“ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΑ” ΓΙΑ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ, ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΣΙΑ! Έρχεται το σούπερ μάρκετ των φτωχών. Όλα τα προϊόντα με 0,40 ευρώ…

Κοινοποίηση:
ΣΟΥΠΕΡ-ΜΑΡΚΕΤ

Σάρκα και οστά φαίνεται ότι παίρνει το νέο επιχειρηματικό βήμα του Στέλιου Χατζηιωάννου στο εγχώριο λιανεμπόριο και μάλιστα με σούπερ μάρκετ στο κέντρο της Αθήνας.

 

Εκεί θα είναι το… πάμφθηνο σούπερ μάρκετ

Ύστερα από περίπου δυο χρόνια αναζήτησης, σύμφωνα με τον Αθήνα 9,84, ο κύπριος επιχειρηματίας εντόπισε ακίνητο που πληροί τις προϋποθέσεις του για να στεγάσει το πρώτο κατάστημα της αλυσίδας easyfoodstores στο κέντρο της Αθήνας και βρίσκεται ήδη σε διαπραγματεύσεις με τους ιδιοκτήτες για την επίτευξη συμφωνίας.

Την επίσπευση της έλευσης των easyfoodstores στην Αθήνα, έκανε ο ίδιος ο επιχειρηματίας στο περιθώριο της εκδήλωσης για την οικονομική ενίσχυση που δίνει στους συγγενείς των θανόντων της φονικής πυρκαγιάς στο Μάτι, ωστόσο δεν διευκρίνισε εάν πρόκειται να μισθώσει ή να αγοράσει το εν λόγω ακίνητο.

Τα easyfoodstores, τα λεγόμενα και «σούπερ μάρκετ των φτωχών» ξεκίνησαν στην Βρετανία και διαθέτουν είδη διατροφής σε πολύ χαμηλές τιμές.

Σύμφωνα με πληροφορίες τα σούπερ μάρκετ του Στέλιου Χατζηιωάννου θα διαθέτουν προϊόντα μακράς διαρκείας σε μια τιμή 35-40 λεπτά.

Σημειώνεται πως ήδη ο κύπριος επιχειρηματίας επενδύει σε ακίνητα στην Αθήνα, ένα εκ των οποίων στεγάζει το Stelios Philanthropic Foundation, στην οδό Ευριπίδου.

Μένει να δούμε την απήχηση του νέου επιχειρηματικού εγχειρήματος…

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

7 Σχόλια

  1. Τελικά το έχετε ψάξει πολύ το θέμα επώνυμο προϊον.. Δηλαδή εμένα που ο πατέρας μου φτιαχνει δικό του κρασι και ρακι και πίνουμε και είναι “ανώνυμο” είναι σαβούρα. χίλιες φορές το αγοραστό διαφημιζόμενο..

    η βλακεία πάει σύννεφο.. ίσως αποτέλεσμα κακής διατροφής… απο τα επώνυμα

  2. Στο κέντρο τής Αθήνας οι Έλληνες είναι λίγοι και υπάρχουν μαγαζιά φθηνά με αραβικά ονόματα.

  3. ΕΤΣΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕ Κ ΤΟ DIA Κ ΔΙΕΛΙΣΕ ΤΟ LIDL ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΦΘΗΝΑ Κ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΣΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΤΙΜΕΣ ΜΕ ΤΑ ΑΛΛΑ Σ/Μ ΣΤΑ ΕΠΟΝΗΜΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ 40 ΛΕΠΤΑ ΣΤΙΣ ΑΝΩΝΗΜΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΜΠΟΡΕΙ

  4. αλλη μια συνεπεια των ‘φτηνων’ σουπερμαρκετ ειναι οτι κατα εναν εμμεσο τροπο βοηθούν στην αποδοχη της μειωσης των μισθων και πτωσης της ποιοτητας ζωης. …ερχονται υποτιθεται να βοηθησουν. ουσιαστικά κανουν κακο.

  5. Θα ηταν καλή επιχειρηματική κινηση αν τα προιοντα ηταν επωνυμα σε χαμηλη τιμη!Το να ειναι αγνωστης μαρκας ή με την επωνυμια του καταστηματος ισχυει ηδη π.χ.στον Σκλαβενιτη τα μακαρονια με τη δικη του επωνυμια εχουν 0,50….

  6. Δηλαδή ότι σαβούρα τίγκα στα συντηρητικά και τα χημικά δεν θα πουλιέται στο ΓΙΟΥ ΚΕΪ, θα την φέρνει εδώ…
    Ωραία.

Comments are closed.