσταση (μέχρι πρόσφατα είδαμε και αγορά λεωφορείων) ακόμα υπάρχει σοβαρότατο πρόβλημα στην μετακίνηση. Αυτό το πρόβλημα είναι η μετακίνηση των στελεχών και των κληρωτών στα πίσω μέρη φορτηγών αυτοκινήτων. Τα οχήματα αυτά, που σε αφθονία υπάρχουν στον ΕΣ, είναι κυρίως τα Mercedes GD και GDT 290, τα Steyr 680 και κάποια φορτηγά Magirus Deutz. Κυρίως βεβαία οι κινήσεις γίνονται με τα Mercedes, κάπως λιγότερο με τα Steyr και σπάνια με τα Magirus Deutz. Είναι απαράδεκτο στην εποχή μας, εν ετει πλέον 2021 και σε ειρηνική περίοδο, να μεταφέρεται κόσμος σε καρότσες φορτηγών αυτοκινήτων που προορίζονται για φορτία και σαφώς, δεν παρέχουν καμιά ασφάλεια. Εάν βάλουμε στην εξίσωση και την γνωστή κακή συντήρηση λόγω πόρων που τυγχάνουν τα οχήματα του ΕΣ, αλλά και την παλαιότητα αυτών, καταλαβαίνετε πως μιλάμε για ένα σοβαρότατο πρόβλημα το οποίο βάζει σε κίνδυνο τις ζωές ανθρώπων καθημερινά. Δεν είναι τυχαίο που απαγορεύεται οποιαδήποτε κίνηση σε καρότσες φορτηγών από τον ΚΟΚ και από όλες τις υπόλοιπες κρατικές υπηρεσίες, Σώματα Ασφαλείας αλλά και τους άλλους κλάδους των ΕΔ. Ο ΕΣ όμως, πιστός στην οπισθοδρομικότητα και την απουσία ενδιαφέροντος για τα στελέχη και τους κληρωτούς στρατιώτες, διατηρεί αυτή την άσχημη παράδοση. Κάποιος ίσως σκεφτεί πως, είναι σπάνιες τέτοιες κινήσεις και δεν γίνονται συχνά. Σας διαβεβαιώ πως, τέτοιες κινήσεις γίνονται καθημερινώς σε όλη την ελληνική επικράτεια από πάρα πολλές μονάδες. Είτε αυτές είναι μέσα σε πόλη, είτε προς φυλάκια, είτε για μεταφορά στρατιωτών από στρατόπεδο σε στρατόπεδο, είτε για εκτέλεση υπηρεσιών περιπόλου και φύλαξης, είτε για άλλες εργασίες. Και θα πρέπει να σημειωθεί πως, αν και οι κινήσεις που γίνονται μέσα σε αστικό ιστό και για λίγη ώρα είναι κάπως καλύτερες, σίγουρα χειρότερες είναι οι κινήσεις που γίνονται σε μακρύτερα δρομολόγια, που πολλές φορές φτάνουν αρκετές δεκάδες, κάποιες φορές και εκατοντάδες χιλιόμετρα, που εκεί οι άτυχοι επιβάτες της καρότσας εκτός από την μηδενική ασφάλεια, πρέπει να αντιμετωπίσουν το κρύο τώρα τον χειμώνα, τον αέρα που μπαίνει από παντού, την βροχή που περνά από τις σκισμένες πολλές φορές τέντες, αλλά και την ζέστη το καλοκαίρι, καθώς οι τέντες ουδεμία μόνωση προσφέρουν, παρά μονο αυξάνουν την θερμοκρασία λειτουργώντας ως θερμοκήπιο.

Η κατάσταση αυτή σε κάποιο της κομμάτι αντιμετωπίστηκε από τα mini bus που υπάρχουν ανά την επικράτεια αλλά θα πρέπει να σκεφτούμε τα εξής. Υπάρχουν κινήσεις που γίνονται σε μεικτό δρομολόγιο, πχ 40 χιλιόμετρα σε άσφαλτο και 5 σε κακό χωματόδρομο που δεν μπορεί να κινηθεί το mini bus, συνήθως όταν πρέπει να προσεγγίσει κάποιο φυλάκιο. Υπάρχουν κινήσεις που χρειάζεται να γίνουν μαζί με υλικά, που στην περίπτωση αυτή καταστρατηγείται η διαταγή που προβλέπει σε καρότσα οχήματος να μην μεταφέρονται υλικά μαζί με προσωπικό επειδή λόγω πόρων δεν δίδονται ξεχωριστά οχήματα ώστε να μεταφερθούν χωριστά, υλικά και προσωπικό. Θα πει κάποιος, δεν έχει αλλά οχήματα ο ΕΣ; Είναι εύκολο να κάνετε μια έρευνα να δείτε πόσα Toyota 4runner υπάρχουν τα οποία ήρθαν προ ετών στον ΕΣ από την KFOR, αλλά χρησιμοποιούνται ως οχήματα μεταφοράς των Διοικητών μονάδων, αλλά ακόμα ακόμα και τα πιο καινούρια αλλά δυστυχώς ελάχιστα σε αριθμό Mitsubishi L200 τα οποία ως καινούρια οχήματα πήραν άμεσα την θέση των «διοικητικών» οχημάτων. Ως γνωστόν, το καλύτερο όχημα της εκάστοτε μονάδας, το χρησιμοποιεί ο Διοικητής για τις μετακινήσεις του.

Κύριοι, δεν γνωρίζω ποια μπορεί να είναι η ολική λύση σε ένα τέτοιο πρόβλημα. Σίγουρα όμως θα πρέπει η Ηγεσία να μάθει για τις ανάγκες που υπάρχουν, γιατί όπως είμαι σίγουρος πως γνωρίζετε καλά, ο Στρατός των επιτελείων έχει δραματικά μεγάλη απόσταση από τον Στρατό των νησιών και της παραμεθορίου. Οι μονάδες δεν θέλουν να μεταφέρουν προβλήματα στην Ηγεσία για να μην φαίνονται ανεπαρκείς και να μην στεναχωρούν τους προϊσταμένους, επειδή το να στεναχωρείς τον προϊστάμενο γνωστοποιώντας προβλήματα, δεν είναι καλό για την μετέπειτα εξέλιξη σου σαν αξιωματικό. Πρέπει να μάθει για τις απαράδεκτες αυτές συνθήκες και να ιεραρχήσει με κάποιον καλύτερο τρόπο την προτεραιότητα των κινήσεων βάζοντας ως σημαντικές κινήσεις αυτές τις οποίες προσωπικό κινείται δεκάδες ή και εκατοντάδες χιλιόμετρα καθημερινά σε απαράδεκτες και επικίνδυνες συνθήκες στις καρότσες των οχημάτων. Η μεταφορά προσωπικού σε καρότσες οχημάτων σε ειρηνική περίοδο για καθημερινές ανάγκες και όχι για σκοπούς ασκήσεων, θα πρέπει να σταματήσει, όπως άλλωστε απαγορεύεται και από τον ΚΟΚ. Είναι απαράδεκτο κυρίως επειδή είναι απάνθρωπο. Το προσωπικό δεν είναι ζώα προς μεταφορά. Μια καλύτερη διαχείριση των υπαρχώντων οχημάτων και ίσως μια χορήγηση στον ΕΣ από κατασχεμένα οχήματα βοηθήσει. Αλλά σίγουρα θα πρέπει να βγει μια διαταγή απαγόρευσης της μετακίνησης προσωπικού σε καρότσες οχημάτων για τις καθημερινές μετακινήσεις.

Κύριοι, στρέφομαι σε εσάς με αυτό το κείμενο μετά από πολύ προβληματισμό και σκέψη. Να ξέρετε πως αυτό δεν ήταν κάτι εύκολο. Σας παρακαλώ να αναδείξετε αυτό το πρόβλημα, και σας προκαλώ αν θέλετε να κάνετε μια δική σας έρευνα μέσω των γνωριμιών που έχετε ώστε να διαπιστώσετε και μόνοι σας την έκταση και την σοβαρότητα του προβλήματος. Θερμή παράκληση για το απόρρητο του κειμένου, να να μην γνωστοποιηθεί ούτε και να δημοσιευθεί αυτούσιο. Η ανωνυμία διατηρείται για ευνόητους λόγους.”

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

9 Σχόλια

  1. Αει σιχτίρι πια με όλα αυτά τα κ@λόπαιδα που το μόνο που ξέρουν είναι να καρμιριάζουν και να κλαίνε τη μοίρα τους. Ας τους πει κάποιος πως αν γίνει πόλεμος δεν θα τους πάνε στο μέτωπο με 5στερα λεωφορεία. Και επειδή είναι και μόνιμος αν κατάλαβα καλά αν δεν του αρέσει να παραιτηθεί και να πάει να δουλέψει γκαρσόν να έχει και καλό εργασιακό περιβάλλον.

  2. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΕΠΟΙΣΤΟΛΗ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΥΚΤΙΟ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΤΕΤΤΟΙΕΣ ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΕΣ……ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΤΑ ΣΤΑΓΙΕΡ ΤΑ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΠΟΥ ΕΠΟΙΒΙΩΣΑΝ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΑΙΩΝ ΜΕ ΜΗΔΕΝ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΕΙΣΤΕ ΣΟΒΑΡΟΙ ΡΕ????ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΜΕ ΜΟΥΛΑΡΙΑ ΕΠΡΕΠΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΦΕΡΝΟΥΝ ΑΛΛΑ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΟΝ ΚΟΙΤΑΤΑΙ ΝΑ ΤΑΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΣΚΑΤΟΝΕΤΑΙ ΤΑ ΜΕΜΕΤΙΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΚΑΜΜΙΑ ΜΕΡΣΕΝΤΑ ΚΡΑΤΙΚΗ ΘΑ ΣΑΣ ΣΤΕΙΛΕΙ Ο ΚΟΥΛΑΡΟΣ…….ΝΑ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΣΤΑ ΠΟΥΠΟΥΛΑ ΟΠΩΣ ΕΧΕΤΑΙ ΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΗΔΑ..ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΤΟ ΒΑΛΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ…………………..ΔΥΟ ΤΡΕΙΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ

    1. Χρησαβγείτυσ και φηλαίλυνασ υποθέτω, έέέ;

  3. Μηπως ειναι ντηλερ καποιας αυτοκινητοβιομηχανιας ο λεβεντης και αγωνιζεται για το παντεσπανι του?

  4. Αδερφέ παραιτησου χθες ,,δεν κάνεις αγόρι μου γλυκό για αυτό το επάγγελμα – λειτούργημα…
    Στραβος κουτσός στον Άγιο Παντελεήμονα…άιντε μην πω τίποτα πιο βαρύ..

  5. Και κάτι ακόμα για τον τίτλο, πέρα από το προηγούμενο σχόλιό μου. Με λεωφορεία δεν θα πολεμήσουμε τους Τούρκους. Με άρματα και όπλα θα τους πολεμήσουμε.

  6. Και εσείς το αναδημοσιεύσατε αυτούσιο κόβοντας την επικεφαλίδα και το όνομά του από κάτω.
    Αφού ξέρετε ποιός είναι, πείτε του να σκάσει και κάτσει στα αυγά του. Αν υπάρχουν 2 δεκάρες διαθέσιμες, να πάρουμε όπλα και σφαίρες. Όχι λεωφορεία.
    Και αν ο κώλος του είναι πιό μαλακός από τον δικό μας, να πάει σπίτι του. Όλοι που υπηρετήσαμε δεν πάθαμε κάτι. Αυτουνού ο κώλος πόνεσε ή πονάει για τον κώλο των άλλων ?
    Γέμισε λούγκρες ο Στρατός, παράθεμα τους.
    Ξέρω δεν θα το δημοσιεύσετε, αλλά εγώ τα είπα.

  7. ΠΡΩΤΑ ΠΡΩΤΑ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥ ΣΤΟΧΟ ΝΑ ΡΙΞΟΥΝ ΤΟ ΗΘΙΚΟ . ΑΥΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΔΕΡΦΕ ΚΑΙ ΑΜΑ ΣΟΥ ΚΑΝΟΥΝ . ΑΛΛΙΟΣ ΑΛΛΑΞΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΝΕ ΙΔ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΝΑ ΔΕΙΣ . ΠΑΡΤΕ ΤΟΥ ΕΝΑ SUV ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥ ΓΙΑΤΙ ΠΙΑΝΕΤΕ Ο ΚΟΛΟΣ ΤΟΥ ΣΤΑ ΣΤΑΓΕΡ .ΤΙ ΛΕΣ ΡΕ ΑΥΓΟΛΕΜΟΝΕ ? ΜΕ ΤΑ ΣΤΑΓΕΡ ΠΗΓΕΝΑΜΕ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΑ 10ΗΜΕΡΑ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΑΡΜΑΤΑ ΜΕ ΚΡΥΟ ΚΑΙ ΒΡΟΧΗ ΔΕΝ ΠΑΘΑΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΜΕ ΚΑΙ 1000 ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΠΕΡΝΕΙΣ ΕΣΥ . ΑΝΤΕ ΚΑΛΟΜΑΘΑΤΕ . ΚΑΙ ΜΕ ΣΤΑΓΕΡ ΘΑ ΠΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΡΕΟ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΚΑΙ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΡΟΣ ΡΟΙΣ

Comments are closed.