ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΟΥΝ ΠΟΥΘΕΝΑ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ – ΜΕΤΑ ΤΟ TURKAEGEAN ΗΡΘΕ ΚΑΙ ΤΟ «ΝΗΣΟΣ ΚΥΠΡΟΣ» ΟΠΩΣ «ΒΑΦΤΙΣΑΝ» ΤΟ ΨΕΥΔΟΚΡΑΤΟΣ – ΘΑ ΤΟ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΥΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΜΕ ΤΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ΤΗΣ TURKISH AIRLINES

Κοινοποίηση:
ada

Ένα ακόμη βήμα προς τη διεθνή αναγνώριση του ψευδοκράτους κάνει η Τουρκία, στήνοντας μια μεγάλη επικοινωνιακή εκστρατεία προβολής των κατεχομένων της Κύπρου ως τουριστικού προορισμού, με τη βοήθεια και της Turkish Airlines.

Ειδικότερα, παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση το εμπορικό σήμα «Ada Kibris» (Island Cyprus – Νήσος Κύπρος). Όπως επισημάνθηκε, με την εν λόγω εκστρατεία επιχειρείται ένα ευρύτερο, πέραν του τουρισμού, rebranding, με έμφαση σε ταυτοτικά στοιχεία και υπό το ολιστικό εμπορικό σήμα «Ada Kibris» – «Island Cyprus», για το οποίο ο Τούρκος Υπουργός Τουρισμού επεσήμανε ότι θα μεταβάλλεται σε «Visit North Cyprus» όσον αφορά τις διεθνείς αγορές.

Σε σημερινό της πρωτοσέλιδο, η φιλοκυβερνητική εφημερίδα «Yeni Akit» καταγράφει με αναλυτικό ρεπορτάζ την ανακοίνωση συμμετοχής στη φιλόδοξη αυτή εκστρατεία και του τουρκικού εθνικού αερομεταφορέα Turkish Airlines (THY), από κοινού με την low cost θυγατρική του, AJet.

Το δημοσίευμα φέρει γενικό τίτλο «Ξεκινά μια νέα εποχή με το σχέδιο “Νήσος Κύπρος”» και καταγράφει εκτενώς δηλώσεις του Ahmet Bolat, Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου των Τουρκικών Αερογραμμών (THY) και της AJet. Μεταξύ άλλων αναφέρονται τα εξής:

Ο πρόεδρος των THY και AJet επέστησε την προσοχή στη σημασία της συνεργασίας της THY για την υλοποίηση των στόχων της εκστρατείας ως εξής: «Ως εθνικός αερομεταφορέας της Τουρκίας υπογράφουμε την υποστήριξή μας στο πρόγραμμα “Νήσος Κύπρος”, ένα πολύτιμο έργο που θα διαμορφώσει το μέλλον της “Τουρκικής Δημοκρατίας της Βόρειας Κύπρου”. Θα γίνουμε ο κύριος φορέας του εμπορικού σήματος “Νήσος Κύπρος”. […] Στόχος μας είναι να καταστήσουμε τον μοναδικό νησιωτικό πολιτισμό, τις φυσικές ομορφιές, την ιστορική κληρονομιά και τον γαστρονομικό πλούτο της “Βόρειας Κύπρου” ορατά σε παγκόσμια κλίμακα».

Στο πλαίσιο της εκστρατείας «Νήσος Κύπρος» η THY θα εφαρμόσει πολιτική προσιτών τιμών σε δύο καθημερινές πτήσεις μεταξύ Κωνσταντινούπολης και «Τουρκικής Δημοκρατίας της Βόρειας Κύπρου» μέσω της AJet. Ο Ahmet Bolat δήλωσε σχετικά: «Με ανώτατη τιμή εισιτηρίου 6.000 TL σε αυτές τις δύο πτήσεις, όχι μόνο θα διευκολύνουμε τις μεταφορές, αλλά θα καταστήσουμε την “ΤΔΒΚ” πόλο έλξης για ντόπιους και ξένους τουρίστες».

Το λογότυπο “Νήσος Κύπρος” θα χρησιμοποιηθεί σε δύο αεροσκάφη του στόλου της AJet. «Έτσι το τουριστικό σήμα της “Βόρειας Κύπρου” θα μεταφερθεί στον ουρανό και τα αεροσκάφη θα μετατραπούν σε πλατφόρμα προώθησης», σημείωσε ο Bolat.

Ο Ahmet Bolat ανακοίνωσε, επίσης, ότι θα προωθήσουν το «Νήσος Κύπρος» στο Λονδίνο, στις 26 Ιουλίου 2025, προκειμένου να προσελκύσουν τουρίστες από το Ηνωμένο Βασίλειο στη «Τουρκική Δημοκρατία της Βόρειας Κύπρου».

Ανέφερε δε ότι θα σχεδιάσουν ειδικό τιμολόγιο για πτήσεις από το αεροδρόμιο Stansted του Λονδίνου προς το αεροδρόμιο Sabiha Gökçen της Κωνσταντινούπολης.

Αναφέροντας ότι έχουν εντάξει στο σχέδιο προώθησης εκπροσώπους από τον κόσμο των μέσων ενημέρωσης, των επιχειρήσεων και της τέχνης, ο Bolat εξήγησε ότι θα υποστηρίξουν την ανάδειξη των αξιών της «Βόρειας Κύπρου» τόσο με την παραγωγή περιεχομένου, όσο και μέσω αξιοποίησης επενδυτικών δυνατοτήτων στη «Τουρκική Δημοκρατία της Βόρειας Κύπρου».

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

1 Comment

Leave a Response