Ανακαλούνται αυτοκίνητα για πρόβλημα στα φρένα – Ποιες εταιρείες αφορά

Κοινοποίηση:
bmw

Η Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης και ελέγχου οχημάτων Mitsubishi και BMW για ζητήματα που σχετίζονται με τον αερόσακο και τη δυσλειτουργία των φερμουίτ φρένων.

Πρόγραμμα ανάκλησης σχετικά με αντικατάσταση αερόσακου συνοδηγού αυτοκινήτων BMW σειράς 3 και Μ3

Η Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας και συγκεκριμένα το Τμήμα Γενικής Ασφάλειας Προϊόντων της Διεύθυνσης Ασφάλειας και Συμμόρφωσης Βιομηχανικών Προϊόντων, ανακοινώνει ότι η κατασκευάστρια εταιρεία BMW AG σε συνεργασία με την BMW HELLAS AE, Γενικό Αντιπρόσωπο και Εισαγωγέα των αυτοκινήτων BMW στην Ελλάδα, εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης και αντικατάστασης αερόσακου συνοδηγού αυτοκινήτων BMW σειράς 3 και Μ3.

Η συγκεκριμένη καμπάνια ανάκλησης αφορά σε 1.441 επηρεαζόμενα οχήματα BMW σειράς 3 και Μ3 παραγωγής 2002, που έχουν εισαχθεί στην Ελλάδα από τον Επίσημο Εισαγωγέα. Στα επηρεαζόμενα οχήματα λόγω γήρανσης του ενεργοποιητή (αν εκτίθεται σε συνθήκες υψηλής υγρασίας και μεγάλου εύρους διακυμάνσεων θερμοκρασίας επί μακράν χρονική περίοδο ετών) ενδέχεται να υπάρξει δυσλειτουργία στον αερόσακο συνοδηγού. Κάτι τέτοιο θα είχε ως συνέπεια την μη ενδεδειγμένη λειτουργία του αερόσακου σε περίπτωση ατυχήματος.

Ως εκ τούτου κρίνεται σκόπιμη και απαραίτητη η διαδικασία αντικατάστασής του. Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα. Οι ιδιοκτήτες των εμπλεκόμενων οχημάτων θα ενημερωθούν εγγράφως, με προσωπική επιστολή, ώστε να προσέλθουν, στον πλησιέστερο Συνεργάτη του Δικτύου Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών οχημάτων BMW ανά την Ελλάδα, ύστερα από τηλεφωνικό ραντεβού, προκειμένου, και χωρίς καμίας οικονομική επιβάρυνση, να λάβουν χώρα οι δέουσες ενέργειες. Επιπλέον δύναται και ψηφιακά να διαχειριστούν το ραντεβού της επίσκεψής τους μέσω του συνδέσμου: https://www.bmw.gr/el/topics/offers-and-services/personal-services/service-anfrage.html.

Επισημαίνεται, πως ήδη έχει πραγματοποιηθεί/ολοκληρωθεί η διαδικασία αντικατάστασης του αερόσακου συνοδηγού, σε 696 οχήματα.

Για περισσότερες πληροφορίες ή/και διευκρινίσεις, οι ιδιοκτήτες/κάτοχοι των οχημάτων, παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν με το δίκτυο επίσημων εμπόρων και εξουσιοδοτημένων επισκευαστών της BMW HELLAS AE, ή με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο τηλέφωνο 210 9118000 από 09.00 – 17.00 καθημερινά.

Πρόγραμμα ανάκλησης σχετικά με αντικατάσταση αερόσακου οδηγού αυτοκινήτων BMW σειράς X5, X5M, X6, X6M
Η Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας και συγκεκριμένα το Τμήμα Γενικής Ασφάλειας Προϊόντων της Διεύθυνσης Ασφάλειας και Συμμόρφωσης Βιομηχανικών Προϊόντων, ανακοινώνει ότι η κατασκευάστρια εταιρεία BMW AG σε συνεργασία με την BMW HELLAS AE, Γενικό Αντιπρόσωπο και Εισαγωγέα των αυτοκινήτων BMW στην Ελλάδα, εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης και αντικατάστασης αερόσακου οδηγού αυτοκινήτων BMW, σειρές: X5, X5M, X6, X6M.

Στα επηρεαζόμενα οχήματα λόγω γήρανσης του ενεργοποιητή (αν εκτίθεται σε συνθήκες υψηλής υγρασίας και μεγάλου εύρους διακυμάνσεων θερμοκρασίας επί μακράν χρονική περίοδο ετών) ενδέχεται να υπάρξει δυσλειτουργία στον αερόσακο οδηγού. Κάτι τέτοιο θα είχε ως συνέπεια την μη ενδεδειγμένη λειτουργία του αερόσακου σε περίπτωση ατυχήματος. Ως εκ τούτου κρίνεται σκόπιμη και απαραίτητη η διαδικασία
αντικατάστασής του. Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.

Οι ιδιοκτήτες των εμπλεκόμενων οχημάτων θα ενημερωθούν εγγράφως, με προσωπική επιστολή, ώστε να προσέλθουν, στον πλησιέστερο Συνεργάτη του Δικτύου Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών οχημάτων BMW ανά την Ελλάδα, ύστερα από τηλεφωνικό ραντεβού, προκειμένου, και χωρίς καμίας οικονομική επιβάρυνση, να λάβουν χώρα οι δέουσες ενέργειες. Επιπλέον δύναται και ψηφιακά να διαχειριστούν το ραντεβού της επίσκεψής τους μέσω του συνδέσμου: https://www.bmw.gr/el/topics/offers-and-services/personal-services/service-anfrage.html. Επισημαίνεται, πως ήδη έχει πραγματοποιηθεί/ολοκληρωθεί η διαδικασία αντικατάστασης του αερόσακου οδηγού, σε 274 οχήματα.

Για περισσότερες πληροφορίες ή/και διευκρινίσεις, οι ιδιοκτήτες/κάτοχοι των οχημάτων, παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν με το δίκτυο επίσημων εμπόρων και εξουσιοδοτημένων επισκευαστών της BMW HELLAS AE, ή με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο τηλέφωνο 210 9118000 από 09.00 – 17.00 καθημερινά.

Πρόγραμμα ανάκλησης σχετικά με αντικατάσταση αερόσακου συνοδηγού αυτοκινήτων BMW σειράς X5, X5M, X6, X6M
H Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας και συγκεκριμένα το Τμήμα Γενικής Ασφάλειας Προϊόντων της Διεύθυνσης Ασφάλειας και Συμμόρφωσης Βιομηχανικών Προϊόντων, ανακοινώνει ότι η κατασκευάστρια εταιρεία BMW AG σε συνεργασία με την BMW HELLAS AE, Γενικό Αντιπρόσωπο και Εισαγωγέα των αυτοκινήτων BMW στην Ελλάδα, εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης και αντικατάστασης αερόσακου συνοδηγού αυτοκινήτων BMW σειράς Σειρές: X5, X5M, X6, X6M.

Η συγκεκριμένη καμπάνια ανάκλησης αφορά σε 2.893 επηρεαζόμενα οχήματα BMW σειρές: X5, X5M, X6, X6M και παραγωγής από 01/06/2006 έως 25/06/2014, που έχουν εισαχθεί στην Ελλάδα από τον Επίσημο Εισαγωγέα. Στα επηρεαζόμενα οχήματα λόγω γήρανσης του ενεργοποιητή (αν εκτίθεται σε συνθήκες υψηλής υγρασίας και μεγάλου εύρους διακυμάνσεων θερμοκρασίας επί μακράν χρονική περίοδο ετών) ενδέχεται να υπάρξει δυσλειτουργία του αερόσακου συνοδηγού. Κάτι τέτοιο θα είχε ως συνέπεια την μη ενδεδειγμένη λειτουργία του αερόσακου σε περίπτωση ατυχήματος. Ως εκ τούτου κρίνεται σκόπιμη και απαραίτητη η διαδικασία αντικατάστασής του.

Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα. Οι ιδιοκτήτες των εμπλεκόμενων οχημάτων θα ενημερωθούν εγγράφως, με προσωπική επιστολή, ώστε να προσέλθουν, στον πλησιέστερο Συνεργάτη του Δικτύου Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών οχημάτων BMW ανά την Ελλάδα, ύστερα από τηλεφωνικό ραντεβού, προκειμένου, και χωρίς καμίας οικονομική επιβάρυνση, να λάβουν χώρα οι δέουσες ενέργειες. Επιπλέον δύναται και ψηφιακά να διαχειριστούν το ραντεβού της επίσκεψής τους μέσω του συνδέσμου: https://www.bmw.gr/el/topics/offers-and-services/personal-services/service anfrage.html

Επισημαίνεται, πως ήδη έχει πραγματοποιηθεί/ολοκληρωθεί η διαδικασία αντικατάστασης του αερόσακου συνοδηγού, σε 267 οχήματα.

Για περισσότερες πληροφορίες ή/και διευκρινίσεις, οι ιδιοκτήτες/κάτοχοι των οχημάτων, παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν με το δίκτυο επίσημων εμπόρων και εξουσιοδοτημένων επισκευαστών της BMW HELLAS AE, ή με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο τηλέφωνο 210 9118000 από 09.00 – 17.00 καθημερινά.

Ανακαλούνται Mitsubishi Fuso για τη δυσλειτουργία των φερμουίτ φρένων
Η κατασκευάστρια εταιρεία DAIMLER TRUCK AG σε συνεργασία με την STAR AUTOMOTIVE ΕΛΛΑΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Α.Ε.Ε., Γενικό αντιπρόσωπο και εισαγωγέα των οχημάτων Mitsubishi Fuso στην Ελλάδα, εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης οχημάτων Mitsubishi Fuso μοντέλα (ΚΣ 3S15, 3C15, 6S15).

Η συγκεκριμένη καμπάνια ανάκλησης περιλαμβάνει 221 οχήματα, παραγωγής ετών 2019 έως 2020. Στα επηρεαζόμενα οχήματα, ενδέχεται κατά την ενεργοποίηση της ένδειξης φθοράς στο φερμουίτ φρένων, να προκληθεί δυσλειτουργία στο ηλεκτρικό κύκλωμα με πιθανό αποτέλεσμα να καεί μια ασφάλεια στη μονάδα καταγραφής σημάτων και ενεργοποίησης (SAM). Αν κατά τη στιγμή της βλάβης το όχημα λειτουργεί σε συνδυασμό με ρυμουλκούμενο, προκαλείται βλάβη και στα δύο φώτα φρένων, καθώς και στο αριστερό και δεξιό πίσω φως του ρυμουλκούμενου. Κατά συνέπεια, δεν μπορούν να αποκλειστούν οι αυξημένες πιθανότητες πρόκλησης ατυχήματος ούτε και οι αυξημένες πιθανότητες επικινδυνότητας όσον αφορά σε επιβάτες ή/και λοιπούς οδηγούς που χρησιμοποιούν το οδόστρωμα και κατ’ επέκταση τραυματισμού τους.

Μέχρι στιγμής, στην Ελλάδα, δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα. Οι ιδιοκτήτες των ανωτέρω οχημάτων θα ενημερωθούν εγγράφως μέσω συστημένης επιστολής, ώστε να επισκεφθούν τον πλησιέστερο Συνεργάτη του δικτύου Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών οχημάτων Mitsubishi Fuso, προκειμένου, και χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση, να τοποθετηθεί ένα επιπλέον σετ καλωδίων για την ένδειξη φθοράς φερμουίτ φρένων στα εμπλεκόμενα οχήματα.

Για περισσότερες πληροφορίες ή/και διευκρινίσεις οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν με τη Γραμμή Εξυπηρέτησης Πελατών της STAR AUTOMOTIVE ΕΛΛΑΣ στα τηλέφωνα 00800 97777777 ή 0030 2112111597.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ: