Το δημοσιογραφικό πλυντήριο όλα τα ξεπλένει. Χρησιμοποιεί μπλε κόκκους, όπως θα έλεγε μία διαφήμιση και νομίζει ότι τα κάνει άσπρα και αστραφτερά. Για τα φιλοκυβερνητικά ΜΜΕ ο λόγος -δηλαδή για το μεγαλύτερο τμήμα του ελληνικού ενημερωτικού τοπίου – η συνταγή είναι γνωστή και εφαρμόζεται με θρησκευτική ευλάβεια.: Οτι δεν συμφέρει την κυβέρνηση εξαφανίζεται, ότι πλήττει τους αντίπαλους της από τρίχα γίνεται τριχιά.
Αυτό ασφαλώς μόνο ενημέρωση δεν είναι. Για δημοσιογραφία ούτε λόγος. Θα μπορούσε να πει κανείς πως σε τελευταία ανάλυση αφορά όσους διαβάζουν, βλέπουν ή ακούν αυτά τα ΜΜΕ. Ομως δεν είναι έτσι, καθότι η ενημέρωση και τα ΜΜΕ είναι ένας από τους πυλώνες της Δημοκρατίας μας και η παραπληροφόρηση ή η απουσία έντιμης πληροφόρησης πλήττει την ίδια τη δημοκρατία. Ωστόσο και οι πολίτες ας κάνουν κάτι. Ας πατήσουν άλλα κουμπιά. Αν το κάνουν θα διαπιστώσουν και τη δύναμή τους.
Είναι προφανές ότι τις αποφάσεις για λογοκρισία και επιλογή ειδήσεων λαμβάνουν οι ιδιοκτήτες- της λίστας Πέτσα- και τα εντεταλμένα στελέχη τους. Αλλά αυτοί που οδηγούνται στον πάτο του βαρελιού είναι οι δημοσιογράφοι -που δεν αντιδρούν.
Για παράδειγμα το τελευταίο 48ωρο όποιος παρακολουθεί τα φιλοκυβερνητικά ΜΜΕ δεν μαθαίνει τίποτε για συγκεκριμένα σοβαρά θέματα της τρέχουσας ειδησεογραφίας.
Πηγή: eretikos.gr