Τεράστια αναστάτωση, ειδικά στην επαρχία, έχει προκαλέσει το ξαφνικό λουκέτο σε περισσότερα από 200 καταστήματα ΕΛΤΑ σε όλη τη χώρα, από τον Έβρο μέχρι την Κρήτη. Επίσημη ανακοίνωση μπορεί να μην υπήρξε -γιατί άραγε; – όμως σε πολλά καταστήματα ανά την Ελλάδα, αναρτήθηκαν ανακοινώσεις ότι «δεν θα λειτουργούν πλέον».
Τα υποκαταστήματα των ΕΛΤΑ στα χωριά επιτελούν πολύ σημαντικό έργο καθώς εκεί γίνονται όλες οι τραπεζικές συναλλαγές είτε από ανθρώπους που δεν έχουν εξοικείωση με τις νέες τεχνολογίες είτε από τους επισκέπτες. Μάλιστα σε ορισμένες περιπτώσεις φαίνεται ότι οι ανακοινώσεις μπήκαν σήμερα και το λουκέτο ξεκινάει από αύριο το μεσημέρι.
Οι αιφνιδιαστικές εξελίξεις, έχουν προκαλέσει σφοδρές αντιδράσεις ιδιαίτερα από Δημάρχους, αλλά και βουλευτές της επαρχίας. Σύμφωνα με ανακοινώσεις που έχουν κυκλοφορήσει, διακοπή λειτουργίας σε καταστήματα ΕΛΤΑ, θα υπάρξει στον Ορχομενό, σε Αρτάκη, Βασιλικό, Ερέτρια, Αλιβέρι, Λίμνη και Ψαχνά στην Εύβοια, στον Άγιο Στέφανο Αττικής, στο Χαϊδάρι, στο Μαραθώνα, στον Χολαργό, στα Χανιά, στη Λέσβο και σε πολλές άλλες περιοχές.
Με πρόσφατη ανακοίνωσή του, ο Δήμος Τυρνάβου, δηλώνει πως στέκεται ενάντια στο επικείμενο κλείσιμο του υποκαταστήματος των ΕΛΤΑ, που γνωστοποιήθηκε την Τετάρτη, ενώ σύμφωνα με την απόφαση, το κατάστημα παύει τη λειτουργία του την Παρασκευή. Όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση, «η Δημοτική Αρχή Τυρνάβου εκφράζει την κατηγορηματική της αντίθεση σε αυτή την απαράδεκτη εξέλιξη, που θα αποτελέσει ένα ακόμη πλήγμα για τους κατοίκους του Δήμου – ιδιαίτερα για τους ηλικιωμένους, τους συνταξιούχους, τους αγρότες και τους μικροεπαγγελματίες, οι οποίοι εξυπηρετούνται καθημερινά από τις υπηρεσίες του ταχυδρομείου».
Με αφορμή, το επικείμενο κλείσιμο του καταστήματος των ΕΛΤΑ, στο Κιάτο της Κορινθίας, ο δήμαρχος Σικυωνίων, Σπύρος Σταματόπουλος, αναφέρει σε ανάρτησή του, πως: (…) Η ΕΛΤΑ Α.Ε ως φορέας καθολικής υπηρεσίας, έχει θεσμική υποχρέωση, που απορρέει και από τη νομοθεσία, να εξασφαλίζει ισότιμη πρόσβαση όλων των πολιτών στις ταχυδρομικές υπηρεσίες, ανεξάρτητα απ’ τον τόπο κατοικίας τους. Οι αιφνιδιαστικές αποφάσεις αναστολής λειτουργίας, χωρίς εναλλακτικές λύσεις, όπως κινητές μονάδες ή τοπικοί πράκτορες, παραβιάζουν το πνεύμα και το γράμμα αυτής της υποχρέωσης (…).
Ο περιφερειάρχης Β. Αιγαίου, Κώστας Μουτζούρης με ανακοίνωσή του εκφράζει την έντονη δυσαρέσκεια της Περιφερειακής Αρχής για το κλείσιμο υποκαταστημάτων του ΕΛΤΑ στο Βόρειο Αιγαίο και θα θέσει αύριο το ζήτημα στους εκπροσώπους της Κυβέρνησης που θα βρίσκονται στην Μυτιλήνη. Ζητά «να επανεξετάσουν άμεσα την απόφαση αυτή και να διασφαλίσουν τη συνέχιση της λειτουργίας των καταστημάτων, τουλάχιστον με εναλλακτικά σχήματα ή ενισχυμένα κινητά συνεργεία».
Επιστολή διαμαρτυρίας προς τη διοίκηση των ΕΛΤΑ απέστειλε και ο δήμαρχος Ικαρίας Φανούρης Καρούτσος για το κλείσιμο του υποκαταστήματος Ραχών.
Παράλληλα, μια σειρά από βουλευτές, ενδεικτικά, οι Παναγιώτης Δουδωνής, Παναγιώτης Παρασκευαϊδης, Κυριακή Μάλαμα, Θεοδώρα Τζάκρη έχουν εκδώσει ανακοινώσεις ή έχουν καταθέσει επίκαιρες ερωτήσεις διαμαρτυρόμενοι για την εξέλιξη. Αντίστοιχα, η τ. Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Βουλευτής ΝΔ Αχαΐας, Χριστίνα Αλεξοπούλου έστειλε επιστολή στο Υπερταμείο για το κλείσιμο καταστημάτων ΕΛΤΑ στην Αχαΐα.
Περιοχές στις οποίες πρόκειται να κλείσουν καταστήματα και έχουν υπάρξει αντιδράσεις όπως προκύπτει από τα τοπικά μέσα ενημέρωσης, είναι στους Δήμους: Τυρνάβου, Λοκρών (στην Αταλάντη), Ερυμάνθου (Χαλανδρίτσα), Τζουμέρκων (Πράμαντα), Ορχομενού (Ορχομενός), Αριστοτέλης (Ιερισσός και Αρναία), Οιχαλίας (Θουρία, Μελιγαλά, Κορώνη και Πεταλίδι) και πολλές περιοχές ακόμη.
Σύμφωνα με τον επικείμενο σχεδιασμό κλείνουν στη Λέσβο τα υποκαταστήματα Αγιάσου και Πλωμαρίου του δήμου Μυτιλήνης , Ερεσού Μολύβου και Μανταμάδου του δήμου Δυτικής Λέσβου. Ακόμα το υποκατάστημα Μούδρου στη Λήμνο, Καλαμωτής στη Χίο και Ραχών στην Ικαρία.
Κλείνουν καταστήματα ΕΛΤΑ και στην Αττική
Μόνο στην Αττική πρόκειται να κλείσουν 41 καταστήματα, με τους δήμους Αλίμου, Δάφνης, Μεταμόρφωσης, Καισαριανής και Νίκαιας μεταξύ άλλων, να μένουν χωρίς κανένα κατάστημα. Με ψήφισμα που εγκρίθηκε ομόφωνα χθες, 29 Οκτωβρίου, το Δημοτικό Συμβούλιο καλεί τη Διοίκηση των ΕΛ.ΤΑ να ανακαλέσει άμεσα την απόφαση για κλείσιμο του καταστήματος Καισαριανής.
Απευθύνει επίσης κάλεσμα σε δημότες, συλλόγους, σωματεία να στηρίξουν τη διεκδίκηση να παραμείνει το ταχυδρομείο ανοιχτό και πλήρως στελεχωμένο με ευθύνη του κράτους, καθώς και στους βουλευτές Νοτίου Τομέα να τοποθετηθούν.
Κλείνουν τα ΕΛΤΑ στο Χαϊδάρι
Δήλωση Δημάρχου Χαϊδαρίου Μιχάλη Σελέκου για το κλείσιμο των ΕΛΤΑ στο Χαϊδάρι: «Η Δημοτική Αρχή Χαϊδαρίου με οργή και αγανάκτηση καταδικάζει το κλείσιμο του υποκαταστήματος των ΕΛΤΑ στην πόλη μας. Αιφνιδιαστικά, όπως και οι υπόλοιποι συμπολίτες μας, πληροφορηθήκαμε το κλείσιμο των ΕΛΤΑ, με ένα χαρτί που θυροκολλήθηκε στην πρόσοψη του υποκαταστήματος, το οποίο αναφέρει πως από Δευτέρα 3 Νοεμβρίου θα εξυπηρετούνται στο υποκατάστημα του Αιγάλεω.
Θεωρούμε πως η εξέλιξη αυτή επηρεάζει αρνητικά τους χιλιάδες συμπολίτες μας που εξυπηρετούνται από τα ΕΛΤΑ στο Χαϊδάρι. Πρόκειται για μια αναγκαία υπηρεσία, η απουσία της οποίας από την πόλη μας θα κάνει πιο δυσπρόσιτη την πρόσβαση σε υποκατάστημα ΕΛΤΑ προκειμένου να εξυπηρετηθεί κάποιος, ενώ θα αυξήσει σημαντικά και την ταλαιπωρία στο ίδιο το υποκατάστημα, αφού θα υπάρχει πλέον πολύ μεγαλύτερος φόρτος εργασίας. Μια εξέλιξη που εντάσσεται σε έναν σχεδιασμό «εξορθολογισμού» και «εξοικονόμησης πόρων», αφού κλείνουν δεκάδες υποκαταστήματα ΕΛΤΑ σε όλη την Ελλάδα, καθώς με ευθύνη και της σημερινής αλλά και των προηγούμενων κυβερνήσεων τα ΕΛΤΑ δεν λειτουργούν με γνώμονα την εξυπηρέτηση του κόσμου, αλλά με γνώμονα το κέρδος. Για ακόμα μια φορά δυστυχώς επιβεβαιώνεται πως για ό,τι αφορά τις ανάγκες του λαού μας «δεν υπάρχουν χρήματα» και επιστρατεύεται κάθε είδους «εξορθολογισμός», αλλά για στήριξη των επιχειρηματικών ομίλων με κάθε τρόπο τα δισεκατομμύρια δίνονται χωρίς σταματημό.
Απαιτούμε να μην κλείσει κανένα υποκατάστημα των ΕΛΤΑ, αλλά αντιθέτως να στελεχωθούν επαρκώς με μόνιμο προσωπικό, για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πολιτών».
Ο Δήμος Μαραθώνος εκφράζει την έντονη διαμαρτυρία του για το αιφνιδιαστικό κλείσιμο του ταχυδρομικού υποκαταστήματος των ΕΛΤΑ στον Μαραθώνα, μιας υπηρεσίας που εξυπηρετεί καθημερινά εκατοντάδες πολίτες, επαγγελματίες, ηλικιωμένους & ευάλωτες κοινωνικές ομάδες. Η απόφαση αυτή, που λαμβάνεται χωρίς καμία προηγούμενη διαβούλευση ή ενημέρωση της τοπικής κοινωνίας, πλήττει ευθέως την εξυπηρέτηση των δημοτών.
Ο Δήμαρχος Μαραθώνος Στέργιος Τσίρκας με επιστολή διαμαρτυρίας προς τη Διοίκηση των ΕΛΤΑ και τους αρμόδιους κυβερνητικούς φορείς, ζητά την άμεση ανάκληση της απόφασης και την παραμονή του καταστήματος σε πλήρη λειτουργία.
Η ανακοίνωση των ΕΛΤΑ
Μετά τον ντόρο που προκλήθηκε από τα μηνύματα στις πόρτες των καταστημάτων, η εταιρεία εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία αναφέρει πως «τα ΕΛΤΑ θα εξακολουθούν να παρέχουν αξιόπιστες ταχυδρομικές υπηρεσίες σε όλη τη χώρα. Περιορίζεται ο αριθμός των καταστημάτων και ενισχύεται ο ρόλος του ταχυδρόμου με σύγχρονα ψηφιακά μέσα και αναδιοργάνωση του δικτύου».
Αναλυτικά η ανακοίνωση των Ελληνικών Ταχυδρομείων:
«Η αναστολή λειτουργίας 204 καταστημάτων των ΕΛΤΑ με ελάχιστη εμπορική δραστηριότητα, με την οποία ολοκληρώνεται ο εξορθολογισμός του δικτύου των ΕΛΤΑ, εξασφαλίζει τη βιωσιμότητα συνολικά των Ελληνικών Ταχυδρομείων, τα οποία επενδύουν σε νέες υπηρεσίες, στην τεχνολογική αναβάθμιση και καλύτερες συνθήκες για εργαζόμενους και πελάτες. Σήμερα πλέον η συναλλακτική δραστηριότητα στα καταστήματα συνεισφέρει λιγότερο από 10% των εσόδων, αλλά αναλώνει πάνω από το 50% των εξόδων, κατασπαταλώντας δυνατότητες επένδυσης, ανάπτυξης και το αποτέλεσμα από τις άλλες υγιώς αναπτυσσόμενες δραστηριότητες, όπως courier, ανάπτυξη ecommerce, υποστήριξη επιχειρήσεων, κ.α.
Οι ταχυδρομικές υπηρεσίες παρέχονται αδιάλειπτα σε κάθε περιοχή της χώρας, ανεξάρτητα από τη λειτουργία φυσικού καταστήματος, μέσα από 1.400 ταχυδρόμους, 500 συνεργάτες, 400 πράκτορες couriers και αγροτικούς διανομείς, σε εκατοντάδες συνεργαζόμενα σημεία και με χρήση σύγχρονων εργαλείων. Έτσι διασφαλίζεται ότι η περιφέρεια θα εξυπηρετείται με πιο ευέλικτα και αποτελεσματικά.
Τα ΕΛΤΑ, που από το 2017 ανήκουν στο Υπερταμείο, παραμένουν πιστά δεσμευμένα στην υποχρέωση για καθολική παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών ακόμα και στα πιο απομακρυσμένα σημεία της χώρας και αυτό θα συνεχίσουν να πράττουν. Για 198 χρόνια, το πρόσωπο του ταχυδρόμου αποτελεί σημείο αναφοράς σε κάθε γωνιά της Ελλάδας και παραμένει στο επίκεντρο της νέας εποχής των ΕΛΤΑ – με σύγχρονα μέσα, νέο εξοπλισμό και υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πολιτών.
Οι περισσότεροι ταχυδρόμοι και συνεργάτες είναι εξοπλισμένοι με ψηφιακά μέσα ενώ οι αγροτικοί διανομείς, όπως και οι ψηφιακοί ταχυδρόμοι, μοναδικό προτέρημα των ΕΛΤΑ σε όλη την Ελλάδα, διαθέτουν εξοπλισμό που τους επιτρέπει να παρέχουν πλήθος υπηρεσιών στους πελάτες χωρίς να απαιτείται επίσκεψη σε κατάστημα. Έτσι τα ΕΛΤΑ πετυχαίνουν να παρέχουν κατ’ οίκον εξυπηρέτηση και να εξασφαλίζουν κάλυψη ακόμα και στις πιο απομακρυσμένες περιοχές.
Τα νέα ΕΛΤΑ επεκτείνονται με νέες, πιο σύγχρονες μορφές παρουσίας. Τα 204 καταστήματα που αποσύρονται, έχουν ελάχιστη εμπορική δραστηριότητα και με επικαλύψεις από γειτονικά σημεία. Αρκετά από αυτά λειτουργούσαν με ζημίες που ξεπερνούσαν τις 150.000 ευρώ ετησίως. Με την αναπροσαρμογή του δικτύου, το προσωπικό των ΕΛΤΑ μεταφέρεται σε παραγωγικές λειτουργίες, ενισχύοντας την παρουσία ταχυδρόμων και την επιχειρησιακή δυναμική στην περιφέρεια.
Στις περιοχές όπου δεν θα υπάρχει φυσικό κατάστημα, οι υπηρεσίες θα συνεχίσουν να παρέχονται κανονικά μέσω του δικτύου διανομής, των κινητών μονάδων και των συνεργαζόμενων σημείων. Οι ταχυδρόμοι και οι συνεργάτες μας θα καλύπτουν κάθε περιοχή, διασφαλίζοντας ότι καμία κοινότητα δεν μένει χωρίς πρόσβαση στις βασικές ταχυδρομικές υπηρεσίες.
Ειδικά για τους ηλικιωμένους και τους κατοίκους των απομακρυσμένων περιοχών, τα ΕΛΤΑ τονίζουν ότι θα συνεχίσουν να εξυπηρετούνται με φυσική παρουσία ταχυδρόμου. Οι διανομείς των ΕΛΤΑ διαθέτουν πλέον σύγχρονο εξοπλισμό, όπως POS και φορητές συσκευές PDA, που τους επιτρέπουν να πραγματοποιούν συναλλαγές και να παρέχουν υπηρεσίες κατ’ οίκον. Ο στόχος είναι να διατηρηθεί η ανθρώπινη επαφή και η προσωπική εξυπηρέτηση, ιδιαίτερα για όσους έχουν περιορισμένες δυνατότητες μετακίνησης, με τρόπο οργανωμένο, ασφαλή και σταθερό.
Με ένα τηλεφώνημα στο 212 0000 700, οι πολίτες μπορούν να ενημερώνονται για τα στοιχεία του ταχυδρόμου της περιοχής τους και να προγραμματίζουν ραντεβού για εξυπηρέτηση στο σπίτι τους. Παράλληλα, τοπικές επιχειρήσεις και φορείς εξυπηρετούνται μέσω των κινητών κέντρων περισυλλογής αλληλογραφίας, τα οποία διέρχονται σε τακτά χρονικά διαστήματα, εξασφαλίζοντας τη γρήγορη και αξιόπιστη εξυπηρέτηση χωρίς καθυστερήσεις.
Επιπλέον, εξετάζονται ήδη συνεργασίες με ιδιώτες επαγγελματίες που θα εκδηλώσουν ενδιαφέρον για τη λειτουργία σημείων εξυπηρέτησης, υπό το εμπορικό σήμα των ΕΛΤΑ ή της ΕΛΤΑ Courier, όπως ήδη συμβαίνει σε πολλές περιοχές της Ελλάδας. Με αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζεται η συνέχεια της παρουσίας και των υπηρεσιών σε κάθε δήμο, με πιο ευέλικτο και βιώσιμο μοντέλο λειτουργίας.
Σημειώνουμε ότι η ταχυδρομική αγορά υφίσταται τα τελευταία χρόνια ριζικές μεταβολές, ως αποτέλεσμα της εκτεταμένης ψηφιοποίησης και της δραστικής μείωσης της επιστολικής αλληλογραφίας. Τα τελευταία δέκα χρόνια έχει χαθεί το 90% του επιστολικού προϊόντος, ενώ μόνο την τελευταία πενταετία η μείωση ξεπέρασε το 50%. Σήμερα, λιγότερο από το 10% των συνολικών εσόδων των ΕΛΤΑ συνδέεται με τη λειτουργία των φυσικών καταστημάτων, ενώ το κόστος λειτουργίας τους αντιστοιχεί σε περίπου 45% του συνολικού κόστους της εταιρείας.
Ο μετασχηματισμός των ΕΛΤΑ είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να διασφαλιστεί το μέλλον και οι προοπτικές τους, των εργαζομένων τους και του κοινωνικού τους ρόλου, σε ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον. Είναι θέμα επιβίωσης για τα ίδια τα ΕΛΤΑ.
Στρατηγική μας είναι να υπάρχει η καλύτερη δυνατή κάλυψη. Τα ΕΛΤΑ έχουν ήδη ανέβει στην 2η θέση στην αγορά δεμάτων και επενδύουν σε σύγχρονες υποδομές logistics και ηλεκτροκίνησης, με 250 υβριδικά οχήματα και 250 ηλεκτρικά δίκυκλα που ενισχύουν την παρουσία τους σε όλη τη χώρα.
Με τον τρόπο αυτό επιτυγχάνεται η εξυγίανση και ο εκσυγχρονισμός των ΕΛΤΑ ώστε να διασφαλιστεί ότι η εταιρεία θα λειτουργεί με βιωσιμότητα, διαφάνεια και αποτελεσματικότητα για να συνεχίσει να παρέχει υπηρεσίες υψηλού επιπέδου σε όλους τους πελάτες, με θετικό αποτύπωμα και ευθύνη. ‘Αλλωστε, το ενιαίο δίκτυο ΕΛΤΑ και ΕΛΤΑ Courier θα αριθμεί πάνω από 800 σημεία εξυπηρέτησης σε όλη τη χώρα, διασφαλίζοντας την κάλυψη κάθε περιοχής και την αδιάλειπτη παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών
Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία λειτουργούν με ευθύνη απέναντι στους πολίτες και τις κοινότητες της χώρας, εξελίσσοντας το ιστορικό τους έργο μέσα από ένα σύγχρονο, βιώσιμο και αποδοτικό μοντέλο λειτουργίας που ανταποκρίνεται στις ανάγκες της νέας εποχής. Με σταθερή παρουσία στην περιφέρεια, επενδύσεις σε ανθρώπους και τεχνολογία και στόχο τη βελτίωση της καθημερινής εξυπηρέτησης, τα ΕΛΤΑ συνεχίζουν να συνδέουν την Ελλάδα — αξιόπιστα, σύγχρονα και παντού.».
Πανελλήνια Ομοσπονδία Σωματείων Ταχυδρομικών (ΠΟΣΤ): Έντονη αντίδραση για το κλείσιμο καταστημάτων ΕΛΤΑ
Έντονη είναι η αντίδραση των εργαζομένων στα ΕΛΤΑ στο επικείμενο κλείσιμο δεκάδων καταστημάτων που ανακοίνωσε, επίσημα, σήμερα η διοίκηση του Οργανισμού.
Σε χθεσινή ανακοίνωσή της, η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σωματείων Ταχυδρομικών (ΠΟΣΤ) κάνει λόγο για «Σχέδιο Αρμαγεδδώνας για τα ΕΛΤΑ», εκφράζοντας την πλήρη αντίθεσή της στη συρρίκνωση των ΕΛΤΑ, υπογραμμίζοντας – παράλληλα – ότι το ελληνικό δημόσιο οφείλει να αποζημιώσει τον Οργανισμό για την Καθολική Υπηρεσία και να δώσει αναπτυξιακή προοπτική.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της Ομοσπονδίας, τα νέα πλάνα που προωθούνται δεν είναι καινούργια, αλλά αποτελούν επαναφορά, όσων είχαν παρουσιαστεί από το Υπερταμείο ήδη από το 2018, στο πλαίσιο της αναδιοργάνωσης των ΕΛΤΑ.
Όπως σημειώνεται, η σημερινή επανεμφάνισή τους συνδέεται με την ταχύτητα υλοποίησης και την ένταση των αλλαγών, οι οποίες περιλαμβάνουν εκχώρηση έργου σε ιδιώτες και μετακινήσεις τακτικού προσωπικού.
Η ΠΟΣΤ επισημαίνει ότι η ραγδαία πτώση των εσόδων από το επιστολικό ταχυδρομείο και τα χρηματοοικονομικά προϊόντα, λόγω της ψηφιακής υποκατάστασης, δεν αρκεί για να δικαιολογήσει τις κινήσεις αυτές, κατηγορώντας τη Διοίκηση ότι αποφεύγει να απαντήσει για τις πραγματικές αιτίες.
Η Ομοσπονδία αποδίδει τη σημερινή κατάσταση σε είκοσι χρόνια απουσίας ολοκληρωμένων πολιτικών για τα ΕΛΤΑ και σε διαχρονικές αστοχίες των διοικήσεων, αλλά και στη μόνιμα καθυστερημένη και ανεπαρκή αποζημίωση της Καθολικής Ταχυδρομικής Υπηρεσίας.
Η υποχρηματοδότηση αυτή, τονίζει, δεν επιτρέπει στα ΕΛΤΑ να επιτελέσουν τον κοινωνικό και οικονομικό τους ρόλο, διατηρώντας ταυτόχρονα βιωσιμότητα και ανταγωνιστικότητα.
Η ΠΟΣΤ υπενθυμίζει ότι, σε αντίθεση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες, όπου οι πάροχοι Καθολικής Ταχυδρομικής Υπηρεσίας λαμβάνουν εθνικές αποζημιώσεις εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ, τα ΕΛΤΑ δεν λαμβάνουν καμία αντίστοιχη ενίσχυση.
Στην ανακοίνωση γίνεται λόγος για πολυεπίπεδες συνέπειες που πλήττουν όλους, με πρώτους τους εργαζόμενους στα ΕΛΤΑ, οι οποίοι -όπως αναφέρεται- δεν φέρουν καμία ευθύνη για την κατάσταση, παρά μόνο «την άδολη προσφορά τους όλα αυτά τα χρόνια».
Η ΠΟΣΤ δηλώνει ότι βρίσκεται στο πλευρό όλων των συναδέλφων, στηρίζοντας κάθε ταχυδρομικό που πλήττεται από τις σχεδιαζόμενες αλλαγές.
Παράλληλα, η Ομοσπονδία καλεί τους εργαζόμενους να τηρούν τις υπηρεσιακές τους υποχρεώσεις και να καταγγέλλουν άμεσα κάθε περίπτωση καταπάτησης δικαιωμάτων τους.
Υπογραμμίζει ότι διαθέτει την εμπειρία και τα μέσα να αντιδράσει θεσμικά και αποτελεσματικά, προσφεύγοντας στις αρμόδιες αρχές.
Κλείνοντας την ανακοίνωση, η Π.Ο.Σ.Τ. επαναλαμβάνει πως, αν και τα περιθώρια δράσης είναι περιορισμένα, η διάθεση για συμβιβασμό είναι μηδενική.
«Η Π.Ο.Σ.Τ. διαθέτει την εμπειρία και τα μέσα να αντιδράσει ανάλογα και αποτελεσματικά για να προστατεύσει τα μέλη της με συνδικαλιστική δράση και προσφυγή στις αρμόδιες αρχές. Αδιαπραγμάτευτες κόκκινες γραμμές μας είναι οι θέσεις εργασίας, τα εργασιακά δικαιώματα, οι αμοιβές και καμία εξοντωτική μετακίνηση συναδέλφου.
Δεν έχουμε τη δυνατότητα να κάνουμε κάτι περισσότερο, αλλά δεν έχουμε τη διάθεση να συμβιβαστούμε με τίποτα λιγότερο!» αναφέρει χαρακτηριστικά.







Είναι το ευχαριστώ της κυβέρνησης στους συνταξιούχους που τους ψηφίζουν.
Συνεργάζομαι 10 χρόνια με τα ΕΛΤΑ. Είναι μονοπώλιο και κάνουν ο,τι θέλουν. Υπάρχει 1% που αγαπάει τη δουλειά του και οι υπόλοιποι λειτουργούν σαν δημόσιοι υπάλληλοι. Τους επαγγελματίες εξαγωγείς τους αντιμετωπίζουν ως εχθρούς και κάνουν ο,τι περνάει από το χέρι τους για να τους καταστρέψουν. Στη διαφθορά και στις επενδύσεις χωρίς αντίκρυσμα είναι πρώτοι. Περαστικά μας.
Κι στην Αρκαδία κλείνουν.
Ποιος είναι διοικητής των ΕΛΤΑ;
Ποιος θα αγορασει τα ΕΛΤΑ;