Μια μελέτη που διεξήχθη μετά την αύξηση των μηνιαίων εξόδων στο Ηνωμένο Βασίλειο αποκάλυψε ότι το κοινό άρχισε να ακυρώνει τις συνδρομές του στην πλατφόρμα ταινιών και τηλεοπτικών σειρών.
Σύμφωνα με την ίδια μελέτη, περισσότερες από 1,5 εκατομμύριο υπηρεσίες ακυρώθηκαν το πρώτο τρίμηνο του 2022.
Η έρευνα του Kantar δείχνει ότι περισσότερες από μισό εκατομμύριο ακυρώσεις έγιναν για λόγους «εξοικονόμησης».
Το κοινό προσπαθεί να εξισορροπήσει την αύξηση των τιμών των τροφίμων και της ενέργειας ακυρώνοντας αυτές τις συνδρομές.
Το 58 τοις εκατό των νοικοκυριών στο Ηνωμένο Βασίλειο έχουν τουλάχιστον μία συνδρομή πλατφόρμας επί πληρωμή.
Κατά τη διάρκεια της επιδημίας του κορωνοϊού, ο αριθμός των μελών του Netflix, της Disney+ και του Amazon Prime αυξήθηκε.
Οι ερευνητές λένε ότι οι ακυρώσεις μελών για αποταμίευση έφθασαν επίσης στο υψηλότερο επίπεδο σε σύγκριση με τους τελευταίους τρεις μήνες του περασμένου έτους.
Αντίστοιχα, ενώ το 29% δήλωσε ότι ακύρωσε για λόγους αποταμίευσης τους τελευταίους τρεις μήνες του 2021, το ποσοστό αυτό αυξήθηκε στο 38% τους πρώτους τρεις μήνες του 2022.
Οι πιο προβλεπόμενες τηλεοπτικές σειρές στο Amazon και το Netflix
Ο Kantar εξήγησε το αποτέλεσμα ότι τα νοικοκυριά άρχισαν να δίνουν πιο σοβαρές προτεραιότητες σχετικά με το πού θα ξοδέψουν τα πλεονάζοντα χρήματά τους.
Ο Dominic Sunnebo, ένα από τα στελέχη της εταιρείας, είπε ότι αυτά τα αποτελέσματα ήταν «πολύ εντυπωσιακά» για τον κλάδο.
Η έρευνα έδειξε ότι η σειρά δράσης Reacher του Amazon Prime ήταν το περιεχόμενο με τις περισσότερες προβολές τους πρώτους τρεις μήνες του 2022.
Αυτή τη σειρά ακολουθούν οι Ozark και Inventing Anna στο Netflix.
Η έρευνα δείχνει ότι το Netflix και η Amazon είναι οι τελευταίες που ακυρώνουν συνδρομές για το βρετανικό κοινό.
Εκτός από τις ακυρώσεις μελών, οι πρώτοι μήνες του 2022 καταγράφηκαν και με τα χαμηλότερα ποσοστά νέων συνδρομών.
Το Netflix ανακοίνωσε τον Ιανουάριο ότι αύξησε τα μέλη του κατά 18,2 εκατομμύρια το 2021. Το ποσοστό αυτό αντιστοιχεί στο ήμισυ της αύξησης στα ποσοστά συνδρομής το 2020.
Μπορούμε να δούμε διαφημίσεις στο Netflix;
Το Netflix αναγνωρίζει ότι ανταγωνιστές όπως η Disney, η Apple, η Amazon και το HBO συνέβαλαν στην πτώση των ποσοστών μελών.
Η εταιρεία ερευνών Kantar προβλέπει ότι το Netflix μπορεί να επιλέξει να αγοράσει διαφημίσεις, αν και μέχρι σήμερα έχει αποφευχθεί λόγω της πτώσης των εσόδων.
Ο Spencer Neumann, CFO της εταιρείας, είπε επίσης πρόσφατα ότι «δεν έχουν μια προσέγγιση στη διαφήμιση σαν να ήταν θρησκευτικά απαγορευμένη».
Μελέτες δείχνουν ότι υπάρχει μια άμβλυνση προς τη διαφήμιση μεταξύ των μελών του Netflix.
Αντίστοιχα, το 44 τοις εκατό των μελών δηλώνουν ότι δεν θα τους ενδιαφέρει πλέον να βλέπουν διαφημίσεις στην πλατφόρμα.