ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ – “ΦΩΤΙΑ” ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΚΕΛΕΙΟ: ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΦΕΡΕΤΡΑ ΜΕ ΤΟΥΣ 4 ΤΡΟΧΟΥΣ! ΔΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑ 16000 € ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΜΑΞΟΣΤΑΣΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΥΤΕ ΒΙΔΑ ΟΥΤΕ ΛΑΜΠΑ ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ!ΖΗΤΩ Η ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΜΜΜ – ΔΥΟ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ- ΓΕΡΑΠΕΤΡΙΤΗΣ! (ΦΩΤΟ&ΕΓΓΡΑΦΑ&ΒΙΝΤΕΟ)

Κοινοποίηση:
Γεραπετρίτης-Καραμανλής

Τραγωδία στα Τέμπη: Μήνυση στον Κώστα Αχ. Καραμανλή από πατέρα θύματος

Mήνυση κατά του πρώην υπουργού Μεταφορών και Υποδομών, Κώστα Αχ. Καραμανλή θα καταθέσει ο πατέρας του 26χρονου Δημήτρη Ασλανίδη που βρήκε τραγικό θάνατο στο σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών.

 

ΑΘΗΝΑ ΜΜΜ ΑΠΕΡΓΙΑ ΑΜΑΞΟΣΤΑΣΙΟ ΟΑΣΑ

ΔΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑ 16000 € ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΜΑΞΟΣΤΑΣΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΥΤΕ ΒΙΔΑ ΟΥΤΕ ΛΑΜΠΑ ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ..

ΕΓΓ

 

 

Διαβάστε τη καταγγελία όπως έφτασε στα ηλεκτρονικά συρτάρια του ΜΑΚΕΛΕΙΟ:

“ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΟΤΙ ΠΟΛΛΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΣΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ 31 ΗΜΕΡΕΣ ΤΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ Η ΗΛΙΚΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 55 ΕΤΩΝ .
ΠΕΡΝΟΥΝ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΑΝΔΡΩΣΗ ΚΑΙ “”ΡΩΤΟΥΝ “” ΑΝ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ. ΩΣΤΟΣΟ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΧΩΡΟΥΝ ΓΡΑΜΜΕΣ ΣΤΑ ΚΤΕΛ. ΠΑΝΤΩΣ Η ΚΟΥΡΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΜΦΑΝΕΣ ΣΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ 80 % ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ 50 ΕΤΗ.”

Δεκάδες αναβαθμίσεις εργαζομένων στον ΟΣΥ στο παραπέντε των εκλογών

Ούτε μία, ούτε δύο, ούτε δέκα, ούτε είκοσι αλλά 75 μετακινήσεις εργαζόμενων στις Οδικές Συγκοινωνίες (ΟΣΥ) υπέγραψε την 1η Μαρτίου, τις πρώτες ώρες της ανείπωτης συμφοράς στα Τέμπη, ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Στέφανος Αγιάσογλου.

Τι κι αν ο πολιτικός του προϊστάμενος Κώστας Καραμανλής, είχε μόλις παραιτηθεί από υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, ως ελάχιστη ένδειξη σεβασμού στις οικογένειες των αδικοχαμένων φοιτητών, των νέων ανθρώπων και γενικά των επιβαινόντων στη μοιραία αμαξοστοιχία.

 Ως να μην υπήρχε αύριο, όπως αποκαλύπτουν  τα Dnews, ο άνθρωπος αυτός επικύρωσε μετατάξεις υπαλλήλων από τη χαμηλότερη βαθμίδα στην υψηλότερη, ανέθεσε σε άλλους προσωρινά θέσεις ευθύνης έως τις τακτικές αξιολογήσεις του ερχόμενου διαστήματος,  προχώρησε σε αναβαθμίσεις εργαζόμενων ενώ ικανοποίησε αιτήματα που είχαν υποβληθεί από τριετίας, κρίνοντας ότι έπρεπε να το κάνει τώρα, παραμονές της προκήρυξης εκλογών αφού μέσα στην προεκλογική περίοδο απαγορεύονται τέτοιου είδους ανακατατάξεις.

tempi48 censored 1

 Μεταξύ των χαρακτηριστικών περιπτώσεων και εκείνη του κλητήρα Κ.Μπ. τον οποίο μετέταξε από την κατηγορία του Βοηθητικού Προσωπικού στην κατηγορία του Τεχνικού προσωπικού και στην ειδικότητα του Χορηγητή Ανταλλακτικών. Άλλον, τον εργάτη Ελ.Τ. τον έκανε από εργάτη, τεχνίτη ψυγείων και τον κλητήρα Ι.Κ. τον μετέταξε στην κατηγορία του Τεχνικού προσωπικού και την ειδικότητα του τεχνίτη αμαξωμάτων. Από το πλήθος των αποφάσεων, λίγες έχουν «τη σύμφωνη γνώμη της υπηρεσίες» και οι περισσότερες μετακινήσεις γίνονται για «τις ανάγκες αυτής».

tempi065 censored 1

Ο κ. Αγιάσολγου στο παρελθόν έχει διατελέσει και επικεφαλής της  Ελληνικής Εταιρείας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Υλικού (Ε.Ε.Σ.Σ.Τ.Υ.) το 2013-2016 ενώ παλαιότερα ήταν στον πρώην Οργανισμό Σχολικών Κτιρίων (ΟΣΚ).

tempi589 censored 1

Στην προκειμένη περίπτωση δεν είναι γνωστό αν ενήργησε μόνος του ή εάν… πιέστηκε να υπογράψει, ως συνήθως λέγεται από όσους εντοπίζονται με τη γίδα στην πλάτη. Οι πράξεις του όμως δείχνουν ότι το  Κράτος της κομματικής νομενκλατούρας έχει και συνέχεια και συνέπεια ως προς τη συνέχεια του.

tempi599 censored 1

ΔΕΙΤΕ το παρακάτω έγγραφο! Λεφτά υπάρχουν!

ΕΓΓΡΑΦΟ2

“Διευθύνων Σύμβουλος ΟΣΕ: Άρτιο το δίκτυο, παρέχουμε ασφαλείς, αξιόπιστες, γρήγορες συγκοινωνίες”

 

ΖΗΤΩ Η ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΜΜΜ – ΔΥΟ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ- ΓΕΡΑΠΕΤΡΙΤΗΣ

Αστικό λεωφορείο του ΚΤΕΛ κυκλοφορούσε χωρίς τον έναν τροχό!

«Αστικό λεωφορείο του ΚΤΕΛ κυκλοφορούσε χωρίς τροχό!!», καταγγέλλει σε ανακοίνωσή της, η Δημοκρατική Αγωνιστική Συνεργασία στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΔΑΣ ΟΑΣΘ).

Όπως αναφέρει, «πριν από μερικές μέρες είχαμε τους “πανηγυρισμούς” για το πόσο καλή συγκοινωνία θα προσφέρουν με τα υπερσύγχρονα λεωφορεία τους τα ΚΤΕΛ που ανέλαβαν τη γραμμή 57 αλλά και τις υπόλοιπες γραμμές (58 Πανόραμα και 61 Τοπικό Χορτιάτη) που εκκινούν από τη διασταύρωση Χορτιάτη.

A1

Στις φωτογραφίες που μας έστειλαν επιβάτες που εκείνη την ώρα βρίσκονταν στον τερματικό σταθμό θα δείτε ένα αστικό λεωφορείο του ΚΤΕΛ να κυκλοφορεί χωρίς τον έναν από τους δυο πίσω τροχούς της αριστερής πλευράς του λεωφορείου.

Αυτή είναι η ποιοτική συγκοινωνία με τα “υπερσύγχρονα” λεωφορεία του ΚΤΕΛ!»

«Αποδεικνύεται για ακόμα μια φορά ότι οι ιδιώτες πάροχοι συγκοινωνιακού έργου ήρθαν μόνο για να κερδίσουν από τη συγκοινωνία και όχι για να προσφέρουν τάχα ποιοτικές υπηρεσίες.

Όταν λοιπόν επικρατεί η λογική της μείωσης του κόστους και της αύξησης του κέρδους θα γίνονται εκπτώσεις στα θέματα της ασφάλειας των επιβατών και των εργαζομένων στη συγκοινωνία», τονίζει και προσθέτει:

«Τις ευθύνες της να αναλάβει η κυβέρνηση που τόσο ο πρωθυπουργός όσο και ο Υπουργός Μεταφορών της εκθείαζαν τους κάθε λογής ιδιώτες παρόχους συγκοινωνιακού έργου και τις εταιρίες ενοικίασης (leasing) λεωφορείων και υποστήριζαν ότι δήθεν με αυτό τον τρόπο θα έλυναν το συγκοινωνιακό πρόβλημα.

A2

Τις ευθύνες του να αναλάβει και ο ΣΥΡΙΖΑ που άνοιξε το δρόμο για την είσοδο των ιδιωτών με το άρθρο 54 του νόμου 4568/2018 ενώ εμφανίζεται τώρα εκ των υστέρων προεκλογικά ως υπερασπιστής της δημόσιας συγκοινωνίας.

Και οι δύο τους στην ίδια γραμμή της εφαρμογής του κανονισμού 1370 της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την “απελευθέρωση” των μεταφορών.

Και οι δυο τους βάλανε το χεράκι τους για να εφαρμοστεί αυτός ο Κανονισμός με τη χρόνια απαξίωση του ΟΑΣΘ».

Συνεχίζοντας επισημαίνει ότι, «δεν ξεχνάμε και τα αντίστοιχα περιστατικά με λεωφορεία του ΟΑΣΘ και θυμίζουμε ότι η τελευταία αγορά νέων λεωφορείων του έγινε το 2010, ενώ οι τελευταίες προσλήψεις προσωπικού έγιναν το 2012.

Κανένα όφελος δεν μπορεί να προσμένει ο λαός από “ισχυρές” ή “προοδευτικές” κυβερνήσεις που θα απαρτίζονται από τα κόμματα των επιχειρηματικών ομίλων μιας και τα «δώρα» που φέρνουν με την εφαρμογή του συγκεκριμένου Κανονισμού από τη μια προς το επιβατικό κοινό δηλαδή το λαό της πόλης είναι η άθλια και μη ασφαλής αστική συγκοινωνία σε μία πορεία συρρίκνωσης και από την άλλη το τσάκισμα μισθολογικών και εργασιακών δικαιωμάτων για τους εργαζόμενους του ΟΑΣΘ αλλά και των ΚΤΕΛ».

«Ο λαός δεν έχει να περιμένει τίποτα από σωτήρες, πρέπει να πάρει την κατάσταση στα χέρια του όπως χτες στην πανδημία, σήμερα με τους πλειστηριασμούς, και να επιβάλλει το δίκιο του με βάση τις σύγχρονες ανάγκες του.

Η συγκοινωνία είναι λαϊκή περιουσία, έξω οι ιδιώτες από τη συγκοινωνία
Τακτική, φθηνή και ποιοτική συγκοινωνία με σύγχρονα και ασφαλή μέσα μεταφοράς
Προσλήψεις μόνιμου προσωπικού με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα», καταλήγει.

leasing-λεωφορείων-ΟΣΥ – ΟΛΑ ΦΕΡΕΤΡΑ ΜΕ 4 ΤΡΟΧΟΥΣ

FERE

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Καταγγελίες για την κατάσταση των λεωφορείων στην ανατολική Αττική (ΦΩΤΟ)

Το μεγαλύτερο “νεκροταφείο” αστικών λεωφορείων στην Ελλάδα! Μόνο γι΄αυτό το ΒΙΝΤΕΟ θα έπρεπε να πάνε να μαζέψουν τον … μπούλη Καραμανλή!

“Λεωφορείο ΟΑΣΘ πήρε φωτιά ενώ κινείται στο δρόμο!” ΔΕΙΤΕ το ΒΙΝΤΕΟ!

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

21 Σχόλια

  1. Αυτός ο μπούλης δεν έλεγε ότι δεν τίθεται θέμα ασφαλείας στις μεταφορές;;;Με τι με τα μπ@υρδελα που πήρατε κ εισπράξατε τις μίζες η με τους άσχετους που χώνετε φια τα ψήφαλακια ουστ μούλε

  2. Ποια λεφτά για λεωφορεία να δώσει!!!
    Τρακαρισμένα Ελληνικά λεοφωρία κι να επισκευαστούν ακόμα κι 30 ετών Καλύτερα είναι από αυτές τις Γερμανικές Σαποιοσακαράκες που είναι με το ένα πόδι στο τάφο αυτά τα Οχήματα…
    Α κι σε τιμή Χρυσού!!!

  3. Ξεπλένη, αλητη, Γεραπετριτη
    Μητσοτακη Γ@@@ΕΣΑΙ

    Τρενα, πλειστηριασμοι, φωτιες, παιδεραστεια
    Γ@@ιουνται τα μασοναριά και η Νεα Δειμοκρατια.

  4. Με πολλαπλασιασμό ή διαίρεση βρίσκεις το κόστος ανά κομμάτι. Μετά γκουγκλάρεις και λίγο, και …. ωπππ τι έγινε ρε παιδιά. Και επειδή οι ενδιάμεσοι μοιάζουν εταιρείες με κύρος, πίσω από αυτές στον επόμενο κρίκο της αλυσίδας ποιός είναι?

  5. Ψαξτε το, λιγουλακι! Βριθει το διαδικτυο, απο καταγγελιες σχετικες και με τα αλλα μεταφορικα μεσα! Που δεν διαφερουν – σας διαβεβαιω – απο εκεινες που διερρεαν για τον ΟΣΕ και κανεις δεν ειχε επιληφθει, του σοβαρου αυτου θυματος! Οχι τιποτε αλλο, αλλα θα ακουσουμε ξανα απο τον πρωκτοσαλτε, να κανει λογο για “θυσιες” εκσυγχρονισμου!

  6. Αυτή η σκατοφατσα δεν είναι κάτι άλλο από αυτό που φαίνεται.
    Ο καιρός γαρ εγγύς. Ήρθε η ώρα για τα σχοινιά. Οι πατέρες της εκκλησίας τα έλεγαν και θα γίνουν.

  7. ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΓΑΜΙΕΣΑΙ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΣΠΙΤΙ ΓΕΡΑΠΕΤΡΙΤΗ

  8. Μεγάλη κουφάλα ο γεραπετριτης
    Μητσοτάκη. Ξέρεις Εσύ.

  9. 🎶 🎶 Σε περιμένω να’ρθεις και πάλι 🎶μαζί να φτιάξουμε μια Ελλάδα μεγάλη 🎶 ζητώ η Ελλάδα 🎶 ζητώ η θρησκεία 🎶 ζητώ η Νέα Δημοκρατία 🎶

    1. Γ@μώ τη Νέα Δημοκρατία.
      Τα υπόλοιπα στην κάλπη.

  10. Στην Ελλάδα έχουμε σουλτάνο πρωθυπουργό, αναλώσιμους υπουργούς μαριονέτες, και καθόλου υπουργό συγκοινωνιών, μόνο έναν δοτό ντίλερ συμφερόντων.

  11. Μπορώ να δεχθώ ότι ο Μητσοτάκης δεν γνώριζε για τη μελέτη Λύτρα – Τσιόδρα. Μπορώ να δεχθώ ότι δεν γνώριζε για τις υποκλοπές. Μπορώ να δεχθώ πως δεν γνώριζε τι γίνεται στον ΟΣΕ. Δεν γνώριζε για το μπάχαλο στα ΜΜΜ.Σε καμία περίπτωση, όμως, δεν μπορώ να δεχθώ πως δεν γνωρίζει ότι γαμιέται, καθώς το φωνάζουν παντού.
    Θα ήμουν και εγώ περισσότερο αισιόδοξος αν μπορούσα να πιστέψω ότι μόνο ο λαός σώζει τον λαό. Προς το παρόν μόνο ο λαός ταΐζει τους Μητσοτάκηδες.

  12. Το επιτελικό κράτος που έστησε ο κονσιλιερε Γεραπετριτης αφορούσε ΜΟΝΟ τις μίζες. Μπας και ξεφύγει καμία προστασία χωρίς να παρει το μερτικό του ο Δον στο Μαξίμου.
    Και αυτό δούλεψε επιτυχώς. Για τα υπόλοιπα, ούτε καμιά γνώση είχε ο Δον, ούτε και τον αφορούσαν.
    Ούτε στην πανδημία γνώριζε για τις μελέτες σχετικά με τις ΜΕΘ, ούτε για τις υποκλοπές. Ο πρωθυπουργός γενικώς δεν γνωρίζει. Σε λίγο θα επικαλεστούν ακαταλόγιστο.

  13. Έκτακτος διαγωνισμός ΑΣΕΠ
    Πρόσληψεις μηχανοδηγών ΔΕ με προϋπηρεσία κασκαντέρ (επιθυμιτή πτώση από το τρένο λίγο πριν την σύγκρουση)
    Προσλήψεις Επιβατών ΔΕ

  14. ΑΥΤΟΣ Ο ΓΕΡΑΠΕΤΡΙΤΗΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΣΚΑΤΟΨΥΧΟΣ Κ ΣΚΟΤΑΔΟΨΥΧΟΣ Ο ΠΟΥΣΤΗΣ…ΑΥΤΟΣ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ Κ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ….ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟΝ ΒΑΣΑΝΙΣΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΛΑΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ

  15. ΚΑΙΡΟΣ ΤΑ ΛΕΟΦΟΡΕΙΑ ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΝ ΣΕ ΙΔΙΩΤΗΚΑ ΧΕΡΙΑ ΕΚΕΙ ΑΠΟ ΟΠΠΟΥ ΤΑ ΠΗΡΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΛΕΥΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΙΑ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΕΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ ΠΑΛΕΙΑ ΜΕ ΕΙΣΠΡΑΚΤΟΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΤΗΡΙΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΜΕ ΚΤΕΟ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ

  16. Ποιοι πουλησαν τα σαπακια στους φωτοδοτες της υφηλιου;;;;;;🤣🤣🤣 με χαλασμενες ροδες;;;; Και δωσατε και χρηματα;;;; Δωρεαν επρεπε να σας τα δωσουν…..για να τα ξεφωρτοθουν……

  17. Ανακοινώθηκε από το υπουργείο ότι στο τέλος του μήνα ξεκινούν τα δρομολόγια των τρένων, με δύο μηχανοδηγούς ,,,και επειδή ακόμα δεν έχει γίνει κάποιο έργο για την ασφάλεια των επιβατών,,, από εδώ και στο εξής θα είναι χωρίς επιβάτες και δεν θα σταματούν στους σταθμούς,,,,θα πηγαίνουν λέει σιγά σιγά και θα προσέχουνε.
    Οι μοναδικοί επιβάτες θα είναι κασκαντέρ που θα κάνουν την πρακτική τους.

Comments are closed.