ΗΠΑ: Τα αυτόματα φορτηγά θα μπορούσαν να εκτοπίσουν μισό εκατομμύριο οδηγούς

Κοινοποίηση:
tusimple

Στις ΗΠΑ η αυτοματοποίηση αναπτύσσεται στον κλάδο των φορτηγών καθώς συνεχίζεται η έλλειψη οδηγών σε εθνικό επίπεδο. Τα αυτόνομα φορτηγά βρίσκονται ήδη στους αυτοκινητόδρομους της Αμερικής, επί του παρόντος σε φάση δοκιμών, καθώς μια νέα μελέτη προειδοποιεί ότι έως και μισό εκατομμύριο θέσεις εργασίας κινδυνεύουν να εκτοπιστούν από ρομπότ.

Ερευνητές στο Πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν και στο Πανεπιστήμιο Carnegie Mellon δημοσίευσαν μια νέα μελέτη, αποκαλύπτοντας ότι ο πολλαπλασιασμός της αυτοματοποίησης στις μεταφορές μεγάλων αποστάσεων θα μπορούσε να αντικαταστήσει το 94% των οδηγών φορτηγών, που ισοδυναμεί με περίπου 500.000 θέσεις εργασίας.

«Εάν η αυτοματοποίηση περιορίζεται στις πολιτείες Sun Belt (συμπεριλαμβανομένων της Φλόριντα, του Τέξας και της Αριζόνα)—επειδή η τεχνολογία μπορεί αρχικά να μην λειτουργεί καλά σε δύσκολες καιρικές συνθήκες—θα επηρεαστεί περίπου το 10% των ωρών λειτουργίας», είπε ο Parth Vaishnav, επίκουρος καθηγητής βιώσιμων συστημάτων στο Πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν.

Οι ερευνητές πήραν επίσης συνεντεύξεις από εταιρείες μεταφορών, εμπειρογνώμονες υλικοτεχνικής υποστήριξης και χειριστές τρακτέρ-ρυμουλκούμενων για να αναπτύξουν έναν οδικό χάρτη της ανάπτυξης αυτοματισμού στον κλάδο των φορτηγών.

«Ένα βασικό εύρημα ήταν το πόσο οικονομικά ελκυστική θα ήταν αυτή η τεχνολογία και το γεγονός ότι όλοι, συμπεριλαμβανομένων των μεταφορέων, συμφώνησαν ότι το διαπολιτειακό μέρος της εργασίας θα μπορούσε να αυτοματοποιηθεί», είπε ο Vaishnav.

Η TuSimple με έδρα το Σαν Ντιέγκο δοκίμασε το όχημα πρώτης κατηγορίας 8 (αλλιώς γνωστό ως τρακτέρ ρυμουλκούμενου) σε έναν αυτοκινητόδρομο χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση. Η δοκιμή διεξήχθη στις 22 Δεκεμβρίου σε μια διαδρομή 80 μιλίων μεταξύ Tucson, Αριζόνα και Phoenix.

Τα φορτηγά μετακινούν το 70% των φορτίων στις ΗΠΑ και τα κόστη εργασίας και καυσίμων πιέζουν τα περιθώρια κέρδους των μεταφορικών, αναγκάζοντάς τις να αυξήσουν τις τιμές αποστολής.

Το σημερινό περιβάλλον με υψηλό πληθωρισμό (ορισμένοι λένε ότι επίκειται στασιμοπληθωρισμός) θα μπορούσε να ωθήσει όλο και περισσότερες εταιρείες να απολύσουν τελικά οδηγούς φορτηγών για ρομπότ για να μειώσουν το κόστος.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ: